نوشته شده توسط : bamana

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری اینست که اگر شما صاحب یک شرکت هستید یا در یک محیط اداری فعالیت می کنید احتمالا تا کنون برای شما به اثبات رسیده است که فضای کار و دکوراسیون داخلی یک دفتر اداری تاثیر مستقیمی با افزایش کارایی کارکنان و رضایت شغلی آنان دارد. پژوهش های علمی ثابت کرده اند که این تنها یک احساس نیست بلکه از نظر علمی بسیار مهم است که چیدمان دکوراسیون اداری یا دکوراسیون مغازه، نورپردازی محیط و کاربرد رنگها و نیز انتخاب مبلمان باید بسیار حرفه ای و با رعایت دقیق استانداردها و اشراف به علم دکوراسیون داخلی و معماری صورت بگیرد.

همچنین تاثیر ذهنی و بصری که از یک دکوراسیون اداری یا دکوراسیون مغازه خاص و حرفه ای بر مراجعان و کارفرمایان برجا می ماند غیر قابل چشم پوشی است. بنابراین اگر قصد دارید در محل کارتان تغییراتی ایجاد کنید بهتر است به صورت اساسی و حرفه ای صورت گیرد تا هم وقت و هزینه شما مدیریت شود و هم نتیجه ی کار بسیار رضایت بخش و مطلوب باشد.

دکوراسیون های بهینه برای محیط های اداری و کاری کوچک

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری عبارت است از مدیریت فضا در دکوراسیون داخلی اداری از آن رو حائز اهمیت است که بهره وری به میزان ارتباط کارکنان با یک دیگر در محل کار و تعامل آنها بستگی دارد، به همین دلیل در محیط های کار کوچک برای آن که بازدهی مطلوب و مناسب باشد لزوم طراحی داخلی اصولی غیر قابل اجتناب است.

دکوراسیون های اداری باز

آزادی عمل برای کسانی که در محیط های اداری کوچک کار می کند و همچنین دقت در این مسئله که هر یک از کسانی که در دفتر کار مشغول به انجام وظایف خود هستند در محیطی آرام و راحت  به فعالیت خود می پردازند. اگر محیط کار شما کوچک باشد و فضای محدودی برای قدم زدن وجود داشته باشد ممکن است منجر به آشفتگی محیط کار شود و مانع از انجام درست فعالیت ها شود. در طراحی محیط های کوچک کاری باید فضای کافی برای نشستن و راه رفتن به راحتی فراهم باشد، عموما طرح دفتر باز برای این چنین محیط های کاری کوچک پیشنهاد می شود.

نمونه ای از دکوراسیون باز با ترکیب بندی های روشن

 طراحی دکوراسیون این اداره کوچک یا دکوراسیون مغازه با جدا سازی فضای کارکنان و ایجاد یک فضای خصوصی برای هر یک از افرادی که در این مجموعه مشغول کار هستند بسیار حرفه ای می باشد. ترکیب رنگ کرم تیره در کف پوش با رنگ روشنی از چوب که در  کار استفاده شده است و تلفیق این رنگ ها با رنگ سفید که نشانه خلوص و سادگی است. ریز کاری های است که طراح به آن توجه داشته است. ایجاد کیفیت در فضایی اندک در این طراحی به خوبی نمایان است. استفاده از نور آباژور نیز فضایی دنج را فراهم کرده است.

تفکیک فضای کاری و اداری با استفاده از پارتیشن های ثابت

در این نمونه از  طراحی دکوراسیون اداری از پارتیشن ثابت برای تفکیک فضای کاری اداری از سایر قسمت های موجود در یک محیط اداری استفاده شده است علت استاده از رنگ روشن در این طراحی ایجاد حس آزادی بیشتر فردی و عدم درک حس خستگی است. آن چه که باید دیگر بار متذکر شد حفظ حریم شخصی هر یک از کارکنان در این چنین شرکت هایی است. جلوگیری از انتشار حس قرار گیری در یک محیط کوچک و بسته آدمی را دل مرده و کسل می کند و از ایجاد حس خلاقیت او می کاهد. بنابراین باید تا حد امکان محیط را برای کارکنان دلنشین نمود تا انرژی لازم در اختیار فرد برای انجام فعالیت شغلی را داشته باشد. استفاده از تابلو درروبرو کارکنان نیز برای این منظور است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون بهینه محیط های اداری کوچک , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون محیط های اداری , دکوراسیون مغازه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مراسم تشریفات عروسی در ایران از ابتدا تا انتها در زمان های مختلف و بین قشرهای مختلف مردم به صورت های گوناگون بر گزار میشده است. اما،نکته مشترک همه ی انها سادگی و بی آلایشی و در عین حال باشکوه بودن این مراسم است که از نسلی به نسل دیگر در طی قرن ها سپرده شده تا به امروز که به ما رسیده است. ما در این نوشته به مراسمی می پردازیم که عموما در اکثر نقاط ایران برگزار میشود.

خواستگاری

خواستگاری یا خوازه گری به معنی پیشنهاد ازدواج است.که در لهجه همدانی و گویش لکی به ان خوازمنی هم می گویند.در این مراسم اقای داماد به همراه دسته گل و شیرینی با خانواده اش به خانه ی عروس میروند تا پیشنهاد ازدواج خود را در حضور بزرگترها مطرح کند و دو خانواده اشنایی نسبی نسبت بهم پیدا کنند.در این مراسم دو طرف میتوانند شرایط و خواسته های خود را مطرح نمایند.که اگر دو خانواده و عروس و داماد با یکدیگر آشنایی قبلی داشته باشند این مراسم راحت و سریع تر پیش میرود.

بله برون یا بله بران

بخشی از مراسم ازدواج سنتی در ایران است. هنگامی که دو طرف از انجام ازدواج مطمئن شدند خانواده داماد از خانواده عروس درخواست میکند که مراسم بله بران را ترتیب دهند. که در این مراسم بزرگان خانواده دو طرف شرکت میکنند و مجلسیست که در ان مهریه و شیربهای عروس توسط خانواده دو طرف تعیین میگردد. در روز تعیین شده برای این روز داماد بهمراه چند تن از بزرگان خود به خانه عروس میروند و محصول توافق این جلسه بر روی برگه ای نوشته شده و داماد و چند تن از بزرگان بعنوان شاهد زیر آن را امضاء میکنند و تاریخ عقد و عروسی نیز تعیین میگردد.در گذشته مردان تنها در این مراسم شرکت می کردند اما در حال حاضر زنان نیز در این مراسم تشریفات مجالس حاضر می شوند.

عروسی

مراسم عروسی و تشریفات مجالس مراسمی است که داماد برای بردن عروس به خانه ی خود و شروع زندگی مشترک برگزار میکند.مراسم عروسی در کشورهای مختلف و حتی شهرهای مختلف کشور عزیزمان هم طبق آداب و رسوم و فرهنگ متفاوت بصورت مختلف برگزار می شود،ولی پایه ی مشترک آنها در کشورمان اینگونه است که عروسو داماد باید صبح روز عروسی به آرایشگاه بروند و داماد همراه با دسته گل و ماشین گل زده به دنبال عروس که اصولآ لباس سفید بر تن دارد میرود و هر دو با هم به سمت آتلیه رفته و بعد از آن به محل برگزاری مراسم عروسی میروند و تا پاسی از شب به جشن و پایکوبی می پردازند. در پایان مراسم عروسی، عروس دسته گل خود را پرتاب می کند و طی یک باور قدیمی دختری که دسته گل را بگیرد عروس بعدی خواهد بود.مهمانان پایان مراسم عروس و داماد را تا خانه ی خودشان بدرقه میکنند و پدر عروس با قراردادن دست عروس و داماد در دست هم برای آنها آرزوی زندگی طولانی توام با سعادت و شادی و برکت مینماید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: جهاز برون , شیرینی خوران , مراسم خواستگاری , مراسم عروسی , مراسم عروسی در ایران , مراسم عروسی در ایران از ابتدا تا انتها , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مکان های مناسب برای پرورش زالو: در آموزش پرورش زالو شرایط محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است، در پرورش زالو باید به مسائل بهداشت محیط توجه ویژه ایی کرد. زیرا زالو مستقیما با سلامتی افرادی که از زالو برای درمان بیماری های خاص خود بهره می برند اهمیت دارد.از شرایط محیطی تکثیر و پرورش زالو می توان به نکات زیر اشاره کرد. موضوع مورد بحث در این مقاله ”مکان های مناسب برای پرورش زالو” است امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

مکان های مناسب برای پرورش زالو

  • برکه یا حوضچه طبیعی
  • حوضچه سیمانی
  • ایجاد حوضچه با پارچه های ضد آب
  • مخازن پلاستیکی

هر کدام از روش هایی که گفته شد دارای مزایا و معایبی نسبت به هم می باشند که پرورش دهنده زالو باید با در نظر گرفتن تمامی مزایا ومعایب و همچنین امکانات در دست خود نسبت به انتخاب بهترین روش اقدام کند. در انتخاب روش مناسب جهت پرورش زالو باید حتما موارد زیر را مد نظر داشت :

  • فرار زالو
  • کنترل دما و PH آب
  • دسترسی زالو به اکسیژن
  • غذای زالو
  • مکانی مناسب برای تخم گذاری زالو ها

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش پرورش زالو , پرورش زالو , تکثیر زالو , روغن زالو , زالو , زالو درمانی , مکان های مناسب برای پرورش زالو , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ساندویچ پانل پشم سنگ: ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ ساندویچ پانلی است که در آن از پشم سنگ به عنوان عایق استفاده میشود. این ساندویچ پانل میتواند هم به عنوان ساندویچ پانل دیواری و هم ساندویچ پانل سقفی استفاده شود. این ساندویچ پانل بسیار سبک و بهینه است و میتواند جایگزین دیوار ها و تیغه های اجری شود.

درباره پشم سنگ:

پشم سنگ ساختاری بسیار سبک است که از سنگ بازالت(سنگ های اذرین که نتیجه فعالیت آتشفشانی است) تشکیل شده است. این عایق حرارتی و صوتی تحمل دمای ۷۵۰+ درجه و ۳۰- درجه سانتیگراد را دارد  و نقطه ذوب آن ۱۳۰۰ دجه سانتیگراد است.

