نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، امارات متحده عربی به داشتن جدیدترین و بزرگ‌ ترین برج‌ های تجاری و مسکونی در جهان مشهور است.
برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌ خراشی در شهر دبی امارات متحده عربی است که این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌ خراش ساخته شده به دست انسان است. برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع است.
همچنین برج Dubai Creek Harbour درحال ساخت بوده و وقتی همزمان با Expo 2020 به بهره‌برداری برسد، بلندترین برج جهان خواهد بود. اینها نشاندهنده روند جهشی آسمان‌ خراش‌ سازی در کشوری در همسایگی ماست.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آسمان خراش , اجلاس سالانه آسمان خراش های هوشمند ۲۰۱۷ , اسمان خراش های هوشمند , اجلاس آسمان خراش , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

تجهیزات لباس کار بعنوان یکی از وسایل حفاظتی فردی می باشد که کلیه کارکنان باید با تجهیزات لباس کار مناسب در محل کار حاضر شوند. لباس کار کارکنان باید دارای خصوصیات زیر باشد.

تجهیزات لباس کار

بطور معمول تجهیزات لباس کار باید بعنوان یک پوشش سراسری، تن، دست ها و پاها را در مقابل شرایط ممحیطی حفاظت کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم بلوز و شلوار بصورت دوتکه و بصورت یک تکه یا یکسره است که از جنس الیاف طبیعی و مصنوعی است و در مواردی نیز از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید می شود. بدیهی است که هرچه الیاف استفاده شده در پارچه طبیعی تر باشد، تبادیل حرارتی در آن آسان تر می شود. تجهیزات لباس کار اختصاصی در مشاعل ویژه ای در فصل های سرد از سال از جمله لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه، لباس نسوز محصوص کوره و باس ضد حریق را می توان نام برد.

اهمیت پاکیزگی تجهیزات لباس کار

لباسهایی که ما می‌پوشیم و روشهایی که در پاکیزه کردن آنها به کار می‌بریم نقش بسزایی در کوتاهی عمر ما بازی می‌کنند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات لباس کار , تجهیزات لباسکار , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , لباس کار , لباسکار , نگهداری تجهیزات لباس کار , ویژگی لباس کار , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

طراحی وب سایت شخصی همانند تمام وب سایت های مختلف نیازمند طراحی، محتوا و هر موضوع دیگری هست. صرفاً اینطور نیست که وب سایتی ایستاتیک(ثابت) طراحی کرده و دیگر قرار نیست هیچ بار آن را تغییر دهید. اگر اینطور فکر می کنید باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. وب سایت های شخصی نیز نیازمند بروزرسانی هستند و می توانید بخش بلاگی برای آن در نظر گرفته و خیلی از مسائل روزمره خود را در آن منتشر کنید. حتی این انتشار می تواند به رشد و توسعه کسب و کارتان بسیار مفید باشد.

این تفکر اشتباه باعث شده تا اشخاص بسیار زیادی فکر داشتن یک وب سایت شخصی را از ذهن خود دور کرده و رزومه و عملکرد خود را رسمی ندانند. اگر بدانید یک وب سایت شخصی به چه میزان قابل توجهی به شما کمک می کند تا رزومه خود را هرچه رسمی تر و قوی تر منتشر کنید و دوستان بسیار زیادی پیدا کنید. قطعا در در رزومه خود، نمونه کارهایی برای انتشار دارید که نشان دهنده قدرت و مهارت های شما است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سئو در کرج , طراحی سایت در کرج , طراحی وب سایت شخصی , مزایای وب سایت شخصی , وب سایت شخصی , چرا باید یک وب سایت شخصی داشته باشید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، طراح و سازنده پیشگام تجهیزات محافظت فردی آتش‌ نشانی در انگلستان Bristol Uniforms، از لباس آتش‌ نشانی جدید خود رونمایی کرد. این لباس از جدیدترین فناوری پارچه GORE® PYRAD ساخته شده است. ترکیب لباس و شلوار جدید Gore® Varde به عنوان بخشی از مجموعه محصولات RescueFlex شرکت Bristol ارائه می‌گردد که راحتی و انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی برای آتش‌نشان‌هایی که در عملیات نجات شرکت می کنند، فراهم می‌نماید.

