نوشته شده توسط : bamana

حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف: این عنوان به خودی خود بسیار پیچیده عجیب است، چه برسد به محتوای آن. پیشنهاد می کنیم ابتدا به این فکر کنید که گوگل دیگر مثل قبل شما را دنبال نمی کند. جالا علاوه بر عجیب شدن، نگران کننده هم شد. منظور از اکتشاف همان پی بردن به مشکلاتی است که به سئوی شما دامن میزند و شما از آن غافل هستید. گوگل با توجه به تغییرات عجیبی که در سال ۹۷ ما در موتورهای جستجوی خود وارد کرد، وبمستران را وادار کرد تا به کشف آن اقدام کنند. البته طبق معمول چیز زیادی هم کشف نشد. در این پست قصد داریم اشاره ای به طراحی سایت نکنیم و یک راست به سراغ حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف برویم. در این مقاله با تی اچ دیزاینر همراه باشید.

ارائه ای که چندی پیش در SMX با هانا تورپ و آرسن رابینوویچ برگزار شد، آخرین به روز رسانی های گوگل همراه با تشخیص و ابزار را برای بازرسی سایت خود جهت برگشت به مسیر پیشرفت در سئو را مورد بررسی قرار دادند. ما نیز می خواهیم این بررسی را مجدد بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

در SMX East «هانا تورپ»، رئیس استراتژی SEO در Found، و Arsen Rabinovitch، موسس و مدیر عامل شرکت TopHatRank.com، در جلسه «حل مشکلات پیچیده جستجوگرها را هنگامی که رفع استاندارد ها درخواست نمی شود» حضور داشتند. در ادامه از هر بخشی که در این جلسات ارائه شد را بررسی می کنیم.

 

هانا تورپ تغییرات گوگل و تجربه کشف کاربر را برجسته می کند

هانا با به اشتراک گذاشتن یک اسلاید با یک چک لیست جستجوگرهای اینترنتی که توسط رند فیشکین در گذشته ایجاد کرده بودند جلسه را آغاز کردند:

حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف

حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف ، whiteboard friday یا تخته سفید جمعه

آرن رابینویچ نحوه ارزیابی مشکالت جستجوگرها و ابزارهایی را که می تواند شما را در مسیریابی قرار دهد، بیان می کند:

این یک سال بزرگ برای به روز رسانی های گوگل بود و باعث تغییرات در ترافیک شد، بعضی ها به طور قابل توجهی و برای بسیاری از سایت ها کمتر.

ماه بروزرسانی جزئیات بروزرسانی
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ گوگل اعلام کرد بروزرسانی بزرگی با کیفیت بالا در راه است
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ گوگل اعلام کرد یکی دیگر از به روز رسانی های با کیفیت هسته گوگل در راه است
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ به روز رسانی ماه فروردین در اینترنت ادامه می یابد
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ یکی دیگر از به روز رسانی های با کیفیت(تایید نشده)، مجازات دستی برای لینک های بد است
۲۷ تیر ۱۳۹۷ به روز رسانی سرعت تلفن همراه(تأیید شده)، این تنها به سایتهایی که بسیار بسیار کند بودند، آسیب زده است
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ به روز رسانی با کیفیت فراگیر با تمرکز بر e-a-t aka medic
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ به روز رسانی مهم کیفیت، احتمالا با توجه به لینک ها

این بروزرسانی ها برای برخی از سایت ها، تاثیر بسیار بزرگی بود. شما می توانید نمونه ای از این نمودار SEM Rush یک سایت را ببینید که در طول سال به دو قطره بزرگ رسیده است.