فواید پشم سنگ:

  • پشم سنگ نمیسوزد: مهمترین ویژگی این عایق این است که دمای ذوب ان ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد است که بسیار بالاستو از این بابت دارای امنیت ویژه ای در مقابل مواد آتش زا است
  • سازه های فلزی در هنگام شعله ور شدن داغ میشوند و فرو میریزند اما میتوان با پشم سنگ مانع شعله ور شدن این سازه های فلزی شد
  • در برابر حشرات مقاوم است: این عایق محیط بسیار نامناسبی برای رشد حشرات و باکتری هاست. میتوان گفت در بین تمام عایق های تولید شده تا کنون بی ضرر ترین عایق است
  • دارای ضریب انتقال حرارتی بسیار پایین است
  • قدرت عایقی ان ۳۳ برابر بتن و ۲۲ برابر اجر است

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل ماموت , ساندویچ پانل پشم سنگ , قیمت ساندویچ پانل , پشم سنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کارت عروسی: انتخاب بهترین کارت عروسی برای عروس و داماد ها بسیار مهم می باشد. کارت عروسی های متفاوتی در بازار وجود دارد که نوشته های زیبایی نیز در آن نوشته شده است اما انتخاب یکی از آن ها یکی از مشکلات عروس و داماد برای تشریفات عروسی می باشد.

انتخاب بهترین کارت عروسی و رساندن آن به دست فامیل و آشنایان و دوستان آخرین مرحله تدارکات تشریفات مجالس عروسی محسوب می شود و نیز زیباترین قسمت این مراسم نیز می باشد زیرا عروس و داماد با شوق و ذوق این کارت را به دست میهمانانی که دعوت نموده اند می رسانند و دیگران را هم در شادی خود سهیم می کنند. انتخاب کارت عروسی بسیار مهم می باشد زیرا که به عنوان یک یادگاری برای تمام کسانی که دعوت شده اند باقی می ماند. در این قسمت نکاتی در انتخاب کارت بهترین عروسی و جدیدترین طرح ها و مدل های کارت عروسی را برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

انتخاب بهترین کارت عروسی

 

کارت عروسی

قبل از آن که زیر برگه سفارش کارت عروسی را امضا نمایید، خوب به نوشته ‌هایی که قرار است روی آن چاپ بشود و همین طور نوع فونت، اندازه و …  توجه کنید. اگر از قدیم شعر یا متن خوبی را برای این روز کنار گذاشته‌ اید یا اگر خودتان فرد صاحب ذوقی هنری هستید و این توانایی را دارید که متن دعوت را خودتان بنویسید که عالی است، در غیر این صورت بد نیست جستجوی ساده‌ای در اینترنت کرده یا از کارت‌های عروسی که قبلا از اقوام و آشنایان دریافت نموده اید، استفاده کنید. باز هم تاکید می‌کنیم که نوشته‌های روی کارت دقیقا مانند مدل آن، امری شخصی و سلیقه‌ای می باشد اما اگر با حال و هوای مراسم طوری نباشد، به ذوق می‌زند وصورت خوشی ندارد.

فونت شعر روی کارت

یک نوشته و یا شعر زیبا  اگر با فونت نامناسب و ناخوانا نوشته شود، به دل نمی‌نشیند و شاید حتی به راحتی خوانده هم نشود. برای اینکه از زیبا و شکیل بودن فونتی که انتخاب نموده اید، مطمئن شوید، بهتر است یکبار متن کارت خود را با فاصله‌ های دلخواه در نرم افزار word بنویسید، بعد از آن این نوشته را چاپ کنید و آن را به نزدیکان خود نشان دهید. در آخر اگر فونت انتخابی شما زیبا و خوانا بود همین نوشته را با خود به مغازه‌های فروش کارت دعوت عروسی ببرید و به فروشنده آن نشان دهید. همین طور می توانید اگر روی کارت ویزیت یا آگهی‌ تبلیغاتی نوشته‌هایی با فونت خاص و مورد پسندتان دیده‌اید که به دلتان نشست و نمی‌دانید از چه فونتی استفاده شده است، همان آگهی را همراه خود داشته باشید. اغلب فروشنگان کارت دعوت فونت را می شناسند و میتوانند همان که مدنظر شماست را پیاده سازی کنند. حد الامکان سعی کنید از فونت‌هایی که زیاد استفاده می شود استفاده نکنید چون کارت دعوت عروسی شما باید خاص باشد. البته نباید زیاد حساس شوید و از حروفی استفاده کنید که اصلا قابل خواندن نباشد چرا که قرار است اطلاعات زمانی و مکانی مجلس عروسی شما دراین کارت نوشته شود. اگر میهمانان نتوانند نوشته‌های روی آن را بخوانند، باید چند روز مانده به روز عروسی به ده ها تلفن پاسخ بدهید و تاریخ و آدرس محل برگزاری مراسم عروسی خود را برای میهمانانتان تکرار کنید.

شخصی سازی کارت عروسی

بی شک، شخصی کردن کارت دعوت عروسی در ماندگار شدن آن نقش بسزایی دارد. هر قدر این کارت به سلیقه شما نزدیک تر باشد، بیشتر به دل میهمانانتان می‌نشیند. اما این شخصی سازی هم حد و مرزی دارد که فراتر رفتن از آنلزومی ندارد. در این قسمت توصیه می کنیم که کسانی را که می خواهید دعوت کنید را بر اساس دوری و نزدیکی شان به شما و همسرتان، به چند دسته تقسیم نمایید؛ اگر بخواهید می توانید عکس اسپرتی از خود و همسرتان داخل کارت قرار دهید، البته بهتر است این کارت عروسی را برای بزرگترهای فامیل،دوستان خانوادگی یا حتی رییس تان نفرستید و یا اینکه یادداشت‌ های بامزه‌تان و دارای عکستان را فقط داخل پاکتی قرار دهید که قرار است برای دوستانتان ارسال شود.

قیمت کارت دعوت عروسی

قیمت کارت دعوت عروسی بستگی به نوع مدل و جنس آن دارد. اکنون کارت‌ های خارجی و کارت‌های چوبی، گران‌ ترین نمونه‌ های کارت عروسی موجود در بازار می باشند که هر کدام از آنها بالای ۳هزار تومان برایتان آب می‌خورد این در حالی است که کارت‌ های ساده‌ تر با کاغذ کاهی و مقواهای نازکتر ممکن است هزینه ای کمتر از ۵۰۰ تومان در بر داشته باشد. در واقع می توان گفت قیمت کارت‌های عروسی در حال حاضر بین ۳۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان در نوسان است.

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: انتخاب بهترین کارت عروسی , تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , کارت عروسی , متن مناسب برای کارت عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه قنادی: یکی از فضاهایی که طراحی دکوراسیون داخلی آن می تواند خیلی زیبا و جذاب باشد قنادی ها و شیرینی فروش ها می باشند، این مغازه ها به دلیل رنگ های زیاد و تفاوت شیرینی ها دکوراسیون داخلی زیباتری دارند. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی و ویترین این مغازه ها بسیار مهم و حساس می باشد.

 

دکوراسیون مغازه قنادی

 

دکوراسیون مغازه قنادی

 

شیرینی های زیبای رنگارنگ و متنوع همیشه انتخاب را برای ما سخت می کند و دقیقا همینجا است که نقش مهم دکوراسیون داخلی مشخص می شود، تصور کنید که نمی توانید از بین آن همه شیرینی های خوشمزه و رنگارنگ یکی را انتخاب نمایید و دکوراسیون مغازه قنادی نیز به قدری شلوغ و به هم ریخته است که آرامش را از ما سلب می کند، بدون شک از آن مغازه بیرون می آیید و به سراغ مغازه دیگری می روید، اما اگر دکوراسیون داخلی با سادگی و خوانایی خود حس آرامش را به شما القا نماید شما با خیال راحت می توانید خرید نمایید، بدون شک شما همیشه برای خرید شیرینی به آن قنادی مراجعه می نمایید.

ویترین های شیرینی، عنصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی ها

بعد از اجرای کل طراحی دکوراسیون مغازه های قنادی، به جزئیات طراحی و عناصر مهم و تاثیر گذار در آن می رسیم. یکی از مهم ترین آن ها ویترین هایی هستند که در آن شیرینی های متنوع و رنگارنگ به نمایش در می آیند. این ویترین ها باید طوری طراحی شود که شما به راحتی بتوانید شیرینی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این نکته را زمانی متوجه می شوید که مجبور باشید برای پیدا کردن شیرینی دلخواه خود از بین طبقات پایین تر کمی خم شوید، آن موقع زمان بیشتر از هر زمان دیگری به نقش طراحی درست ویترین ها در قنادی ها پی خواهید برد.

حتما بخوانید:  رنگ ها در دکوراسیون داخلی

ویترین های تک طبقه ای که به صورت خطی طراحی می شوند برای دکوراسیون مغازه قنادی بهترین گزینه هستند، اگر در مفازه خود با فضای کم روبه رو هستید و نمی توانید از ویترین های یک طبقه استفاده نمایید، بهتر است برای طبقه دوم ویترین ها تعبیری مناسب پیدا نمایید، به طور مثال می توانید طبقات بالایی را کمی به سمت عقب طبقه پایین جانمایی نمایید.

جلوه دادن به دکوراسیون مغاز های قنادی با استفاده رنگ های زیبا

طراحی درست و اصولی هنگامی ارزشمند می شود که بتوانید رنگ مناسبی برای آن پیدا نمایید، یادتان نرود که رنگ ها معرف اصلی می باشند. در دکوراسیون مغازه قنادی محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد. قنادی ها جزو  فضاهای محدودی هستند که از هر نوع رنگی می توان در آن استفاده نمود و نتیجه خوبی گرفت.

در دکوراسیون مغازه  قنادی می توان از رنگ هایی خنثی مانند خاکستری استفاده نمود. با استفاده از برخی المان های تزئینی که رنگ های شاد و گرم دارند نیز می توان پویایی فضا را تامین نمود.

