نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، از زمان بحرانی مالی یونان، تعداد افراد متکی به مساعدت‌های اجتماعی در حال افزایش بوده است. بنابراین در سال ۲۰۱۲ میلادی انجمن “Greek Aid” Griechenlandhilfe وظیفه ارائه حمایت‌ های انسان‌ دوستانه ملی را برای بیمارستان‌ ها و دیگر مؤسسات اجتماعی به صورت داوطلبانه بر عهده گرفت. یکی از این بخش‌ ها خدمات آتش‌ نشانی یونان می‌ باشد که به تجهیزات جدید نیاز دارند. مهندسی حریق

از این رو شرکت Rosenbauer تا به امروز بیش از ۲۴۰ جفت دست‌کش Safe Grip 2 و ۱۱ جفت چکمه AUSTRIA به “Greek Aid” تحویل داده است که به زودی به یونان ارسال گردیده و در این کشور توزیع خواهند شد. دست‌ کش‌ های مقاوم در برابر حرارت و چکمه‌ های آسان‌ پوش با کفی‌ های مقاوم در برابر سوراخ‌ شدگی، ایمنی لازم را برای عملیات مختلف فراهم می‌ سازند. این تجهیزات مواردی هستند که از نقطه‌ نظر عملیات متعدد سالانه(که از این میان، ۳۲٫۰۰۰ مورد مربوط به حوادث آتش‌ سوزی می‌ باشد) بیش از ۱۵٫۶۰۰ آتش‌ نشان یونانی واقعاً به آن‌ ها نیاز دارند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشان , آتش نشانی , آتش نشانی روزنبور , آتش نشانی یونان , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اگر در همان اوایلی که وردپرس به بازار سی ام اس ها آمد با آن کار کرده باشید قطعاً یکی از مشکلاتی که در زمینه سئو و طراحی سایت با آن دست و پنجه نرم می کردید، نوع ساختار پیوندهای یکتای وردپرس بوده است. مقالات زیادی در این زمینه وجود دارد که کدام ساختار برای پیوندهای یکتا مناسب تر است که هر کدام متفاوت تر از دیگری بوده است. این موضوع کمی بحث برانگیز شده است که در دو مورد اهمیت آن در سئو و ظاهر متناسب با نوع وب سایت بررسی باید مورد بررسی قرار گیرد. قطعاً کسی که موضوع سئو برایش مهم است باید از برخی از ظواهر چشم پوشی کند زیرا سیستم های مدیریت محتوا در هر قسمتی ممکن است با قسمت های دیگر مشکل داشته باشد. به فرض مثال در سئو سایت وردپرسی اکثر افزونه های افزایش سرعت یا کش با نوع پیوندهای یکتا URL مشکل دارند و نمی توانند در این حالت کار خود را انجام دهند و از طرف دیگر پیوندهای یکتایی که با این افزونه ها مشکلی ندارند، با ساختار استاندارد سئو به مشکل می خورند.

بهترین نوع پیوندهای یکتای وردپرس برای سئو کدام است؟

طبق بررسی هایی که تیم کارشناسی سئو آویناوب در این موضوع داشته است و پیش تر به آن اشاره شد، بهترین نوع ساختار پیوند های یکتای وردپرس، نام نوشته در سئو وب سایت وردپرس می باشد که بدلیل یکسان بودن عنوان مطلب با آدرس اینترنتی می تواند درخشش بسیار زیادی در نتایج جستجوگرهایی مثل گوگل داشته باشد و همچنین در نقش مفیدی خواهد داشت.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش وردپرس , استاندارد سئو , بهترین نوع پیوندهای یکتای وردپرس با استاندارد سئو , سئو , سئو در کرج , سئو سایت وردپرس , سئو وردپرس , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , پیوندهای یکتا وردپرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

پروژه سامسونگ در نقاط مختلف جاده مخصوص و قدیم تهران کرج با مساحت زیر بنای بالغ بر ۵۰۰۰۰ مترمربع احداث که پوشش سقف و دیواره آن از ساندویچ پانل ماموت و ورق پیش رنگ شده اجرا گردیده است.

ساندویچ پانل صنعت پوشش پروژه سامسونگ را در جاده قدیم تهران کرج انجام داده و دارای نمونه کارهای ذیربط نیز می باشد

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آب بندی , آبرو گالوانیزه , اجرای کامل پوشش سقفهای قوسی و شیبدار , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانلی پانل پنل دیواری , ساندویچ پنل , سوله های صنعتی , پانل دیواری , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه داروخانه، به دلیل کارآیی و مواد آن از اهمیت و حساسیت های زیادی برخوردار است. البته زیبایی آن نیز اهمیت خاص خود را دارا می باشد. در طراحی دکوراسیون مغازه داروخانه نکات خاصی وجود دارد که حتما باید در نظر گرفته شود:

همین طور که می دانیم در داروخانه کالایی که به فروش می رسد دارو ها می باشند که محل قرار گیری و شرایط آن بسیار حساس می باشد. بنابراین باید به قفسه ها و فضای ویترین آن توج خاصی شود. قفسه ها باید بسته به نوع دارو و شرایط نگهداری آن داخل قفسه های مناسب و با فاصله های معین ساخته شود تل هم اصولی صورت گرفته باشد و هم بتوانیم از کل فضا استفاده لازم را ببریم. در دکوراسیون مغازه داروخانه می توانیم از کل فضا برای ساخت ویترین و قفسه بهره ببریم. حتی می توان پشت شیشه های مغازه که به سمت بیرون هستند نیز تعدادی قفسه استفاده نمود.

قفسه و دکور در دکوراسیون مغازه داروخانه

در طراحی دکوراسیون مغازه داروخانه معمولا ویترین ها کاربرد چندانی ندارن و کم و بیش از آن ها استفاده می شود. و طراحان بیشتر از فضای داخلی داروخانه استفاده کرده و قفسه ها و استند های لازم را تعبیه می نمایند.  در استفاده از فضای داخلی دکوراسیون مغازه می توان یک قسمت را به صورت مجزا را برای چیدین و دکور کردن به منظور به فروش رساندن لوازم آرایشی بهداشتی استفاده نمود. و ویترین وقفسه های مخصوص و مجزا برای آن ها تهیه شود. زیبایی این قسمت از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می تواند باعث جذب مشتریان شود. و طراح می تواند با ذوق و سلیقه خود این فضا را به یک فروشگاه مستقل و جذاب تبدیل نماید.

در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ مناسب و اهمیت دادن به کنتراست رنگ ها لازم است.  با توجه به این که داروها و لوازم بهداستی در جعبه های توناژ رنگی تهیه می شود، بایداز متریال مناسب برای آن ها و همچنین رنگ دکور مناسب استفاده نمود. در طراحی دکوراسیون یکی از نکات مهم هماهمنگی رنگ ها در متریال می باشد و رعایت آن باعث جذابیت فضا شده و بالعکس توجه نکردن به این امر باعث کسلی و یکنواختی خواهد شد. در دکوراسیون مغازه داروخانه معمولا از رنگ روشن سفید برای بزرگ تر نشان دادن فضا استفاده می تنمایند. همچنین رنگ سفید مظهر پاکی و بهداشت است و رنگ خنثی و متعادلی می باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , طراحی دکوراسیون مغازه , دکوراسیون داروخانه , طراحی دکوراسیون داروخانه , طراحی دکوراسیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

تشریفات مجالس البرز یکی از معتبر ترین و مجهز ترین برندها در زمینه برگزاری تشریفات مجالس، افتتاحیه ها و همایش ها به شمار می رود. موسسه تشریفات مجالس عروسی البرز فعالیت خود را با سابقه ای درخشان در تعداد زیادی از مجالس عروسی و نامزدی، همایش ها و جشن ها آغاز نمود وامروز در جایگاه بهترین ها در زمینه ی تشریفات مجالس قرار دارد.

آفر های ویژه تشریفات مجالس و عروسی البرز:

مراسم سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج یکی از زیباترین مراسم و یا جشن های سالیانه هر خانواده ای میتواند باشد. بعضی از افراد هم از ایده های جالب دیگر برای این کار استفاده می کنند. گفته می شود که جشن اولین سالگرد ازدواج برای زوج ها مهم است چون تازه ازدواج کرده و هنوز زندگی مشترک برایشان عادی نشده، اما این درست نیست و برگزاری سالگرد ازدواج در دراز مدت کمک به استحکام زندگی مشترک دارد. تشریفات البرز با ارائه زیباترین تشریفات عروسی دیزاین و خدمات سالگرد ازدواجتان را خاطره انگیز تر از همیشه میکند.

