نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو

Download New Music By 7 Band Called Donyaye Bad To

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید دنیای بعد تو سون باند

این آهنگ از آلبوم جدید دنیای بعد تو می باشد!

ترانه : علیرضا پیروزی , آهنگ : امیر قنادی , تنظیم : مسعود فولادی

منتشر شد!

دانلود فول آلبوم سون باند با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو به ادامه مطلب مراجعه کنید…

سون باند - آلبوم جدید دنیای بدون تو

موزیک جدید دنیای بعد تو کاری از سون باند یکی از ترک های آلبومی به همین نام می باشد. این آهنگ یک موزیک عاشقانه غمگین است. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کند!

 

دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو

 

متن آهنگ جدید دنیای بعد تو سون باند

کاری نمیشه کرد برای موندنت
گذشته از منو گریه و التماس
قلبم واسه توئه هرجا اگه بری
کاری نمیشه کرد قلبت منو نخواست
کاشکی یه جمله بود که معجزه میکرد
میشد با گفتنش عوض بشه حالت
کاش که میشد منو قانع میکردی
تا وقتی داری میری نیام دنبالت
برای تو بمیرم و زنده بشم
به پای تو گریه بشم خنده بشم
اصلا دیگه فایده نداره خواهشم
تو داری میری
اسم تورو فریاد بزنم یا نزنم
از دیدنت دل بکنم یا نکنم
اصلا دیگه واست مهم نیست بودنم
تو داری میری , تو داری میری , تو داری میری
♫♫♫♫♫♫
احساس بینمون روزای خوبمون
بی تو گذشتن از راههای بی نشون
تعریف عشق تو برای دیگرون
تنهایی منو دنیای بعد تو
فکر همیشگیت اشک های بی هوام
وقتی که خستم از دست نبودنت
چی از دنیا بخوام
برای تو بمیرم و زنده بشم
به پای تو گریه بشم خنده بشم
اصلا دیگه فایده نداره خواهشم
تو داری میری
اسم تورو فریاد بزنم یا نزنم
از دیدنت دل بکنم یا نکنم
اصلا دیگه واست مهم نیست بودنم
تو داری میری , تو داری میری , تو داری میری

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128


ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید سون باند به نام دنیای بعد تو , دانلود اهنگ , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید سون باند , سون باند , سون بند , 7بند , دانلود آهنگ دنیای بعد تو , سون بند دنیای بعد تو , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

تحقیق حاضر از نوع کاربردی به روش توصیفی همبستگی بوده و داده های آن توسط پرسشنامه و به صورت میدانی جمع آوری شده است. جامعۀ آماری پژوهش حاضر را نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ۸ منطقه عملیاتی در سطح شهر به تعداد ۴۵۰۰ تشکیل دادند و نمونۀ آماری شامل ۳۵۴ نفر از پرسنل ذکر شده با استفاده از جدول مورگان انتخاب شدند.

بحث و نتیجه‌ گیری

هدف این پژوهش ارتباط بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد. در بیان نتایج این تحقیق می‌توان گفت که بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی رابطه معناداری وجود دارد. بنابراین با افزایش یا کاهش میانگین نمرات کارتیمی سبب افزایش یا کاهش میانگین نمرات چابکی سازمانی خواهد شد.

یافته‌های دیگر پژوهش ارتباط مثبت و معنا دار بین کارتیمی با مؤلفه های پاسخگویی و انعطاف پذیری می باشد. نتایج حاصل از تحقیق بیانگر این است که بر این اساس مولفه های چابکی سازمانی عبارتند از: انعطاف پذیری، پاسخگویی، شایستگی و سرعت به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در چابک سازی سازمان دارا هستند و اینکه سازمان آتش نشانی تهران چابکی مطلوبی در سه بعد سرعت ، پاسخگویی و شایستگی دارد. اما جنبه انعطاف پذیری در وضعیت متوسط می باشد که با تحقیقات نیک پور و سنجر(۱۳۸۹)، محرابی و همکاران(۲۰۱۳)، نظر پور و همکاران(۲۰۱۳)، پور شهایی(۱۳۸۸)، همخوانی دارد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: روش تحقیق در سازمان آتش نشانی , سازمان آتش نشانی , سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری , مقاله امداد و نجات , مقاله ایمنی , نیروهای امداد و نجات , امداد و نجات , مقاله , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

عروسی رویایی: اغلب زوج های جوان به برگزاری مراسم عروسی خود مجلل و تشریفاتی علاقمند هستند. باغ عروسی و یا تالار پذیرایی از مهمانان در تشریفات عروسی از جمله مهم ترین مواردیست که در اشرافی جلوه نمودن مراسم ، نقش مهمی دارد. ماشین عروس، لباس عروس و نحوه پذیرایی از مهمانان از دیگر مواردیست که در برپایی یک عروسی شیک و تجملاتی تاثیرگذار است. متاسفانه امروزه برگزاری یک جشن عروسی مجلل با هزینه های زیادی همراه است.

 چگونه یک عروسی رویایی داشته باشیم؟

جشن ساحلی

توصیه ی ما به افرادی که به دنبال داشتن یک جشن عروسی رویایی هستند، برپایی جشن ساحلی است. مطمئن باشید برپایی یک جشن عروسی ساحلی به میزان کافی جذاب و رمانتیک و در عین حال به صرفه خواهد بود. شما در برگزاری مراسم عروسی ساحلی خود از روشی جدید و جذاب استفاده می کنید و می توانید شبی خاطره انگیز و رویایی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

راهنمایی های قبل از مراسم عروسی

برای این‌که در تشریفات مجالس چیزی از قلم نیندازید و در روزهایی که سرتان حسابی شلوغ است، ‌چیزی را فراموش نکنید، راهنمایی‌ ای را برای‌ شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند در برگزاری یک جشن باشکوه همراه‌تان باشد. 

  • گل فراموش نشود

گل آرایی در مراسم عروسی از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچند در این روز، همه گل هستند ولی یادتان باشد زیبایی عکس‌ها ی شما در کنار یک سبد گل زیبا دو چندان می‌شود. اگر به گل فروشی بگویید گل را برای مراسم عروسی خود می‌خواهید برای بهترین انتخاب راهنمایی‌تان می‌کند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: برگزاری جشن عروسی رویایی , تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , راهنمایی های مراسم عروسی , عروسی رویایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کانکس چرخدار

برای بسیاری از افراد و سازمانها متحرک بودن و سیار بودن کانکس و چرخدار بودن آن برای جابه جایی دارای اهمیت به سزایی می باشد. شرکت صنعت پوشش با سالها تجربه در طراحی، ساخت و تولید انواع کانکس، کاروان و کانتینر آمادگی خود را جهت تولید کانکس پرتابل و متحرک اعلام می دارد.
از جمله خصوصیات کانکس چرخدار شرکت صنعت پوشش می توان به مقاوم بودن آن در حرکت و جابجایی در شرایط جوی متفاوت و محکم و استیبل بودن آن نسبت به محیط می باشد و این خصوصیات، کانکس پرتابل و کانکس متحرک این شرکت را نسبت به سایر کانکس ها متمایز می نماید.

کانکس چرخدار کانکس هایی هستند که با کاربری های مختلف طراحی و با ابعادهای استاندارد ساخته می شوند و به دلیل جابجایی و متحرک بودن چرخ دار می شوند.

عرض این کانکس ها از ۴۰/۲ بیشتر نباشد. بهترین متراژ کانکس چرخ دار جهت طول ۶ متر می باشد.

موارد استفاده از کانکس چرخ دار: کانکس های چرخ دار می توانند، جهت دفاتر کار، دفتر سرپرست کارگاه، کتابخانه سیار ، فروشگاه سیار، کانکس هلال احمر، کانکس نیروی انتظامی، کانکس انتقال خون، سرویس بهداشتی سیار ،مخابراتی ، حمل محصولات کشاورزی و سایر موارد دیگر استفاده شود . موارد استفاده کانکس چرخدار

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تهیه کانکس , قیمت کانکس , نصب کانکس , کانکس , کانکس دست دوم , کانکس ساندویچ پانلی , کانکس سیار , کانکس متحرک , کانکس چرخدار , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

محتوای همیشه سبز: باتوجه به جنگ و رقابتی که در حال حاضر بر سر سئو وجود دارد، محتوا را می توان گفت پادشاه است. زیرا پس از بهینه سازی وب سایت(قالب، افزونه، کدنویسی و …) و ایجاد بک لینک سالم، تنها چیزی که می توان بطور مداوم طبق یک برنامه ریزی طولانی و موثر انجام داد، تولید محتوای مفید است. محتوای مفید، محتوایی است که در ابتدا ارزش خواندن داشته باشد و باتوجه به تاریخ انتشار آن، مطلب بروز باشد. پس از آن مطلب مفید مطلبی است که تمام قوانین سئو در آن رعایت شده باشد، از جمله لینک سازی داخلی، سرتیترها، تعداد کلمات و موارد مشابه دیگر.

محتوای همیشه سبز چیست؟

در زبان انگلیسی، محتوای همیشه سبز را محتوای ماندگار نیز می نامند. همچنین این کلمه از موسیقی نشات گرفته و به موسیقی هایی گفته می شود که در قدیم نواخته شده ولی همچنان مردن در زمان حال آن را گوش می دهند. البته این سبز بودن مطالب ریشه در طبیعت هم دارد و به معنای سرزنده بودن است. یکی از کارهایی که می توان در سئو وب سایت انجام داد، تولید محتوای همیشه سبز و ماندگار است. این مطالب بدلیل این که اهمیت خود را هیچگاه از دست نمی دهند، می توانند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشند و محتوایی که ماندگار باشد می تواند به شدت به سئو سایت کمک کند، زیرا همیشه در آن مبحث در بهترین نتایج ظاهر می شود. مثلا مطلب تحت عنوان چرا باید هاست خود را عوض کنید؟ می تواند مبحثی باشد که همیشه یکی از مشکلات مدیران وب سایت ها بوده است.