حتما بخوانید:  گیاهان گلدانی در طراحی دکوراسیون منزل

استفاده از ظروف زیبا را در دکوراسیون مغازه قنادی

در طراحی دکوراسیون مغازه قنادی مانند دکوراسیون دکوراسیون داخلی کافه باید ریز ترین نکات هم در نظر گرفته شود تا به خواسته خود برسید. زمانی که ویترین ها و رنگ های مناسبی را برای مغازه قنادی انتخاب نمودید، نوبتآن می شود که کمی ریزتر و جزئی تر فکر کنید، حال نوبت به آن می رسد که ظرف های مناسب و زیبا برای مغازه خود انتخاب نمایید، یادتان نرود که این ظرف ها جزئی از دکوراسیون داخلی مغازه شما می باشند بنابراین انتخاب آن ها باید به اندازه انتخاب ویترین و مواد و مصالح وقت گذاشته شود.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون مغازه شیرینی فروشی , دکوراسیون مغازه قنادی , طراحی دکور مغازه قنادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

در حال حاضر در مباحث سئو، یکی از چالش انگیز ترین موضوعاتی که وجود دارد، ثبت بک لینک رایگان است. بطوریکه پس از سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتواهای مفید، نوبت به ثبت بک لینک رایگان می رسد. ثبت بک لینک کمی دشوارتر از دو گام قبلی یعنی سئوی سایت و تولید محتوا است. به این دلیل که پیدا کردن وب سایت هایی که لینک فالو می توان در آن ثبت کرد از یک طرف زمان بر است، و از طرف دیگر ثبت لینک در این وب سایت ها برایمان زمان بر خواهد بود.

بک لینک رایگان

حال این موضوع به قدری مهم است که ارزش زمان گذاشتن بر روی آن بسیار بالاست و نمی توان از آن چشم پوشی کرد. البته ثبت بک لینک رایگان سالم و طبیعی بسیار مهم است. روزانه می توان با استفاده از روبات ها یا روش های غیراصولی بک لینک های فراوانی ثبت کرد، ولی این موضوع ریسک بالایی دارد و گاهاً این نوع بک لینک ها می تواند مخرب باشد و سئو ی شما را خراب کند. خرید بک لینک هم از همان روش های غیراصولی است(البته نه در گذشته، فقط در حال حاضر). زیرا فقط در یک مدت زمان کوتاه پاسخگو است و نتیجه دائمی ندارد(بدلیل تغییر الگوریتم های گوگل). در ادامه به چند وب سایت ایرانی جهت ثبت بک لینک رایگان اشاره می کنیم.

بک لینک رایگان

آپارات

همانطور که با وب سایت آپارات آشنا هستید، این وب سایت یکی از موفق ترین وب سایت های فعال در زمینه اشتراک گذاری ویدئو است که می تواند برای ثبت بک لینک رایگان بسیار مفید واقع شود. بهتر است حتما در این وب سایت عضو شوید و از پروفایل خود را در ابتدا کامل کنید. پس از آن نیاز است تا یک ویدئو که ترجیحاً مربوط به کسب و کار شما باشد و بهتر است که جنبه آموزشی داشته باشد، را بارگزاری کنید تا بازدید جذب کند. در این حالت می توانید توضیحاتی برای ویدئوی خود در نظر بگیرید. نکته اینجاست که می شود در بین نوشته هایتان، لینک مورد نظر را درج کنید. این لینک می تواند کلمات کلیدی باشد که قرار است در سئو سایت آن کار کنید.

حتما بخوانید  راهکارهای سئو و بهینه سازی سایت

بک لینک رایگان

کلوب

وب سایت کلوب نیز همانند وب سایت آپارات توسط یک شرکت ساخته شد و به اندازه وب سایت آپارات قدرت مناسبی جهت ثبت بک لینک رایگان دارد. وب سایت کلوب را می توان از جمله شبکه های اجتماعی فارسی موفق نامید که در مدت زمان کوتاهی توانسته جای خود را میان کاربران دنیای مجازی باز کند و درجات عالی برسد. در این وب سایت همانند شبکه های اجتماعی که تاکنون فعالیت داشته اید می توانید فعالیت کنید. درج مقاله، یادداشت، تصویر، ویدئو یا هر چیزی که می تواند در این وب سایت بازدید کسب کند را در آن به اشتراک بگذارید و همانند توضیحاتی که برای آپارات داده شد، بک لینک خود را در میان نوشته های خود ثبت کنید، مثلا سئو در کرج

بک لینک رایگان

فیسنما

احتمالا به یاد فیسبوک افتادید



:: برچسب‌ها: آموزش بک لینک , آموزش ثبت بک لینک , آموزش سئو , بهینه سازی , بک لینک , بک لینک رایگان , بک لینک رایگان بگیرید! , ثبت بک لینک , ثبت بک لینک رایگان , سئو , سئو در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ارزیابی آموزش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی: آموزش ­های شهروندی در رابطه با ایمنی و آتش یکی از مهمترین راهکارها برای پیشگیری از حوادث به ویژه در کلانشهرها است. به واقع به علت پیچیدگی ماهیت اجتماعی و به ویژه مسائلی مانند فرسودگی بافت­های فرسوده، افزایش مهاجرت، حاشیه­ نشینی و بسیاری از مسائل دیگر در شهر تهران، تنها با مشارکت و آموزش شهروندان است که می­توان به مقابله با بسیاری از حوادث رفت. در همین زمینه سازمان آتش ­نشانی و ایمنی شهر تهران(تجهیزات ایمنی و آتش نشانی) اقدام به برگزاری دوره­های آموزشی کوتاه مدت برای شهروندان کرده است. هدف اصلی این مقاله ارزیابی میزان اثربخشی این آموزش ­ها بوده است. در همین راستا تعداد ۴۰۰ نفر از شهروندانی که در این آموزش ­ها شرکت کرده­ اند، به صورت گلوله جادویی شناسایی شده و پرسشنامه­ های مربوط به اثربخش در میان آنان توزیع شد. داده­ ها نشان می­دهد که این آموزش­ها تا حد قابل قبولی اثربخش بوده و توانسته هم دانش و آگاهی آنان در حوزه ایمنی را افزایش داده و هم رفتار آنان در این حوزه را تغییر دهد.

ارزیابی آموزش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

بحث ایمنی در برنامه­ ریزی شهری در سال­های اخیر بسیار مورد توجه بوده است. امروزه انجمن ­های علمی مختلفی که از اعتبار جهانی برخوردارند درحال تحقیق روی موارد ایمنی شهری هستند از جمله این انجمن ­ها می­توان به انجمن بین ­المللی برنامه­ ریزان شهری و منطقه ­ای اشاره کرد. این انجمن که متشکل از برنامه ­ریزان متخصص است، در سال ۱۹۶۵میلادی تاسیس شده است. هدف این انجمن گردهم آوردن برنامه­ ریزان شهری و منطقه ­ای با سابقه و حرفه ­ای است. این انجمن که یک سازمان غیر دولتی است بوسیله یونسکو، سازمان ملل و شورای اروپا تایید شده و مقر آن در لاهه است.

این انجمن در کنگره­ های مختلف به جایگاه خطر و ایمنی در برنامه ­ریزی شهری پرداخته که این خود بیانگر اهمیت موضوع در برنامه ­ریزی شهری است. بررسی ­های بعمل آمده نشان می­دهد که در بیشتر مناطق شهری در سراسر دنیا، ساختمان­سازی به سطح استاندارد نرسیده، بصورتیکه مناطق آسیب­ پذیر بیشتر شده ­اند و توسعه غیرقانونی، شهرها را به مناطق پر خطر تبدیل کرده است.

جوامع در مناطق پرجمعیت با ساختمانهای ضعیف، بسیار آسیب ­پذیر شده­ اند و در معرض آسیب­ های ناشی از فرسایش محیطی، آتش ­سوزی، سیل و زمین لرزه قرار گرفته­ اند. از طرف دیگر توسعه شهرنشینی به طرز فجیعی سبب افزایش آسیب­ پذیری جوامع انسانی گردیده است، زیرا به موجب آن برخی جوامع مجبورند در مناطق نا استوار مانند اطراف تپه ­ها که مستعد به رانش زمین هستند یا در زمینه ای با کیفیت پایین که خطر تخریب ساختمان ها در آنها وجود دارد سکنی گزینند.

ارزیابی حوادث با تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

حوادث و بلایا از قبیل آتش سوزی، زلزله، تخریب و فرو نشستن ساختمان­ ها یا تخریب­ های محیطی ممتد که آهسته ­تر اتفاق می­افتد، باعث از دست رفتن زندگی و وارد آمدن آسیب ­های جدی به افراد می­شوند. همچنین درصد قابل توجهی از مردم نیز در مناطق حاشیه­ ای با حداقل خدمات شهری و لوازم  زیر ساختی زندگی می­کنند. این جوامع عمدتا در معرض خطراتی هستند که گاهی منجر به از دست دادن مکان زندگی وگاهی جان آنها می­شود. به همین دلایل اصول مربوط به آموزش همگانی جزیی جدایی ناپذیر از آموزش­های شهروندی در این کشورها است. البته در حال حاضر با پیشرفت علم در این زمینه، سیستم های اعلام و اطفاء حریق نیز به شکل قابل توجهی از آتش سوزی ها جلوگیری کرده اند.