همچنین پارچه Gore®Varde دارای قابلیت خوداطفائی و بازدارندگی شعله می‌باشد و از آتش‌نشان‌ها در برابر خطرات احتمالی حریق‌های پیش‌بینی‌نشده در خلال عملیات نجات محافظت نموده و زمان کافی برای خروج از وضعیت‌های حساس را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این پارچه هرگاه در معرض شعله قرار گیرد، نمی‌سوزد بلکه یک ماده زغالی محافظتی تشکیل می گردد که یکپارچگی فیزیکی آن را حفظ می‌کند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشانی , امداد و نجات , لباس آتش نشانی , لباس جدید آتش نشانی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نصب علائم واضح و موثر از جمله ضرورت های مهندسی راه و تجهیزات ترافیکی به منظور بهره وری مناسب از راههای موجود کشور محسوب می شود، جاده ایکه دارای علائم کم و نامناسب است بعنوان یک راه رضایت بخش تلقی نمی گردد، از طرفی استفاده کنندگان از راهها جهت کسب راهنمایی و دریافت اطلاعات مورد نیاز و مقامات مسئول، جهت انجام وظیفه موثر و اعمال قوانین ترافیک، به این علائم متکی بوده و از آنها بعنوان وسائلی که ایمنی تردد جاده ای را افزایش می دهند، استفاده می نمایند.

تجهیزات ترافیکی

این کار باعث ایجاد علائم استاندارد برای مقامات مسئول می شود و در وقت طراحی علائم صرفه جویی می گردد. این عمل همچنین به دادگاهها کمک می کند تا یک مفهوم یکسان به علائم استاندارد بدهند.
چنانچه شکلها و رنگهای گوناگون رابرای گروههای مختلف علائم بکار بریم، به شناخت سریع آنها کمک می کند، مثلا علائم خطر بشکل مثلث هستند و دارای یک علامت سیاه رنگ همراه با زمینه سفید و حاشیه قرمز می باشند.

پیشینه تاریخی تجهیزات ترافیکی

در سالهای گذشته کوشش های قابل توجهی از طرف سازمان ملل متحد، سازمان کشورهای اروپایی و آمریکائی بعمل آمده بود تا بتوان نوعی یکنواختی در مورد علائم راهها و علائم راهنمائی و رانندگی و خط کشی ها برقرار کرد.
در سال ۱۹۴۹ کنفرانسی از طرف سازمان ملل در ژنو بمنظور تجدید نظر و به روز در آوردن سیستم قانون گذاری ترافیک بین المللی منعقد گردید که در زمینه این کنفرانس پروتکل ۱۹۴۹ برای علائم و چراغهای راهنمائی پذیرفته شد.این سند که آنرا پروتکل می نامیدند، سیستمی از علائم را توصیه می کرد که تقریبا به طور کامل متکی به علائم بدون کلمه بود و بر مبنای طرحهای اروپائی طرح ریزی شده بود.

در سال ۱۹۶۳ کشور کانادا پروتکل را بر طبق نیازهای خود تطبیق داد نقش جلیقه ایمنی شبرنگ در تجهیزات ترافیکی  و در سال ۱۹۶۴ انگلستان پروتکل را برای علائم جاده های بریتانیا اقتباس کرد. در سال ۱۹۶۷ کمیته اقتصادی سازمان ملل متحد برای اسیا و خاور دور (اکافه) نوعی سیستم علائم را توصیه نمود که شبیه سیستمی بود که در پیش نویس کنوانسیون ۱۹۵۳ پیشنهاد شده بود و در همان سال دهمین کنگره آزادراههای پان آمریکن توصیه نمود که کشورهای آمریکائی بعنوان رهنمون ، آئین نامه اینترامریکن را برای ابزار کنترل یکنواخت ترافیک بپذیرند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , لوازم ترافیکی , لوازم و تجهیزات ترافیکی , مروری بر علائم تجهیزات ترافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

HEO به معنای تجزیه بهینه سازی چیدمان سایت  و مخفف کلمات Human Experience Optimization به معنی “بهینه سازی تجربه و رابط کاربری”  می باشد و این عنوان برای طراحان سایت به کار گرفته می شود. یعنی باید قالب سایت مان را از نظر رابط کاربری طوری طراحی کنیم تا برای کاربر بهینه باشد و به راحتی بتواند در سایت بدون اینکه خسته شود به گشت و گذار بپردازند.

در دنیای امروز متخصصان کامپیوتر با بهره گرفتن از دانش کارشناسان علم طراحی سایت روش هایی برای جذب کاربران به وب سایت خود یافته اند و در اینجا مفهومی به نام HEO شکل می گیرد.

 

نکات موثر در علم heo سایت و قالب وردپرس

در علم HEO به تمام نکات گرافیکی سایت از قبیل فونت ها، رنگ ها، چیدمان صفحه و … پرداخته می شود، طوری که طراحی سایت برای کاربران جذاب بوده و خسته کننده نباشد. رعایت این نکات سبب جذب کاربران و بازدید بیشتر از سایت شما می گردد.