بررسی گزارش پوشش نیز یک ایده خوب است. برخی از چیزهایی که باید جستجو شوند عبارتند از:

  1. به دنبال تکه های بزرگ صفحات در حال حرکت به داخل یا خارج شوید
  2. مسدود شدن robots.txt ، برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود به نوشته سئوی robots.txt، مثالی بزرگ برای جستجوگرها سر بزنید.
  3. از برچسب NoIndex خارج شده است
  4. Crawled – در حال حاضر نمایه نشده است
  5. صفحه متناوب با برچسب مناسب کانونی

تی اچ دیزاینر امیدوار است تا مقاله فوق برایتان مفید واقع شده باشد. به امید سئوی بهتر و موفقیت بیشتر. طراحی وب سایت تی اچ دیزاینر



:: برچسب‌ها: آپدیت های جدید گوگل , آپدیت های گوگل , تغییرات گوگل , حل مشکلات پیچیده سئو به روش اکتشاف , حل مشکلات سئو , سئو , مشکلات سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سئوی robots.txt، مثالی بزرگ برای جستجوگرها: اگر دقت کرده باشید، فایل robots.txt معمولاً در شاخه های اصلی فایل های وب سایت شما وجود دارند. بگذارید همین ابتدا خیالتان را راحت کنم. این فایل مستقیماً بر رروی سئوی وب سایت شما تاثیر می گذارد. پس اگر تابحال به آن اهمیت نمیدادید، از این پس باید نگران صحت محتوای آن شوید. این فایل مشخص می کند که جستجوگرهایی مثل گوگل چگونه و به چه شکل چه دسترسی هایی به چه قسمت هایی از وب سایت شما داشته باشند. همانگونه که از نامش پیداست، این فایل ربات های موتورهای جستجوگر را هدایت می کند تا به آن چه شما مشخص کرده اید دستیابی داشته باشند. در این نوشته سعی بر آن داریم تا مشخص کنیم چطور این فایل می تواند به بهترین شکل تغییر یابد و تا آن جا که ممکن است به سئوی وب سایت شما و ایندکس محتوایتان کمک کند. با طراحی سایت تی اچ دیزاینر همراه باشید.

از این به بعد گوگل به سایت شما هم اشاره می کند

گوگل دیگر کودکی نیست که فقط به محتوای html سایت شما دقت کند و آن را در حالی که شما از دیگر تکنولوژی هایی مثل جاوا اسکریپت و … استفاده می کنید نادیده بگیرد و تمامی محتواهای تمام صفحات شما را بیرون بکشد. گوگل فقط به دستور شما صفحاتی مشخص را مورد دسترسی قرار می دهد. اگر به آن بگویید صفحاتی مثل بک اند وب سایتتان را ایندکس نکند، او به شما احترام می گذارد و این کار را انجام نمی دهد. بله، به واسطه فایل robots. این قضیه از الگوریتم پاندای گوگل شروع شد و به راحتی می توان به آن اشاره کرد که هرگز فایل های سی اس اس یا جاوا اسکریپت شما را مورد بررسی قرار ندهد. اگر از افزونه یوآست در سئوی وب سایت وردپرسی خود استفاده می کنید، پیشنهاد می کنیم به نوشته نحوه افزودن کلمه کلیدی و توضیحات متا در وردپرس نیز نگاهی بیاندازید.

yoast در رابطه با سئوی robots.txt چه می گوید؟

جالب است بدانید که یوآست که بهترین افزونه سئوی وردپرس را ارائه داده است، خود در سئوی robots.txt مخالف بلاک کردن بسیاری از مواردی است که در این فایل بصورت دیفالت بلاک می شوند. یکی از کارشاسان وب سایت یوآست پس از بررسی طراحی وب سایت تی اچ دیزاینر، می گوید: هم اکنون وب سایت های خود ما هیچ چیز را در فایل ربات وردپرس بلاک نمی کند. ما حتی ترجیح می دهیم تا دایرکتوری هایی مثل plugins یا includes کاملاً کرال شوند، زیر بسیاری از آن ها صفحات ای جکس یا جاوااسکریپتی دارند که نیاز است تا محتوایشان که به وردپرس شما مرتبط است را در دسترس ربات ها قرار دهند.

robots.txt

سئوی robots.txt

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سئو , سئوی robots , txt , سئوی sitemap , xml , سئوی وردپرس , فایل robots وردپرس , فایل ربات وردپرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سخنرانی آغازین SMX در نائومی ماکفسکی، گوگل، نشان می دهد که چگونه بازاریابان می توانند فرصت هایی را برای انفجار تجارب مکالمه ای با مشتریان پیدا کنند.