اکنون در کشورهای پیشرفته، اغلب افراد با اصول حفاظت از طریق و مسائل تجهیزات ایمنی و آتش نشانی آشنا بوده و در نتیجه علاوه بر رعایت اصول پیشگیری از بروز آتش ­سوزی، آمادگی لازم جهت مقابله با آتش ­سوزی­ ها، حتی در لحظات اولیه و وقوع آن را دارند. این امر مهم به نوبه خود در اثر سال­ها تلاش، جهت آموزش عمومی حفاظت از حریق صورت گرفته است. به عنوان مثال در انگلستان بارها علیه حریق بسیج عمومی اعلام شده است تا اقتصاد کشور صدمات کمتری ببیند (اوشا، ۲۰۰۶: ۱۹). در مورد آموزش مسایل حفاظت از حریق، آتش نشانی لندن برنامه­ های متعددی از انتشار نشریات مربوط به ایمنی حریق گرفته تا بازدید از مدارس و گفتگو با کودکان دارد (همان). در آمریکا پس از آتش­سوزی مهیب ۹ اکتبر سال ۱۸۷۱ در شیکاگو، این روز روز آتش­ سوزی بزرگ شیکاگو نامید شد تا خاطره آن روز مصیبت ­بار برای همیشه در تاریخ آمریکا ثبت شود. در سال ۱۹۱۱، انجمن روسای آتش­ نشانی آمریکای شمالی تصمیم گرفت این روز را روز پیشگیری از آتش­ سوزی اعلام کند تا در این روز با انجام فعالیت­ های مختلف، ضرورت رعایت اصول پیشگیری از بروز حریق و همچنین اهمیت آشنایی با اصول مبارزه با آتش را به مردم یادآوری کرده و آموزش دهد. در سال ۱۹۲۲، انجمن غیردولتی حفاظت از حریق آمریکا پیشنهاد کرد نظر به اهمیت موضوع، این مدت به یک هفته افزایش پیدا کند. در نتیجه از آن تاریخ به بعد، هر سال از روز ۹ اکتبر به مدت هفت روز، هفته پیشگیری از حریق اعلام می­گردد و طی آن این هفت روز، مسایل مختلف حفاظت از طریق به عموم مردم آموزش داده می­شود(قاسملو، ۱۳۸۲: ۵۹).

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , ارزیابی آموزش تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اولین پانل تخصصی امداد و نجات مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمراستان اصفهان با استقبال گرم دانشجویان، امدادگران، آتش نشانان و شیفتگان خدمت رسانی به شهروندان روبرو شد.

به گزارش مجله حریق و نجات(ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق)، این همایش با حضور آقای عظیمی، ناظرمؤسسه علمی کاربردی هلال احمر کشور، امروزپنجشنبه ٩۶/٠٣/٠۴در سالن صلح و دوستی جمعیت هلال احمر اصفهان با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. در ابتدای پانل، آقای دکتر مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن خوش آمد گوئی به حاضرین، واظهار خرسندی از وحدت و هماهنگی بین جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی، از اهداف برپائی پانل امداد و نجات سخن گفت و نسبت به تداوم برگزاری پانلهای تخصصی با دسته بندی جمعیت هدف با هدف تعامل بیشتر نهادهای امدادی در جهت ارتقاء سطح علمی امدادگران به منظور بهبود کیفی امدادرسانی اظهار امیدواری نمود.

در مهندسی حریق می خوانید:

 سخنران بعدی ، آقای مهندس یاوری، مدرس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر، ومعاون سابق آموزش، پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی اصفهان ، ضمن تشریح روش سیستماتیک تحلیل حوادث و آتش سوزی ها و معرفی بخشی ازقابلیتهای نرم افزار تحلیلگر PHAST در راستای تجزیه و تحلیل حادثه آتش سوزی شرکت ارساگاز، از مخاطبین به عنوان متخصصین این رشته درخواست نمود حوادث را با تعمق بیشتر و بر اساس استاندارد بررسی نموده و با ریشه یابی دقیق علل بروز حوادث و آتش سوزی ها، نسبت به ارائه راهکارهای پیشگیرانه به منظور ایجاد جامعه ایمن در راستای نیل به توسعه پایدار اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: امداد و نجات , اخبار امداد و نجات , پانل تخصصی امداد و نجات , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

تلگرام یک سرویس پیام‌ رسان متن‌ باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است که کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها ، تصاویر ، ویدیو و اسناد تبادل کنند. تلگرام یکی از سریعترین  و جدیدترین مسنجر در سطح وب باشد. آقای امیر موسوی افزونه وردپرس ساخته اند که با کمک آن می توان سایت وردپرس خود را به تلگرام وصل کرده و تمامی پیام ها و اتفاقات را چک کرد. با ما باشید.

 

 عملکرد افزونه

در این افزونه هر ایمیلی که از سمت سایت شما ارسال شود ، متن آن نیز به تلگرام شما ارسال خواهد شد. حتی اگر کسی از طریق فرم تماس برای شما ایمیلی ارسال کند شما بر روی تلفن همراه خود ، در نرم افزار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد. این افزونه پیام ها را در جایی ذخیره نمی کند و بلافاصله از سرور حذف خواهد شد.

افزونه را در مسیر نمایش » افزونه ها نصب و فعال سازی کنید. پس از فعال سازی افزونه ، پیامی در بالای صفحه پیشخوان مشاهده خواهید کرد که بصورت ” کد api_token شما تنظیم نشده است. لطفا به تنظیمات TWP بروید و آن را تنظیم کنید. ” می باشد. شما برای تنظیم کردن این مورد بر روی گزینه ی ” تنظیمات TWP ” در سمت راست پنل وردپرس خود کلیک کنید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: قالب وردپرس , افزونه وردپرس , آموزش وردپرس , افزونه تلگرام وردپرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش مجله حریق و نجات(ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق)، در کنفرانس عوامل انسانی ۲۰۱۷ که ۲۲ و ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۱ و ۲ تیر ۹۶) تحت حمایت Concorde در فرودگاه منچستر برگزار می‌شود افراد متخصص از بخش‌ های خدمات مراقبت‌ های بهداشتی، آتش‌ نشانی و امداد و نجات گرد هم جمع خواهند شد. علم عوامل انسانی شامل تمام عناصری ازجمله طراحی و مهندسی تجهیزاتی است که ما استفاده می‌ کنیم تا روانشناسی تصمیم‌ گیری، آگاهی موقعیتی، پویایی تیم، رهبری و ارتباطات که بر عملکرد جامعه تأثیر می‌گذارند. کنفرانس عوامل انسانی یک کنفرانس چندسازمانی است که یک فرصت عالی برای یادگیری از دیگر صنایع، بدست‌آوردن بینشی از عوامل انسانی برای درک فرآیند تغییر، تولید ایده‌های جدید و کسب درک عمیق‌تر از عوامل انسانی را فراهم می‌کند.

در مهندسی حریق می خوانید:

سخنران‌ها شامل Martin Bromiley، بنیان‌گذار گروه عوامل انسانی و کاپیتان یک شرکت هواپیمایی بریتانیا، Simon Woodward، مدیر ارشد آتش‌ نشانی فرودگاه منچستر و Mike Bannister، خلبان ارشد ناوگان خطوط هوایی بریتانیا می‌ باشند. HFC17 با تعدادی از سازمان‌ های حرفه‌ای مورد اطمینان توسط کالج سلطنتی جراحان(۹ امتیاز CPD)، کالج سلطنتی متخصصین بیهوشی(۷ امتیاز CPD) و مؤسسه مهندسان آتش‌ نشانی(۷ امتیاز CPD) همکاری دارد. این کنفرانس همچنین توسط سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن اپراتورهای فرودگاه تائید شده است. حضور در کنفرانس به استثنای مالیات بر ارزش افزوده، ۲۵۰ یورو هزینه دارد و این رویداد در مرکز کنفرانس فرودگاه منچستر و همراه با یک تور از کنکورد، کارگاه‌های آموزشی تعاملی، جلسات همه جانبه و رویداد شبانه برگزار خواهد شد. این رویداد در همکاری با بنیاد سلطنتی سالفورد ، خدمات امداد و نجات و آتش‌نشانی فرودگاه منچستر و گروه فرودگاه منچستر بعنوان مجری رویداد هماهنگ شده است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشانی , اخبار امداد و نجات , عوامل انسانی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سیستم هوای فشرده و کف در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی: تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از مهم ترین عواملی است که نقش بسیار مهمی در اطفاء حریق توسط آتش نشانان دارد. نوع این تجهیزات و همچنین طرز استفاده از آن ها توسط آتش نشان ها موضوع مهمی است که در ایستگاه های آتش نشانی باید رعایت شود. تجهیزات ایمنی و آتش نشانی باید مطابق با استاندارد های روز دنیا بوده تا علاوه بر کارایی بیشتر، راندمان کاری آتش نشان ها افزایش یابد.

سیستم هوای فشرده و کف در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

سیستم هوای فشرده و کف یا CAFS، در محیط هایی مثل روستاها مزایای بسیار بزرگی دارد که بعنوان کلاس منظم A فوم، برای نفوذ بسیار محافظ می باشد. با این حال، در حال حاضر باتوجه به ساختاری که در اطفاء حریق و رویکرد آن وجود دارد، سیستم های حمله آتش که دارای مواد افزوی کف یا هوا می باشد، می تواند به آتش نشان کمک شایانی کند. با استفاده از این سیستم، آتش نشان به راحتی می تواند خط آتش را مهار کند و همچنین با توجه به وجود هوای فشرده در این سیستم، فاصله خود را از این خط آتش کم کند و خطرات بسیار کمتری را احساس کند. در واقع علاوه بر اطفاء حریق ساده تر، آتش نشان خطرات کمتری را به خود وارد می کند. در طول ده سال گذشته، تحقیقات بسیار زیادی در توانایی فوم(کف) و سیستم هوای CAFS در آتش نشانی شده که در سرکوب کلاس A متمرکز شده است و وجود آن به وضوح بسیار بهتر از آب است. پیشنهاد می شود مقاله ای مشابه با مقاله “نگاهی به فوم آتش نشانی جدید در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی” مطالعه شود.


تکنیک های جستجو و نجات و حمله اولیه بر روی آتش سوزی در خواص کوچک یا متوسط ​​را می توان بلافاصله با استفاده از CAF (به DRA) آن را به عنوان اجازه می دهد تا به آتش زودتر حمله، تیم ها را به بالاتر از آتش نشانی با خیال راحت تر بهبود یافته است، و جستجو به موثر تر انجام شود. این به خاطر پرتاب آن دیگر، مقدار کاهش می یابد بخار تولید شده توسط آن، تاثیر قابل توجهی آن بر توسعه آتش یک بار “رنگ” بر روی سقف و دیوار و اثر آن بالا بردن هواپیما خنثی در محفظه. این سیستم در سیستم های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار نمی گیرد و فقط در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اطفاء حریق کف , تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , سیستم کف , سیستم کف در تجهیزات آتش نشانی , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , سیستم هوای فشرده , سیستم هوای فشرده و کف در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

مشخصات فنی و تجهیزات اطفایی منصوب بر روی شاسی‏های MERSEDES BENZ

ATEGO 1325 F

 پـمپ :

          مدل NH  ۳۰تولید کارخانجات روزنباور اتریش و از نوع گریز از مرکز و دارای چهار پروانه ( یک مرحله فشار نرمال و ۳ مرحله فشار قوی ) است .