 

شیوه آدرس دهی پیوندهای سایت:

نحوه آدرس دهی پیوندهای سایت از نکاتی است که هم در علم سئو و هم هئو بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

درج تیتر خلاصه مطلب:

در پایان هر مطلبی که در سایت بارگذاری می کنیم، بهتر است قسمت کوچکی از خلاصه آن را قرار دهیم. این امر موجب هدایت بازدیدکنندگانتان شده و یاعث می شود سایت شما ظاهر بهتری داشته باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: heo , آموزش سئو سایت , آموزش طراحی سایت , ابزارهای طراحی سایت , سئو , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت در کرج , هئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اگر خاطرتان باشد در عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش چهارم در رابطه با محتوای منسوخ صحبت شد. در ادامه بخش چهارم طراحی های منسوخ را صحبت خواهیم کرد. نباید هیچ گاه این تفکر را داشته باشید که کاربران شما فقط دستکاپ ها هستند(کامپیوترها). در دنیای امروزی که دستگاه های هوشمندی بسیار بیشتر از هرچیز دیگری در دسترس کاربران است نمی توان این ریسک را متحمل شد و قید آن را زد!

حالت واکنشگرا یا ریسپانسیو چیست؟ به حالتی در طراحی سایت گفته می شود که در دستگاه های هوشمند ظاهر یکنواخت کامپیوتر را ندارد و چارچوب بندی سایت متناسب با اندازه دستگاه های هوشمندی است.

تنها راهکاری برای شما در این موضوع وجود دارد، ریسپانسیو کردن قالب وبسایت شماست و به غیر از آن هیچ راه فراری نخواهید داشت. در حالت ریسپانسیو در صورتی که وب سایت شما سایدبار داشته باشد، سایدبارها در انتهای المان های محتوا قبل از فوتر قرار میگیرند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , تحلیل رفتار کاربران سایت , ریسپانسیو , سئو در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , عوامل فراری شدن کاربران سایت , عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش ششم , واکنشگرا , کاربران سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، دومین دوره فوم‌ های آتش‌ نشانی از ۲۷ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷(۷ تا ۱۱ فروردین ۹۶) در مدرسه فوم(Foam School) مرکز آموزشی ورنون فرانسه برگزار خواهد شد. این سایت پالایشگاه سابق با همه تسهیلات مربوطه، به منظور آزمایش‌ های واقعی رویدادهای صنعتی معقول به مرکزی با تجهیزات کامل تبدیل شده است. این دوره دارای مجوز از سوی سازمان غیر انتفاعی JOIFF می‌باشد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , دوره تخصصی فوم آتش نشانی , فوم آتش نشانی , دوره تخصصی آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

خاموش کننده ها در سیستم های اعلام و اطفاء حریق نقش بسیار مهمی در اطفاء دارند. پیش از این به ایمنی کپسول در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شد. در سیستم های خاموش کننده از کپسول های خاموش کننده نیز استفاده می شود که استفاده راحت تر با هزینه کم تری دارد.

کپسولهای خاموش کننده

نگهداری و شارژ مجدد این کپسول ها می بایست توسط افراد آموزش دیده که انواع مناسبی از ابزار و مواد شارژ مجدد، روغن ها و بخشهای جایگزین پیشنهادی سازنده را در دسترس دارند، انجام شود. بازرسی کپسول ها باید به صورت ماهانه انجام گیرد.

سیستم دی اکسیدکربن


بین آزمون ها و بازرسی های منظم و از پیش تعیین شده سرویس، سیستم باید توسط افراد صلاحی تدار، مورد بازرسی بصری قرار بگیرد.
حداقل هر شش ماه یکبار ، کلیه سیلندرهای پر فشار می بایست وزن شوند و وزن و تاریخ آخرین آزمون هیدرواستاتیکی یادداشت شود. سیلندرهای تحت فشار استفاده شده در سیستم های اعلام و اطفاء حریق اگر بیش از پنج سال از تاریخ آخرین آزمون گذشته باشد نباید بدون آزمون هیدرواستاتیکی شارژ مجدد شود. بطور پیوسته و بدون تخلیه شدن، سیلندرها می توانند برای حداکثر ۱۲ سال از تاریخ آخرین آزمون هیدرواستاتیکی در سرویس باقی بمانند. در پایان ۱۲ سال آنها باید تخلیه شده و قبل از برگشت به سرویس مجدداً مورد آزمون قرار گیرند .در هر زمانی که محفظه سیلندر افت وزنی بیش از ۱۰ درصد نشان بدهد، می بایست مجدداً پر شده و جایگزین گردد.