تولید محتوای معاصر

محتوایی معاصر است که همیشه ارزش خواندن را داشته باشد. البته این موضوع در برخی صنوف پاسخگو نیست، مثلا در زمینه تکنولوژی که هر روزه شاهد تغییرات بسیار زیادی در این زمینه هستیم. از این رو هم در زمینه وب می توانید محتوای ماندگاری تولید کنید. مثلا زمانی که شما در حال انتشار محتوایی تحت عنوان محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟ هستید، یک محتوای ماندگار را منتشر کردید. این محتوا قطعا در چند سال دیگر اهمیت چندانی نسبت به گذشت زمان و پیشرفت وب وجود دارد، نخواهد داشت. البته نا امید نشوید، همین که یک محتوای شما حتی در یک سال بالا و ماندگار باشد، قطعا پاسخ زحمات خود را میگیرید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: evergreen content , آموزش تولید محتوای همیشه سبز , آموزش محتوای سبز , ایورگرین کانتنت , سئو , سئو در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , محتوای سبز , محتوای همیشه سبز , محتوای همیشه سبز چیست و چگونه تولید می شود؟ , پست سبز , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از اعلام نخستین فراخوان جذب اشخاص حقوقی در زمینه ارائه خدمات ایمنی و حفاظت فنی در حوزه کارگاه های کشور خبر داد

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، مظفری، رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار با اعلام خبر فراخوان جذب اشخاص حقوقی واجد صلاحیت در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای ایمنی کار و حفاظت فنی افزود: توسعه ملی و اشتغال پایدار نیازمند گسترش فعالیت بنگاه­ های اقتصادی همسو با رعایت آیین­ نامه­ ها و استانداردهای ایمنی و بهداشت کار برای حفظ و صیانت از نیروی انسانی مولد کشور است؛ تنوع موضوعات ایمنی و بهداشت کار و پراکندگی جغرافیایی کارگاه­ های کشور از یک سو و محدودیت جذب نیروی کارشناسی در دستگاه­ های دولتی از سوی دیگرایجاب می­ نمود که دولت با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی، بستر لازم برای حضور موثر شرکای اجتماعی ذیصلاح در ارتقای ایمنی و سلامت کار کارگاه های کشور در فعالیت های تصدی گری را فراهم آورد؛ در این راستا و با هدف توسعه عدالت اجتماعی و امکان برخورداری همه کارگاه ­های کشور از خدمات مشاوره ­ای ایمنی کار و در اجرای ماده ۲ آیین نامه مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی مصوب شورای عالی حفاظت فنی؛

در مهندسی حریق می خوانید: این مرکز پس از برگزاری پنج دوره فراخوان جذب مشاوران حقیقی حفاظت فنی و خدمات ایمنی، برای نخستین بار برنامه ریزی به منظور جذب اشخاص حقوقی واجد صلاحیت در زمینه ارائه خدمات ایمنی و حفاظت فنی در حوزه کارگاه های کشور را منطبق با آیین نامه مربوطه در دستور کار قرار داده است؛ از اینرو ضروری است؛ متقاضیان محترم حقوقی واجد شرایط با مطالعه کامل آیین نامه مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام  و ارائه درخواست خود حداکثر تا پایان فروردین ماه سال جاری به دبیرخانه این مرکز اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی کار , خدمات ایمنی و حفاظت فنی , فراخوان ایمنی , فراخوان جذب اشخاص حقوقی در زمینه ارائه خدمات ایمنی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , مجله ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه لوازم تحریر موضوعی در طراحی دکوراسیون می باشد که بسیار کم به آن پرداخته شده است. شما کمتر مشاهده می کنید که در  مورد دکوراسیون چنین فروشگاه هایی صحبت شود و یا نمونه هایی از آن ها ارائه شود. زیرا  این نوع فروشگاه ها، فروشگاه های بسیار معمولی ای می باشند که محصول پیچیده ای را عرضه نمی نمایند. بنابراین در طراحی دکوراسیون مغازه لوازم التحریر می توانید یک دکور ساده داشته باشید. اما ما در این قسمت به شما واهیم گفت که طراحی داخلی مناسب و  قوی چگونه به یک فروشگاه کمک می کند تا شارپ تر بوده و بیشتر جلب توجه نماید.

دکوراسیون مغازه لوازم التحریر

دکوراسیون مغازه نوشت افزار و لوازم التحریری معمولا دارای تقسیم بندی خاصی هستند که در آن هر گروه از لوازم در یک طرف چیده می شود. با این کار دسترسی مشتری به لوازم مورد نیاز راحت و آسان می گردد. در این تقسیم بندی از رنگ و فرمهای متفاوتی میتوان استفاده نمود. متریال چوب و رنگهای سفید و روشن تنالیته پر مخاطب در این صنف به شمار می روند.

مکان مغازه

یکی از مهمترین نکات حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی مغازه لوازم التحریر مکان شما می باشد. به طور مثال شاید یک مغازه سوپر مارکت در خیابانی که تمام آن مفازه پوشاک است رونق خوبی داشته باشد اما مطمئنا شما نمی توانید به طور مثا ظروف در این مغازه بفروش برسانید .

این نکته را توجه داشته باشید طراحی دکوراسیون مغازه باید دقیقا مطابق با سلیقه مخاطبان و مشتریان شما باشد. اجناس خوراکی را نمی توان در مکانی نامناسب و غیر بداشتی به فروش رساند. و یا اینکه پوشاک قشر جوان را نمی توان در محلی به فروش رساند که دارای دکوری محافظه کارانه بوده و باب طبع افراد مسن است.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: : دکوراسیون داخلی مغازه , دکوراسیون فروشگاه لوازم التحریر , دکوراسیون مغازه لوازم التحریر , دکوراسیون مغازه نوشت افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام نفسم رفت

Download New Music By Amin Rostami Called Nafasam Raft

دانلود آهنگ امین رستمی به نام نفسم رفت با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید نفسم رفت امین رستمی

ملودی: امین رستمی , ترانه: مهرزاد امیرخانی , تنظیم: کوشان حداد

دانلود فول آلبوم امین رستمی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ امین رستمی به نام نفسم رفت به ادامه مطلب مراجعه کنید…

امین رستمی - نفسم رفت

موزیک جدید امین رستمی به نام نفسم رفت یک موزیک عاشقانه غمگین می باشد. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کیند.

 

دانلود آهنگ امین رستمی به نام نفسم رفت

 

متن آهنگ جدید نفسم رفت امین رستمی

تو رو دیدم نفسم رفت
دل تنگم از دستم رفت
عاشقی بود احساس من
تو خود عشقی واسه من
خدا عشقم ازم دوره
خدا قلبم چه صبوره
خودت اینجا توی قلبم
چرا دستات اینقدر دوره
چی آوردی به سرم
که یه عمره من دربه درم
دیگه هرجوری شده دل تو رو باید ببرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم
چی آوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
حالا دیگه از این جنون نمی خوام بگذرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم
♫♫♫♫♫♫
تو نباشی من غم دارم
دردل با قلبم دارم
تنها می مونم ولی باز
تورو تنها نمیذارم
حسمون عین جنون
خدا هم عاشقمونه
دوست دارم همیشه این حس
مثل این روزا بمونه
چی آوردی به سرمکه من یه عمره دربه درم
دیگه هرجوری شده دل تو رو باید ببرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم
چی آوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
حالا دیگه از این جنون نمی خوام بگذرم
چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128
ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید امین رستمی , دانلود آهنگ امین رستمی , دانلود آهنگ نفسم رفت , امین رستمی , امین رستمی نفسم رفت , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

انواع بزرگتر این وسایل به روی چرخ  ارابه یا خودرو قرار داده می شود و یا به طور ثابت در اماکن نصب می گردد.

کپسول آتش‌نشانی نوعی دستگاه برای خاموش نمودن آتش است . این دستگاه جزء خاموش کننده‌های آتش قابل حمل دستی بوده و با توجه به نوع آتش ترکیبات مختلف مانند آب، پودر و گاز، گاز دی اکسید کربن را با فشار بر روی آتش می‌افکند.

کپسول‌های آتش نشانی استوانه‌های فلزی محکمی هستند که با آب یا یک نوع ماده خفه کننده مانند دی اکسید کربن پر شده‌اند و وقتی اهرمی را که بالای این استوانه‌است فشار دهید، ماده با فشار زیادی از کپسول خارج می‌شود . در این کپسول‌ها یک لوله، مخزن تحت فشار کپسول را به قسمت بالای کپسول متصل و یک شیر فنری نیز ارتباط میان لوله را با دهانه خروجی مسدود کرده‌است. در بالای سیلندر، سیلندر کوچک دیگری وجود دارد که با گاز فشرده‌ای مانند دی اکسید کربن پر شده‌است و یک شیر جلوی انتشار دی اکسید کربن را می‌گیرد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آشنایی با خاموش کننده های دستی حریق , کپسول آتش نشانی , آتش نشانی , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , خاموش کننده دستی حریق , خاموش کننده آتش نشانی , اچ اس ای , hse , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کریستال آرایی در تشریفات مجالس: کریستال یکی از اشیا تزئینی می باشد که برای برای تالارهای تشریفات مجالس، جشن ها و عروسی ها استفاده می شود. حتی در خانه های اعیانی و لوکس نیز می توان رد پای کریستال را مشاهده نمود. اشیایی که از جنس کریستال شده اند، زیبایی خیره کننده ای دارند. اشیا کریستالی می توانند به راحتی نور را منعکس کنند و موجب زیبایی و نورپردازی در فضا شوند. در سالن های عروسی کریستال ها نقش بسیار مهمی در زیبایی و تزئین فضای تالار را دارند. از جمله کاربردهای کریستال برای دیزاین سالن های عروسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کریستال آرایی در تشریفات مجالس

تزیین شعمدانی ها

کریستال ها ظریف هستند و باید با احتیاط بیشتری با آنها برخورد شود، اما می توان برای تزئین شمعدانی ها از کریستال استفاده نمود. به جای اینکه از شمعدانی های فلزی استفاده شود که به علت جنسشان سریع داغ می شوند و دست زدن به آنها موجب سوختگی پوست می شود، شمعدانی کریستال مناسب تر می باشد. شعمدانی کریستال علاوه بر اینکه می تواند نور را زیباتر نمایان منعکس کرده و نشان دهد، طرفداران بیشتری را دارد و در عین حال میز مهمانان هم با سلیقه چیدمان می شود.

لوسترها ی کریستالی

وجود لوستر به زیبایی هر چه تمامتر تشریفات عروسی کمک می کند. اگر لوسترها از جنس کریستال باشند قطعا زیبایی بیشتری را به همراه خواهد داشت. زمانی که نورهای رنگارنگ از بین شیشه های کریستالی آن عبور می کند، موجب درخشش بیشتر نور در فضای سالن بنابراین زیبایی فضا می شود.

چیدمان سفره عقد

در کنار تمامی تدارکاتی که در تشریفات عروسی برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته می شود، وجود یک سفره عقد زیبا و شکیل در مقابل جایگاه عروس و داماد، جشن را باشکوه تر می کند. سفره عقد باید بسیار زیبا و مجلل طراحی شود که برای آن از گل، آینه و شمعدانی و سایر وسایل تزئینی استفاده می کنند. کریستال آرایی نیز می تواند به زیبایی سفره عقد کمک کند. برای این منظور وسایلی که برای تزئین سفره عقد استفاده می شوند، از جمله شمعدانی ها، گلدان و حتی ظروف می توانند از جنس کریستال باشند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , لوسترها ی کریستالی در تالار عروسی , کریستال آرایی در تشریفات مجالس , کریستال برای دیزاین سالن های عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کانکس ساندویچ پانلی اتاقک های قابل حملی که از ساندویچ پانل در دیوار و سقف های آن استفاده شده است.