جشن فارغ التحصیلی

معمولاً جشن فارغ التحصیلی مراسمی ویژه و همراه با شادی است که پایان یک مرحله از زندگی و شروع مرحله ای دیگر را نوید می دهد. روز جشن فارغ التحصیلی روز بزرگ و پر خاطره ای برای دانشجویان و خانواده هایشان می باشد. همچنین روز بزرگی برای مسئولان دانشگاه است. در این روز با شکوه تلاش های دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشگاه به ثمر می نشیند. تشریفات البرز با توجه به سبقه درخشان خود در ارائه خدمات مجالس و برگزاری انواع مراسم ها، می تواند این روز مهم را هرچه باشکوه تر برایتان برگزار کند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , خدمات عروسی , خدمات مجالس , عروسی , مجالس , تشریفات البرز , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

 در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، رعایت موارد ایمنی جهت پیشگیری از بسیاری از حوادث اهمیت فراوانی داشته است. این رو روش های مقابله با این حوادث در صورت بروز، یکی از استراتژی هایی است که مدیران شرکت ها، سازمان ها، کارخانه ها و بسیاری مکان های دیگر به آن نیاز دارند. یکی از این روش های مقابله سیستم های اعلام و اطفاء حریق می باشد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد سیستم های اتوماتیک اطفاء حریق صحبت کنیم.

ﺳﻴﺴﺘﻢ های اﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ اﻃﻔﺎء حریق ﺑﻪ ﭼﻨﺪ دﺳﺘﻪ ﺗﻘﺴﻴﻢ می شوند:

  1. سیستم کف(Foam)
  2. گاز هالون(Halon)
  3. سیستم سیل آبی(Deluge)
  4. سیستم تر(Wet pipe)
  5. سیستم خشک(Dry pipe)
  6. سیستم متناوب(Alternate)
  7. سیستم پیش فعال(Pre action)

سیستم کف

در این سیستم های اتوماتیک اطفاء حریق، کف عامل اصلی اطفاء می باشد که در کارگاه های رنگ، مواد نفتی و غیره استفاده می شود.

گاز هالون

در این نوع گاز های هالون، جهت اطفاء استفاده شده و معمولا در سالن های کنترل مورد استفاده می باشند. اکنون بعلت مضر بودن گاز هالون از گاز آرگونیک استفاده می شود. البته می توانید به مقاله سیستم اطفاء حریق اتوماتیک گازی و انواع آن نیز مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اطفاء حریق , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , سیستم اطفاء حریق , سیستم های اتوماتیک اطفاء حریق , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

مراسم تشییع باشکوه شهدای آتش نشانان دقایقی دیگر آغاز خواهد شد این در حالی است که دربهای مصلی امام‌خمینی از ساعت ۶صبح باز شده است و پیکر ۱۶ قهرمان‌ملی هم‌اکنون درسالن شبستان قراردارد.

مجتبی عبداللهی در رابطه با برگزاری مراسم تشییع شهدای آتش نشان، گفت: پیکر شهدای آتش نشان ساعت ۸:۳۰ امروز ۱۱ بهمن تشییع می شود.وی افزود: پیکرهای شهدا از مصلی تهران به سمت بهشت زهرا(س) تشییع می شود.

رئیس ستاد تشییع شهدای آتش‌نشان در حادثه پلاسکو ضمن عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و امت مسلمان و خانواده شهدای آتش نشان و شهرداری تهران، افزود: این شهدا در قطعات شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شوند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشان , آتش نشانی , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت، ایمنی و محیط زیست , شهدای آتش نشان , اچ اس ای , HSE , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق: چکمه‌ های Pluto و Talos به علت دارا بودن فناوری زیره لاستیکی تزریق‌شده با چگالی دوبرابر انتخاب شده‌اند که بدلیل مواد و فرآیند تولید، اتصال بسیار قوی بخش رویه و زیره و همچنین ماندگاری بالا در سخت‌ترین شرایط را فراهم می‌آورند. Pluto از پیشرفته‌ترین فناوری پوششی بهره می‌گیرد (پارچه‌های CROSSTECH تولیدشده توسط شرکت GORE)، که در برابر نفوذ آب، خون و مایعات بدن از فرد محافظت می‌کند و دارای قابلیت تنفس‌پذیری و حفاظت در برابر مواد شیمیایی می‌باشد.

در مجله حریق می خوانید: مهندس Richard Habany ، مدیر فروش و عملیات شرکت Goliath Footwear توضیح داد: “ما مفتخریم که در حال ادامه همکاری و تهیه چکمه‌های YDS برای منطقه شمال غرب هستیم. ما به منظور حفظ رابطه‌ای قوی با گروه خدمات شمال غرب تلاش می‌کنیم تا مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات و خدمات را همان‌گونه که از ما انتظار می‌رود ارائه نماییم.”

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشانان انگلیسی , آتش نشان , آتش نشانی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , چکمه ایمنی , ایمنی , اخبار ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

شرکت نامیکاران نماینده انحصاری پروفیل های یو پی وی سی کامرلینگ آلمان می باشد. زیربنای سالنهای شرکت بالغ بر ۱۲۰۰۰ مترمربع با ساندویچ پانل سقفی و دیواره های جانبی سوله ها ۵۰۰۰ مترمربع با ساندویچ پانل دیواری ماموت اجراء و نصب شده است،این پروژه در سال ۱۳۸۸ واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح گردید.

شرکت نامیکاران

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانلی پانل پنل دیواری , سوله , سوله های صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

خسرو صادق نیت درباره نظارت وزارت بهداشت بر برنامه های نوروزی حوزه سلامت اظهارداشت: برنامه سلامت نوروزی هر ساله در آستانه سال جدید انجام می شود. برای سال ۹۶ هم برنامه سلامت نوروزی از هفته گذشته آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت افزود: در ایام نوروز با توجه به افزایش مسافرت ها، مراکزی که اقدام به تهیه غذا می کنند نیز افزایش می یابد بنابراین نظارت بر این مراکز ضروری است و در برنامه سلامت نوروزی نظارت ها افزایش می یابد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بهداشت , ایمنی , محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت، ایمنی و محیط زیست , اچ اس ای , HSE , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

طراحی دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه عامل بسیار مهمی در جذب مخاطبان و مشتریان است. طراحی دکوراسیون مغازه به عوامل مهمی چون متراژ مغازه، نوع فعالیت آن مغازه و نوع و ابعاد محصولات مصرفی و ... دارد. باید اصول استفاده بهینه از فضا علی الخصوص مغازه های کوچک رعایت شود راه حل ان می تواند استفاده از وسایل کم حجم مثل کمد و کشو های تاشو استفاده نمود. می توان گفت طراحی دکوراسیونی مورد تایید است که علاوه بر زیبایی و اصولی بودن در آن از فضای داخلی به صورت بهینه استفاده شده باشد. طراحی دکوراسیون مغازه با طراحی فضا های دیگر مثل خانه و اداره متفاوت است و در آن باید علاوه بر در نظر گرفتن آرامش و راحتی فروشنده، باید مشتری نیز در نظر گرفته شود.

نورپردازی و جذابیت فضای مغازه

نورپردازی در دکوراسیون مغازه بسیار مهم می باشد زیرا بهتر دیده شدن کالا ها و زیبایی سازی فضا توسط مشتری بسیار دارای اهمیت می باشد.  طراحان در برای طراحی دکوراسیون مغازه از نور های مخفی نیز به طور استاندارد استفاده می نمایند.

حالا که صحبت از رنگ و نور در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه شد، شاید بد نباشد کمی این موضوع را باز تر کنیم. استفاده  از رنگ بندی مناسب و دکوراسیونی حرفه ای و نور پردازی مناسب افراد بیشتری را به سمت ویترین مغازه شما جلب می کند. به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که هر چقدر هم که کالای شما لوکس باشد اما اگر رنگ بندی محیط شما و نور دهی آن مناسب نباشد شاید نتواند آن چنان که شما می خواهید جلوه و نمای لازم را به مشتری ارائه کند. در عکس بالا می توانید به راحتی می توانید تاثیر رنگ ها را ببینید.

همان طور که گفته شد در طراحی دکوراسیون مغازه نور پردازی بسیار مهم می باشد زیرا طراحی دکوراسیون حرفه ای و نورپردازی و رنگ بندی مناسب مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه و ویترین مغازه شما جذب خواهد نمود. کالای به فروش گذاشته شما هرچقدر هم که زیبا و لوکس باشد اگر نورپردازی و رنگ بندی فضای ویترین شما مناسب نباشدف جلوه ی کافی را برای جلب توجه مخاطبان به طور کل مشتریان نخواهد داشت.