       جنس پمپ از آلیاژ سبک مقاوم در برابر خورندگی است که ماده‏ای به نام گـرافیت، شفت ( از جنس استنلس استیل ) بین قسمت نـرمال و فشـار قـوی پـمپ را آب‏بندی می‏کند .

         نیروی محرکه لازم جهت راه‏اندازی پـمپ توسط P.T.O متصل به مـوتور و یک گیربکس متصل به پـمپ تأمین گشته و دارای ۴ خـروجی ۵/۲ اینچ هـمراه با شیر فلکه‏ای و کوبلینگ‏های مربوطه به هـمراه درپوش و یک ورودی مکش با کوبلینگ و درپوش مـربوطه با شیر پـروانه‏ای مناسب و دو خـروجی فشـار قوی هـمراه با شیرهای تـوپی می‏باشد.

        آبـدهی پمپ ۲۸۰۰ لیتـر در دقیقه در ۱۰ بـار فشـار (فشـار نـرمال ) یا ۳۰۰ الی ۴۰۰ لیتر در دقیقه در فشـار ۴۰ بار ( فشـار قـوی ) است .

        پـمپ خـلاء با پیستون دوبل نیمه اتـوماتیک تـوسط اهـرم دستی کنترل و قـابلیت مکش آن ۳ متر در  ۷ ثـانیه و حـداکثر ارتفاع مکش ۹ متر می‏باشد .

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , مشخصات فنی و تجهیزات اطفایی , اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

عصر امروز به عصر تایپوگرافی تبدیل شده است. همان طور که می دانیم در طراحی سایت زیبایی سایت علاوه بر تولید محتوا و بهینه سازی آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. در طراحی گرافیکی سایت و همچنین در کنار آن انتخاب فونت مناسب برای سایت باید دقت بسیاری شود. تایپوگرافی یعنی تغییر سایز، فاصله، شکل حروف، فاصله خطوط، نوع فونت متن و … به صورتی که به وجود اورنده زبان بصری باشند. حال به تعریف تایپوگرافی و تاثیر آن بر طراحی سایت می پردازیم.

تایپوگرافی و تاثیر آن بر طراحی سایت

نقش اینترنت و دنیای دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. اکثر تجارت ها به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می پذیرد. می دانیم که پس از طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت آن باید انجام بپذیرد تا بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشیم. اما در کنار ان باید اهمیت زیادی نیز به تایپوگرافی سایت داد. به طوری که جذاب و کاربر پسند بوده و کار شما را بهتر شرح دهد. ما نمبی توانیم تاسیپوگرافی برای سایت انتخاب کنیم که با سلیقه تمام کاربرانسازگار باشد اما می توانیم آن را اصولی و قابل درک تر نماییم تا به ایت خود زیبایی و جذابیت بالاتری ببخشیم.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , تایپوگرافی و تاثیر آن بر طراحی سایت , سئو , سئو در کرج , سئو و بهینه سازی سایت , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی آشپزخانه به صورت کاربردی نیازمند رعایت اصولی می باشدکه با به کار بردن این اصول ساده و در عین حال کاربردی در هنگام  دکوراسیون داخلی آشپزخانه می توانید دکوراسیونی شیک و بی نظیر را درر فضای آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید, در ادامه انواع طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و متفاوت را مشاهدهه خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اغلب آشپزخانه ها امروزه به صورت اپن و یا طرح جزیره ساخته می شوند و دکوراسیون داخلی این مدل از آشپزخانه ها از اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی به راحتی مشاهده می شود بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیونن داخلی آشپزخانه حساسیت های لازم را به خرج دهید تا دکوراسیون آشپزخانه منزل تان مدرن و کاربردی تر به نظر برسد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک

کدبانوی خانواده بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کند و علاوه بر این اغلب خانواده ها امروزه از فضای آشپزخانه استفاده بیشتری می کنند به همین دلیل است که طراحی دکوراسیون آشپزخانه امروزه مورد توجه خانواده ها و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

اغلب آپارتمان های امروزی دارای متراژ های کوچکی هستند که طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک مانند دکوراسیون داخلی خانه های کوچک یکی از دغدغه های بزرگ  برای کدبانوی خانه است. توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون آشپزخانه کوچک به شیوه ای اصولی انجام شود می توانید از همه قسمت های موجود در آشپزخانه منزل تان نهایت استفاده را داشته باشید. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک بهتر است همه وسایل در کابینت ها چیده شوند تا فضای آشپزخانه منظم و جا دار به نظر برسد. بهتر است کابینت ها را برای آشپزخانه های کوچک تا سقف آشپزخانه امتداد دهید تا بتوانید وسایل بیشتری را در کابینت ها بچینید.

در این مطلب با انواع ایده های کاربردی و متفاوت برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این تصاویر بتوانید به دکوراسیونی شیک و ایده آل در فضای آشپزخانه خانه خود دست یابید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون آشپزخانه , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مدل موی عروس در روز جشن عروسی بسیار مهم می باشد و باعث زیبایی بیشتر عروس خانم می شود. دخترهایی که آستانه ازدواج هستند، سوالات زیادی در ذهنشان هست که دانستن جواب بعضی از آنها واجب است. انتخاب آراشگاه مناسب پس از تشریفات مجالس مورد توجه عروس خانم ها قرار می گیرد. در این قسمت مطالب مفیدی در مورد مدل موی عروس برای شما آماده کرده ایم.

مدل موی عروس

هر عروسی مایل است در ذهن میهمانان جشن عروسی خود  تصویری متفاوت و خیره کننده از خود ایجاد نماید بنابراین با وسواس زیادی به دنبال مدل لباس، مو، آرایش صورت و … می گردد. البت بعضی اوقات این دقت بیش از حد باعث انتخاب های اشتباهی می شود. اگر می خواهید حداقل در مورد موهای خودتان مرتکب چنین اشتباه جبران ناپذیری نشوید این قوانین را رعایت نمایید.

مهارت آرایشگر برای مدل موی عروس این نیست که شما را مدل یک بازیگر و یا یک خواننده معروف در بیآورد، بلکه آرایشگر خوب آرایشگری هست که با توجه به صورت و شکل و همچنین لباس و فرم بدن یک عروس او را آرایش نماید تا زیباتر شود.
پس اولین قدم این است که به آرایشگرتان فشار نیاورید که باید حتما فلان مدل مو را داشته باشم، شاید به فرم صورت و بدن شما نیاید، پیشنهاد می کنیم چند مدل مو را که می پسندید به آن نشان دهید و نظر آن را در مورد آن جویا شوید، و پس از آن مرحله به مرحله، کار او را زیر نظر داشته بگیرید تا مدلی را روی سر شما پیاده نکند که نمی پسندید، بالاخره هر کس خود می داند که چه مدلی به او می آید و چه چیزهایی را بیشتر  دوست می دارد.

موی‌تان باید با لباس‌تان هماهنگ باشد

پس از این‌که تالار تشریفات عروسی را مشخص کرده و انتخاب بهترین لباس عروس‌ تان مشخص شد، مدل‌موهای مختلف را تجربه نمایید. اگر خودتان موهای‌تان را به مدل‌های مختلف آرایش می کنید، دقت کنید که مدل موی شما باید با توجه به لباس عروس شما انتخاب شود. با مشورت با یک آرایشگر حرفه‌ای مو، راحت تر می‌توانید بهترین آرایش مو را برای روز مراسم عروسی‌ خود انتخاب نمایید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , شینیون موی عروس , مدل موی عروس , نکات انتخاب مدل مو برای عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نگاهی به انواع ساندویچ پانل ها: ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری صنعت پوشش یکی از بهترین گزینه‌ ها جهت پوشش دیواره‌ های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ ها، کانکس‌ ها، ساختمان‌ های پیش‌ ساخته و… می‌باشد. این پانل با عرض مفید ۱ متر سهولت در طراحی فضا ها را فراهم می‌کند. گستره ضخامت از ۳ تا ۲۰ سانتی متر در این نوع پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف را فراهم می‌ ۲کند. با استفاده از عایق فوم پلی‌ یورتان و بهترین کیفیت ممکن(فوم آلمانی)، پانل دیواری کیان را بهترین گزینه جهت پوشش سردخانه‌ ها و یخچال‌ های صنعتی می‌ کند.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی با استفاده از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز، از ضخامت ۳ الی ۲۰ سانتی‌ متر با فوم تزریقی پلی‌ یورتان سخت(دانسیته ۲±۴۰) تولید می‌ شود. این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچ‌ ها بوده و به علت نداشتن بو‌، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم، بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع‌ های صنعتی می‌ باشد. پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق‌ های صنعتی جهت پوشش سقف می‌ باشد. عرض مفید پانل سقفی کیان ۱ متر می‌ باشد. ضمناً به دلیل داشتن یک خط منحصر بفرد در رول فرم پانل سقفی کیان، بهترین نوع آب‌ بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی یکدیگر ممکن می‌ سازد.

ساندویچ پانل سردخانه ای

برای حفاطت از محصولات به شیوه ای بهینه و سالم در دماهای پایین از از ساندویچ پانل سردخانه ای استفاده میشود. ممکن است در دماهای خیلی پایین مصرف انزژی بالا برود در این بین استفاده از یک پوشش مناسب برای دیوار و سقف بهترین کار است که استفاده از ساندویچ پانل پلی یورتان ایده ال ترین شیوه است. ساندویچ پانل سردخانه ای sandwich panel for cold storage برای ساختن و اجرای سردخانه های بالای صفر، زیر صفر، و تونلهای منجمدی در ساختمان های صنعتی مانند کارخانه های صنعتی، ساختمان های عظیم، سوپرمارکتها، انبار و دیگر صنعت ها نظیر دام داری و صنایع کشاورزی، فروشگاه های مربوط به صنعت سردسازی، مساکن، هتلها، ورزشگاهها، صنایع مواد غذائی، حیوانی، دریائی، بستنی، صنایع تجهیزات پزشکی، آزمایشی، بیمارستانی، دارویی، تولیدی گل و گیاهان  استفاده می شود. ضخامت ساندویچ پانل سردخانه ای sandwichpanel for cold storage گاه به ۸ سانتی متر یا حتی بالاتر هم می رسد. ساندویچ پانل سرد خانه ای از ترکیب هسته پلی یورتان rigid بین دو لایه فلز است گه پلی یورتان ماده ای سفت است. پلی یورتان ماده ای سفت و شکننده است و به تنهایی قابلیت استفاده ندارد اما با ساندویچ کردن آن به محصولی میرسیم که دارای خواص مکانیکی بسیار مناسب میباشد.