در واقع وجه متمایز یک بنای سنتی و کانکس ساندویچ پانل قابلیت حمل کانکس است که معمولا در مکان‌های با عدم قابلیت ساخت و ساز استفاده می‌گردد کانکس‌ها به دو دسته چرخ دار و ثابت تقسیم می‌شوند، نمونه چرخ دار آنها به طور مستمر در حال جابجایی می‌باشد ولی نمونه‌های ثابت برای یک مدت زمان خاص در یک مکان می‌ماند. مواد اولیه به کار رفته در کانکس‌ها عموما فلز می‌باشد که بیشتر اسکلت و بدنه را تشکیل می‌دهد بدنه و سقف کانکس‌ها معمولا از ساندویچ پنل ساخته می‌شوند تا عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای فضای داخلی آنها ایجاد نماید و به همین منظور نمای داخلی با استفاده از پی وی سی تزئین می‌گردد.

کانکس ساندویچ پانلی

کانکس ساندویچ پانلی

کانکس ساندویچ پانل ترکیبی از دو لایه می باشد که یک لایه عایق میانی از جنس پلی اورتان ، پلی استایرن ، پشم سنگ و همچنین پشم شیشه می باشد که به وسیله مفتول های شبکه ای به لایه های پوشاننده متصل می شود که به دو دسته ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تقسیم می شوند. ویژگی ها و مزیت های کانکس ساندویچ پانلی ، به این شرکت این امکان را می دهد که محصولات ساندویچ پانلی خود را گارانتی کرده و نیز خدمات پس از فروش طولانی مدت ارائه دهد.

سازه های ساخته شده از ساندویچ پانل در سازمان ها ، ادارات ، پروژه های عمرانی مختلف ، کارگاه ها و کارخانه ها ، فروشگاه ها ، اماکن تفریحی ، اماکن زیارتی ، تفرجگاهها ، رستورانها ، پروژه های راهسازی ، سدسازی ، پتروشیمی و ساختمانی ، مغازه ها و سوپر مارکت ها ، اماکن مسکونی و ویلایی و . . . به کار برده می شود.

شرکت صنعت پوشش کانکس انواع مختلف از مدل های کانکس ساندویچ پانل خود را بسیار زیبا و مجلل همراه با کلیه امکانات مورد نیاز در اختیار مشتری قرار می دهد.

تلفن مشاوره و فروش : ۰۲۸۳۳۶۶۰۴۲۶ – همراه : ۰۹۱۲۱۸۲۴۳۹۴

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تهیه کانکس , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانلی , فروش کانکس , قیمت کانکس , نصب کانکس , کانکس , کانکس دست دوم , کانکس ساندویچ پانلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

قطعاً برای شما هم پیش آمده است که طراحی سایت وردپرسی را در نظر داشته باشید. ابتدا هاست و دامنه خود را تهیه می کنید و پس از آن سایت وردپرسی خود را با قالب موردنظر و نصب افزونه ها کامل می کنیم. در ابتدا شاید فضای ذخیره سازی و همچنین سرور مورد استفاده زیاد به چشم نیاید و بیشتر هدفمان بالا آمدن وب سایت بصورت دلخواهمان باشد. اما پس از مدتی سرعت بارگزاری سایت و همچنین قطع شدن های گاه و بیگاه وب سایت و همچنین خطاهای سرور باعث می شود تا به این فکر بیافتید که سرور و هاستیگ خود را عوض کنید.

دان شدن سرور

دان شدن سرور بدترین اتفاقی است که می تواند برای شما پیش آید و تمام زحمات شما را در سئو از بین ببرد. بازدیدکنندگان از وب سایت هایی که مدام قطع می شوند و سرعت بارگذاری پایینی دارند فراری هستند. پس اگر بر روی بهینه سازی وب سایت خود کار می کنید و قصد از دست دادن کاربرا وب سایت خود را ندارید، بهتر است سرور خود را به سرور قدرتمند های لینوکس مخصوص وردپرس انتقال دهید.

کاهش سرعت سایت

و در نهایت به آزاردهنده ترین مشکل سرورها می رسیم



:: برچسب‌ها: سئو , سئو در کرج , سرور , سرور اختصاصی , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , هاست , هاست ssd , هاست اختصاصی , هاست قوی , هاست و دامنه , هاست وردپرس , چرا باید هاست خود را عوض کنید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، نخستین کنفرانس آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات در ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۳۹۶ در تهران برگزار خواهد شد.

با حمایت و همکاری دانشگاههای معتبر داخلی، دانشگاه سویا و موسسه INGEMAN اسپانیا و جمعی از دست اندرکاران امور نگهداری و تعمیرات در صنایع مختلف کشور ، کنفرانس “آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات” طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۹۶ در شهر تهران برگزار خواهد شد. در شرایط فعلی حاکم بر سازمانهای داخلی، تعالی نگهداری و تعمیرات بعنوان یک راهکار اجرایی موثر در کاهش قیمت تمام شده تولید و خدمات، افزایش آماده بکاری و بهبود عملکرد تجهیزات و ایجاد محیط کار ایمن و پاک ، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. دست اندرکاران کنفرانس با دعوت از مشاورین برجسته داخلی و بین المللی به دنبال ارائه مجموعه راهکارهای هدفمند برای تعالی نت بوده تا به کمک الگوبرداری از تجربیات موفق ، زمینه بهبود شرایط کسب و کار سازمانهای ایرانی فراهم گردد.

در مهندسی حریق می خوانید: حاضرین در کنفرانس شاهد رویکردی جدید در تشریح راهکارها خواهند بود تا امکان بهره برداری هرچه بیشتر از مباحث ارائه شده بوجود آید. هدایت این کنفرانس برعهده آقای پروفسور کرسپو مارکز بوده و جمعی از متخصصین داخلی و بین المللی در حوزه تعالی نت با ایشان همکاری خواهند نمود. حضور شما را بعنوان فردی از جامعه بزرگ نگهداری و تعمیرات کشور، در کنفرانس “آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات” گرامی میداریم . امید است تا مباحث ارائه شده در این کنفرانس برای اصلاح و بهبود سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات و تحقق اهداف استراتژیک سازمان، مفید واقع گردد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , کنفرانس , کنفرانس مدیریت ایمنی , کنفرانس ایمنی , کنفرانس آخرین یافته ها و تجربیات در تعالی مدیریت نگهداری و تعمیرات , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین از نیاز به دقت نظر بسیار بالایی دارد و برای طراحی فضای  لوکس آن، به متریال نوین و مدرنی نیاز است تا بتوان طرح های خلاقانه و زیبایی را خلق نمود. نمایش محصول برای فروشندگان خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها تمایل به فروش ماشین های خود به شکل منحصر به فردی را دارند. از این رو طراحی دکوراسیون داخلی فضای نمایشگاه ماشین باید به گونه ای باشد که این امکان به راحتی برای افراد ی که به منظور بازدید به نمایشگاه مراجعه می کنند، فراهم باشد.

نکات مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین:

یکی از نکاتی که باید در زمان طراحی نمایشگاه ماشین در نظر داشته گرفت، توجه به امر آینده نگری بوده و باید برای این فضا از یک طراحی مدرنیته استفاده نمود تا از این طریق شکلی زیبا و جذاب و محیطی گرم ایجاد شود و فضای نمایشگاه حس مهمان نوازی را القا نماید.

نورپردازی نمایشگاه ماشین:

نورپردازی در دکوراسیون داخلی محیط نمایشگاه ماشین از اهمیت بالایی برخوردار است.چرا که نورپردازی مناسب باعث می شود تا خودرو ها بیشتر جلوه کنند.

طراحی فضای بیرونی نمایشگاه ماشین:

در طراحی دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین باید به این نکته توجه نمایید که فضای بیرونی نمایشگاه ماشین باید طوری باشد که از مسافت دور نیز به راحتی قابل تشخیص باشد.
به منظور داشتن طراحی نوین و لوکس نمایشگاه ماشین خود با کارشناسان البرز چوب درساز تماس بگیرید. میتوانید مقالات دکوراسیون مغازه را نیز مطالعه نمایید.
 
ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی نمایشگاه , دکوراسیون داخلی نمایشگاه ماشین , دیزاین نمایشگاه اتومبیل , طراحی دکور نمایشگاه اتومبیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ﺑﻄﻮر ﮐﻠﯽ ﻋﻤﺪهﺗﺮﯾﻦ ﻫﺪف آرام ﺳﺎزی ﺗﺮاﻓﯿﮏ، اﻓـﺰاﯾﺶ ﺳـﻄﺢ اﯾﻤﻨـﯽ اﺳـﺖ. همچنین پیش از این در رابطه با علائم برجسته در تجهیزات ترافیکی نیز صحبت شده بود. ﺳـﺎﯾﺮ اﻫـﺪاف آرام ﺳﺎزی ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﮐﻪ ﻋﻤﻮﻣﺎً ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ اﯾﻤﻨﯽ اﺳﺖ، ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻮارد زﯾﺮ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ:

  • ﮐﺎﻫﺶ ﺳﺮﻋﺖ وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ
  • ﮐﺎﻫﺶ ﺗﺪاﺧﻞ ﺗﺮاﻓﯿﮏ
  • اﻋﻤﺎل ﻣﺤﺪودﯾﺖﻫﺎی ﺗﺮاﻓﯿﮑﯽ
  • ﮐﺎﻫﺶ ﺗﻌﺪاد و ﺷﺪت ﺗﺼﺎدﻓﺎت
  • ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯿﺰان ﺗﺨﻠﻔﺎت
  • اﻓﺰاﯾﺶ اﯾﻤﻨﯽ ﻋﺎﺑﺮان و دوﭼﺮﺧﻪ ﺳﻮاران
  • ﮐﺎﻫﺶ ﺣﺠﻢ ﺗﺮاﻓﯿﮏ