تفاوت طراحی دکوراسیون مغازه و طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل با ریزه کاری های خاصی مواجه می شویم که در طراحی دکوراسیون مغازه وجود ندارد. اما قطعا مسائل دیگری وجود دارد که باید در این نوع طراحی رعایت شود. در محیط های تجاری مانند

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون مغازه , طراحی دکوراسیون اداری , دکور , ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

همین طور که می دانید در چند سال اخیر با توجه به فرهنگ سازی هایی که توسط برخی از فروشگاه ها و وب سایت های اینترنتی انجام شده سبب شده تا اکثر افرادی که خدماتی را میخواهند دست به سرچ شوند و در موتور جستجو به دنبال نیاز خود باشند همین امر باعث شده تا بازار بسیار خوبی در این برحه از زمان پیش روی کسب کار شما باشد ! اما چگونه میتوانید خودتان را در جایگاه و مکان مناسب در موتور جستجوگر معرفی کنید؟ همین سوال باعث شد تا تصمیم بگیرم مقاله ی رازهای سئو را برای شما بنویسم تا با کمک این مطالب بتوانید جایگاهی مناسب برای کسب و کار خود کسب کنید

استفاده از کلیدواژه ها در URL

در طراحی سایت استفاده از کلیدواژه ها در URL ها می تواند موجب افزایش احتمال رتبه بندی صفحه شما در نتایج جستجوی آن کلیدواژه ها بشود. برای مثال اگر شما مطلبی در رابطه با استفاده از کنسول جستجوی گوگل نوشته باشید، ایجاد یک URL به فرم می تواند به مقاله شما  برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوهای کمک کند. البته بخاطر داشته باشید که استفاده از کلیدواژه ها در URL به تنهایی کفایت نمی کند و برای کسب رتبه خوب باید کلیدواژه ها را در بخش های دیگر مقاله خود نیز استفاده نمایید

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , بهینه سازی وب سایت , راز سئو , سئو , سئو در کرج , طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

آتش نشانی مجموعه اقداماتی است که آتش نشانان برای مقابله با آتش توسط خاموش کردن، هدایت یا کنترل آتش های ناخواسته انجام می دهد. اهداف آتش نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست است. در همه کشورها سازمان آتش نشانی وجود دارد که وظیفه آن با مقابله با آتش و حوادث مختلف را برعهده دارد.

در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، آتش نشان فردی است که انواع مهارت های اطفاء حریق و عملیات امداد و نجات را دارد. او از افراد و اموال آنها در برابر آتش و سایر خطرات محافظت کرده و در شرایط اضطراری به آنان کمک می کند. همچنین درباره مسائل ایمنی به مردم آموزش و مشاوره می دهد.

کپسول آتش نشانی

کپسول آتش‌نشانی نوعی دستگاه برای خاموش نمودن آتش است. این دستگاه جزء خاموش کننده‌های آتش قابل حمل دستی بوده و با توجه به نوع آتش ترکیبات مختلف مانند آب، پودر و گاز، گاز دی اکسید کربن را با فشار بر روی آتش می‌افکند. کپسول‌های آتش نشانی استوانه‌های فلزی محکمی هستند که با آب یا یک نوع ماده خفه کننده مانند دی اکسید کربن پر شده‌اند و وقتی اهرمی را که بالای این استوانه‌است فشار دهید، ماده با فشار زیادی از کپسول خارج می‌شود . در این کپسول‌ها یک لوله، مخزن تحت فشار کپسول را به قسمت بالای کپسول متصل و یک شیر فنری نیز ارتباط میان لوله را با دهانه خروجی مسدود کرده‌است. در بالای سیلندر، سیلندر کوچک دیگری وجود دارد که با گاز فشرده‌ای مانند دی اکسید کربن پر شده‌است و یک شیر جلوی انتشار دی اکسید کربن را می‌گیرد. همچنین باید به ایمنی کپسول در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی نیز توجه کرد.

 

کفش ایمنی، پای پوشی است که دارای ویژگی های ایمنی بوده است و پای شخص را از هر گونه خطرات جانبی محافظت می کند. این کفش های ایمنی تفاوت های ظاهری اندکی با کفش های معمولی دارند، ولی وزن بیشتر و جنس بهتری نسبت به آنها دارند. این کفش ها دارای مقاوت بسیار بیشتری بوده است و در هر قسمت آن چندین لایه وجود دارد که حفاظت پا را تضمین می کنند. در ساخت این نوع کفش ها معمولا از چرم طبیعی و مقاوم استفاده می کنند، چرا که فساد ناپذیر نیز هستند و علاوه بر ایمنی بیشتر، ماندگاری بیشتری نیز دارند. در زیره کفش مولکول های بزرگی وجود دارند که ساختار تکرارشونده آنها با کمک پیوند های شیمیایی باهم متصل شده اند. همچنین در زیره کفش، پارچه ای که سطح داخلی آن را می پوشاند وجود دارد که پای شخص بصورت مستقیم با آستری در تماس است. این آستری همچنین در جذب عرق پا نیز توانایی های زیادی دارد. در ادامه به انواع تجهیزات کفش ایمنی اشاره خواهیم کرد.

انواع کفش ایمنی

  • کفش ایمنی ضد اسید
  • کفش ایمنی ضد برق
  • کفش ایمنی مهندسی
  • کفش ایمنی مخصوص کار با وسایل سنگین
  • چکمه ایمنی ضد اسید
  • چکمه ایمنی ضد برق
  • کفش ایمنی ساقدار

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انواع تجهیزات آتش نشان , انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات کفش ایمنی , تجهیزات کلاه ایمنی , تجهیزات لباس کار , ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مجموعه تشریفات البرز به عنوان طراح و مجری تشریفات عروسی فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نموده است. جهت بهبود کیفیت و همچنین بالا بردن استانداردهای کیفی، مدیران این مجموعه تمامی دوره های تخصصی مدیریت آشپزخانه صنعتی را درموسسه TÜV کشور آلمان گذاراندند و پس از آن به عنوان بازرس رسمی کیفیتی ناظر بر تمامی بخش های مجموعه گردیدند. ما سرو یس های منحصر به فردی را برای تشریفات مجالس شما در نظر گرفته ایم.

باغ و تالار

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات البرز بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهادات را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری تشریفات مجلس عروسی است که درتشریفات البرز با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مکان برگزاری مجلس شما به دو صورت تالار و باغ خواهد بود که طبق میل و انتخاب شما، تشریفات البرز بهترین و مناسب ترین آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.

سفره عقد

پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است. چیدمان و طراحی انواع سفره های عقد با ایده های بروز و جالب توسط تیم تشریفات البرز صورت می گیرد.

 ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , خدمات مجالس , خدمات عروسی , مجالس , عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مواجهه با گرمای سوزان تولید شده توسط شعله‌های آتش، یکی از وظایف روزانه خودروهای آتش‌ نشانی محسوب می‌شود. ولی وقتی این خودروها در شرایط گرم و خشک کشور قطر مورد استفاده قرار گیرند، بایستی برای سازگاری با این وضعیت‌ ها بخوبی تجهیز شده باشند.
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، شرکت Angloco که در ساخت خودروهای آتش‌ نشانی پیشگام بوده و از سال ۱۹۷۲ میلادی در یورک‌شایر غربی، مستقر گردیده است، در تولید خودروهای اطفاء حریق با کیفیت بالا برای خریداران سراسر جهان شامل منطقه کارائیب، آسیای شرقی و خاورمیانه تخصص دارد. لذا هنگامی که درخواست‌ هایی برای یک خودرو اطفاء حریق چندمنظوره با مشخصه‌های عالی و بالاب

در مجموع، تولید خودروی اطفاء حریق، ۸ ماه و انتقال آن به قطر برای آغاز عملیات در بخش صنایع نفتی ۳۰ روز به طول انجامید. Auty بر این نکته تاکید دارد که کیفیت، انگیزه اصلی شرکت بوده و تحت تاثیر ملاحظاتی که تاکنون از سوی R-M دریافت نموده است، قرار دارد. وی در پایان عنوان می‌ کند، “حمایت و پشتیبانی متخصصان فروش فنی R-M عالی است. گروه رنگ‌ آمیزان مجرب ما در هر مرحله از این مسیر شرکت داشته‌ اند. R-M یک طرح عملیاتی و یک دستورالعمل مکتوب برای رنگ‌ آمیزان ارائه نموده است که توسط مراجع سلامت و ایمنی پشتیبانی می‌ شود و کارآزمایی جاری محصولات R-M در مرکز مربوطه در Milton Keynes اجرا خواهد شد. ما با ساخت این خودروی اطفاء حریق اولیه، توانستیم به موفقیت بزرگی دست یابیم و بدنبال همکاری طولانی‌ مدت و پویا با R-M هستیم.”

مهندسی حریق

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشانی , خودروی آتش نشانی , خودرو آتش نشانی آنجلوکو , آنجلوکو , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مخفف Page Authority یا پیج آتوریتی است که در مقالات طراحی سایت از این نماد استفاده می شود. در علم طراحی وب سایت پیج آتوریتی یک الگوریتم برای ارزیابی وبسایت و وبلاگ شما می باشد که نمایانگر میزان قدرت و اعتبار صفحه شما است و الگوریتم  محاسبه کننده آن را می توان ازسایت موز دات کام تهیه نمود .

 

پیج آتوریتی و دومین آتوریتی از عدد ۱۰۰ مشخص می شود. و همان طور که گفته شد هر چه عدد به ۱۰۰ نزدیک تر باشد، نشان دهنده قدرت بیشتر دامنه و صفحه در موتورهای جستجو است. جالب است بدانید که شاید بتوان گفت که با تقسیم عدد پیج آتوریتی و دومین آتوریتی بر ۱۰ بتوان معادل پیج رنک آن را بدست آورد!