سیستم های آب پاش

پیش از این به مقاله آزمون های سیستم های اعلام و اطفاء حریق با پاشش آب اشاره شده بود که بمنظور اطمینان از اینکه این سیستم ها در زمان وقوع آتش سوزی به شکل مناسبی عمل خواهند کرد، می بایست بطور موثری مراقبت و نگهداری شوند. این سیستم ها می بایست توسط افراد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , خاموش کننده ها , سیستم های آب پاش , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , کپسول آتش نشانی , نقش خاموش کننده ها در سیستم های اعلام و اطفاء حریق , نگهداری کپسول آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، مدیریت ایمنی حریق در ساختمان‌ های بلند به منظور حفظ ریسک مهندسی حریق در محدوده‌ های مجاز بسیار مهم می‌باشد. امروزه بناهای جدید با ارتفاع بیشتر و بیشتر در حال ساخت هستند و ساختمان‌های بلند موجود اصلاح شده و تغییر داده می‌شوند. وقوع حریق‌های فاجعه بار در دهه اخیر نشان داده است که چگونه ساختمان‌های بلند می‌توانند چالش‌های واقعی برای آتش‌نشان‌ها در تخلیه ساکنان ایجاد نمایند. مدیریت کارآمد ایمنی حریق برای پیشگیری از آتش‌سوزی بسیار مهم می‌باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: IFE , ایمنی ساختمان , حریق در ساختمان , دوره مدیریت ایمنی , ایمنی حریق , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana
رویکردهای ایمنی در تجارت الکترونیک در سطوح مختلف:
بخش اول) سطح سیستم کاربردی:

۱) محرمانگی: آن به ما می­گوید که تنها کاربران مختار می­توانند به اطلاعات در این سیستم دست پیدا کنند.

۲) یکپارچگی: آن می­گوید که تنها کاربران مجاز می­توانند اطلاعات را در شبکه تغییر دهند.

۳)گمنامی: تنها چند کاربرد تجارت الکترونیک محدود وجود دارد که برای توسعه تکنیک­هایی که خدمات ناشناس دریافت می­کنند اساسی هستند.

۱) لایه سوکت ایمنی: آن لایه طرحی است که میان لایه اتصال (TCP/IP) و لایه کاربردی (HTTP) قرار دارد. TCP انتهایی را برای خدمات معتبر که توسط SSL.TCP به کار می­رود، ایجاد می­کند، ارتباطی ایمن میان مشتری و سرور. برای ایجاد چنین خدمات ایمن میان مشتری و سرور باید برای امضاء دیجیتال از رمزگذاری استفاده کرد. آن شامل چهار زیرمجموعه است:

۲) رمزگذاری اصلی نامتقارن: این رمزگذاری اصلی عمومی نیز نام دارد که ما از دو کلید یکی برای رمزگذاری و دیگری رمزگشایی استفاده می­کینم. یکی عمومی و دیگری خصوصی. کلید عمومی برای همه طرفین ارتباط در شبکه آشکار است. هر مشارکت­ کننده­ ای دارای کلید مخصوص خودش است.

معاملات تجاری: برای طرح تجارت الکترونیک با مراحل ایمن ما نیازمند تعریف معادلات اینترنتی هستیم. ما می­توانیم به آسانی میزان این معاملات را بسنجیم. مراحلی در این سیستم برای استفاده تبادل ان­لاین کالا و خدمات وجود دارد. در این تجارت مراحلی وجود دارد:

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , امضاء دیجیتال , ایمنی در تجارت الکترونیک , بازاریابی اینترنتی , تجارت الکترونیک , رمز نگاری , سئو , سئو در طراحی سایت , شبکه , شرکت طراحی سایت در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , مزایای استفاده از تجارت الکترونیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، به دنبال همایش COP 21 و اقتصاد با قیمت پایین نفت؛ رؤسای نفت و گاز در سراسر منطقه بر تعهد خود در مورد بهبود استاندارهای HSE (ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست) تاکید نموده‌اند. نمایشگاه و همایش بینالمللی HSE کویت (KIHSE) که از ۱۵ تا ۱۶ فوریه ۲۰۱۷( ۲۷ و ۲۸ بهمن ۹۵) برگزار می‏شود، جایگاهی برای ملاقات شرکا و تامین‌کنندگان جهت تضمین برآورده‌سازی اهداف آن‌ها محسوب می‌شود. KIHSE به نیابت از شرکت نفت کویت سازمان‌دهی گردیده و مسائل اصلی در مورد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، و همچنین فعالیت‌های مربوطه که برای بخش‌های انرژی کل منطقه مهم بوده و با صنعت جهانی مرتبط می‌باشند را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دومین همایش و نمایشگاه بین‌ المللی HSE کویت , همایش , نمایشگاه , اچ اس ای , همایش کویت , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

یکی از ابزارهایی که در آتش سوزی ها بسیار پرکاربرد است و در دسترس عموم قرار داد، کپسول آتش نشانی در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است. هر لحظه در هر محیطی امکان حریق وجود دارد و افراد آن محیط باید برای مقابله با این آتش سوزی ها عملیاتی انجام دهند. کمترین کاری که در این محیط ها می توان در تجهیزات ایمنی انجام داد، قرارگیری یک کپسول آتش نشانی است.