کنترل ترافیک با تجهیزات ترافیکی

واژه آرام ﺳﺎزی ﺗﺮاﻓﯿﮏ، ﮔﺮﭼﻪ ﻣﻔﻬﻮم ﺟﺪﯾﺪی ﻧﯿﺴﺖ، اﻣﺎ در ﺳﺎل ﻫﺎی اﺧﯿﺮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺴﺌﻮﻻن اﻣﺮ ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و اﻗﺪاﻣﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آن در ﻧﻘﺎط ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺟﻬـﺎن ﮐـﺎرﺑﺮدی ﺗـﺮ ﺷـﺪه اﺳﺖ. روش  ﻫﺎ و ﻃﺮح ﻫﺎی آرام ﺳﺎزی ﺗﺮاﻓﯿﮏ در ﭼﺎرﭼﻮب ﺗﺄﻣﯿﻦ اﯾﻤﻨـﯽ در ﻫـﺮ ﻣﻨﻄﻘـﻪ ﻋـﻼوه ﺑـﺮ اﻓﺰاﯾﺶ اﯾﻤﻨﯽ راه و ﮐﺎﻫﺶ ﺧﻄﺮ ﺗﺼﺎدﻓﺎت، ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺎﻫﺶ آﻟﻮدﮔﯽﻫﺎی زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﻧﯿﺰ ﻣﯽﮔـﺮدد. از اﯾﻦ رو آرام ﺳﺎزیﺗﺮاﻓﯿﮏ در ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻬﺮی و ﺑﯿﻦ ﺷﻬﺮی ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ وﯾﮋه اﺳﺖ. در ﺷــﻬﺮﻫﺎی اﯾــﺮان از دﯾﺮﺑــﺎز ﻧﯿــﺎز ﺑــﻪ ﮐــﺎﻫﺶ ﺳــﺮﻋﺖ اﺣــﺴﺎس ﺷــﺪه و اﺳــﺘﻔﺎده از ﺳﺮﻋﺖ ﺷﮑﻦ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﻧﺎم های ﮔﺮده ﻣﺎﻫﯽ، ﻣﺎﻧﻊ ﺳﺎﻧﺪوﯾﭽﯽ، ﺳﺮﻋﺖ ﮔﯿﺮ و ﻧﻈﺎﯾﺮ این ها در تجهیزات ترافیکی راﯾﺞ ﺑﻮده اﺳـﺖ. اﯾﻦ ﺗﺠﻬﯿﺰات ﮐﻪ در ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻮارد اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ و ﺷﺎﯾﺪ اﻃﻼق ﻟﻔﻆ دﺳﺖ اﻧﺪاز ﺑﺮای آﻧﻬﺎ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺮ ﺑﺎﺷﺪ، ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ ﻃﺮاﺣﯽ ﻏﯿﺮﺻﺤﯿﺢ و اﺟﺮای ﺑﺪ آﻧﻬﺎ، ﺧﻮد ﯾـﮏ ﺧﻄـﺮ ﺟـﺪی ﺑـﺮای اﯾﻤﻨـﯽ ﺗﺮاﻓﯿـﮏ ﻣﺤﺴﻮب ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. ﺗﺠﻬﯿﺰات آرام ﺳﺎزی ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺷـﺎﻣﻞ دو ﺑﺨـﺶ ﺗﺠﻬﯿـﺰات ﮐﻨﺘـﺮل ﺣﺠـﻢ و ﺗﺠﻬﯿـﺰات ﮐﻨﺘـﺮل ﺳﺮﻋﺖ اﺳﺖ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ در ﺑﻌﻀﯽ ﻣﻮارد از ﻃﺮح ﻫﺎی ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﺷﻮد. در اداﻣﻪ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ اﯾـﻦ ﺗﺠﻬﯿﺰات ترافیکی ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﺟﺰاﯾﺮ ﮔﺮدﺷﯽ

ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺟﺰاﯾﺮ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ در روﯾﮑﺮدﻫﺎی ﺗﻘﺎﻃﻌﺎت ﺑﮑﺎر ﻣـﯽ روﻧـﺪ و ﻣـﺎﻧﻊ از اﻧﺠـﺎم ﺑﻌـﻀﯽ ﺣﺮﮐﺎت ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. اﻏﻠﺐ آﻧﻬﺎ ﺟﺰاﯾﺮ ﮔﺮدش ﺑﻪ راﺳﺖ ﻧﺎﻣﯿﺪه ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ. تمامی موارد فوق نیز در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , ترافیکی , کنترل ترافیک , کنترل ترافیک با تجهیزات ترافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو

Download Music By Mohsen Chavoshi, Sina Hejazi, Hossein Safa And Iman Ghiasi Called Mahi Siahe Koochoolu

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ ماهی سیاه کوچولو محسن چاوشی و سینا حجازی وحسین صفا و ایمان قیاسی

دانلود فول آلبوم محسن چاوشی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم سینا حجازی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم ایمان قیاسی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم حسین صفا با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو به ادامه مطلب مراجعه کنید…

محسن چاوشی و سینا حجازی - ماهی سیاه کوچولو

موزیک غمگین ماهی سیاه کوچولو در مدح آذربایجان و صمد بهرنگ حاصل همکاری محسن چاوشی سینا حجازی ایمان قیاسی و حسین صفا می باشد. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کند.

 

دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو

 

متن آهنگ ماهی سیاه کوچولو محسن چاوشی و سینا حجازی وحسین صفا و ایمان قیاسی

از خواب پا شدم امروز چشمای بستتو دیدم
ماهی سیاه کوچولو تنگ شکستتو دیدم
دیدم همین که میخونم تاریخ تشنگی هاتو
دریاچه های خشکیده خون گریه میکنن با تو
اخبار داغو میخونم هر چند خوب میدونم
داغی که رو ارس مونده این کوه سختو لرزونده
نه شعر آذری گفتم نه خون آذری دارم
نسبت به مردمت اما حس برادری دارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128
ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا حجازی و حسین صفا و ایمان قیاسی به نام ماهی سیاه کوچولو , دانلود آهنگ , دانلود اهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی , دانلود آهنگ جدید سینا حجازی , دانلود آهنگ جدید حسین صفا , دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی , دانلود آهنگ ماهی سیاه کوچولو , ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

چکیده

هدف از پژوهش حاضر تعیین ارتباط بین کار تیمی کارکنان فعال ورزشی با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری تحقیق شامل ۴۵۰۰ نفر از کارکنان عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران می باشد که از بین آنها ۳۵۴ نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده های این پژوهش شامل دو پرسشنامه استاندارد کارتیمی مایکل وست (۱۹۸۲) با پایایی۷۹/۰ و پرسشنامه چابکی سازمانی شریفی و ژانگ (۱۹۹۹) با پایایی۹۶/۰ بوده است. نتایج بدست آمده گویای آن است که: رابطه معنی داری بین مؤلفه های انگیزه تیم، کوشش، استراتژی مناسب و اثربخشی با چابکی سازمانی و بین کارتیمی با پاسخگویی و انعطاف پذیری وجود دارد. بر این اساس رابطه مثبت و معنی داری  بین کار تیمی با چابکی سازمانی با  ایجاد شده و ضرایب رگرسیون نشان داد مولفه های انگیزه تیم، کوشش، استراتژی مناسب و اثربخشی بطور مثبت و معنی داری بعد چابکی سازمانی را پیش بینی می کند. بنابراین اگر انگیزه تیم توسط مدیران سازمان، همراه با استراتژی مناسب افزایش یابد در کنار کوشش کارکنان شاهد اثر بخشی بالایی و گرایش سازمان به سمت سازمان چابک خواهیم بود.

 واژگان کلیدی: کارتیمی، چابکی سازمانی، سازمان آتش نشانی

 

مقدمه

 

زمانی که از دیدگاه سازمانی به موضوع کار تیمی و چابکی سازمانی در سازمان ها نگاه می کنند، باید اذعان کرد که در تمامی سازمان ها و بخصوص سازمان های خدماتی و ایمنی مسئولانی می توانند مدیریت موفق داشته باشند که تغییرات و تحولات ناشی از این پدیده مهم را در سازمان خود بپذیرند و با آن سازگار باشند. بهبود عملکرد کار تیمی کارکنان در سازمان­های خدماتی و ایمنی و تعیین میزان موفقیت آنها در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده یکی از دغدغه های اصلی مدیریت سازمان­ها است. از انجایی که سازمان خدماتی آتش نشانی تهران عمده فعالیت های آن با کار تیمی انجام می شود و با توجه به عملکرد مختلف ایستگاه های آتش نشانی در ارائه خدمات به همشهریان و احساس محقق در بی توجهی مدیران به این موضوع در ذهن محقق زمینه ساز این سؤلات شد که آیا در ایستگاه هایی که کارکنان آن فعالیت ورزشی منظم و مستمر انجام می دهند انسجام تیمی بیشتر و هماهنگی قوی تری در کار تیمی آنها دیده می شود؟ آیا در ایستگاه هایی که کارکنان آن خود رای می باشد و انفرادی کار می کنند، احتمال می رود که کار تیمی ضعیف تری داشته باشند و ممکن است، روی عملکرد آن واحد تاثیر بگذارد؟ آیا نحوه مدیریت سازمان در این بین نقشی دارد؟ ایا فعالیت ورزشی به خصوص ورزش های گروهی تاثیر گذار بر چابکی سازمان می باشد؟ سطح گرایش به کار تیمی در سازمان آتش نشانی چگونه است؟ الگوی تاثیر گذار مؤلفه های کار تیمی بر چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی چکونه است؟ پاسخ به این سؤالات در ذهن محقق، بررسی و ریشه یابی این مهم را فراهم نمود. در این پژوهش بررسی این موضوع که آیا بین کارتیمی کارکنان با چابکی سازمانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران رابطه معنی داری وجود دارد؟ و اینکه رابطه ای بین مؤلفه های کار تیمی(انگیزه تیم، ترکیب تیم، روابط میان فردی، کوشش تیم، اثربخشی تیم و استراتژی مناسب) با چابکی سازمان وجود دارد ضروری به نظر می رسد. امید است نتایج این پژوهش در پیش برد اهداف سازمان های خدماتی به ویژه آتش نشانی و شناسایی مشکلات اشاره شده و ارائه راه حل‌های کاربردی جهت اثر بخشی مفیدتر در سازمان های  فوق مثمر ثمر واقع شود و اینکه این پژوهش به بینش کلی دست یابد و راهکارهای کاربردی به دست اندرکاران ارائه دهد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , خدمات ایمنی , سازمان آتش نشانی , مقالات دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری , مقاله امداد و نجات , مقاله ایمنی , نجات و امداد , کار تیمی در امداد و نجات , کار گروهی در امداد و نجات , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

گیفت عروسی همان هدیه ای است که عروس و داماد برای میهمانان در تشریفات عروسی خود در  نظر می گیرند. در گذشته ایرانیان رسم داشتند که در پایان مراسم عروسی، شیرینی و چند هدیه کوچک را در داخل دستمالی قرار می دادند و آن را به میهمانان خود تقدیم می کردند. در حال حاضر اچنین رسمی وجود ندارد و حتی برخی نسبت بی اطلاع هستند. اما اکنون این رسم دیرینه به شکل به روز تری انجام می پذیرد. در حال حاضر خبری از دستمال ها و شیرینی های دستپخت خانواده عروس و داماد نیست و تمامی تشریفات کاملا به صورت مدرن برگزار می شود. گیفت عروسی شامل هدایایی می باشد که خاطرات خوش مراسم عروسی را برای میهمانان تداعی می نماید.

در اروپا نیز رسم هدیه دادن از دوران قرون وسطی وجود داشته است. در عصر جدید نیز هدیه عروس و داماد را در درون جعبه های کوچک قرار داده و به میهمانان تقدیم می کردند. در اروپا به اعتقاد مردم، قند موجب سلامتی میهمانان شده و برای آن ها شگون دارد.