 

البته فاکتورهای ذکر شده برای افزایش اتوریتی در طراحی سایت قطعی نمی باشند و مرتب در حال تغییر هستند. فاکتور اصلی در افزایش اتوریتی، تعداد بک لینک از دامنه های مختلف می باشد اما اکنون به نظر می رسد اهمیت این فاکتور کمی کاهش پیدا کرده است و تعداد ایندکس های مفید و لینک دهی داخل مطالب اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: پیج آتورینی , دومین آتوریتی , قدرت دامنه , قدرت صفحه , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , سئو , سئو در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کانکس به یک بنای قابل حمل کانکس گفته می‌شود. در واقع وجه متمایز یک بنای سنتی و قابلیت حمل کانکس است که معمولا در مکان‌های با عدم قابلیت ساخت و ساز استفاده می‌گردد کانکس‌ها به دو دسته چرخ دار و ثابت تقسیم می‌شوند.

نمونه چرخ دار آنها به طور مستمر در حال جابجایی می‌باشد ولی نمونه‌های ثابت برای یک مدت زمان خاص در یک مکان می‌ماند. مواد اولیه به کار رفته در کانکس‌ها عموما فلز می‌باشد که بیشتر اسکلت و بدنه را تشکیل می‌دهد بدنه و سقف کانکس‌ها معمولا از ساندویچ پانل ساخته می‌شوند تا عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای فضای داخلی آنها ایجاد نماید و به همین منظور نمای داخلی با استفاده از پی وی سی تزئین می‌گردد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , فروش کانکس , قیمت کانکس , کانکس , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سردخانه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

 پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و مسکن در همایش “طرح‌های توسعه شهری از ایده تا عمل” ضمن تشریح تاریخچه طرح جامع تهران، گفت: اولین طرح جامع مربوط به اواخر دهه ۴۰ است که خروجی آن طراحی شبکه معابر فعلی، طراحی ۲۲ منطقه و مشخص کردن حریم تهران تا سال ۴۷ است که چیز زیادی از آن طرح باقی نمانده است.

وی با بیان اینکه بعد از آن در دهه ۷۰ طرح ساماندهی تهران با هدف طراحی طرح جامع جدید در دستور کار قرار گرفت، اما به دلیل اختلاف نظر و عمل به رغم تصویب طرح، اجرایی نشد، گفت: نهایتا در سال ۸۵ طرح جامع فعلی با کمک نهادهای تاثیرگذار تصویب و مدیریت وقت تهران نیز آن را اجرایی کرد که این طرح ماهیت و جنس متفاوتی داشت و با نگاه راهبردی تنظیم شده بود و تعداد زیادی برنامه‌های موضوعی و موضعی داشت که در راستای ارتقای سطح تهران طراحی شده بود.  اگرچه این چشم‌انداز آرمانی به نظر می‌رسید، اما قابل دسترسی بود.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بهداشت، ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , ایمنی , اخبار ایمنی , ایمنی ساختمان , زلزله , ایمنی زلزله , گسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

طراحی دکوراسیون مدرن با استفاده از لوازم شیک و مدرن انجام می پذیرد. یک اصل مهم که در این سبک وجود دارد، اصل هر چه کمتر بهتر می باشد. در طراحی دکوراسیون مدرن از المان های کمی برای طراحی استفاده می شود زیرا ساده سازی نیز یکی از اصول مهم در این سبک می باشد. در براتیسلاوا طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن ، طراحی بی عیب و نقس و شیک و دوست داشتنی تعریف شده است. معمولا در این سبک طراحی از رنگ سفید استفاده می شود و سادگی و روشن بودن رنگ ها آرامش خاصی را به بیننده القا می کند. و چیدمان کم المان مدرن در منزل برای شما یک فضای باز و راحت و مرتب را برای شما به ارمغان می آورد. استایل طراحی دکوراسیون مدرن نمایانگر راحتی و سادگی می باشد.

طراحی دکوراسیون مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن مناسب افرادی می باشد که به دنبال محیطی منظم و جمع و جور و آرامش بخش برای زندگی خود می گردند. سبک مدرن در طراحی دکوراسیون با طراحی خاص خود یک فضای راحت و روان را ایجاد نموده و باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود.  استفاده از رنگ سفید نیز فضا را باز تر میکن و باعث درخشش و روشن شدن فضا می شود.

وسایل اضافی را از منزلتان حذف نمایید و یک طرح ساده اما زیبا و منظم مدرن برای آن انتخاب نمایید. ما بهترین طرح های مدرن را برای منزل و محل کار شما با جدید ترین متد های دکوراسیون داخلی، پیاده سازی می نماییم.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون , طراحی دکوراسیون , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون مغازه , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون داخلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر: سیستم های اعلام و اطفاء حریق امروزه نقش بسیار مهمی در حوادثی که رخ می دهند دارد. سیستم های اعلام حریق نقش پیشگیری از حوادث بزرگ آتش سوزی را دارند. به این صورت که اگر سیستم های اعلام حریق کوچکترین حریقی را گزارش دهند، می توان به سرعت آن ها را خاموش کرد. نقش سیستم های اطفاء حریق در اینجا روشن می شود. سیستم های اعلام حریق، حریق را شناسایی کرده و سیستم های اطفاء حریق آن ها را خاموش می کند.

به طور کلی سیستمهای اعلام حریق آدرس پذیر دارای تجهیزاتی زیر هستند:

  • آشکار ساز دود
  • آشکار ساز حرارت
  • شاستی اعلام حریق
  • آشکار ساز ترکیبی دود، حرارت
  • آشکار ساز گاز منو اکسید کربن
  • هشدار دهنده صوتی و نوری
  • کنترلر صدای هشدار دهنده صوتی
  • انواع ورودی و خروجی ها

طراحی سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر، همانند سیستم های اعلام حریق کانونشنال بر اساس تاییدیه های BS 5839 و NFPA انجام می شود. فرق اصلی این سیستم با سیستم کانونشنال از مفهوم واژه آدرس پذیر ناشی می شود. چرا که در هر سیستمی وجود آدرس اختصاصی باعث دسترسی اختصاصی به اطلاعات آن آدرس می شود که این امر در یک شبکه مفهوم پیدا می کند.

این واحد وظیفه اعلام وضعیت هشدار را به افراد عهده دار می باشد. لازم به ذکر است که هشدار دهنده مورد بحث در این قسمت از اجزای سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بوده و لذا دارای آدرش مخصوص در لوپ می باشد و جریان مصرفی خود را نیز از طریق لوپ تامین می نماید واحتیاجی به منبع تغذیه جداگانه ندارد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر , اعلام حریق آدرس پذیر , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , سیستم آدرس پذیر , سیستم اطفاء حریق , سیستم اعلام حریق , سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مجموعه تشریفات البرز به عنوان طراح و مجری تشریفات عروسی فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نموده است. جهت بهبود کیفیت و همچنین بالا بردن استانداردهای کیفی، مدیران این مجموعه تمامی دوره های تخصصی مدیریت آشپزخانه صنعتی را درموسسه TÜV کشور آلمان گذاراندند و پس از آن به عنوان بازرس رسمی کیفیتی ناظر بر تمامی بخش های مجموعه گردیدند. ما سرو یس های منحصر به فردی را برای خدمات عروسی شما در نظر گرفته ایم.

باغ و تالار

انتخاب باغ عروسی خود را به تشریفات البرز بسپارید تا دامنه گسترده ای از پیشنهادات را پیش روی خود ببینید. انتخاب باغ عروسی با توجه به سلیقه، بودجه، تعداد میهمان و موقعیت مکانی مناسب یکی از عوامل بسیار موثر در برگزاری تشریفات مجلس عروسی است که درتشریفات البرز با ارائه مشاوره، بهترین پیشنهاد ها برای انتخاب باغ عروسی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مکان برگزاری مجلس شما به دو صورت تالار و باغ خواهد بود که طبق میل و انتخاب شما، تشریفات البرز بهترین و مناسب ترین آن ها را در اختیار شما قرار می دهد.

 

سفره عقد

پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است. جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است. چیدمان و طراحی انواع سفره های عقد با ایده های بروز و جالب توسط تیم تشریفات البرز صورت می گیرد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , تشریفات البرز , عروسی , خدمات عروسی , خدمات مجالس , ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل کشور با اشاره به ضرورت آگاه سازی مردم درمورد پدافندغیرعامل، از ارائه این رشته در مقطع متوسطه خبر داد.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، سردار علامعلی حیدری در استان یزد، پدافندغیرعامل را سازمانی فرا جناحی دانست و گفت: دوازده کارگروه تخصصی درمورد نحوه اجرا و تحقق پدافندغیرعامل در استان های کشور راه اندازی شده است. وی بیمه کردم کشور را در برابر آسیب های مختلف از سوی دشمنان برنامه ریزی م یشود را از جمله مهم ترین اهداف این پدافند دانست و گفت: آگاه سازی و ترویج اهداف پدافندغیرعامل بین اقشار مختلف جامعه ضرورت دارد.