ساندویچ پانل ماموت

در بسیاری از پروژه ها مشاهده شده که اغلب افراد بدون هیچ گونه آگاهی و تخصص از نحوه ی محاسبه و اجرای نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری ، اقدام به سفارش تولید و اجرای نصب می نمایند که ممکن است علاوه بر زیان های مالی ،در نحوه اجراء نیز با مشکلات عدیده ای مانند شکل ظاهری و آب بند بودن و حتی کنده شدن در طوفان های شدید مواجه گردد. به همین علت برای اینکه یک سازه مناسب و ایده آل با پوشش ساندویچ پانل سقفی و دیواری داشته باشیم بایستی موارد ذیل را بدقت رعایت و با افراد متخصص در این زمینه هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح ساخت و ساز ساختمانی می توان گفت مقرون بصرفه می باشد. به این دلیل که ساختار ساندویچ پانل مقاوم بوده است و برابر عوامل شیمایی و فیزیکی قوی بوده و همچنین می تواند قابلیت شست و شو نیز داشته باشد. این موارد باعث می شود تا عمر مفید ساندویچ پانل ها افزایش داشته باشد. ساندویچ پانل را در محلی که نصب شده است می توان در صورت نیاز جدا کرد و به محل دیگری منتقل کرد که باعث می شود تا با توجه به قیمت ساندویچ پانل، هزینه دیگری انجام ندهید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل ماموت , ساندویچ پانل پلی یورتان , قیمت ساندویچ پانل , نگاهی به انواع ساندویچ پانل ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

چرا آموزش پرورش زالو‌: امروزه گرایش مردم به روش های طبیعی و سنتی درمانی بسیار بیشتر از روش های شیمیایی می باشد و علاوه بر این روش های درمانی با زالو از دیرباز در ایران و سایر کشورها در درمان بیماری های عفونی و دیگر بیماری ها استفاده می شود همچنین آموزش پرورش زالو و در واقع پرورش زالو با توجه به مجوز صادر شده توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید جهانی می باشد. یکی از پیشگامان تولید زالو و تکثیر زالو در ایران آقای علیرضا تندرو می باشد که فعالیت جدی خود را از سال ۹۱ آغاز کرده و در حال حاضر شرکت تعاونی تولید زالوی طبی را ثبت کرده و در سال اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از کارآفرینان شناخته شده است . تخصص آقای تندرو درآموزش پروش زالو که در درمان بیماری های سینوزیت، میگرن، گل‌مژه، عفونت لثه، قلب و عروق و اسپاسم عضلانی و دیابت مؤثر است. در این مقاله به موضوع “چرا آموزش پرورش زالو ” می پردازیم.

چرا آموزش پرورش زالو‌

امروزه با توجه به زیاد شدن سموم کشاورزی و آلوده شدن محیط زیست رشد طبیعی زالو دچا مختل شده و این موجود با ارزش به خط انقراض نزدیک می شود به همین دلیل برای تامین زالوی درمانی مورد نیاز آموزش پروش زالو و تکثیر دهندگان زالو باید فعالیت بیشتری داشته باشند. بازگشت سرمایه آموزش پرورش زالو و تکثیر زالو سیار خوب است چراکه میتوان با فضای بسیار کم(در حد ۱۰ متر) و سرمایه ی اندک کار را شروع کرد و به عنوان طرح خانگی و هم طرح صنعتی از این حرفه استفاده کرد. جالب توجه این است که قیمت زالو در کشور های اروپایی میباشد که بین ۲ دلار تا ۸ دلار متغیر است و این تفاوت قیمیت میتواند این حرفه را به صادراتی پرسود و غیر نفتی برای ایران تبدیل کند به غیر از بازار صادراتی عالی زالو در داخل کشور از بازار بکری برخوردار است طبق تحقیقات گروه پژوهشی البرز زالو در ایران روزانه ۴۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ زالو مصرف میشود(مصارف گوناگون) که تولیدات داخلی جوابگوی این حجم از مصرف نیستند که مشاهده میشود در برخی از فصول سال قیمت زالو به علت همین کمبود زالو چندین برابر میشود.

چرا آموزش پرورش زالو

علیرضا تندرو می گوید: “زالو ۲ جنسه است. یعنی هر زالو عضو تناسلی نر و ماده را همزمان دارد. هربار که زالوها بارور می‌شوند پیله می‌زنند که به آن کوکون گفته می‌شود. هر زالو ۳تا ۸ کوکون می‌زند، بستگی به تکنیک پرورش دارد و درهر کوکون ۱۰ تا ۱۲ زالو وجود دارد؛ یعنی ما الان تکثیر زالو را یک به ۵۰ داریم. در بد‌ترین حالت هم یک به ۱۰. در آخر زمستان و اوایل بهار جفت‌گیری اتفاق می‌افتد و درتابستان کوکون‌ ریزی داریم و اوایل پاییز لارو‌ها به دنیا می‌آیند. در اینجا کار پرورش و تکثیر انجام می‌ شود. زالو وقتی بالغ شد و آنزیم‌ها در بزاقش شکل گرفت، آماده درمان می‌شود. برای درمان، زالو باید چند ویژگی داشته باشد؛ اول اینکه آنزیم در بزاقش شکل گرفته باشد. دوم اینکه گرسنه باشد؛ یعنی کیسه خونش خالی باشد”.

گیلان لیرو به عنوان شرکت تعاونی برتر در تولید و تکثیر زالو طبی و خرید زالو و فروش زالو همچنین برگزاری سمینارها و کلاس های آموزش پرورش زالو فعالیت جدی خود را برای جلوگیری از از بین رفتن نسل زالوهای طبی سالهاست شروع کرده و با پشتکار ادامه می دهد. امیدواریم از مقاله ”چرا آموزش پرورش زالو‌” استفاده کافی را کرده باشید.



:: برچسب‌ها: آموزش پرورش زالو , بازار خرید فروش زالو , پرورش زالو , خرید زالو , خرید فروش زالو , روغن زالو , زالو , زالو درمانی , صید زالو , فروش زالو , قیمت زالو , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نکات هنگام جدا کردن زالو از بدن: زالو درمانی از جمله درمان هایی است که تاثیر مثبت آن در برخی بیماری ها اثبات شده است. در مقالات قبلی به طور مفصل در مورد زالو درمانی و اقداماتی که در این باره باید انجام داد مطالبی بیان کردیم. باید بدانید که با اینکه اثرات درمانی فوق العاده ای در زالو درمانی وجود دارد اما اگر این درمان نیز مانند بقیه درمان ها به صورت اصولی انجام نشود تاثیر خوبی نخواهد داشت. در این مقاله نکاتی هنگام جدا کردن زالو از بدن بیان خواهد شد تا اشخاصی که قصد زالو درمانی دارند بتوانند نهایت نتیجه را ببینند. همان طور که در مقالات قبلی آورده شده است زالو خواص درمانی فوق العاده ای دارد و باعث بهبود بسیاری از بیماری ها می شود که این بیماری ها عبارتند از : فشار خون، واریس، برخی از بیماری های چشمی، سکته قلبی و … . به همین دلیل شغل پرورش زالو نیز از اهمیت

بالایی در جامعه برخوردار است و افراد زیادی قصد شروع این شغل پرسود را دارند. پرسود بودن این شغل به علت اینکه بازار خرید و فروش زالو است. به دلیل همین خواص دارویی زالو قیمت خرید زالو روز به روز افزایش می یابد و به دنبال آن فروش زالو نیز رونق پیدا می کند این درحالی است که پرورش زالو نیاز به سرمایه زیادی ندارد. البته شغل پرورش زالو نیاز به تخصص زیادی دارد و بدون آموزش پرورش زالو به صورت اصولی دارای سود مورد انتظار نخواهد بود.

 

البته در کلاسهای آموزش پرورش زالو و زالودرمانی به طور مفصل راهکارهای مفیدی برای مواقع خاص ارائه می شود. علاقه مندان با شرکت در دوره های آموزش پرورش زالو می توانند با شرکت در دوره های آموزش پرورش زالو در شرکت گیلان لیرو که متخصص در پرورش زالو و خرید زالو و فروش زالو می باشد، نمایند.

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: جدا کردن زالو از بدن , زالو , آموزش پرورش زالو , خرید زالو , فروش زالو , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

چگونگی حمل و نقل ساندویچ پانل: همانطور که مروری بر ساندویچ پانل داشتیم، این مواد نیاز است تا در حمل و نقل احتیاط لازم را داشت و طبق دستورالعمل هایی که برای انتقال آن ها وجود دارد عمل کرد. ساندویچ پانل ها هم ممکن است در حمل و نقل خودشان آسیب ببینند و هم ممکن است به وسایل دیگر بدلیل جنس سختشان وارد کنند. لذا هم باید به ابعاد و چگونگی انتقال ها توجه داشت و آن ها را به شکل صحیح منتقل کرد.

چگونگی حمل و نقل ساندویچ پانل

در حین حمل و نقل ساندویچ پانل ساندویچ پانل توسط لودر یا وسایل دیگر، ساندویچ پانل ها ممکن است توسط چنگال های لودر آسیب ببینند. باید بین این چنگال ها طول به اندازه کافی وجود داشته باشد. این بدین دلیل است که از انحراف این پانل ها در حین حمل و نقل جلوگیری شود. پالت چوبی باید توسط جرثقیل مناسب با استفاده از یک تسمه برداشته شود و دستگاه توزیع کننده باید برای پانل های طولاتی دارای هسته استفاده شود تا ها سقوط نکنند.