 

کپسول آتش نشانی چیست؟

کپسول های آتش نشانی استوانه های فلزی مقاومی هستند که با توجه به ماده ای که در آن ها وجود دارد مثل آب یا خفه کننده هایی مثل دی اکسید کردن پر می شوند. هنگامی که فرد اهرم این استوانه را فشار دهد، این مایع یا خفه کننده یا گاز داخل استوانه با فشار بسیار زیاد خارج می شود. لوله ای که در این استوانه ها در نظر گرفته شده است به قسمت بالای کپسول متصل می شود و یک شیر فنری میان آن ها را مسدود کرده است. در بالای این سیلندر، یک سیلندر کوچک تر دیگری وجود دارد که با گازی مانند دی اکسید کربن پر شده و جلوی آن را میگیرد.

روشهای خاموش کردن آتش

طبق انواع مواد قابل اشتعالی که گفته شد، راه های خاموش کردن آتش متفاوت است ولی بصورت کلی حریق به سه روش می تواند مهار شود:

  1. سر دکردن: توسط عواملی مانند آب
  2. خفه کردن: توسط عواملی مانند خاک، پتوی ضد حریق
  3. سد کردن: توسط عواملی مانند قطع جریان گاز، سوخت و مواد قابل اشتعال

خاموش کننده چیست؟

خاموش کننده ها تجهیزات ایمنی و آتش نشانی هستند که با در ابتدا هدف آن ها جلوگیری از گسترش آتش سوزی و در نهایت خاموش کردن آن هاست. این خاموش کننده ها با توجه به محیطی که در آن ها کار میشود می تواند انواع بسیار مختلفی در اندازه و عملکرد های متفاوتی باشد. ساده ترین این خاموش کننده ها کپسول های آتش نشانی هستند که هم در منازل و هم در محیط های کاری و حتی در اتومبیل های شخصی وجود دارد و عملکرد بسیار ساده ای نیز دارند. بزرگترین این خاموش کننده ها سیستم های اعلام و اطفاء حریق هستند

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی کپسول در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تحهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , کپسول آتش نشانی , سیستم های اعلام واطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

انواع راهکارهای افزایش سرعت لود وب سایت

راهکارهای افزیش سرعت لود وب سایت بسیارند در این مقاله سعی داریم که انواع راهکارهای افزایش سرعت لود وب سایت را مورد بررسی قرار دهیم چرا که مهمترین عامل برای گوگل سرعت بارگذاری سایت میباشد چراکه از دید بازدید کننده نیز از سایتی رضایت خواهد داشت که سرعت لود وب سایت بسیار بالا باشد در واقع بر طبق یک تحقیق کاربران سایتی را که بیشتر از ۳ الی ۴ ثانیه سرعت لود بیشتر باشد راا خواهند بست.

کش وبسایت خود را فعال کنید:

در این روش وبسایت خود را طوری طراحی میکنید که کش وبسایت شما در مرورگر سایت کاربر ذخیره شود در این صورت وقتی کاربر دوباره به وبسایت شما وارد شود سایت شما از نو برای کاربر بارگذاری نمیشود و سایت خیلی سریع تر به کاربر نمایش داده میشود.

قالب مناسبی را انتخاب کنید:

نوع قالب طراحی سایت شما در افزایش یا کاهش سرعت سایت موثر است. برای مثال قالب پیش فرض ۲۰۱۴۴ در وردپرس را در نظر بگیرید. این قالب بسیار سبک است و خیلی زود لود میشود. اما در مقابل آن  قالبهایی وجود دارد که با افزودن هزاران امکانات مختلف از طرفی دست کاربر برای زیباسازی سایت باز میشود و از طرف دیگر سرعت سایت تا حد زیادی کاهش میابد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: افزایش سرعت لود سایت , افزایش سرعت سایت , طراحی سایت در کرج , سئو در کرج , سئو , طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana
همایش حریق و مواد 2017 Fire and Materials