پدافندغیرعامل دارای سابقه ای دیرین در فرهنگ و معماری ایرانی ها است. شیوه و سبک معماری شهرسازی گذشتگان نشان دهنده اصول پدافند غیرعامل بوده است. بیش از هزار و دویست نفر دانشجو مقطع کارشناسی ارشد و سی دانشجو در مقطع دکتری در سطح کشور تحصیل می کنند که این رشته برای مقاطع آن ها نیز در نظر گرفته می شود.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: پدافند غیرعامل , پدافندغیرعامل , رشته پدافندغیرعامل , اضافه شدن رشته پدافند غیرعامل به مقطع متوسطه , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

انواع ساندویچ پانل

۱- ساندویچ پانل سقفی

این نوع ساندویچ پانل جهت استفاده در سقف می باشد در این نوع پانل ورق رو دارای طرح ذوزنقه و ورق زیر شیاردار می باشد با توجه به گامهای ذوزنقه ای و نحوه اورلپ آن امکان نفوذ آب را به داخل از بین می برد جهت تولید، ابتدا ورق ها توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و پس از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ شده و با توجه به طرح از قبل تعیین شده مابین دو ورق فوم پلی اورتان بصورت یکنواخت ریخته می شود و پس از پخت شکل نهایی ساندویچ پانل بدست می آید.
مدل : ورق رو طرح ذوزنقه
ضخامت : ۴،۵،۶،۸،۱۰ سانتیمتر
عرض : ثابت ۱۰۷ سانتیمتر مفید ۹۹ سانتیمتر
طول : ۱ الی ۱۲ متر

۲-ساندویچ پانل دیواری سوله های صنعتی و غیره …

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ایساندویچ پانل سردخانه ای با توجه به میزان تبادل حرارت محاسبه و از ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر و به طول ۱ الی ۱۲ متر (دلخواه)تولید می شود. این نوع ساندویچ پانل به دلیل دارا بودن لبه های نری و مادگی در قسمت عرض و هم پوشانی پانل ها باهم دارای کمترین انتقال حرارت را داشته و بهترین گزینه در تولید سردخانه ها می باشند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانلی پانل پنل دیواری , ساندویچ پنل , سوله , سوله های صنعتی , کاتالوگ ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل ماموت , قیمت ساندویچ پانل , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

در این مقاله قصد داریم درباره PPC به معنای پرداخت به ازای هر کلیک صحبت نماییم. تبلیغات کلیکی یا همان  Pay Per Click، نوعی از تبلیغات آنلاین می باشد که در آن کاربران تبلیغات به وب سایت یا رسانه تبلیغ دهنده هدایت شده و بر اساس تعداد هر کلیک هزینه ها محاسبه می شود.

زمانی که شما تصمیم می گیرید تبلیغاتی خود را در ک سایت مناسب قرار دهید باید یک سایت پر بازدید و مناسب را که تبلیغات کلیکی یا ppc  انجام می دهد را انتخاب و یکی از روش های آن را انتخاب نمایید و تبلیغ خود را ثبت نمایید. سایت انتخابی بنر تبلیغاتی شما را در معرض دید بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. زمانی که هر کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند از شارژ اکانت تبلیغ شما کسر می شود. همچنین میزان کسری هر کلیک پلن های متفاوتی را دارا بوده و قوانین خاصی دارد. تبلیغات PPC هم برای کاربران وب و هم برای تبلیغ کنندگان به طور یکسان مفید است.

استفاده از روش PPC یکی از پر طرفدارترین روش های تبلیغات آنلاین است. به طور مثال تبلیغات  Google Adwords که در نتایج جستجویش ظاهر می شود از همین سیستم استفاده می کند. به طوری که به ازای هر کلیکی که روی لینک شما می شود، از اعتبار تان پیش گوگل کم می شود.

می توان تبلیغات بنری را نیز به روش  تبلیغات کلیکی انجام داد. یعنی شما بنری برای معرفی کسب و کار خود طراحی می کنید و فقط در ازای کلیک هایی که بر روی آن می شود هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید. تبلیغات بنری را هم می توان به همین روش انجام داد به طوری که تنها بر روی کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما هزینه پرداخت می نمایید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: Pay Per Click , آموزش طراحی سایت , تبلیغات کلیکی , روش های تبلیغات آنلاین , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

کپسول آتش‌ نشانی نوعی دستگاه برای خاموش نمودن آتش در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است. این دستگاه جزء خاموش کننده‌ های آتش قابل حمل دستی بوده و با توجه به نوع آتش ترکیبات مختلف مانند آب، پودر و گاز، گاز دی اکسید کربن را با فشار بر روی آتش می‌افکند.

کپسول‌ های آتش نشانی استوانه‌ های فلزی محکمی هستند که با آب یا یک نوع ماده خفه کننده مانند دی اکسید کربن پر شده‌اند و وقتی اهرمی را که بالای این استوانه‌است فشار دهید، ماده با فشار زیادی از کپسول خارج می‌شود. در این کپسول‌ ها یک لوله، مخزن تحت فشار کپسول را به قسمت بالای کپسول متصل و یک شیر فنری نیز ارتباط میان لوله را با دهانه خروجی مسدود کرده‌ است. در بالای سیلندر، سیلندر کوچک دیگری وجود دارد که با گاز فشرده‌ای مانند دی اکسید کربن پر شده‌است و یک شیر جلوی انتشار دی اکسید کربن را می‌ گیرد.

برای استفاده از کپسول آتش نشانی باید ضامن کپسول را کشیده و اهرم آن را فشار داد. این اهرم یک میله را فشار می‌دهد تا شیر فنری را به پایین فشار دهد و مسیر خروجی را باز کند. گاز فشرده شده بر اثر فشار رها می‌شود و با نیروی قابل ملاحظه‌ای از مخزن به دهانه خروجی منتقل شده، خارج می‌شود. باید آن را مستقیماً روی سوخت هدف گیری و روی تمامی سوخت پخش کرد. کپسول را با اندازه‌های مختلف و گازهای مختلف می‌ سازند. همچنین باید در اطفاء حریق به تجهیزات لباس کار نیز توجه شود.

ابتدا سیلندر را بصورت آماده در دست گرفته وسپس پشت به باد و رو به موضع حریق قرار می گیریم و اطفاء حریق را از لبه آتش شروع و با حرکت به سمت جلو و حرکت سریع نازل به طرفین ادامه می دهیم(بصورت جاروکش) جریان تخلیه نباید در فاصله خیلی نزدیک به مواد قابل اشتعال انجام شود زیرا در اثر سرعت و فشار زیاد در هنگام خروج ماده اطفائی امکان پخش سوخت به اطراف و توسعه حریق وجود دارد بنابر این فاصله باید به نوع حریق  و وسعت و نوع خاموش کننده آن معین گردد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اطفاء حریق در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , ایمنی کپسول , ایمنی کپسول آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات کپسول آتش نشانی , کپسول , کپسول آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اغلب ما ساعات بسیاری در طول روز را در محل کار خود سپری می نماییم. بنابراین بهرمند بودن از محیطی استاندارد و همین طور لوکس و منحصر به فرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و طراحی دکوراسیون اداری، امروزه دغدغه مدیران ، معماران و طراحان می باشد.  محیط کاری دارای پرسنل زیادی با سلایق و البته وظایف متفاوت می باشد. بنابراین نیاز است تا هر قسمت طراحی  دکوراسیون اداری مناسب داشته باشد و بری هر بخش فضایی خصوصی در نظر گرفته شود.

طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار شما باید به گونه ای باشد که زمانی که فردی برای اولین بار به شما مراجعه نمود و وارد دفتر کار شما شد دقیقا فضای اداری و رسمی را مشاهده کند و این حس در آن القا شود. برای این کار نوع چیدمان و استفاده از مبلمان مناسب با ترکیب رنگ مرتبط بسیار تاثیر گزار خواهد بود. بهتر است برای مبلمان از رنگ های مشکی و قهوه ای استفاده نمایید تا فضایی رسمی تر را در دفتر کار شما ایجاد نماید.

درطراحی  دکوراسیون اداری به علت بالا بودن رفت و آمد امکان تخریب و آسیب دیدن به وسایل و لوازم بیشتر می باشد بنابراین بهتر است از متریال های مقاوم مثل متریال فلز در دکور آن استفاده شود و همین طور برای پارچه مبل و صندلی ها بهتر از از جنس های زخیم با مقاومت بالاتر استفاده شود. به طور مثال چرم مناسب است. و نظافت آن نیز راحت تر می باشد. علاوه بر جنس و رنگ باید دارای حالت استاندارد و آرگونومیک باشد تا موجب خستگی کارمندان نشود.