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل: نیویورک – روز دوم SMX East، سخنرانی افتتاحیه نائومی مکوفسکی گوگل تحت عنوان “The Age of Assistance” یا عصر کمک، به ما یادآوری کرد که مردم به دستگاه های بیشتری نسبت به هر زمان دیگری متصل شده اند و بیشتر و بیشتر از این تعاملات به صورت گفتگو مورد استفاده قرار می گیرند. ما در نتیجه یک تکامل طولانی هستیم. در دهه ۱۹۷۰، ما انقلابی از رایانه های شخصی داشتیم، جایی که ورودی توسط تایپ انجام می شد. تا دهه ۱۹۸۰، مردم بیشتر و بیشتر کامپیوترهای خانگی داشتند، و ما موشواره داشتیم، بنابراین فرمت ورودی جدید، کیبورد بود. سپس تغییر عمده بعدی با ظهور گوشی های هوشمند به وقوع پیوست و یک پارادایم ورودی جدید نیز به وجود آمد

طراحی سایت تی اچ دیزاینر را دنبال کنید.

در حال حاضر ما در حال حرکت به محیط جدیدی هستیم که صدای آن به یک پارادایم ورودی اصلی تبدیل می شود. با این وجود مفهوم کمک های پیشگیرانه ارائه شده توسط دستگاه و ایده کمک به مردم برای انجام کارها می باشد. این شامل پیش بینی نیاز و یا قصد مصرف کننده است، برای دریافت کمک به فرد مناسب در زمان مناسب.

عصر کمک های صوتی به کمک گوگل

 

امروزه Google Assistant در بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است. تمرکز آن این است که به شما کمک کند کارها را انجام دهید. برای صاحبان کسب و کار، فرصت ما این است که “اقدامات” ایجاد کنیم، این چگونگی ارائه فرصت های مشتریان خود برای تجربیات مکالمه با نام تجاری ما است. یکی از عوامل رانندگی این است که دقت فن آوری های صوتی به طرز چشمگیری بهبود یافته است، همانطور که در این نمودار نشان داده شده است:

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سخنرانی smx , صدای گوگل , عصر کمک های صوتی به کمک گوگل , کمک های صوتی گوگل , گوگل , گوگل ویس , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مراحل ثبت شرکت: ثبت شرکت به دلایل زیادی صورت می گیرد که می توان به اعتباری که به آن داده می شود اشاره کرد. همچنین مراحل ثبت شرکت باعث شده تا شرکت ها یا افراد دیگری که قصد همکاری با شرکت مذکور را دارند، راحت تر به آن ها اعتماد کرده و موجب همکاری گردد. این امر باعث می شود تا هر شرکت با وجود ثبت شرکت که از پیش انجام داده اند، قراردادهای منعقد شده بین خود را رسمی دانسته و هیچ یک نتوانند مانند قرارداد های غیر رسمی از وجود مسائل مهمی همچون اساسنامه یا تصمیماتی که به ثبت می رسانند را چشم پوشی کنند. از این رو علاوه بر مواردی که ذکر شد، امروزه نیاز است تا شرکت ها با انجام این عملیات خود را رسمی کنند. در ادامه با ما همراه شوید تا مراحل ثبت شرکت را بررسی کنیم.

مراحل ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت به سه شکل زیر انجام می پذیرد:

مرحله نخست: مشاوره اولیه مراحل ثبت شرکت

در این مرحله مشاورین ما بصورت تلفنی از نوع تجارت شما آگاه شده و اهداف شما را بررسی خواهند کرد و مشاوره کاملی در مورد نحوه کار به شما خواهند داد. در این مرحله شما می توانید سوالات خود را بپرسید و هرگونه ابهام در مورد کار ثبتی خود دارید پاسخ خود را دریافت کنید. مشاورین ما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهند داد .

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت , ثبت شرکت سهامی خاص , روش ثبت شرکت , فواید ثبت شرکت , مراحل ثبت شرکت , هزینه ثبت شرکت , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مشاوره حقوقی انحلال شرکت: همانگونه که یک شرکت نیاز به ثبت شرکت دارد، علاوه بر آن در صورت منحل شدن آن شرکت نیاز به انحلال شرکت نیز دارد. انحلال شرکت می تواند دلایل متفاوت و زیادی داشته باشد. بطور مثال این شرایط می تواند شامل ورشکستگی، فوت و … باشد. البته در شرایطی ممکن است که به درخواست سهامداران بصورت قهری نیز منحل شود. بدلیل پیچیدگی های این امر، با مشاوره حقوقی انحلال شرکت یا مشاوره حقوقی رایگان می توان براحتی آن را پشت سر گذاشت.