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، پانزدهمین همایش بین‌ المللی حریق و مواد(Fire and Materials) یک گردهمایی بین‌ المللی در زمینه عملکرد اطفاء حریق مواد و محصولاتی که با استفاده از آن‌ ها تولید می‌ شوند – ۶ تا ۸ فوریه ۲۰۱۷(۱۸ تا ۲۰ بهمن ۹۵) برگزار می گردد. این همایش بر نیازهای شرکت‌ های تولیدکننده، مشتریان آن‌ها، طراحان و تنظیم‌ کنندگان که به اطلاعات به‌روز در زمینه مسائل مرتبط با حریق، شامل مواد جدید، کاربردها، روش‌ های ارزیابی و الزامات نظارتی نیاز دارند، تمرکز یافته است. مقالات مرتبط با مواد بازدارنده شعله، کاربردها و مدل‌ سازی آن‌ ها، و همچنین مواردی در زمینه عملکرد این مواد در کاربردهای ساخت‌ و ساز، الکتروتکنیک و حمل‌ و نقل پذیرفته می‌ شوند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: همایش حریق و مواد ۲۰۱۷ Fire and Materials , همایش حریق , همایش حریق و مواد , حریق و مواد , fire and materials , ماهنامه مهندسی حریق , مجله حریق , مهندسی حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ارتقاء IT، تجارت الکترونیکی روی کار آمد که بر اساس تکنولوژی چندرسانه ­ای و شبکه بود و معامله­ا از طریق اینترنت صورت می­گرفت که شبکه­ ی آزاد عمومی نام داشت که برای اجرای فرایندهای مختلف تجارت الکترونیکی مؤثر بود. تجارت الکترونیکی، تجارتی آن­لاین در اینترنت است. برای ایجاد تجارتی ایمن در فرم خدمات شبکه، ایمنی نقش مهمی در چنین فرایند تجاری دارد. در تجارت الکترونیکی، موضوعات ایمنی روز به روز بیشتر مورد

ما رویکردهای نامتقارن را در استفاده از این نوع تجارت و سایر الگوریتم­های خاص رمزگذاری توصیف می­کنیم که در محیط­های اینترنتی لازم است. در این قسمت از سایت آوینا وب، ما از مدل معاملات اینترنتی بر اساس PGP استفاده می­کینم تا نشان دهیم که چه میزان پرداخت ایمن وجود دارد و چگونه اطلاعات مشتریان توسط PGP کنترل می­شود. در همین راستا، ما از جدول مقایسه الگوریتم­های نامتقارن استفاده می­کینم که در آن همه مشخصات الگوریتم را تحلیل می­نماییم.

بخش سوم) مسئله سرور:سرور بخش اصلی تجارت الکترونیکی است. سرور ترکیب نرم­ افزارها و سخت­ افزارها است که در CPU نصب می­شود و داده­های حساس را ذخیره می­کند (هزینه، کیفیت و غیره). مسئله سرور به معنای این است که اطلاعات برای مشتریان دردسترس نیست یا سرور به نیاز کاربران پاسخ نمی­دهد. این موضوع اصلی ایمنی در شبکه ارتباطات است.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجارت الکترونیک , ایمنی تجارت الکترونیک , طراحی وب سایت , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , سئو , سئو در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، طبق گزارشات و مقالاتی که قبلا در مجله حریق و مهندسی حریق ارائه شده بود، سیستم های ایمنی در برخی از خودرو ها از بهترین امکانات روز دنیا بهره برده اند. در این مطلب مهم‌ ترین سیستم‌ های ایمنی خودرو ها در ۲۵ سال اخیر آورده شده است.

1. ترمز ضدقفل یا ABS

تا قبل  از اواسط دهه ۹۰ میلادی، ABS میان خودروسازان محبوبیتی نداشت. بدون ABS ، راننده‌ها مجبور بودند برای قفل‌نشدن چرخ‌ها در سطوح لغزنده، مدام پدال ترمز را فشار دهند. در این حالت، فرمان خودرو در کنترل راننده نبود. اما بزرگترین مزیت ABS نیز همین فرمان‌پذیری خودرو در هنگام سرخوردن است. همچنین ABS در هر لحظه می‌تواند فشار ترمزها در هر چهار چرخ به صورت جداگانه تنظیم کند.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: بررسی برترین سیستم‌ های ایمنی در خودروها , سیستم های ایمنی خودروها , ایمنی خودرو , خودرو , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مجله حریق , مهندسی حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

پیش از ارائه مقاله، در وبلاگ بازار نگین رازی در مورد برخی تجهیزات ترافیکی مثل نقش بشکه های ترافیکی در تجهیزات ترافیکی و حریق هایی که ممکن است در جاده ها صورت گیرد که نیازمند تجهیزات ترافیکی ایمنی هست در نقش پتوی ضدحریق در تجهیزات ترافیکی و ایمنی گفته شده بود. در این مقاله قصد ارائه تاثیر تجهیزات ترافیکی با نیوجرسی را داریم. با مقاله تجهیزات ترافیکی نیوجرسی ها، انواع آن، کاربرد و لزوم استفاده از آن ها در ادامه مطلب همراه باشید.