اگر به دنبال طراحی دکوراسیون اداری مدرن و شیک می باشید ما در البرز چوب درساز پروژه طراحی اداری شما را به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی و سپس پیاده سازی می نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون اداری , دکوراسیون مغازه , طراحی دکوراسیون مغازه , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

رئیس کمیته ایمنی شورای تهران درخصوص وضعیت ایمنی پاساژی در سه راه جمهوری هشدار داد و آن را بدتر از «پلاسکو» دانست.

معصومه آباد در تشریح جزئیات ایمنی نداشتن پاساژ آزاد واقع  در سه راه جمهوری گفت: متاسفانه شاهد هستیم که مالک، از سالهای پیش طبقات منفی یک و دو  را تبدیل به فضای تجاری کرده و این تغییر کاربری تنها برای طبقات منفی نبود بلکه مالکان حتی از سرویس بهداشتی و راهروها نیز به عنوان فضای تجاری بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه تعداد کسبه و مراجعین این پاساژ قابل توجه است و هرگونه بی توجهی به مسائل ایمنی می‌تواند بحران ساز شود گفت: مکررا سازمان آتش نشانی و شهرداری اخطارهایی برای رفع خطر و ایمن سازی به مالک داده‌اند که متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفته است و این در حالی است که شرایط این مرکز خرید و  ساختمانش بدتر از پلاسکو است و بعید نیست که بدلیل قدمت و تغییرات سازه ای که در ساختمان اتفاق  افتاده، شاهد بروز حادثه‌ای باشیم.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی , بهداشت , جزئیات ایمنی , ساختمان پلاسکو , سازمان آتش نشانی , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت، ایمنی و محیط زیست , ایمنی ساختمان , ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آمادگی این سازمان برای بازدید ایمنی از سالن‌ های نمایش و اجرای تئاتر خبر داد.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، سیدجلال ملکی با اشاره به حریق مجموعه تئاترهای شهر گفت: حریقی جزئی در یکی از کارگاه های واقع در زیرزمین مجموعه تئاتر شهر به آتش نشانی اطلاع داده شد که در پی آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند و خیلی زود شعله های آتش مهار شد. خوشبختانه این حادثه مصدومی به جای نذاشت، اما آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، ضرورت حفظ ایمنی سالن های نمایش در شهر است.

وی همچنین افزود: آتش نشانی در برابر وظیفه خود به بازدید ایمنی از این مراکز عمومی و تجمعی اقدام می کند. آتش نشانی این آمادگی را دارد که از تمام سالن های تئاتر بازدید ایمنی انجام دهد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشانی , ایمنی , ایمنی تئاتر , بازدید ایمنی , بازدید ایمنی آتش نشانی , بازدید آتش نشانی , سازمان آتش نشانی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مهمترین ویژگی های ورق رنگی گالوانیزه عبارتند از: صرفه اقتصادی، بکارگیری آسان برای مصرف کننده، زیبایی و جنبه تزئینی، مقاوم در شرایط محیطی و عوامل خورنده و بهبود مسائل زیست محیطی (ناشی از رفع آلودگی پساب های شیمیایی و حلال های زیان آور در کارخانه های مصرف کننده بدلیل عدم نیاز به واحد رنگ آمیزی). این ویژگی ها باعث گردیده ورق های رنگی در صنایع مختلفی همانند تولید لوازم خانگی، خودروسازی، حمل و نقل، ساختمان سازی، تزئینی، قوطی سازی و کابینت سازی مورد استفاده قرار گیرد.

 

ورق رنگی گالوانیزه

در این تحقیق سعی شده است فرآیند تولید ورق رنگی گالوانیزه به اختصار شرح داده شود و ضمن معرفی جدیدترین روش های این فرآیند، روش غلتکی بصورت کامل بصورت کامل مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین در ادامه این تحقیق به بررسی و مقایسه شکل پذیری ورق گالوانیزه و گالوانیزه پیش رنگ

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آب بندی , آبرو گالوانیزه , اتاق تمیز کلینروم , اجرای کامل پوشش سقفهای قوسی و شیبدار , تعمیرو تعویض , تهیه و نصب ورق گالوانیزه آلوزینگ آلومینیوم , جوشکاری , زیرسازی , ساختمان پیش ساخته اداری آموزشی , سوله های صنعتی , سوله وسازه های فضایی , طراحی ومحاسبه پانل سقفی دیواری سردخانه ای , فلاشینگ , قوطی کشی , مجری سوله اسکلت فلزی جوشی پیچ مهره ای , مجری و نصاب انواع سردخانه های زیر صفر بالای صفر , نصب تخصصی ساخت و اجرای کامل آبرو , نصب تخصصی سوله سازه اسکلت فلزی جوشی پیچ مهره ای , ورق رنگی , ورق گالوانیزه , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

در حال حاضر کسب درآمد از دنیای مجازی مبحثی تازه نیست و خیلی از اشخاص مهم امروز، کسانی بودند که در ابتدا به تجارت الکترونیک باور داشته و همواره بدنبال آن بوده اند. بزرگترین دستاوردی که در تجارت الکترونیک رخ داد، در دهه ۶۰ میلادی و استفاده ازدستگاه های خودپرداز برای اولین بار در دنیا بوده است. همچنین در دهه ۹۰ بود که شرکت های بسیار بزرگ به فکر ایجاد شبکه های عظیم رایانه ای افتادند و هدفشان را با نام تجارت الکترونیک ارائه کردند. البته در حال حاضر بدلیل مشکلات بسیار زیادی که در این زمینه ایجاد شده، در مورد ایمنی تجارت الکترونیک در دو بخش صحبت شده است که می توانید نگاهی به آن ها نیز داشته باشید.

پیش از این در مورد پلتفرم های موجود برای تجارت الکترونیک و همچنین چگونگی استفاده از آنها در دنیای مجازی را در مقاله طراحی سایت در ۳ قدم توضیح داده بودیم ولی بطور مختصر باید بگوییم که ووکامرس نرم افزاری برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در وردپرس است. با استفاده از این نرم افزار بر روی وردپرس می توانید کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد کرده و تجارت الکترونیکی تان را آغاز کنید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش تجارت الکترونیک , آموزش طراحی سایت , تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک با ووکامرس , سئو در کرج , طراحی سایت در کرج , وردپرس , ووکامرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

خط کشی ها از جمله علائم مهم جهت افـزایش سـطح ایمنـی در عبـور و مـرور وسـایل نقلیـه میباشند که باعث دقت در نـوع راننـدگی و هـشدار بـه راننـدگان مـیگـردد. در بعـضی حـالات، خط کشی مکمل سایر تجهیزات کنترل ترافیک مانند تابلوها و چراغهـا اسـت و در بقیـه مـوارد بـه تنهائی مورد استفاده قرار میگیرد.

محدودیت های عملکرد خط کشی در تجهیزات ترافیکی:

  • پوشیده شدن خطکشی با برف و دیده نشدن آن
  • خیس بودن زمین و از دست رفتن و یا کم شدن قابلیت دید خطکشی
  • مقاوم نبودن در مقابل سایش، در ترافیکهای سنگین
  • رنگ خطکشی
  1. نوارهای چسبان: این نوارها بصورت قطعه های پیش ساخته، به شکلها و ابعـاد مختلـف از قبیل خط مـستقیم، فلـش و حـروف در انـدازه هـای متفـاوت بریـده شـده و بوسـیله چـسب مخصوصی بر سطح راه در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی تثبیت میگردد.

خط محور که سفید رنگ می باشد برای جدا کردن خطوط تجهیزات ترافیکی کـه خـلاف جهـت هـم در حال عبور می باشند، استفاده می شود. لازم نیست خط محور، منطبـق بـر محـور هندسـی راه باشـد. در معابر ۲ طرفه که سبقت در هر دو سمت آن غیرمجاز میباشد بـه صـورت دو خـط مـوازی پیوسته سفید رنگ می باشد. در معابر ۲ طرفه کـه سـبقت در یـک سـمت مجـاز و در سـوی دیگـر غیرمجاز می باشد به صورت دو خط موازی که یک خط منقطع برای سمتی که سـبقت در آن مجـاز است و یک خط ممتد برای سمتی که سبقت در آن مجاز نمیباشد. در معابر ۲ طرفه فاقد میانه با حداقل ۴ خط عبوری که دوچرخـه و موتورسـیکلت همـواره از آن استفاده می نماید باید خط محور به صورت دو خط موازی سفید پیوسته اجرا شود.