مشاوره حقوقی انحلال شرکت

مدیر تصفیه در مشاوره حقوقی انحلال شرکت

پس از این که مدیر شرکت پس از انحلال شرکت از سمت خود برکنار می شود، در همین راستا نماینده ای به عنوان مدیر تصفیه تعیین می شود تا امور انحلال را مثل وصول مطالبات یا پرداخت بدهی ها و … را به عهده بگیرد. مدیر تصفیه نیز مسئولیت انتشار آگهی انحلال و ثبت انحلال را دارد. همچنین در راستای انحلال شرکت می توان وکیل انحلال شرکت نیز در کنار سهامداران آن ها را راهنمایی کند.

تقسیم اموال پس از انحلال شرکت

همانگونه که پیش تر توضیح داده شد، پس از مشاوره حقوقی انحلال شرکت، باید اموال آن بین شرکا پس از تصفیه بدهی ها تقسیم گردد. اگر در هر شرایطی طلبکاران پس از تقسیم اموال بازهم طلبی داشته باشند، باید طلب خود را شریک های قبلی آن شرکت مطالبه کنند. در این صورت نیز می توان به یک وکیل تسویه شرکت مراجعه کرد و پس از مشاوره حقوقی انحلال شرکت، طلب خود را پیگیری کند.

انحلال شرکت و ثبت انحلال

درصورتی که انحلال شرکت پیش از تاریخ تعیین شده در اساسنامه شرکت باشد، باید مورد تاییداعضای مجمع عمومی فوق العاده باشد. این مجعم در صورت صلاحدید خود تصمیم به انحلال شرکت می گیرد. این تصمیم به رای حداقل دو سوم اعضای مجمع به انحلال شرکت بستگی دارد. صورت جلسه مجمع عمومی با موضوع انحلال شرکت با مدارک به اداره ثبت شرکت ارسال می شود و اقدامات لازم آن صورت میگیرد و در نهایت از طریق آگهی روزنامه ها به اطلاع سایر سهامداران میرسد.

در صورت نیاز به وکیل پایه یک دادگستری جهت مشاوره حقوقی انحلال شرکت، کافیست با ما تماس بگیرید از مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انحلال شرکت , مدیر تصفیه , مشاوره انحلال شرکت , مشاوره حقوقی , مشاوره حقوقی انحلال شرکت , مشاوره حقوقی رایگان , ورشکستگی شرکت , وکیل انحلال شرکت , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

امروز با توجه به پیشترفت علم و تکنولوژی روش های مختلفی جهت سهولت در انجام امور ایجاد می شود که یکی از این روشها ایجاد بستر مناسب در فضای اینترنت جهت راهنمایی و مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی و شکایات حقوقی و احقاق حق موکلین میباشد . این مجموعه با بکارگیری جدیدترین روش و تکیه بر دانش فنی توانسته بعنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی فعالیت نماید ، مشاوره حقوقی و قبول کلیه دعاوی حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری .

قبول وکالت پرونده های دعاوی خانواده اعم از طلاق ، مهریه ، نفقه ، حضانت ، قیم و امور حسبی و همچنین دعاوی حقوقی و کیفری اعم از جعل ، مواد مخدر ، کلاهبرداری ، چک برگشتی ، سفته ، برات ، قرارداد های خرید و فروش و دعاوی مربوط به ملک و فروش مال غیر و حصر وراثت وراث .



:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی , مشاوره حقوقی رایگان , هزینه طلاق توافقی , وکیل طلاق , وکیل پایه یک دادگستری , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ثبت شرکت فرایندی است که طی ان اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را بین خود امضاء می کنند که این قرارداد در بر گیرنده ی قواعدی برای تعامل این اشخاص با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالث (خارج از شرکت ) است .