نیوجرسی

احتمالاً بارها برایتان پیش آمده است که بلوک های بسیار بزرگ پلاستیکی را در حاشیه خیابان ها دیده باشید که قرار گرفته اند اما هیچ گاه متوجه ضرورت و کاربرد این بلوکه ها نشده باشید. کاربرد اصلی این بلوک ها مسدود کردن راه ها است. به این بلوک های بزرگ که در تجهیزات ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرد، نیوجرسی می گویند.

در حال حاضر استفاده از نیوجرسی های بتنی یا پلاستیکی بسیار مناسب تر از گاردریل ها جهت جداسازی مسیرهای مختلف است. دلیل الزام استفاده از نیوجرسی ها بجای گاردریل در تجهیزات ترافیکی، صدمات بسیار زیادی است که گاردریل ها پس از برخود خودرو با آن دارد می باشد. گاردریل ها بسیار ضعیف تر و شکننده هستند و در صورتی که خودروی سنگین به این گاردریل ها برخورد کند از جاده خارج شده و ممکن است وارد لاین مخالف شود و حادثه تلخی را رقم بزند. این در حالی است که استفاده از نیوجرسی های بتنی بدلیل افزایش وزن بسیار زیاد، از عبور خودرو از آن ممانعت می کند.


:: برچسب‌ها: تاثیر تجهیزات ترافیکی با نیوجرسی , تجهیزات ترافیکی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , نیوجرسی , نیوجرسی پلاستیکی , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

وب سایت های فروشگاهی باید ویژگی های بسیار مهمی را رعایت کنند تا کاربر اطمینان خاطر داشته باشد و در آن خرید انجام دهد. قطعا فروشگاهی به همتای دیجی کالا قوانین سختی در طراحی سایت فروشگاهی و همچنین تمام جزئیات خود دارد که به جایی رسیده است تا اطمینان کاربران را جلب کرده است. اما این ویژگی ها چیست؟

طراحی وب سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟

همانگونه که گفته شد، طراحی وب سایت فروشگاهی باید قوانین سختی در آن رعایت شود تا بتواند نمرات مثبتی در ارائه محصول و فروش خود داشته باشد.
وب سایت فروشگاهی خود ایجاد کردید تنها چند محصول در آن قرار ندید که تعداد آن طوری باشد که تنوع در آن احساس نشود و یا حتی در چارچوب آن همگی قرار بگیرند و فضای خالی در آن دیده نشود.
دیگر ویژگی مهمی که در طراحی وب سایت فروشگاهی باید در نظر داشته باشید، ظاهر فروشگاه شماست. ظاهر فروشگاه باید طوری جذاب به نظر برسد که کاربر از آن دل نکند. تا می توانید در بخش های مختلف از رنگ های شاد استفاده کنید. به طور مثل در دسته بندی های خود از رنگ های آبی، قرمز، سبز و زرد استفاده کنید تا هم بخش های شما متفاوت از یکدیگر باشند،
در آخرین مرحله اگر می خواهید مشتری خود را از خریدش راضی نگاه دارید، محصولات خود را با بسته بندی بسیار شکیل و در سلامت کامل تحویل دهید.


:: برچسب‌ها: طراحی سایت در کرج , طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاهی , سئو , سئو در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ارجحیت سازه های بتنی نسبت به فولادی در برابر آتش سوزی نادرست است

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، ادعای ارجحیت سازه های بتنی نسبت به فولادی در برابر آتش سوزی را رد کرد و گفت: براساس نتایج مطالعات، از مجموع ساختمان های بزرگی که براثر آتش سوزی در فاصله سال های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۲ ویران شدند، ۷ ساختمان از جنس بتن آرمه و ۶ مورد فولادی بودند.
وی درباره نتایج مطالعات صورت گرفته درباره سازه هایی که بر اثر آتش سوزی ویران شده اند، توضیح داد: این حوادث مربوط به سال های ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۲ است که سه مورد آن به حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر برمی گردد و ۵ مورد نیز به خاطر نوع مصالح بنایی بکار رفته در ساختمان، شاهد ویرانی آنها بوده ایم.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ارجحیت سازه های بتنی نسبت به فولادی در برابر آتش سوزی , آتش سوزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana
گوگل تعداد لینک هایی که از طریق دستور Link نمایش داده می شد را افزایش داده است!

گوگل تعداد لینک هایی که از طریق دستور Link (لینکهای موثر یک وبسایت) نمایش داده می شد را افزایش داده است! در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۵ این تغیر مشاهده گردید.