خط نوشته ها در تجهیزات ترافیکی:

خط نوشته روی راه ممکن است برای تنظیم ترافیک یا اعلام و آگاه ساختن استفاده کنندگان از راه به کار رود . خط نوشته ها همواره باید به زبان فارسی باشند ولیکن در صورت لزوم مـی تـوان از خط نوشته های انگلیسی نیز استفاده کرد . در خط نوشتهها فقط از کلماتی که به سـادگی قابـل فهـم باشند، استفاده میشود. نمونه این کلمات عبارتند از: آهسته، اتوبوس، مدرسه

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انواع خط کشی , ایمنی جاده , ایمنی راه , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , خط کشی , خط کشی تجهیزات ترافیکی , خط کشی جاده , خط کشی خیابان , نقش خط کشی ها در تجهیزات ترافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana
سيستمهاي غير عامل بدون نياز به حس نمودن حضور حريق، در صورت نگهداري مناسب، همواره آماده عملكرد صحيح مي باشند. اين گروه سيستمها در قالب موارد ذيل ارائه مي گردد.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

پوششهای ضد حریق (Fire Proof Coating) در حفاظت اسکلت سازه بمنظور افزایش مقاومت ستونها باربر در برابر تنشهـــای حرارت ناشی از حریق استفاده می گردند که علاوه بر پایدار نگاه داشتن سازه، فرصت بیشتری را برای عملیات گـریز/ نجـات فراهم ســـاخته، و نیز بر روی دیوارها جهت فضابندی (Compartmentation) مجتمع در  برابرگسترش حریق کاربرد دارد.سطح مقاومت مواد برای تامین چنین محافظتی توسط کوره هــای ویژه و مطابق استاندارد اندازه گیری شده و نتایج بر اساس ضخامت خشک مورد نیاز ارائه می شود که از آن جمله می توان به استاندارد BS 476-part 2 اشاره نمود.

 

محافظت غیر عامل سازه ای و یاStructural Fire Proofing

فولاد ساختمانی باربر نقطه حرارت خمش(خمیدگی) ۵۰۰-۴۷۰ درجه سانتیگراد دارد و حدود نیمی از مقاومت خود را در دمای ۵۵۰ – ۵۰۰  درجه سانتی گراد  از دست می دهد ، از این رو در مقابل حریق بسیار آسیب پذیر است که عمدتا نیازمند به مقاوم سازی در مقابل حریق می باشد. طبق جداول ISO  و BS 476   فلز آهن در زمان کمتر از ۱۰ دقیقه پس از آتش سوزی به دمای ۴۷۰ درجه می رسد که نقطه خمش فلز آهن می باشد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بهداشت , ایمنی , محیط زیست , حریق , بهداشت، ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

طراحی دکوراسیون کلاسیک همان سبک سنتی غربی می باشد که مقداری به سمت طراحی معاصر روی آورده است . ما ایرانی ها در خانه هایی با این سبک زندگی کرده ایم. طراحی دکوراسیون کلاسیک یادآور تصاویر بسیاز زیبای قرون ۱۸-۱۹ میلادی می باشد. با این که عده ی بسیاری از مردم به سمت استفاده از طراحی های مدرن روی آورده اند اما هم چنان افراد زیادی طرفدار طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک و سنتی می باشند. خانه های دارای طراحی به سبک کلاسیک برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشند و تمام اعضای خانواده در آن احساس راحتی می کنند.

در این نوع طراحی دکوراسیون نظم خاصی برقرار است و هر وسیله سر جای خودش قرار می گیرد. از حیث بصری به بیننده حس نظم و تقارن خاصی را انتقال می دهد.  بنابراین سبک طراحی دکوراسیون کلاسیک بسیار آرامش بخش می باشد و تمامی چیدمان آن از نظم و قانون خاصی پیروی می کند. و تمامی وسایل استفاده شده با هم ست می شوند و در دکور فضا هیچ به هم ریختگی دیده نمی شود.

طراحی دکوراسیون کلاسیک دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن ها را با هم مرور می کنیم :

 

در طراحی دکوراسیون کلاسیک لوازم جانبی که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد وسایل تزیینی مثل گلدان ها یی معمولا با گل های طبیعی و آباژور ها و آینه و شمعدان های کلاسیک است. از تابلو های نقاشی بر روی دیوار ها استفاده می شود و گاهی از کتاب خانه هایی از جنس چوب با رنگ های تیره (مانند چوب مبلمان) استفاده می شود. سایر وسایل معمولا از جنس نقره، چینی و شیشه بوده و بر روی آنها معمولا طراحی شده و نقوشی از طبیعت به شم می خورد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون کلاسیک , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون , دکوراسیون کلاسیک , درسا البرز , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، فناوری Bodytrak ابزار منحصربه‌فردی است که با قرار گرفتن در گوش، فاکتورهای فیزیولوژیکی چندگانه ( CBT، HR، Vo2، حرکت، تنفس) را اندازه می‌گیرد. این ابزار اولین دستگاهی است که بدون نیاز به سایر ابزارهای بسیار تهاجمی و گران، دمای مرکز بدن (CBT) را اندازه‌گیری می‌نماید.

داده‌ها در یک شبکه الکترونیکی ابری برای تجزیه و تحلیل دقیق جمع‌آوری می‌شوند و برای طراحی برنامه‌های آموزشی جهت بیشینه‌سازی قدرت و توان یک گروه/دسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این محصول قدرتمند قادر است در کلیه شرایط آب و هوایی، محیط‌های شهری و صنعتی، انواع حوادث سخت و دشوار در ارتفاعات بالا و پست براحتی امدادگران را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و پایانی باشد برای ایست‌های قلبی امدادگران در شرایط پرتنش و خطرناک فعلی!!!!

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اخبار امداد و نجات , امداد , امداد و نجات , امدادگران , بادی ترک , ردیابی امدادگران , کلاه ایمنی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

چگونگی ساخت پاپ آپ در وردپرس

یکی از مواردی که در طراحی سایت مورد توجه قرار میگیرد ساخت پاپ آپ میباشد . افزونه ها و روشهای زیادی برای ساخت پاپ آپ در وردپرس وجود دارد که در این مقاله به بررسی یکی از این روش ها میپردازیم . اگر شما هم به دنبال ساخت پاپ آپ در وردپرس هستید پیشنهاد میکنم آموز زیر را تا آخر دنبال کنید. قبل از اینکه وارد بحث ساخت پاپ آپ در وردپرس شویم نکات زیر به نظر قابل توجه میرسند :

به هر حال اگر شما تا به حال قصد داشته اید که یکی از این پاپ آپ های زیبا را در سایت خود داشته باشید و هر بار از ترس کد نویسی و دستکاری و … از این نیت خود منصرف شده اید ، این مطلب ویژه شماست . در این مطلب به معرفی چهار افزونه برتر وردپرس می پردازیم که توسط آن ها شما قادر هستید به راحتی چند کلیک ، یک پاپ آپ زیبا را به وب سایت خود اضافه کنید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: روشهای ایجاد پاپ آپ , افزونه پاپ آپ وردپرسی , اهمیت پاپ آپ , ایجاد پاپ آپ در وردپرس , ساخت پاپ آپ در وردپرس , سفارش طراحی سایت در کرج , طراحی سایت در کرج , نمایش تبلیغات پاپ آپ در وردپرس , پاپ آپ چیست , چگونه در وردپرس پاپ آپ ایجاد کنیم ؟ , چگونگی ساخت پاپ آپ در وردپرس , کاربردهای ساخت پاپ آپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای تولید مجتمع صنعتی ماموت با در نظر گرفتن میزان تبادل حراتی و محاسبات دقیق توسط کارشناسان خبره با ضخامت ۸-۱۰-۵/۱۲-۱۵  سانتیمتر مدل ورق شیار دار از نوع دو رو آلوزینگ ( آلومینیوم و روی ) وارداتی و دو رو ورق پیشرنگ شده گالوانیزه بضخامت ۵/۰ بعرض ثابت ۱۱۶ سانتیمتر ( مفید ۱۱۴ سانتیمتر ) در طول ۱ الی ۱۳ متر تولید میگردد ، ساندویچ پانل ماموت بدلیل نوع اورلپ ( نری و مادگی) در  آن کمترین تبادل حرارت را دارد و بهترین گزینه در ساخت سردخانه های گوناگون در تمام نقاط جغرافیایی ایران است

۱) ساندویچ پانل سردخانه ای ماموت به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان بسیار سبک و در مقایسه با دیوار آجری ۴۰ برابر سبک و در عین حال به دلیل ساختار مولکولی پلی اورتان در برابر بارهای فشاری و ضربه ای بسیار مقاوم میباشد.

۵) از دیگر مزیت های ساندویچ پانل دیواری ماموت سرعت عمل مناسب بسیار بالا جهت نصب میباشد طوری که یک اکیپ ۴ نفره توانایی نصب ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع در یک روز را دارند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای , ساندویچ پانل سردخانه , ساندویچ پانلی پانل پنل دیواری , سردخانه , شرکت ماموت , فروش ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای , مشخصات فنی سردخانه , پانل دیواری , پوشش سردخانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون در واقع یک نوع هنر محسوب شده و در دنیای امروز و همچنین با روی آمدن طرح های مدرن به آن نیازمندیم.  دکوراسیون داخلی با زیباسازی محل زندگی، محل کار و فعالیت های روزانه ما آرامش را به ما انتقال داده و در نتیجه باعث افزایش بازدهی کار ما خواهد شد. طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین دغدغه های معماران و جامعه طراحان می باشد.