مدل های گیفت عروسی

در ایران گیفت عروسی به اشکال مختلفی ساخته می شود و در درجه اول به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. همچنین فصلی که در آن تشریفات عروسی برگزار می شود هم در نوع گیفت تاثیر گزار است. جدیدترین نوع گیفت دادن کارت پستال هایی می باشد که در یک سمت آن عکس عروس و داماد چاپ شده و در سمت دیگر آن شعر و یا نام عروس و داماد قرار دارد. به هر حال گیفت ها انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , رسم گیفت دادن در مراسم عروسی , هدیه عروسی , گیفت عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ورق های گالوانیزه پیش رنگ پس از فرایندی مداوم و منظم برای بهبود مقاومت خوردگی و افزایش چسبندگی رنگ به سطح ورق، ماده شیمیایی مناسبی روی دو سطح ورق، اعمال شده و در دمای مناسب خشک می شود. انجام این مرحله باعث می شود که پوشش رنگی حین فرآیند های شکل دهی بعدی از سطح ورق پوسته نشود . سپس ورق جهت اعمال رنگ وارد قسمت پوشش دهی می شود ساندویچ پانل سقفی.

ورق گالوانیزه رنگی پیش رنگ در طرح های مختلف به ضخامت های ۰/۴ میلیمتر، ۰/۵ میلیمتر تولید و عرضه میگردد. از جمله طرح های پر مصرف طرح ذوزنقه , طرح سینوسی , طرح سفال و شادولاین میباشد. طرح ذوزنقه مقاوم ترین موج موجود بوده و عرض ورق از رول ۱۲۵ سانت بعد از اورلپ شدن مفید کاردهی ۸۷ سانت و عرض ورق از رول ۱۰۰ سانت بعد ساندویچ پانل از اورلپ شدن مفید کاردهی ۸۷ سانت میرسد .طرح سینوسی هم یکی از پر مصرف ترین طرح ها برای سقف و دیواره های جدا کننده میباشد که از رول ۱۲۵ سانت   بعد از اورلب ۱۰۲ سانت کاردهی مفید دارد .

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اجرا ورق گالوانیزه , تهیه ورق گالوانیزه , قیمت ورق گالوانیزه , نصب ورق گالوانیزه , ورق رنگی , ورق گالوانیزه , ورق گالوانیزه رنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

بازاریابی اینترنتی مبحث بسیار گسترده ای است که محورهای متعددی در راه اندازی کسب و کار در دنیای دیجیتال را دارد. بازاریابی اینترنتی می تواند نقش بسیار موثری در طراحی سایت، سئو و بهینه سازی در موتورهای جستجوگر داشته باشد. متخصصانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، باید مهارت های پیچیده ای متناسب با نیاز هر کسب و کار داشته باشند. آن ها باید زمان زیادی صرف ایجاد و مدیریت وب سایت و بروزرسانی وبلاگ ها و همچنین حضور در شبکه های اجتماعی کنند. ایجاد یک وب سایت اولین و موثرترین گامی است که می تواند به حضور شما در دنیای مجازی و بازاریابی اینترنتی کمک کند. درصورتی که خدمات شما مربوط به فروش محصولات در دنیای مجازی است، پیشنهاد می کنیم مقاله تجارت الکترونیک با ووکامرس را در آویناوب مطالعه کنید. بطور کلی بازاریابی اینترنتی با انواع حرفه ها مثل تولید محتوا، سرپرست توسعه محصول و متصدیان بازاریابی کار می کند. همچنین آن ها با توجه به سبقه خود در مباحث سئو و بهینه سازیلینک سازی می توانند حضور در دنیای مجازی را پررنگ تر کنند. بنابراین بازاریابی اینترنتی برای اینکه محصول یا سایتی را معرفی کنید باید از روش هایی مثل تبلیغات در و بسایت ها، ایجاد محتوای یونیک، و موارد دیگر استفاده کرد.

وب سایت خود را راه اندازی کنید

وب سایت تنها ساختمانی است که باید در دنیای مجازی آن را بسازید. اگر هیچ ساختمانی نداشته باشید نمی توانید در آن چیزی بنا کنید. وب سایت شما باید مرجع بازاریابی اینترنتی شما باشد. بدین معنا که اهداف بازاریابی شما باید به یک ساختمان ارجاع داده شود. اگر این ساختمان وجود نداشته باشد، کاربران گمراه می شوند و جایی برای تجمع نخواهند داشت. اگر در این موضوع تخصصی ندارید، بهتر است سفارش طراحی سایت به یکی از شرکت های قوی در این زمینه داشته باشید.

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: افزایش بازدید سایت از طریق گوگل , افزایش بازدید واقعی , افزایش بازدید وبلاگ رایگان , افزایش ترافیک سایت از طریق گوگل , اموزش افزایش بازدید سایت , انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی , بالا بردن بازدید سایت در گوگل , بهینه سازی ساختار پیوند , راهکار های افزایش بازدید از سایت , چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟! , گرفتن ورودی از گوگل , آموزش بازاریابی اینترنتی , آموزش تجارت الکترونیک , بازاریابی اینترنتی , تبلیعات اینترنتی , تجارت الکترونیک , سئو , سئو در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، اداره‌ کل ایمنی و آتش‌ن شانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاری افتتاح می‌ شوند. با اجرای این پروژه‌ها، فرودگاه‌ های ایران به تجهیزات ایمنی و آتش‌ نشانی جدید و روز دنیا مجهز می‌ شوند.
به گزارش روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران؛ اداره‌کل ایمنی و آتش‌ نشانی در سال ۹۶ اجرای سه پروژه بزرگ را به انجام می‌ رساند. پروژه خرید ۱۲ دستگاه خودروی پیشرفته کف‌ ساز آتش‌ نشانی فرودگاهی با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ اردیبهشت‌ ماه ۹۶ به پایان رسانده و همه خودروها را در اختیار فرودگاه‌ های نیازسنجی شده قرار می‌ دهد. این پروژه از ۲۶ مهرماه ۹۴ آغاز شده است.

در مهندسی حریق می خوانید: همچنین تجهیزات ایمنی و آتش‌ نشانی در قالب ۷ قرارداد به اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۱۱ ماه خریداری می‌ شود. این پروژه از دهمین روز اردیبهشت‌ ماه ۹۶ قابل بهره‌ برداری است.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی فرودگاه , آتش نشانی فرودگاه , فرودگاه , آتش نشانی , ایمنی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه کیف و کفش: طراحی دکوراسیون تجاری، امری بسیار مهم و حساس می باشد، زیرا مراکز تجاری با سودآوری روزانه ارتباط مستقیمی را دارند. در فروشگاه‌های کیف و کفش، تنها تعداد زیادی از این اجناس مهم نیست، حتی ممکن است در بعضی موارد اثر عکس هم داشته باشد. برای داشتن یک فضای مناسب و جذب مشتریان ابتدا لازم است دکوراسیون و طراحی مناسب و ایده‌آلی داشته باشیم. ابتدا سعی نمایید فضای بیرون فروشگاه را جذاب و گیرا دکور نمایید، زیرا اولین قدم برای ورود مشتریان، موفقیت در جلب آنها به درون مغازه می باشد.

دکوراسیون مغازه کیف و کفش

دکوراسیون فروشگاه کیف و کفش باید مطابق با نوع کیف و کفش، طراحی شود، به طور  مثال فروشگاه های کفش‌ اسپرت باید دارای ویترینی شاد، هیجان انگیز، انرژی‌زا و جذاب  باشند و در مقابل فروشگاه کفش‌های مجلسی و رسمی، لازم است که از نمایه‌ای رسمی و با ابهت برخودار باشند. سعی نمایید که از بی‌نظمی و قرار دادن درهم کیف و کفش ها و شلوغی زیاد اجتناب کنید. فضای شلوغ، باعث خسته شدن ذهن مشتری می شود.در دکوراسیون مغازه کیف و کفش مانند دکوراسیون مغازه بوتیک وجود یک آینه ی قدی ضروری می باشد تا مشتریان بتوانند خود را در آینه دیده و برای خرید خود تصمیم بگیرد، زیرا زمانی که این امکان برای آن ها فراهم نباشد، نمی توانند انتخاب خود را به طور واضح ببینند بنابراین دچار شک و تردید می‌شوند.

در طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش بهتر است دکور و قفسه‌های کیف و کفش را از هم جدا نمایید و اجازه دهید که  هرکدام مکان مختص به خود را داشته باشند. سعی کنید رنگ‌های متفاوت را از یکدیگر تفکیک کنید تا مشتری بتواند راحت‌تر ببیند و بهتر تصمیم گیری نماید. قرار دادن تابلو ها و پوستر های مناسب و مرتبط با کیف و کفش در گوشه های فروشگاه می تواند باعث جذابیت فضا شود. فروشگاه را با مبل‌های راحتی و  مناسب دیزاین کنید تا مشتری‌ها بتوانند با خیال راحت در فروشگاه یا مغازه شما بمانند و از اجناس شما دیدن نمایند.

با یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب در محل کارتان ، متحول شده و به هدف خود نزدیک تر شوید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکور اسیون فروشگاه کیف و کفش , دکوراسیون داخلی مغازه , دکوراسیون مغازه کیف و کفش , طراحی دکور مغازه کیف و کفش , ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام هوای خونه

Download New Music By Reza Shiri Called Havaye Khoone

دانلود آهنگ رضا شیری به نام هوای خونه با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید هوای خونه رضا شیری

بزودی از تب ترانه

دانلود فول آلبوم رضا شیری با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ رضا شیری به نام هوای خونه به ادامه مطلب مراجعه کنید…

رضا شیری

رضا شیری از خوانندگان جوان سبک پاپ است. اکثر موزیک های او آرام و غمگین هستند. موزیک جدید وغمگین او به نام هوای خونه بزودی از تب ترانه منتشر خواهد شد!

 

دانلود آهنگ رضا شیری به نام هوای خونه

 

متن آهنگ جدید هوای خونه رضا شیری

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود اهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید رضا شیری , دانلود آهنگ رضا شیری , رضا شیری , دانلود آهنگ هوای خونه , رضا شیری هوای خونه , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نورپردازی در تشریفات عروسی: یکی از موضوعات بسیار مهم که هنگام برنامه­ ریزی برای تشریفات عروسی اغلب نادیده گرفته می شود، نورپردازی آن است. نورپردازی تاثیر بسزایی بر روی ظاهر کلی و فضای احساسی جشن شما گذاشته و همچنین اثرات مطلوبی هم بر روحیه میهمانان خواهد گذاشت و مهمترین مزیت آن این است که تمام اینها با هزینه بسیار کمی قابل اجرا می باشد.

نورپردازی در تشریفات عروسی

نورپردازی در زیباسازی تشریفات عروسی بسیار مهم بوده و نه تنها موجب زیبایی ظاهر کلی محل برگزاری مراسم می­شود بلکه عناصر تزیینی مهم یا مناطقی خاصی مثل سن رقص و یا حتی نقاط کانونی مثل میز عروس و داماد را هم برجسته می نماید. عکاسان در خدمات عروسی به نور پردازی بسیار اهمیت می دهند زیرا که نورپردازی جلوه های بصری خاصی را برای آن ها به وجود می آورد تا به کمک آن عکس های عروسی زیبا تر و خاص تر شود.