طول پشتیبانی بسته نباید از ۱۵۰ سانتی متر بیشتر شود. حداکثر دو بسته در یک ستون کافی است و سطح پانل ها باید روشن و به دور از گرد و خاک و همچنین نور مستقیم خورشید باشد. ساندویچ پانل ها باید بر روی سطح صاف، تمیز و سخت در مکانن هایی تحت پوشش مسقف هستند در محلی ذخیره شوند. مهر و موم بسته ها باید با هوای کافی بین آن ها باشد و باید مطمئن باشید تا هوای اضافه باعث انفجار این بسته ها نشود.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سردخانه ای , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

انتخاب بهترین ست لباس دامادی: هماهنگی در لباس پوشیدن تاثیر زیادی در شیک و یکتا بودن تیپ ایفا می کند. ست کردن لباس داماد در نظر اول ساده به نظر می آید، ولی مانند انتخاب بهترین لباس عروس قوانین ویژه خودش را دارد. ست لباس دامادی به شیوه های متفاوتی طبقه بندی می شود. این سبک ها در رنگ لباس، جنس و مدل و … می باشد. در این مقاله به معرفی بهترین ست لباس دامادی برای تشریفات عروسی می پردازیم.

انتخاب بهترین ست لباس دامادی

رنگ کت و شلوار

برای انتخاب بهترین ست لباس دامادی رنگ های روشن مخصوصا سفید برای کت و شلوار یک انتخاب اشرافی و تشریفاتی برای دامادها به حساب می آید. کت و شلوار روشن مانند سفید، به دامادهای با جثه کوچک یا متناسب پیشنهاد می شود.به خاطر داشته باشید دامادهایی که پوستی تیره دارند با کت و شلوار رنگ روشن، سفید تر به نظر می آیند. کت و شلوار رنگ روشن معمولا با کراوات یا پاپیون و پیراهن همرنگ خود و کمربند وکفش رنگ مشکی ست می شود.

در صورتی که جشن عروسی شما در فصل تابستان برگزار می شود، استفاده از رنگ‌های کرم،  طوسی، شکلاتی و رنگ های روشن دیگر انتخاب جالبی هستند. برای فصل زمستان رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و خاکستری تیره مناسب است.

داماد باید علاوه بر نظر خود و عروس خانم، برای انتخاب لباس با مسوولان مربوطه در تشریفات مجالس خود مشورت کند زیرا تجربه و دانش تخصصی آن ها بسیار کارمد می باشد. بهتر است کت و شلوار داماد به خصوص در قسمت سرشانه فیت باشد و روی اندام آقای داماد بنشیند.

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , خدمات عروسی , خدمات مجالس , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

چوب در دکوراسیون داخلی: در گذشته چوب علاوه بر کاربردش در ساختن خانه های اولیه، مهم ترین ماده برای ساختن وسایل داخلی منزل هم محسوب می شد. امروزه نیز چوب در کنار سایر مواد و متریال های مصنوعی، همچنان نقش قابل توجهی در دکوراسیون داخلی ایفا می کند که بیشتر جنبه های خلق زیبایی آن مورد توجه قرار می گیرد.

چوب در دکوراسیون داخلی

متخصصان طراحی دکوراسیون مهم ترین خواص چوب را این گونه تعریف کرده اند:

 خاصیت رنگ در چوب

 چوب رنگ های متفاوتی دارد، اما معمولا طیفی از قهوه ای در آن به چشم می خورد. این رنگ در ترکیب با سایر رنگ ها حالت های متفاوتی را برای کاربر تداعی می نماید. چوب های تیره در کنار رنگ های گرم مانند زرشکی ترکیبی زیبا و حرفه ای می سازند که در دکوراسیون دفاتر اداری یا اتاق کار در منزل یا دکوراسیون مغازه کاربرد زیادی دارند. اتاقی که میز و صندلی آن چوب تیره رنگ باشد با روکش زرشکی در کنار پرده هایی با زمینه زرشکی رنگ با گل های قهوه ای رنگ به اضافه تور کرم چیدمان شده از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. چوب هایی با رنگ های میانه مثل قهوه ای، گردویی و شکلاتی هم در کنار رنگ های سرد مثلآبی فیروزه ای و سبز آبی ترکیباتی زیاب، شاداب، ملایم، آرامش بخش و همچنین مناسب برای محیط های خانوادگی، تفریح و استراحت را ایجاد می نماید.  اما می توان گفت چوب های روشن که ترکیب رنگ زرد مایل به صورتی دارند، کرم یا سفید مایل به زرد از پراستفاده ترین چوب ها هستند.

امروزه چوب را به حالت های مختلف می بینیم. الوار، تخته ساده، تخته چندلایی و روکشها که این ها حالت های معمول چوب می باشند که ما در اطراف خود مشاهده می کنیم. هر وسیله ای مانند مبلمان، کابینت، گلدان و … را از چوب می سازند. کمد و کابینت هایی که از چوب و تخته چندلایی درست می شوند که می توانند در برابر آب و حشرات بسیار مقاوم باشند. حالت هایی از چوب نیز وجود دارد که کاربرد آن ها خاص تر می باشد. این انعطاف بالا باعث می شود که بتوانیم چوب را به شکل های متفاوتی و برای هر نوع فضایی مثا دکوراسیون منزل، دکوراسیون مغازه و … مورد استفاده قرار دهیم. به عنوان مثال استفاده از قفسه های چوبی رنگی و یا سفید برای دکوراسیون مغازه لوازم التحریر بسیار مناسب می باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , چوب در دکوراسیون داخلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟ آیا با واژه ریسپانسیو(Responsive) یا واکنشگرا آشنا هستید؟ ریسپانسیو بودن به چه معناست و چه کاربردی دارد؟ آیا استفاده از آن الزامی است؟ چه سرویس هایی به ریسپانسیو بودن اهمیت می دهند؟
ریسپانسیو یا واکنشگرا به این معنا است که وب سایت طراحی شده در تمام دستگاه ها نظیر کامپیوتر شخصی، لپ تاپ ها، تبلت ها، دستگاه های هوشمند و انواع موبایل ها بهترین نمایش را داشته باشد و در هر اندازه ای از خود واکنش نشان دهد. طراحی سایت ریسپانسیو دغدغه بسیاری از مدیران وب سایت ها است. در قدیم بدلیل این که اندازه صفحه نمایش ها بزرگ بودند و کمتر کسی از دستگاه های هوشمند برای بازدید از یک وب سایت استفاده می کرد، این موضوع فاقد اهمیت بود. ولی در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از کاربران جهت بازدید از یک وب سایت از دستگاه های هوشمند به غیر از کامپیوترها استفاده می کنند. این موضوع باعث شده تا تمام طراحان وب سایت این موضوع را نادیده نگرفته و به آن توجه کنند و در طراحی های خود از آن ها استفاده کنند. طراحی وبسایت ریسپانسیو به یکی از داغترین موضوعات در سال ۲۰۱۳ تبدیل شد که بخشی از آن به دلیل رشد گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های موبایل بود. بیشتر مردم از دستگاه‌هایی با صفحه نمایش کوچکتر برای مشاهده صفحات وب استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید  عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش ششم

ریسپانسیو فقط برای نمایش نیست!

سوالی که وجود دارد این است که آیا حالت ریسپانسیو فقط برای بهتر دیدن وب سایت است؟ پاسخ این سوال منفی است. طراحی سایت ریسپانسیو باعث حرفه ای تر شدن وب سایت شما و حالات واکنشگرا در ابعاد مختلف است. ولی این امر فقط جنبه ظاهری ندارد و مبحث آن گسترده تر است. علاوه بر این که وضوح تصاویر استفاده شده در حالت ریسپانسیو حفظ می شود، المان های طراحی شده در وب سایت هم تحت تاثیر این موضوع هستند. یعنی با کوچک شدن صفحه نمایش، وضوح تصاویر و المان ها نیز تغییر می کند و باعث می شود تا المان ها نیز باکیفیت ظاهر شوند.

ریسپانسیو؟ سئو؟

تعجب نکنید! کاملا درست است. حالت واکنشگرا نیز در سئو تاثیر بسزایی دارد. گوگل در اوایل سال ۲۰۱۷ به گفته خود تاکید کرد و این موضوع را متذکر شد که وب سایت هایی که حالت واکنشگرا در آن ها وجود ندارد، به مراتب نمرات منفی دریافت می کنند. همچنین این ریسپانسیو بودن از نظر گوگل به همین جا ختم نمی شود. گوگل در سال جدید قصد دارد تا جلوی وب سایت هایی که کاربران را آزار می دهد بگیرد. وب سایت هایی که چه در حالت ریسپانسیو چه در حالت دسکتاپ از ابتدا اسکرول زیادی خورده تا به محتوا برسند نیز نمرات منفی دریافت می کنند. پس قضیه ریسپانسیو بودن جدی است



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , سئو در کرج , طراحی سایت در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

استاد شهریار مزید آبادی  پژوهشگر و مدرس امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بامنا در چهارمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE  با اشاره به تجربه سه دوره قبل برنامه ریزان این کنفرانس گفت: برنامه ریزان کنفرانس با تجربیات سه دوره قبل این کنفرانس به دنبال باز کردن و حتی پاسخ به مسائلی بودند که لزوم توجه به آن می‌تواند به آمادگی و پیشگیری از حوادث کمک کند. نگاه تخصصی به اولین حادثه بزرگ شهری بعد از جنگ تحمیلی از منظر حریق  به همین دلیل بود که بحث‌های کارشناسی و سخنرانان به این مهم پرداختند. در خصوص اهداف کنفرانس  لازم است کمیته علمی باجمع‌بندی دستاوردهای مقالات و سخنرانی‌ها و کارگاه‌های ارائه‌شده و نظرات خبرگان به این سؤال پاسخ دهد. اما به‌یقین بحث‌های علمی بدون اغراض سیاسی در محیط‌های دانشگاهی، کشور را به‌سوی اهداف توسعه پایدار خواهد برد. حضور کارشناسان و مدیران فنی از سراسر کشور وتقارب آرا و اظهارنظرهای فنی میزان آگاهی ذهنی و عملیاتی و  آمادگی در مقابل سوانح را افزایش خواهد داد.