کسب و کار و ثبت شرکت : امروزه در دنیای کسب و کار . برندها با ارزش ترین سرمایه های معنوی یک سازمان به شمار می روند بسیاری از شرکت ها، ثبت شرکت پایدار را به استراتژی کوتاه مدت مدیریتی ترجیح می دهند و بعضی از شرکت ها هم هستند که فرصت های رشد را در تصاحب برند های موجود جستجو می کنند به این ترتیب ایجاد مدیریت برند جزئی تفکیک ناپذیر از استراتژی شرکتی تلقی می شوند و می توان گفت که بدون ثبت شرکت از نظر هویتی دچار مشکل اساسی خواهند شد.

اثار تشکیل شرکت : هنگام تشکیل یک شرکت رابطه ای که میان شرکا ایجاد می شود رابطه ویژه ای است که ناشی از خصایص ویژه قرار داد شرکت است و این قرار داد شرکت شرکا را در ردیف هم قرار می دهد نه در مقابل هم انطور که مثلا در قرار داد بیع صادق است شرکت برای شرکا ایجاد حقی می کند که در شرکت های اشخاص به سهم الشرکه و در شرکت های سرمایه به سهم تعبیر می شود و دارای ماهیت حقوقی ویژه ای است از طرف دیگر قرار داد شرکت از نوع قرار داد های است که برای مدتی ادامه دارد و برای شرکا در مقابل یکدیگر حقوق و تکالیف خاصی بر قرار می کند که لازم است بررسی شوند.



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت , ثبت شرکت سهامی خاص , ثبت شرکت سهامی عام , ثبت شرکت تعاونی , ثبت شرکت با مسئولیت محدود , ثبت شرکت تضامنی , مراحل ثبت شرکت , ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کسب و کارهای زیادی را امروزه در فضای آنلاین می بینیم که اکثر آن ها ابتدا کسب و کارهای سنتی بوده اند و الان در فضای آنلاین بیشتر دیده شده اند. در این مقاله قصد دارم بیشتر درباره کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم و اینکه چرا باید کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنید.

اگر می خواهید شما هم از مشتریان بیشتر و بازار هدف گسترده تری بهرمند شوید این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید به سمت کسب و کار آنلاین مهاجرت کنیم؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردم امروزه شاهد فعالیت کسب و کارهای بسیار زیادی در اینترنت هستیم. از همین موضوع می توان فهمید که رقابت در بسیاری از اصناف در کسب و کارهای آنلاین بسیار شدید است. برای اینکه همین حالا از این موضوع با خبر شوید سری به سایت گوگل بزنید و یکی از اصنافی که در شهر خودتان فعالیت می کند را همراه با درج نام استان یا شهر خود جست و جو کنید. مثلا : خرید کتاب در کرج. بعد از جست و جوی این عبارت این قضیه را کاملا درک خواهید کرد که چقدر کسب و کارهای سنتی به سمت آنلاین شدن روی آورده اند.

هر کسب و کاری را که امروزه می بینیم در فضای آنلاین فعالیت می کند تنها یک هدف اصلی دارد. آن هم جذب مشتری بیشتر است. البته شرکت های زیادی هم وجود دارند که فقط برای برند سازی دارای یک وب سایت اینترنتی هستند. ولی در نهایت آن ها هم به دنبال محبوبیت برند خود و جذب مشتری هستند.

 

چرا باید نسخه آنلاین کسب و کار خود را راه اندازی کنید؟

همانطور که تا اینجای مقاله در مورد کسب و کارهای سنتی که امروزه آن ها را در فضای آنلاین می بینیم صحبت کردم باید تا حدودی متوجه این شده باشید که چرا باید نسخه آنلاین کسب و کار خود را هرچه زودتر راه اندازی کنید.

فرقی نمی کند کسب و کاری که الان دارید در چه زمینه ای است. ممکن است شما صاحب یک کتابفروشی باشید. ممکن است شما شخصی باشید که در زمینه کاشی و سرامیک فعالیت می کند و یا ممکن است صاحب کارگاه یا کارخانه ای باشید.

حتما بخوانید  ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک

به این فکر کنید که اگر کسب و کار خود را آنلاین کنید چه اتفاقی برای کسب و کارتان رخ خواهد داد. اولین مزیت آن این است که بازار هدف بیشتری نصیب شما خواهد شد. البته این فقط یکی از مزایای کسب و کار های آنلاین است. در ادامه در مورد مزیت هایی که کسب و کارهای آنلاین نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند صحبت خواهم کرد.