مراسم عروسی خود را با رنگ های متفاوت تصور کنید، نورپردازی بسیار بیشتر و مهم تر از یک شیوه کاری در خدمات عروسی است. نورپردازی یک نیروی مهم و  ویژه بوده و درست همانطور که موزیک در مراسم عروسی می تواند انرژی و حالات روحی افراد مشغول رقصیدن را کنترل نماید، نیروی رقص نور هم بر محیط کلی فضا ی مجلس حاکم است.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , نورپردازی در تشریفات عروسی , نورپردازی در مجالس عروسی , نورپردازی مجالس , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کاربرد ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری تولید شده توسط این شرکت جهت کاربرد در واحدهای مسکونی و ویلاها، مجتمع‌ها و سالن های ورزشی، کارخانه های صنعتی و تولیدی، دیواره های انبار و پوشش سوله، سردخانه ها، کمپ های امدادی و درمانگاه‌های سیار، آموزشگاه ها و مراکز آموزشی، خانه‌های سیار و کاروان‌ ها، مخازن چند جداره، تقسیم و پارتیشن بندی فضاهای داخلی اداری به فروش می رسد که پیمانکاران و شرکت های ساختمانی و یا افراد دیگری که قصد استفاده از این نوع مصالح ساختمانی را دارند می توانند با خیالی آسوده از آنها استفاده نمایند. همچنین از دیگر کاربرد ساندویچ پانل دیواری در ساخت کانتینر، کانکس‌های یخچال دار متحرک و ثابت، کانکس، انبار، خانه های پیش ساخته و … نیز می توان اشاره کرد.

به طور خلاصه کاربردهای ساندویچ پانل دیواری:

– پوشش سقف و دیوار سوله و ساختمان های صنعتی
– پوشش سقف و دیوار کانتینر های حمل و نقل
– پوشش سقف و دیوار انواع سرد خانه های ثابت و متحرک
– پوشش سقف و دیوار کانکس های ثابت و متحرک
– پوشش سقف ودیوار انبار و سیلو
– پوشش دیوار اتاقهای عمل و ازمایشگاه ها(clean rooms)

شما می توانید در صورت نیاز، جهت کسب اطلاع  و مشاوره یا خرید محصول با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

۰۲۸-۳۳۶۶۰۴۲۶
۰۲۸-۳۳۶۶۳۷۸۴
۰۹۱۲۱۸۲۴۳۹۴

شرکت صنعت پوشش نمایندگی ۵۰۰۵ ماموت

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آبرو گالوانیزه , اجرا ساندویچ پانل , تهیه ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای , ساندویچ پانل دیواری سوله , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پنل , سردخانه , سوله , سوله های صنعتی , فروش ساندویچ پانل , فروش کانکس , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل سقفی , قیمت کانکس , نصب ساندویچ پانل , نصب ورق گالوانیزه , ورق رنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی : چنانچه شما اهل گردشگری و سفر چه داخلی و چه خارجی هستید، بدون شک حتما به آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی مراجعه کرده اید.

شما پس از ورود به این اماکن، گاهی اوقات زیبایی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی و آراستگی و شیک بودن کارمندان آن، از همان ابتدای مراجعه به شما حال و هوای سفر القا می کند و شما به خود می گویید به چه آژانس معتبری! و احساس اعتبار به ان آژانس پیدا کرده و نسبت به سفر خود راغب تر می شوید و راضی از انتخاب خود، برای خرید بلیط به کانتر مربوطه خودتان مراجعه میکنید.

برای صاحبان دفاتر آژانس مسافرتی نیز این موضوع  دارای اهمیت بالایی می باشد. بنابراین باید در صدد سپردن طراحی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی خود به طراحان خبره باشند.

برای فعالان در زمینه ی آژانس مسافرتی و گردشگری ، Thomas Cook Group  برندی شناخته شده می باشد. زیرا این آژانس یکی از لیدرهای بین المللی مسافرتی و گردشگری در سطح جهان بوده و  ۲۲۰ نمایندگی در فرانسه دارد. این برند بزرگ مسافرتی و گردشگری آخرین شعبه ی خود را به تازگی در شهر پاریس بازگشایی نموده است.طراحی دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی Thomas Cook Group توسط گروه معماری Brioo انجام پذیرفته است. در این آژانس مسافرتی از  آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده تا گردشگران بتوانند به راحتی  تور مسافرتی یا پرواز خود را انتخاب نمایند. در تصویر زیر می بینید که میزی در وسط قرار گرفته است. در واقع یک مانیتور تاچ اسکرین می باشد که مراجعین از طریق آن می توانند با جستجو، به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. در انتخاب رنگ فضا، مبلمان و بطور کل دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی، از رنگ های شاد مثل زرد، آبی، سفید و صورتی در کنار هم استفاد  شده است. به این ترتیب تا انرژی خوب و دلچسبی در فضا جریان دارد. زیرا  لازمه ی دکور یک آژانس مسافرتی  القای حس خوب و فضای زنده و شاد می باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی آژانس گردشگری , دکوراسیون داخلی آژانس مسافرتی , دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی , دکوراسیون شرکت هواپیمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟!

یکی از مهمترین سوالات صاحبان وبسایت که در حال رشد وبسایت خود میباشند این است که “چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم” در همین موضوع پیشنهاد همیشگی ما به صاحبان وبسایت و شرکت های طراحی سایت  این است که از روش های رایگان که همیشه موجود میباشد استفاده کنند یکی از بهترین روش برای موضوع چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم افزایش ورودی از طریق گوگل است که در این مطلب “راهکار های افزایش ورودی از طریق گوگل“به صورت کامل در رابطه با این موضوع صحبت کردیم.

 

در پاسخ به  سوال چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟! میتوان موارد زیادی را مطرح کرد اما در این مقاله سعی خواهیم کرد مهمترین عناوین را مطرح کنیم :

محتوای خاص و تخصصی ایجاد کنید :

گوگل به وبسایت هایی که حول یک موضوع مشخص فعالیت دارند اهمیت بسیار زیادی میدهد سعی کنید مقالاتی که در وبسایت خود وارد میکنید دقیقا مرتبط با وبسایت و موضوع کاری شما باشد مثلا اگر موضوع کاری شما سئو در کرج میباشد در حول محور سئو مقالات خود را وارد کنید در غیر این صورت گوگل به وبسایت شما ارزش بالایی قرار نمیدهد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: افزایش بازدید سایت از طریق گوگل , افزایش بازدید واقعی , افزایش بازدید وبلاگ رایگان , افزایش ترافیک سایت از طریق گوگل , اموزش افزایش بازدید سایت , انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی , بالا بردن بازدید سایت در گوگل , بهینه سازی ساختار پیوند , راهکار های افزایش بازدید از سایت , چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟! , گرفتن ورودی از گوگل , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اخیراً شرکت Megger انگلستان، متخصص تولید تجهیزات تست قابل حمل، دو ابزار جدید جهت کمک به آشکارسازی مشکلات الکتریکی پیش از این‌که خطرساز شده و به آتش‌سوزی منجر شوند برای شرکت خدمات نجات و اطفاء حریق شهر Surrey فراهم نموده است.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، این ابزارها، شامل یک تست‌کننده دستی PAT150R و یک مولتی‌متر AVO210، جهت کمک به حفاظت از افراد آسیب‌پذیر در برابر خطرات خانگی طراحی گردیده‌اند. Paul Risbridger، مدیر نظارت بر آتش‌نشانی، برای درخواست حمایت و دریافت اطلاعات در مورد مناسب‌ترین تجهیزات جهت پشتیبانی از فعالیت‌های پرمشغله روزانه شرکت خدمات نجات و اطفاء حریق Surrey (واقع در Reigate) با شرکت Megger تماس حاصل نمود. Risbridger توضیح داد: “ما خدمات بررسی حریق را در صحنه‌های آتش‌سوزی واقعی فراهم کرده‌ایم و همچنین در انجمن کاهش ریسک برای افراد آسیب‌پذیر، به صورت ایمنی خانگی در برابر حریق و بازرسی کلی صحت و امنیت، شرکت نموده‌ایم. ما این کار را با بازدید خانه‌ها و اجرای آزمایش هشدار دود و/یا مونوکسید کربن، و مجموعه‌هایی از تحقیقات و بررسی‌های ایمنی حریق انجام می‌دهیم. در حین این کار ما اغلب با مواردی مواجه می‌شویم که می‌توانند خطر بروز آتش‌سوزی را افزایش دهند؛ بررسی تجهیزات الکتریکی به ما اجازه خواهد داد که وضعیت ایمنی این موارد را تعیین نماییم.”

http://www.uk.megger.com

http://www.uk.megger.com

“تعیین دقیق مشکلات خطرآفرین در تجهیزات الکتریکی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و به همین علت ما به تجهیزات تست قابل اطمینان نیاز داریم. مهندسان شرکت Megger نیازمندی‌های ما را ارزیابی نمودند و پس از بررسی یک روزه در محل، دستگاه تست دستی PAT150R و مولتی‌متر AVO210 را به ما پیشنهاد کردند. استفاده از این دو دستگاه بسیار ساده بوده و دارای استحکام و دقت بالا می‌باشند.”
در مجله حریق می خوانید: تست‌کننده دستی PAT150 امکاناتی از قبیل آزمایش نشت الکتریکی و اندازه‌گیری مدار فعال برای بررسی منبع شبکه، تائید قطبیت سوکت و اندازه‌گیری ولتاژهایی تا ۳۰۰ ولت AC را فراهم می‌نماید. در صورت لزوم، کاربران می‌توانند به سادگی و فورا محدوده‌ها و بازه‌های زمانی تست را برای تناسب با شرایط موجود تنظیم نموده و مقاومت اتصالات را برای به‌حداقل‌رساندن خطاهای اندازه‌گیری حذف نمایند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی حریق , بررسی های ایمنی حریق , تست سیستم های الکترونیکی , تست سیستم های الکترونیکی با فناوری Megger , سیستم های ایمنی الکترونیکی , شرکت megger , امداد و نجات , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام با این حالت

Download New Music By Rastaak Called Ba In Halet

دانلود آهنگ رستاک به نام با این حالت با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید با این حالت رستاک

ترانه و آهنگ : رستاک , تنظیم : اشکان دباق

منتشر شد

دانلود فول آلبوم رستاک با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ رستاک به نام با این حالت به ادامه مطلب مراجعه کنید…

رستاک - با این حالت

رستاک حلاج متولد دهه ۶۰ موسیقی را از سن ۱۲ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. اولین همکاری موسیقایی رستاک در سن ۱۹ سالگی با علیرضا عصار بود. که به خلق اثری به نام “یـــک اتـــفاق تــــلـخ” انجامید . موزیک جدید او به نام با این حالت چهارشنبه ۲۳ فروردین از تب ترانه منتشر خواهد شد

 

دانلود آهنگ رستاک به نام با این حالت

 

متن آهنگ جدید با این حالت رستاک

داری گم میشی میدونم ، به این تنهایی محکومم
نمیدونم چرا بازم ، کنارت خیلی آرومم
داره اوضاع عوض میشه ، داری بدجور کم میشی
نمیرم با خودم میگم ، دوباره عاشقم میشی
ازم حالی نمیپرسی … ، نمیدونم چرا سردی …
منم باعث شدم اما ، تو اوضاع رو عوض کردی
مگه جز من تو این دنیا ، کسی میگرده دنبالت
کجا میری تو این سرما ، کجا میری با این حالت
مگه جز من تو این دنیا ، کسی میگرده دنبالت
کجا میری تو این سرما ، کجا میری با این حالت …
ازم حالی نمیپرسی ، نمیدونم چرا سردی
منم باعث شدم اما ، تو اوضاع رو عوض کردی
مگه جز من تو این دنیا ، کسی میگرده دنبالت
کجا میری تو این سرما ، کجا میری با این حالت
مگه جز من تو این دنیا ، کسی میگرده دنبالت …
کجا میری تو این سرما ، کجا میری با این حالت …

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128
ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود اهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید رستاک , رستاک , دانلود آهنگ با این حالت , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

نگاهی به برخی از عواملی  که بر روی عملکرد  دوربین های مداربسته تأثیر می گذارد و تعداد کمی از روشهای عیب یابی که شما می توانید آنها را در زمانی که دوربین مداربسته شما ضعیف است یا کار نمی کند امتحان کنید .