مزید آبادی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری بامنا در خصوص جایگاه HSE در پیشگیری و مدیریت بحران کشور گفت: تا تعریف این واحد مهم در امور اجرایی کشور در تمام سطوح مشخص نگردد و ضرورت وجود افراد آگاه و برنامه‌ریز در همه سطوح برای پیشگیری و  کاهش اثرات حوادث روشن نگردد، مدیران تصمیم گیر درک مناسبی از ایجاد و حمایت از واحد HSE را نخواهند داشت. در حال حاضر در مهم‌ترین ارکان اجرایی کشور این فقدان مشهود است و برنامه روشن و اجرایی دقیقی برای مواجهه با شرایط اضطراری وجود ندارد. البته معرفی و بازتعریف این واحد در قالب تبلیغات، کارگاه‌های آموزشی، جلسات عمومی و اختصاصی با مدیران می‌تواند باور و توجه به این واحد را افزایش دهد.

وی در پایان گفت: شاید ذکر این تعریف که وجود واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست  به‌منزله حفاظت و امنیت در مقابله با شرایط اضطراری و بحرانی، باعث کاهش هزینه‌ها و خسارات می‌گردد و بدون شک این اولین گام می باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , اچ اس ای , محیط زیست , بهداشت , ایمنی , hse , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سیستم های اعلام و اطفاء حریق خودکار فایرتریس: سیستم های اعلام و اطفاء حریق مقرون به صرفه برای تجهیزات حساسی مثل سیستم های الکتریکی و انواع تابلوهای کنترلی و برقی ارائه می شود. سیستم های اعلام و اطفاء حریق فایرتریس(firetrace) بخاطر شلنگ آشکارسازی آن که یک سنسور حرارتی خطی پنوماتیکی است، دمای حریق را با دقت بسیار بالا تشخیص می دهد و به بهره بردار سیستم این قابلیت را میدهد تا با سرعت بصورت تاثیرگذاری بتواند عکس العمل نشان دهد. این آشکارساز منحصر به فرد می تواند در تابلوهای برق یا سرور های کوچک در پیچیده ترین حالت ممکن و حتی بزرگترین آن ها مورد استفاده قرار بگیرد و این اطمینان را بدهد که آشکارسازی همیشه در دست انجام خواهد بود.

سیستم های اعلام و اطفاء حریق خودکار فایرتریس

سیستم اطفاء حریق فایرتریس در هر مکانی که خطر حریق وجود دارد امکان استفاده را دارد و همچنین این سیستم اطفاء حریق انعطاف پذیری بالایی در استفاده از محیط های صنعتی، انبار تجهیزات، خودروهای اضطراری و سنتی، انواع تابلوهای کنترلی و برق و … را دارد. سیستم اطفاء حریق فایرتریس، از دستگاه های CNC و هود بخار گرفته تا اطفاء حریق اتوبوس می تواند راه حل مناسب و قابل اطمینانی برای سیستم های اعلام و اطفاء حریق خودکار فایرتریس در تجهیزات و تاسیسات حساس در پروژه های مختلفی باشد. این سیستم های اطفاء حریق با سرعت حریق را آشکار کرده و مستقیماً در همان لحظه و محل بصورت خودکار و موثر حریق را خاموش کند.

ویژگیهای سیستم های اعلام و اطفاء حریق خودکار فایرتریس

  • این سیستم بصورت خودکار و مستقل است و دارای هیچ تغذیه الکتریکی نمی باشد که در زمان قطع برق، کاملا در حالت آماده باش قرار میگیرد
  • نیازی به کنترل پنل اطفاء حریق ندارد که باعث مقرون به صرفه بودن این سیستم است
  • دارای گواهینامه های و تاییدیه های بین المللی نظیر UL، CE، FM و ULC است
  • این سیستم می تواند با انواع عامل های اطفاء حریق اقتصادی موجود طراحی شود
  • نصب آن برا ییک کاربرد و طراحی ساده در عرض چند ساعت خواهد بود که هزینه های نصب آن کاهش میابد
  • شلنگ آشکارسازی فایرتریس عملاً خلیه اشتباهی، زمان و هزینه های بعدی را کاهش می دهد
  • پوشش محیط هایی که دسترسی به آن ها سخت و مشکل است، با استفاده از شبنگ های آشکار سازی انعطاف پذیر قابل انجام خوهد بود
  • در محیط های خشن تر می توان از شلنگ های آشکارسازی محکم تر استفاده کرد

سیستم با تخلیه مستقیم

سیستم اطفاء حریق فایرتریس مستقیم، سیستم حفاظت از حریق را با استفاده از شلنگ فایرتریس تخلیه می کند که این شلنگ هم آشکاری سازی را انجام می دهد و هم تخلیه ماده اطفایی. وقتی حریق شروع شود، بخشی از شلنگ که به آن نزدیک تر است گرم و پاره شده و به نازل تخلیه موثری تبدلی می شود.

سیستم با تخلیه غیر مستقیم

سیستم اطفاء حریق فایرتریس غیر مستقیم مستقیم، بعنوان آشکارساز حریق و فعال کننده سیستم استفاده می کند ولی دیگر بعنوان مسیر تخلیه ماده اطفایی عمل نمی کند. وقتی که شلنگ حریق را حس می کند، پاره شده و در نهایت باعث افت فشار می شود که این افت فشار شیر غیرمستقیم را فعال می کند. پس عامل اطفایی درون سیلندر از نازل ها تخلیه شده و فضای مورد نظر را از ماده شیمیایی اختصاصی پر می کند. این سیستم در کنار یک سیستم اعلام حریق می تواند نیاز به تجهیزات ایمنی و آتش نشانی را در یک محیط کاهش دهد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سیستم های اعلام و اطفاء حریق , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , فایرتریس , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش مجله حریق و نجات(ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق)، آشکارسازهای Talentum در مقیاس گسترده‌ ای از محیط‌ های خطرناک یا حساس، شامل تأسیسات بازیافت، کارخانه‌ های نساجی، پتروشیمی‌ ها و آشیانه‌ های هواپیما مورد استفاده قرار گرفته‌ اند. FFE حتی این محصول را برای حفاظت از حریق خودروی فراصوتی Bloodhound سازگار کرده است. فواید منحصر به‌ فرد دتکتور دوتایی UV/IR Talentum شامل موارد زیر است:

  • قابلیت تشخیص آتش در کسری از ثانیه، حتی پیش از اینکه دود تولید شود(یا حریق‌ های بی‌ دود) از دامنه وسیعی از مواد من‌ جمله: کاغذ، پلاستیک، لاستیک، منسوجات و چوب با اطمینان از اینکه آتش‌ سوزی‌ ها از بدو شروع تحت کنترل می‌ مانند.
  • برخلاف کاشف‌ های معمولی شعله که در منطقه محدودی از یک طیف متمرکز هستند، فناوری Talentum’s Broadspectrum از اشعه نامرئی فرابنفش تا فروسرخ را حتی با تشخیص مشخصات نوع شعله، شناسایی می‌ کند.
  • آن‌ها به اثرات نور خورشید، نور مصنوعی، جرقه‌ های الکتریکی و لامپ‌ های فرابنفش حساس نیستند.

ترکیب این مشخصات باهم، از Talentum، کاشف شعله‌ای با عملکرد عالی همه‌ جانبه، حساس به انواع سوخت، مصون از قرائت اشتباه و در دسترس با هزینه کمتری از دستگاه‌ های شعله استاندارد، ساخته است.

کاشف شعله Talentum شرکت FFE نامزد دریافت جایزه مجله اینترنتی Tomorrow’s FM

کاشف شعله Talentum شرکت FFE نامزد دریافت جایزه مجله اینترنتی Tomorrow’s FM

در ماهنامه مهندسی حریق می خوانید:

دکتر Mark Osborne مدیرعامل FFE می‌گوید: “ما بسیار خوشحالیم که نامزد این جایزه شدیم. Talentum واقعاً منحصر به‌ فرد است و پروژه Bloodhound تنها نمونه‌ ای از تطبیق‌ پذیری آن است. ما یک محصول صنعتی را برداشتیم و آن را به‌ طور مؤثر برای هر کاری توسعه دادیم. یک جنگنده جت / ماشین مسابقه‌ای/ فضاپیما ترکیب شد. رولزرویز و جگوار هر دو در ماشین‌ هایشان موتور خودشان را دارند و برند خودرو روی آن حک‌ شده، اما Talentum نه‌تنها مورد اعتماد Bloodhound بوده است بلکه اعتماد سایر برندها را نیز جلب کرده است. تقریبا کاشف شعله دیگری وجود ندارد که قادر باشد چنین کاری را انجام دهد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: مجله حریق , حریق , مهندسی حریق , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

Redirect Persian یک اسکریپت انتقال دهنده لینک و اسکریپت فارسی می باشد که با استفاده از این اسکریپت می توانید لینک های خروجی رو با یک صفحه ای دیگر از سایت خود انتقال دهید که این هم برای سئو مناسب هست به طوری که لینک های خروجی شما نوفلو می شود و هم کلاس کاری سایت شما بالا میرود. این اسکریپت بعد از اینکه کاربر روی لینک مورد نظر کلیک میکند کاربر را به صحفه انتقال دهنده لینک هدایت می کند در این صفحه سایت مورد نظر بصورت آی فریم نمایش داده می شود که بعد از گذشتن 5 ثانیه کاربر میتواند آی فریم را نیز حذف کرده و سایت بصورت کلی مشاهده کند. با ما همراه باشید.

 

راهنمای نصب و راه اندازی :

اگر میخواهید کار شما شیک باشه ابتدا یک ساب دامین با نام go یا redirect یا هر اسمی که خودتان انتخاب کردید باز کرده و فایل اسکریپت را در پوشه مورد نظر آپلود کنید. خوب حالا اسکریپت شما آماده به کار است میتوانید بصورت زیر لینک های خروجی سایت خود را زیبا سازید.

http://redirect.vebeet.com/index.php?url=http://google.com

خوب حالا به جای آدرس گوگل آدرس سایت مربوطه را بگذارید و لذت ببرید.

موفق باشید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: قالب , قالب وردپرس , افزونه , افزونه وردپرس , آموزش , آموزش وردپرس , وبیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()