 

مزیت های کسب و کارهای آنلاین نسبت به سنتی

 

۱.بازار هدف بزرگتر

همانطور که گفتم اولین مزیتی که آنلاین شدن کسب و کار شما برایتان دارد دسترسی به بازار هدف گسترده تری است. اجازه بدید همان مثال کتاب فروشی را بزنم. فرض کنید شما صاحب یک کتاب فروشی هستید. بیشترین مشتریان شما از کجا هستند؟ مسلما همان محدوده کتاب فروشی خودتان یا نهایتا شهری که در آن زندگی می کنید.

ولی زمانی که تصمیم به فروش اینترنتی کتاب هایتان کنید مطمئن باشید از استان های دیگر هم مشتری خواهید داشت. همین چند وقت پیش دنبال کتابی به نام “پیشنهاد رد نشدنی” بودم فقط یک سایت را پیدا کردم که این کتاب را موجود داشت آن هم اصفهان بود. و من فورا سفارش دادم. فقط به خاطر اینکه به آن احتیاج داشتم و خیلی دنبال آن می گشتم.

البته این فقط یک مثال ساده بود. شما هر کسب و کار دیگری که داشته باشید مثلا اگر مستقیما با مشتری عام هم در ارتباط نباشد (B2B) مطمئن باشید باز هم مشتریان زیادی نصیب شما خواهند شد.

 

۲.دادن سرویس به مشتریان بدون محدودیت زمانی

اگر کسب و کار شما آنلاین باشد درِ آن همیشه به روی مشتریانتان باز خواهد بود. این در صورتی است که هر کسب و کاری که سنتی است ساعت کاری خاصی دارد. هیچ وقت یک شرکت تا ساعت یک نصفه شب باز نیست!

کسب و کار آنلاین شما همیشه کار مشتریانتان را راه می اندازد. مثلا در همان کتاب فروشی آنلاین مشتری می تواند ساعت یک نصفه شب کتاب مورد نظرش را سفارش دهد و پروسه سفارش و تحویل آن به صورت کاملا خودکار صورت می گیرد. این در حالی است که حتی ممکن است شما آن موقع در خواب باشید.

حتما بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل هزینه

 

۳.صرفه جویی در هزینه های اضافی

هر کسب و کاری هزینه های اضافی زیادی دارد. در دنیای دیجیتال این هزینه ها به نصف یا حتی خیلی کمتر از آن رسیده است. مثلا فرض کنید برای ساخت کاتالوگ محصولات شرکت خود چقدر باید هزینه کنید. آن هم چندین نسخه تمام رنگی با برگه های گلاسه!

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد می توانید یک بار برای همیشه کاتالوگ خود را به صورت دیجیتال طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید. با این کار دیگر نیازی نیست هزینه های اضافی برای تکثیر آن کنید. هر مشتری که مایل بود کاتالوگ محصولات شما را از سایتتان دانلود می کند.

 

۴.بیشتر دیده شدن

مهمترین مزیتی که کسب و کارهای آنلاین دارند این است که شما و کسب و کارتان را بیشتر در معرض دید قرار می دهند. بهترین ابزاری است که برند سازی شما را آسان تر کند. زمانی که کسب و کار شما در بستر اینترنت به صورت آنلاین باشد ابزارهایی مثل شبکه های اجتماعی در خدمت کسب و کار شما خواهند بود. که امروزه همین شبکه های اجتماعی بیشترین محبوبیت را حداقل در بین ما ایرانی ها از آن خود کرده اند.

 

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم شما را با کسب و کارهای آنلاین و مزیت های آن ها نسبت به کسب و کارهای سنتی بیشتر آشنا کنم. البته کسب و کارهای آنلاین مزیت های زیادی را دارند که در این مقاله بیشتر در موردش صحبت نمی کنم و در مقاله بعدی به صورت مفصل تر در این مورد صحبت خواهم کرد. امیدوارم قانع شده باشید که چرا باید به سمت کسب و کارهای آنلاین مهاجرت کنید.