دوربین مناسب برای کار موردنظر

 

قبل از رفتن به سراغ عیب یابی , باید مطمئن شویم که دوربین مناسبی را برای کاربرد خود استفاده می کنید . در بیشتر اوقات , ما دوربین های مداربسته ای که در حال حاضر به سادگی نصب شوند به سختی پیدا می کنم که قابلیت ارائه عملکرد در شب با کیفت خوب را ندارند .

اگر که این امر کمکی نمی کند , مطمئن شوید که تمام اتصالات در دوربین مداربسته و DVR امن هستند . اگر تمام دوربین های مداربسته بجز یکی به درستی کار می کنند ,در حال اجرا , یک کابل جدید را بطور مستقیم از دوربین مداربسته به DVR وصل کنید و چک کنید که دوباره همان مشکل پیش می آید یا نه . در صورتی که مشکل برطرف شد , اقدام به اتصال همان دوربین مداربسته به یکی دیگر از ورودی های DVR نمایید . اگر مشکل هم چنان باقی بود , اشتباهی در ورودی از DVR است (یا احتمال قفل سخت افزاری است ) . با سرویس دهنده یا تولید کننده برای دریافت خدمات موردنیاز خود تماس بگیرید .

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آنالوگ , تشخیص چهره , دوربین , رزولوشین , مادون قرمز , مداربسته , هوشمند , پوشش شبکه , کیفیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

میز شام عروسی : ارائه یک میز شام عروسی کامل و زیبا از وظایف سالن های تشریفات مجالس می باشد و یکی از مهمترین بخش های یک مراسم عروسی باشکوه است. اگر خانواده عروس یا داماد برای چیدمان میز شام مجلس عروسی طرح خاصی داشته باشند، می توانند میز شام را دیزاین نمایند.  این میز تنها برای یک بار و یک شب در زندگی عروس و داماد چیده می شود. بنابراین باید تمام تلاش خود را برای زیبایی آن به کار ببریم. روش های زیر می تواند در زمینه طراحی یک میز شام  زیبا برای تشریفات عروسی شما را راهنمایی نماید:

نکاتی درباره میز شام عروسی

رومیزی زیبا

قبل از اینکه میز شام چیده شود، ابتدا باید رومیزی مناسب برای آن انتخاب شود. رومیزی های زیبایی هستند که بر روی آن نگین کاری شده است و آنها جلوه بیشتری دارند. زرق و برق رومیزی می تواند زیبایی میز شام عروسی را دو چندان نماید. میز باید در مقابل مهمانان این مراسم قرار بگیرد. عروس و داماد می توانند از دور مهمانان را تماشا کنند. می توان برای قسمت پایین رومیزی آنها از ربان و پاپیون استفاده نمود که ان را زیباتر می کند.

گل آرایی میز

در برگزاری تشریفات عروسی گل هایی که برای تزیین میز شام عروسی انتخاب می شوند باید اندازه مناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، مناسب تر هستند و زیباتر به نظر می رسند. برای گل هایی که می توان برای میز شام عروسی استفاده کرد می توان گل های فرزیا، گل داودی، سوسن، میموزیا، آنتوریوم قرمز و گل رز را نام برد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه نمود، انتخاب گل طبیعی برای روی میز عروس و داماد می باشد. اما سایر گل های موجود در سالن و باغ مراسم عروسی می تواند مصنوعی باشند. گلدان ها بهتر است باید از نوع بلور و کشیده باشد تا شیک تر باشند. رنگ گل های روی میز هم می تواند با یکی از اجزای سفره هماهنگ باشد. به طور مثال دستمال سفره و گل می توانند همرنگ انتخاب شوند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تزیین میز شام عروسی , تشریفات عروسی , میز شام عروسی , چیدمان میز شام عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

انواع ساندویچ پانل دیواری

انواع ساندویچ پانل دیواری : ساندویچ پانل دیواری با دو رو ورق صاف طرح دار با رنگ الکترو استاتیک ، ضد خش در ضخامت های مختلف ، عرض ۱ متر و طول دلخواه. با طراحی جدید در نمای داخلی و خارجی پانل دیواری از ورق صاف با دو طرح انحصاری شیاردار و موج ریز استفاده شده و لبه های کشویی به هنگام نصب باعث زیبایی و استحکام بیشتر دیواره میشوند .همچنین جهت ازمایشگاهها و اتاقهای عمل میتوان از پانل بدون موج استفاده نماییم. با عرض ۱۱۶ سانتی متر , کاردهی ۱۱۴ و طول دلخواه.

انواع ساندویچ پانل دیواری را می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

» ساندویچ پانل دیواری سوله ، کارگاهی ، اداری و مسکونی

» ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای

» ساندویچ پانل اتاقهای تمیز

» ساندویچ پانل دو رو نایلون

» ساندویچ پانل پیچ مخفی

 

عملکرد سازه ای ساندویچ پانل دیواری :

ساندویچ پانل دیواری سوله ، کارگاهی ، اداری و مسکونی

یکی از انواع ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل دیواری سوله ، کارگاهی ، اداری و مسکونی است. ساندویچ پانل دیواری به روش های ، دو رو ورق پیشرنگ شده از جنس آلوزینگ ، دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه و یا یک رو ورق آلوزینگ از بیرون و یک رو ورق گالوانیزه از داخل با عایق پلی اورتان دانسیته ۴۰ کیلوگرم در متر مکعب میباشد و شیارایجاد شده موجب استحکام مطلوب فشاری شده است. ساندویچ پانل دیواری به گونه ای طراحی و تولید میشود که در قسمت عرض از یک سمت دارای تو رفتگی و از سمت مقابل دارای برآمدگی ( نری و مادگی ) که

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آبرو گالوانیزه , اجرا ساندویچ پانل , اجرا ورق گالوانیزه , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , فروش ساندویچ پانل , فروش کانکس , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل سقفی , قیمت کانکس , نصب ساندویچ پانل , نصب ورق گالوانیزه , ورق رنگی , ورق گالوانیزه , کانکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی تالار : این را می دانیم که مهم ترین دلیل به منظور انتخاب تالار پذیرایی توسط مشتریان، دکوراسیون داخلی آن می باشد. بنابراین دکوراسیون داخلی تالار از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که باید به آن توجه نمود. به همین دلیل توصیه ما به همه صاحبان تالارهای مجالس عروسی و سالن های پذیرایی این است که حتما به طراحی داخلی تالار خود توجه نمایند و تا جایی که ممکن است از متریال جدید و به روز برای دکوراسیون و دیزاین تالار خود استفاده نمایند. این یک واقعیت است که هر چه بیشتر برای دکوراسیون داخلی فضای تالار خود هزینه کنید، در پی آن نتیجه بهتری را مشاهده خواهید نمود و این نتیجه باعث موفقیت شما در کار می شود. در واقع بهتر است به چشم یک سرمایه گذاری به آن نگاه کنید و تلاش نمایید تا طراحی داخلی تالار شما شیک تر و مجلل تر به نظر بیاید تا از این طریق بتوانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

اگر شما مالک یک تالار هستید، بهتر است این را بدانید که در حال حاظر مشتریان تنها با دیدن یک طراحی بی نظیر جلب تالار و برای انتخاب آن پیش قدم می شوند.  دیگر مانند گذشته نیست که بتوانید با چیدن چند میز و صندلی در یک فضای خاص آن را تبدیل به یک تالار نموده و مشتریان برای انتخاب آن اقدام نمایند و دکوراسیون داخلی تالار پذیرایی از اهمیت بسیار بالایی  برخوردار است. از آنجایی که تشریفات مجالس شغلی می باشد که همیشه باید مراقب رقیبان خود باشید، به همین دلیل سعی کنید قدمی حرفه ای و هوشمندانه بردارید و طراحی دکوراسیون خود را آن طور انتخاب نمایید که بتواند کاملا” چشمگیر باشد.

شما این امکان را دارا می باشد که طراحی دکوراسیون داخلی دیوارها و  سقف تالار یا اتاق عقد را با استفاده از دیوارپوش های سه بعدی که قابلیت سقف پوش شدن را هم دارند، انجام نمایید. یادتان باشد که در کنار این پوشش های سه بعدی نورپردازی انجام شود تا جلوه خاص تری به وجود بیاید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون تالار پذیرایی , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی تالار , طراحی داخلی دکور تالار عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

قطعا این را می دانید که اولین و مهم ترین گام جهت راه اندازی یک استارت آپ پیش رو خواهید داشت، داشتن یک ایده ناب و فوق العاده قوی است. البته بهتر است بگوییم که داشتن این ایده ضروری و الزامی است. برای رسیدن به این ایده ناب نیاز به یک طوفان فکری دارید تا پس از تحقیقات متعدد به نتایج مطلوب برسید. در تجارت الکترونیک بسیاری به اشتباه این باور را دارند که نگاهشان به برندهای موفق صحیح نیست و قصد و نیت این را دارند که مجددا به سوی همان موارد موفق آمیز حرکت کنند. یک استارت آپ موفق بر اساس ایده های موفق سابق ساخته نمیشود، بلکه با یک کسب و کار جدید و حرفه ای می توان به موفقیت رسید. در ادامه با یک ایده ناب برای راه اندازی استارت آپ با ما همراه باشید.

بزرگ فکر کنیم

شاید اینطور به نظرمان بیاید که همان ابتدا این استارت آپ را با رویاهایمان ترکیب کنیم و از همین الان به فردای آن بیاندیشیم. این کار اشتباه نیست، ولی صحیح هم نیست. باید هدف استارت آپ خود را خیلی جزئی روی کاغذ بیاورید و گام به گام به آن شاخ و برگ دهید. گردی یک سنگ هیچ گاه قرار بر تولید یک خودرو نبوده است، هدف آن فقط چرخش و حرکت بود. پس فکرمان را گسترش دهیم ولی رویاهایمان را با افکارمان ترکیب نکنیم و احساساتی نشویم.