در مبحث دکوراسیون داخلی تنها چیدمان مهم نیست . به طور مثال لازم است که در ابتدا معماری فضا مورد بررسی قرار بگیرد  و در صورت نیاز به تغییر معمار مربوطه تغییرات را اعمال کند. مانند جابه جا کردن یک دیوار یا تقسیم کردن یک بخش و ... پس از آن رنگ محیط مورد بررسی قرار می گیرد. و طراح باید با توجه به علم رنگ شناسی از رنگی استفاده نماید که مرتبط با محیط مربوطه بوده و القا کننده حس آرامش باشد.

فضای داخلی می تواند از بقیه فضا ها مجزا باشد و به طور جداگانه طراحی شود و یا می تواند مانند آشپزخانه های اپن به صورت باز و در معرض دید طراحی شود. ما بین ساختار و معماری یک اتاق و دکوراسیون داخلی فضا ی مذکور تفاوت وجود دارد. اغلب طراحی دکوراسیون داخلی در مرحله دوم انجام می پذیرد و در مرحله اول معماری فضاست که با طراحی فضا، مواد و مصالح به کار رفته و طراحی نور و دیگر ویزگی های آن تاثیر گزار خواهد بود.

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی بر دو قسم است که به آن اشاره می کنیم :

1) اولین تاثیر روانی به وجود آمده از رنگها ی استفاده شده در دکوراسیون داخلی و محیط پیرامون مربوط به  به دریافت حسِ رنگی است که از طیف مرئی به وجود امده باشد. و به صورت "حس ذهنی" تعریف می شود. به طور مثال اگر چشم خود را ببندیم و روی پلک هایمان فشار کمی وارد کنیم متوجه می شویم که رنگ ها به صورت فام دار در می آیند این واقعی نبوده و یک اثر ذهنی از رنگ می باشد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون , طراحی دکوراسیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

استفاده از مواد آتش بازی هرگز به طور کامل ایمن نیست، حتی در صورتی که کاملاً مراقبت صورت گیرد.

حوادث نه تنها ممکن است برای کسانی که از آن استفاده می کنند به وجود آید، بلکه برای کسانی که این مواد را درست می کنند نیز ممکن است اتفاق بیفتد.

*توصیه های ایمنی

تمامی موادی که در نارنجک، ترقه، منور و سایر مواد آتش زا و محترقه استفاده می شوند، از مواد منفجره و آتش گیر هستند که ماده ای خطرناک است و صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

این مواد خاصیت خود به خودی آتش گیری و انفجاری دارند. لذا از نگهداری آنها حتی به مقادیر بسیار کم در منازل، زیرزمین، محل کار و… جداً خودداری کنید.

بهداشت، ایمنی و محیط زیست

از حمل مواد محترقه و آتش گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف جداًً خودداری کنید.

کودکان و نوجوانان از اقشار آسیب پذیر هستند،استفاده از این مواد توسط آنان خطرات جدی به همراه داشته، سلامت آنان را به خطر انداخته و مرگ را به دنبال خواهد داشت.

در صورت نگهداری مواد آتش بازی، حتی کم خطر حتماً آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

بقایای مواد آتش بازی را سریعاً جمع آوری نکنید. حتماً ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید. بعد آن را جمع آوری کرده و در یک سطل محتوی آب بریزد و سپس دفع کنید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی , بهداشت , محترقه , محیط زیست , مواد آتش بازی , مواد شیمیایی , چهارشنبه سوزی , کپسول خاموش کننده آتش پودری , آتش پودری , کپسول آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، دومین همایش ملی آتش‌نشانی و ایمنی شهری، امروز چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برپا و تا فردا ادامه خواهد یافت.
به گزارش خبرنگار ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق که اختصاصا پوشش خبری این رویداد مهم را در صنعت ایمنی و آتش‌نشانی برعهده داشت، بیش ۷۰۰ نفر از مدیران عامل، روسا، معاونین، کارشناسان و مشاورین و متخصصین صنعت ایمنی، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سازمان‌های آتش‌نشانی شهری و صنعتی در این رویداد حضور داشتند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری , ایمنی شهری , آتش نشانی , همایش ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ﭼﺮاﻏﻬﺎی راﻫﻨﻤﺎ وﺳﺎﯾﻞ ارزﺷﻤﻨﺪی ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺮای آﻣﺪ و ﺷﺪ وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ و ﻋـﺎﺑﺮان ﭘﯿﺎده ﺑـﻪ ﮐﺎر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. واﮔﺬاریﺗﻘﺪم ﻋﺒﻮر ﺑﻪ جهت های ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﭼﺮاغ راﻫﻨﻤـﺎ اﻧﺠـﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد، در ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺟﺮﯾﺎن ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎدی دارد. ﭼﺮاغ راﻫﻨﻤﺎیی ﮐﻪ در ﻣﺤﻞ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻋﻤﻞ ﻧﻤﺎﯾﺪ، در تجهیزات ترافیکی دارای ﻓﻮاﯾﺪ است.

ﺗﻌﺎرﯾﻒ و ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﻣﻬﻢ در زﻣﺎﻧﺒﻨﺪی ﺗﻘﺎﻃﻌﺎت ﭼﺮاﻏﺪار در تجهیزات ترافیکی:

  • ﭼﺮﺧﻪ: ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﯾﮏ دوره ﮐﺎﻣﻞ از ﺣﺎﻟﺖ ﻫﺎی ﭼﺮاغ راﻫﻨﻤﺎیی
  • ﻃﻮل ﭼﺮﺧﻪ: ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از زﻣﺎن ﻻزم ﺑﺮای ﻃﯽ ﯾﮏ ﭼﺮﺧﻪ ﭼﺮاغ راﻫﻨﻤﺎﺋﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻤﻮًﻻ ﺑـﺮ ﺣﺴﺐ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﯿﺎن ﻣﯽﺷﻮد.
  • فاز(دوره): ﺑﺨﺸﯽ از ﯾﮏ ﭼﺮﺧﻪ ﭼﺮاغ راﻫﻨﻤﺎیی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﺒـﻮر ﯾـﮏ ﯾـﺎ ﭼﻨـﺪ ﺣﺮﮐـﺖ ﺗﺮاﻓﯿﮑﯽ(روﯾﮑﺮد) ﻫﻤﺰﻣﺎن اﺧﺘﺼﺎص ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ.
  • ﻓﺮﺟﻪ: ﻣﺪت زﻣﺎﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻃﻮل آن، وﺿﻌﯿﺖ ﮐﻠﯿﻪ ﭼﺮاﻏﻬﺎی ﺗﻘﺎﻃﻊ ﺛﺎﺑﺖ اﺳﺖ.
  • ﻓﺮﺟﻪ ﺗﻤﺎم ﻗﺮﻣﺰ: ﻣﺪت زﻣﺎﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻃﯽ آن، ﺑـﻪ ﻣﻨﻈـﻮر اﯾﻤﻨـﯽ و ﺗـﺴﻬﯿﻞ در ﺗﺨﻠﯿـﻪ ﺗﻘﺎﻃﻊ، در ﻫﻤﻪ ﺟﻬﺖﻫﺎ ﭼﺮاغ ﻗﺮﻣﺰﻇﺎﻫﺮ ﻣﯽ ﺷﻮد.
  • ﻓﺮﺟﻪ زرد: ﻣﺪت زﻣﺎﻧﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻣﯿﺎن ﻋﻼﺋﻢ ﺳﺒﺰ و ﻗﺮﻣﺰ ﭼﺮاغ راﻫﻨﻤﺎﺋﯽ در ﻧﻈـﺮ ﮔﺮﻓﺘـﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺎ وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ ای ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺳﺮﻋﺖ زﯾﺎد ﻗﺎدر ﺑﻪ ﺗﻮﻗﻒ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﻄﻮر اﯾﻤـﻦ از ﺗﻘﺎﻃﻊ ﻋﺒﻮر ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. تجهیزات ترافیکی

ترتیب قرار گرفتن فانوس های چراغ راهنما:

فانوسهای چراغ راهنما در تجهیزات ترافیکی باید به طور عمودی تنظیم گردند . در ترتیبهای عمودی، بلـور قرمـز در بالا، زرد در وسط و سبز در پائین قرار میگیرد

 

چراغ قرمز چشمک زن در صورتی بکار گرفته می شود که شرایط ایجاب کند راننـده وسـیله نقلیه خود را متوقف نماید. این مطالب از تجهیزات ترافیکی ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات , تجهیزات ترافیکی , ترافیکی , چراغ راهنمایی , فانوس های چراغ راهنما , مفاهیم زمان بندی چراغ راهنمایی , مقاله چراغ راهنمایی , نقش تجهیزات ترافیکی , نقش چراغ راهنمایی , نقش چراغ های راهنمایی در تجهیزات ترافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 | نظرات ()