اگر دارای هر کسب و کاری هستید فرقی نمی کند مهم این است که تصمیم خود را برای آنلاین شدن گرفته باشید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص تبدیل کسب و کار خود به کسب و کار آنلاین کسب کنید مشاوران ما در آویناوب هم اکنون منتظر شما هستند. مشاوران ما به صورت کاملا رایگان تمام مراحل را برای آنلاین شدن کسب و کار شما قدم به قدم به شما توضیح می دهند.

 

منبع :  آویناوب



:: برچسب‌ها: راه اندازی کسب و کار آنلاین , ویژگی های کسب و کارهای آنلاین , کسب و کار آنلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار دنیای امروز و با توجه به اینکه هر روز به تعداد فروشگاه ها، مغازه ها و مجتمع های تجاری افزوده می شود؛ توجه به طراحی حرفه ای دکوراسیون مغازه و فروشگاهها یک نیاز ضروری است. مشتریان در پاساژها و از کنار مغازه های گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب می کنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد.

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار

در مبحث طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه توجه به این نکته ضروری ست که دکوراسیون داخلی هنر و علمی ست که پایه و استانداردهای خود را دارد و طراحی دکوراسیون توسط طراحان حرفه ای به شما فضایی خواهد داد که از نظر نورپردازی و تناسب در به کار گیری متریال جدید و رنگها و طراحی دکورها از همه نظر کامل و مورد توجه خواهد بود. یک ویترین جذاب و مناسب با نیازهای حرفه ی شما تنها توسط کارشناسان اهل فن طراحی و اجرا خواهد شد و این در هر صورت به نفع بازار کار شما تمام می شود.

نکات قابل توجه در بحث دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است. باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند. اگر بتوانید به خریداران حس اطمینان و اعتماد را القا کنید قطعا آنها با اطمینان خاطر بیشتری از مغازه شما خرید خواهند کرد. می توان چند فاکتور مهم را قبل از اینکه بخواهیم طرحی برای دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار شما در نظر بگیرم را لحاظ نماییم تا در نهایت به بهترین شکل این پروزه را اجرایی و عملیاتی کنیم :

۱-حتما مشخص کنیم که قرار است در این مغازه چه نوع کالا و خدماتی عرض شود. باید بدانیم اصلا هدف صاحب مغازه چیست و بر اساس آن هدف شروع به طراحی و ساخت دکور نماییم.
۲-حتما مشخص کنیم که مراجعه کنندگان این مغازه معمولا از چه طیف اجتماعی هستند و قرار است با چه وضعیت مالی از مغازه ما دیدن نمایند.
۳-موقعیت جغرافیای مغازه خود می تواند کلید بسیاری از این سوالات باشد. آیا مغازه ما در بالای شهر است و رد یک منطقه لوکس قرار گرفته و یا در پایین شهر.
۴-مغازه های اطراف ما در چه زمینه ای در حال فعالیت هستند؟ ایا هم صنفان ما می باشند و یا حوزه فعالیت انها متفاوت است؟

حتما بخوانید:  آژانس هواپیمایی

قطعا برای اینکه بتوانیم دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار را مورد بحث قرار دهیم و در نهایت یک دکوراسیون داخلی لوکس را برای شما ایجاد نماییم چاره ای نداریم که هر کدام از این مراحل را با دقت و ظرافت خاصی به جلو ببریم. باز هم می گوییم پروژه ه ای از این قبیل بسیار متفاوت هستند با پروزه ای که مثلا قرار است برای دکوراسیون منزل به کار بریم. در منزل مشخص است تعداد افراد ان چند نفر هستند و همچنین می توان با چند سوال فهمید که سلیقه و علایق انها چه چیزی است. اما ایا مغازه ای که هر روز هزاران نفر از کنار ویترین آن می گذرند و ده ها مراجعه کننده مختلف با فرهنگ و سلایق مختلف دارند را می توان به همین راحتی دیزاین کرد؟