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: آموزش استارت آپ , استارت آپ , ایده , ایده ناب , تجارت الکترونیک , راه اندازی استارت آپ , سئو , سئو در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , یک ایده ناب برای راه اندازی استارت آپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نشست ابعاد حقوقی حادثه پلاسکو از منظر حقوق عمومی، خصوصی و کیفری در دانشگاه تهران، دانشکده علوم اجتماعی ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، دکتر سیدمهدی حجتی (وکیل دادگستری و استاد دانشگاه)، دکتر مرتضی ناجی زواره (وکیل دادگستری و استاد دانشگاه)، دکتر سیدمحمود علیزاده طباطبایی (وکیل دادگستری و عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز)، حسن فرجی (وکیل دادگستری و دبیر حزب اسلامی رفاه کارگران) و دکتر نادر شکری (مدرس دانشگاه و مدیرکل تدوین قوانین و امور شورا شهرداری) موضوعات مطرح شده را به بحث و بررسی گذاشتند.

در مهندسی حریق می خوانید: همچنین در این نشست تاریخچه ای از لایحه مدیریت جامع شهری بیان و بر کاهش تصدی گری دولت در بخش های مرتبط با مدیریت شهری و اعطای این  اختیارات به شوراها، شهرداری ها و بخش خصوصی اشاره و بر مدیریت یکپارچه شهری برای جلوگیری از چنین حوادثی تاکید شد.

تفسیر موادی از قانون کار و تبیین وظایف وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی درخصوص پیشگیری از حوادثی چون حادثه پلاسکو بالاخص مسولیت بازرسان فنی وزارت کار براساس ماده ۱۰۵ قانون کار و همچنین مصوبه مورخ ۹۳/۱۰/۱۸ هیات وزیران، بررسی نقش شورای نظام صنفی در نظارت ایمنی بر واحدهای صنفی بر اساس بند ز ماده ۳۷ قانون نظام صنفی، تفسیر حقوقی و دقیق از بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و نیز ابطال رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری درخصوص پلمپ پلاسکو بخاطر تغییر کاربری و ابطال ان در دیوان عدالت اداری از دیگر محورهای مهم بررسی شده در این نشست بود.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بررسی حادثه پلاسکو , حادثه پلاسکو , پلاسکو , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , وضعیت پلاسکو , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نکات ایمنی در تجهیزات لباس کار: لباس کار و همچنین تجهیزات لباس کار بعنوان یکی از وسایل حفاظتی فردی مطرح می باشد که تمام کارکنان در یک محیط کاری نسبتاً خطرناک باید با لباس کار مناسب در محل کار حضور داشته باشند. این تجهیزات لباس کار باید دارای یک سری خصوصیات مناسب و همچنین مقرراتی بوده است که علاوه بر قرارگرفتن در اختیار کارکنان، باید به آن ها توجه کرد.

نکات ایمنی در تجهیزات لباسکار

معمولا تجهیزات لباس کار بعنوان یک پوشش کلی، بدن را در مقابل شرایط محیطی و در خطرات احتمالی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در فرم ظاهری بلوز و شلوار(بصورت دوتکه) و یا یک سره(یک تکه) از جنس الیاف طبیعی یا درصدی از آن در مواردی بصورت صنعتی و شیمیایی تولید می شود. کاملا بدیهی است که هرچه الیافی که در پارچه استفاده می شود طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن را آسان تر می کند. البسه اختصاصی در مشاغل ویژه ای که در فصل هایی از سال مثل زمستان است عایق سرما و رطوبت بوده است و همچنین برخی از آن ها لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچه های pvc است را می توان نام برد. در نهایت این لباس های کار علاوه بر استفاده، باید در نگهداری آن ها رعایت شود. پیشنهاد می شود مقاله نگهداری تجهیزات لباس کار را مطالعه کنید.

تجهیزات لباس کار با قابلیت دید بالا

این لباس های کار بدلیل پیشگیری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد بصورت ژکت، بلوز یا شلوار با توجه به نوع محل کاربرد، به رنگ های براق از جنس های مختلف ساخته می شونند که امکان رویت فرد در شرایط آب و هوایی و شبانه روزی را نیز فراهم می کنید. در انتخاب این نوع از تجهیزات لباس کار علاوه بر ارزیابی ریسک های ضربه یا برخورد، لازم است تا مواردی مثل شرایط کاری گرم یا سرد و وضعیت های آب و هوایی مثل آفتاب یا برف و باران و همچنین میزان روشنایی نیز مورد توجه قرار میگیرد. رانندگان دستگاه های حمل و نقل ساختمانی مثل جرثقیل ها یا کارگران حاشیه جاده و کارگرانی که در شرایط اضطراری هستند، کسانی هستند که باید از این نوع لباس های کار خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که باید به تجهیزات کفش ایمنی نیز دقت کرد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات لباس کار , تجهیزات لباس کار ایمنی , لباس ایمنی , لباس کار , لباس کار ایمنی , نکات ایمنی در تجهیزات لباس کار , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام خیلی دلم تنگه

Download New Music Masih & Arash AP Called Kheyli Delam Tange

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام خیلی دلم تنگه با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید خیلی دلم تنگه مسیح و آرش AP

بزودی از تب ترانه

دانلود فول آلبوم مسیح با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

دانلود فول آلبوم آرش AP با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به ادامه مطلب مراجعه کنید…

مسیح و آرش ap - خیلی دلم تنگه

مسیح و آرش ای پی دو برادر موفق در عرصه موسیقی هستند.آن ها یک گروه موفق در سبک R&B هستند که با هم میخونند. موزیک جدید خیلی دلم تنگه بزودی از تب ترانه منتشر خواهد شد

 

 

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام خیلی دلم تنگه

 

 متن آهنگ جدید خیلی دلم تنگه مسیح و آرش AP



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید مسیح , دانلود آهنگ جدید آرش ای پی , دانلود آهنگ خیلی دلم تنگه , دانلود , آهنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

کلانتری در نخستین گردهمایی دانشجویان حامی محیط زیست به توسط جهاد دانشگاهی استان لرستان برگزار شده بود گفت: نسل آینده باید مسئولیت پذیر و پاسخگوی حفظ محیط زیست باشد و همه اقشار جامعه بخصوص دانشجویان باید درباره محیط زیست و وضعیت آن آگاهی داشته باشند.

وی با اشاره به این که مسئولان باید روی ذهن های پاک مردم سرمایه گذاری کنند افزود: حفظ محیط زیست مربوط به افراد خاصی نیست، بلکه همه در کره زمین ساکن هستیم و باید در حفظ محیط زیست تلاش کنیم.

کلانتری همچنین گفت: در جامعه، حفظ محیط زیست مسئولیت شرعی و قانونی عمومی می باشد و در این راستا این گردهمایی فرصت خوبی برای تشریح وضعیت محیط زیست می باشد.

مدیرکل دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: اطلاع رسانی محیط زیست اهمیت بالایی دارد و مردم حق دارند تا از وضعیت آن اطلاع داشته باشند. مردم باید در حفظ محیط زیست مشارکت داشته باشند و آن را حفظ کنند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: حفظ محیط زیست , محیط زیست , اخبار محیط زیست , اخبار استان ها , استان لرستان , سازمان محیط زیست لرستان , بهداشت، ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

گل آرایی باغ عروسی: گل ها همیشه بهترین راه برای تزیین محل برگزاری تشریفات مجالس و جشن ها به خصوص تشریفات عروسی هستند. گل ها سریعا حال و هوای احساسی یک فضا را تغییر می دهند و شما می توانید همه چیز از کیک گرفته تا میز و صندلی ها را با گل ها بپوشانید و تزیین نمایید. برای روشن شدن بیشتر نقش اساسی گل ها در تشریفات عروسی، نگاهی به ایده های خلاقانه ای که برای شما مطرح خواهیم نمود بیاندازید.

گل آرایی باغ عروسی چگونه باید باشد؟

قطعه مرکزی تزیین شده با گلها طرحی است که از قدیم از آن استفاده می شده و هر روز عروس و دامادهای بیشتری به سراغ تزیینات گلدار برای نقاط کانونی می روند. معمولا همه عاشق استفاده از تزیین گل های تازه در گلدان ها هستند. این ها برای عروسی ها فوق العاده مناسب است و هزینه زیادی هم ندارد.
همین طور شما می توانید با استفاده از کمی ربان رنگی یا توری از شیشه های قدیمی و یا قوطی های فلزی ، گلدان هایی بسیار زیبا خلق کنید.

ایده بعدی در گل آرایی تشریفات مجالس عروسی که به توضیح آن می پردازیم، گل آرایی سقف سالن با پوششی از گل های واروونه می باشد که طرح بسیار زیبا و منحصر به فری است. تزیین سقف محل برگزاری مجالس عروسی با گلها جلوه زیبا و شکوهمندی به مراسم شما خواهد بخشید. این شبیه یک باغ واروونه است و این نکته را هم درنظر بگیرید که وجود یک لوسر کریستالی لوکس و زیبا، جذابیت و زیبایی گل آرایی شما را دو چندان خواهد نمود.



:: برچسب‌ها: تشریفات مجالس , خدمات عروسی , دیزاین باغ عروسی , دیزاین باغ عروسی با گل , گل آرایی باغ عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک بسیار انعطاف پذیر می باشد و نیاز به دقت بالایی دارد ما در عین حال بسیار شیرین و دلچسب است.  در ابتدا نیاز است که فضای خانه مورد نظر را بشناسید و خواسته ها و نیاز هایتان را از دکوراسیون داخلی خانه تان درک نمایید  و سپس به طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک بپردازید.

در این قسمت به منظور پیاده سازی طرح مناسب، راه حل هایی برای دکوراسیون داخلی خانه های کوچک و بزرگتر به نظر رسیدن فضای آن ها ارائه خواهیم داد.

رنگ دیوار ها در دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

 

اگر چه استفاده از رنگ های ملایم و روشن باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا در دکوراسیون داخلی می شود اما اما رنگ های تیرا باعث جذابیت و خاص شدن فضا می شوند. می توانید در کنار آن از تعدادی تابلو های هنری زیبای رنگی برای نصب بر روی دیوار ها استفاده نمایید این کار باعث ایجاد کنتراست با فضای تیره در اتاق کوچک شما می شود. اما لزوما نباید از این روش استفاده نمود و می توانید از رنگ های روشن استفاده و طرح ساده تری را ارائه دهید اما به ندرت پیش امده که کسانی که رنگ های تیره را برای طراحی دکوراسیون اتاق کوچک استفاده نموده اند اظهار پشیمانی کنند! این نکته درست است که استفاده از وسایل کم حجم از جمله مبلمان با ابعاد کوچک در دکوراسیون داخلی باعث منظم شدن فضا و ایجاد تناسب می شود.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکور اتاق کوچک , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه های کوچک , فضا سازی محیط کوچک , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()