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار و هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود. ما با توجه به اصول  فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما آنچه که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون اداری , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , ویترین , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی در انتخاب بهترین لباس عروس یا نامزدی باید به نکات زیادی توجه کنید که این نکات شامل زمان و مکان تشریفات مجالس٬ فصل مراسم٬ نقاط ضعف وقوت استایل خود که برای این کار میتوانید از یک خیاط حوب کمک بگیرید تا تجربیات خودش را در اختیارتان قرار دهد و‌‌ بسیاری مسائل دیگر٬ زیرا یکی از پر اهمیت ترین انتخاب های تشریفات عروسی می باشد که همیشه در ذهن ماندگار است.
توجه داشته باشید روزی که برای خرید و یا پرو لباس عروس می روید حتما باید کفش و لباس زیری را که می خواهید برای عروسی به تن کنید همراه داشته باشید و لباس عروس تان را با آن ها پرو کنید چرا که اندازه ی قد دامن بستگی به اندازه ی پاشنه ی کفش تان دارد و تنگی و گشادی و یا خوش فرم شدن بالا تنه ی لباس تان نیز بستگی به لباس زیرتان دارد.

نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی

نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی

• نکات مربوط به اندام

√ اگر نیم تنه ی بالایی شما بلند تر از نیم تنه ی پائین تان است٬ می توانید مدل هایی را سفارش دهید که خط کمر آن ها بالاتر هستند تا بدین ترتیب توازن در دو نیم تنه تان ایجاد شود و بدین ترتیب اندام تان را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.
اگر گودی کمرتان کم است٬ می توانید با سفارش یک دامن پف کرده ی بزرگ کمرتان را باریک نشان دهید که معمولا برای چنین لباسی از تور بهتر می توانید بهره بگیرید.
√ اگر قصد سفارش لباس نامزدی دارید و چاق هستید می توانید از رنگ های تیره تر مثل سرخابی تیره، آبی تیره، بنفش و ... استفاده کنید. رنگ های روشن مثل کرم، صورتی روشن، لیمویی، یاسی و ... برای خانم های خوش اندام و یا لاغر مناسب تر است.
√ یک پیشنهاد دیگر برای خانم های چاق این است که لباس هایی را انتخاب کنند که برش های عمودی در آن داشته باشد.
√ پارچه هایی که طرح های ریز و محو دارند برای خانم های چاق و پارچه های با طرح درشت برای خانم های لاغر و خوش اندام مناسب هستند.
√ توجه داشته باشید که اگر پایین تنه تان از بالا تنه تان بزرگ تر است یا به عبارتی در آن ها اختلاف سایز دارید، از مدل های ماهی چشم پوشی کنید.
√ عروس خانم های چاق و قد بلند می توانند از لباس های بالا تنه بلند که بهتر است از جنس حریر یا پارچه های بسیار ریز بافت و نرم مثل ساتن ابریشم و یا دانتل و گیپورهای ظریف باشد، تور های متوسط و دسته گلی به گل های روشن استفاده کنند.
√ عروس خانم هایی که قد بلند دارند و اندام شان نیز باریک است بهتر است دامن های پرچین و پف را که جنس آن می تواند تور یا ارگانزا باشد انتخاب کنند و نیز می توانند با لباس هایی با بالاتنه های چسبان و دراپه های ریز، دستکش بلند، تور سر بسیار پر چین و کوتاه، دسته گلی گرد که با تور  و روبان های ساتن پهن تزئین شده اند، انتخاب خود را کامل کنند.
√ اگر می خواهید شانه های تان کوچک تر نشان داده شوند می توانید از مدل های یقه ی نامتقارن استفاده کنید.
√ بهترین انتخاب برای عروس های قد کوتاه و چاق، لباس ترک از بالا تا پایین است، با تور بلند و تاج بلند.
√ خانم هایی که قد کوتاهی دارند و باریک هستند ترجیحا لباس های یقه دار با دنباله ی بلند و برش های عمودی، تور سر بلند و سه طبقه و دسته گل آبشاری برای شان مناسب تر است.
از پوشیدن گن های ضخیم که باعث ناراحتی تان می شود در تشریفا مجالس پرهیز کنید زیرا هم گرم تان خواهد شد و هم عرصه را به شما تنگ خواهد کرد و در آن لباس حجیم عروسی بعد از دقایقی احساس خفگی و سنگینی خواهید کرد. بهتر است برای لاغر تر نشان دادن تان در لباس عروسی فنر بگذارید تا نیازی به گن نداشته باشید و یا از گن های ظریف استفاده کنید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انتخاب لباس عروس و نامزدی , تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , لباس عروس مناسب استایل , نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()