قطعا برای افرادی که در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت می کنند دانستن این نکته که چه صفحاتی از سایتشان در گوگل ایندکس شده است و سرعت ایندکس شدن آنها چقدر می باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.  به یاد داشته باشید که بررسی و تحلیل و کسب

دستورات گوگل

دستور (site) : این دستور با فرمت ‘ آدرس سایتsite: ‘ نوشته می شود و خروجی آن صفحات index شده ی یک سایت می باشد. همچنین در دراخل یک وبسایت عملیات جستجو را انجام می دهد.

 

حتما بخوانید  عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش سوم

دستور intitle: با استفاده از این دستور، می توانید یک عبارت را جستجو کنید و صفحاتی را بیابید که با عبارت فوق در عنوان آنها به کار رفته است.

دستور (intitle) : .

چه اتفاق جدیدی در گوگل افتاده است؟

قبل از این تغییر تعداد لینک های نمایش داده شده از طریق دستور link  !

این تغییر فعالیت های سئو را وارد مرحله جدیدی ساخته است و فعالان سئو  باید دقت بالاتری برای تحلیل و بررسی این خروجی ها به خرج دهند و زمان بیشتری برای فعالیت روی تحلیل رقبا بپردازند.

حتما بخوانید  عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش ششم

در هر صورت باید دید که آیا گوگل اخبار جدیدی در این مورد منتشر خواهد کرد یا خیر و از طرف دیگر اثرات مختلف این تغییر را در نتایج جستجو بررسی نمود.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , سئو , سئو در کرج , گوگل , افزایش تعداد لینک های خروجی دستور Link گوگل! , ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی، ۲ الی ۴ اسفند ۹۵، پارس جنوبی

معرفی ایده‌ ها و تولیدات فناورانه نفتی در فن بازار نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رشد روز افزون شرکت‌ ها و کسب‌ و کارهای فناور از یک طرف و توسعه صنایع بزرگ و متوسط، موضوع ارتباط میان کسب‌ و کارهای فناور و صنایع را بیش‌ از پیش مطرح می‌ شود چرا که ارتباط میان کسب‌ و کارهای فناور و صنایع می‌تواند حرکت اقتصاد مبتنی بر تولید و دانش را روز به روز تسریع بخشد.

نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی

نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی

شرکت کنندگان این فن بازار شرکت‌ها و صنعتگران داخلی، صنایع و مؤسسات مرتبط هستند.شرکت کنندگان این فن بازار شرکت‌ها و صنعتگران داخلی، صنایع و مؤسسات مرتبط هستند.


اهداف برگزاری فن بازار نفت گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی ایران (پارس جنوبی) گستره وسیعی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به شناسایی و معرفی شرکت‌های داخلی ارائه دهنده محصولات و خدمات فناورانه به صنایع مستقر، معرفی صنایع، نیازمندی‌ها و مشکلات مربوطه به شرکت‌های فناور و تولید کننده، شبکه سازی و تسهیل در تبادل بازار بین شرکت‌های فناور و تولید کنندگان و صنعتگران، کشف زمینه‌های جدید جهت ورود و فعالیت شرکت‌های فناور مستعد اشاره کرد.

نخستین فن بازار نفت گاز و پتروشیمی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و پارک فناوری استان بوشهر و حمایت شرکت های مستقر در منطقه، ۲ الی ۴ اسفندماه سال جاری در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , نفت گاز پتروشیمی , نفت، گاز و پتروشیمی , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش بازار نگین رازی، سیستم های اعلام و اطفاء حریق، دارای مشخصات فنی هستند که در استفاده از آن ها در مواقع ضروری باید به آنها آشنا بود یا در صورت تعمیر و نگهداری یکی از الزامات، دانستن مشخصات فنی آن ها ست تا در صورت بروز مشکل در عملکرد آن ها، خطری شما را تهدید نکند.

مشخصات فنی سیستم اطفاء حریق با گاز دی اکسیدکربن

مشخصات گاز دی اکسیدکربن:

کپسول های دی اکسید کربن در اندازه های ۶ کیلوگیری تا ۵۰ کیلوگیرمی که به ترتیب دستی و چرخدار می باشد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کپسول های آتش نشانی دستی و چرخ دار باید به شکلی باشد که بشود به سادگی از آنها استفاده کرد. دستورالعمل استفاده از آن ها دارای تاریخ بررسی، تاریخ شارژ مجدد و نام بررسی کننده آن است که باید بر روی این کپسول ها نصب شود.

لوله ها واتصالات:

جنس لوله ها در سیستم های پرفشار، لوله و اتصالات مربوطه باید حداقل تحمیل فشار ترکیدگی ۸ اتصال را مطابق زیر داشته باشد

شیرها:

در شرایطی که فشار ثابتی شیرهای استفاده شده در سیستم های پرفشار است باید دارای حداقل تحمل فشار ترکیدگی ۷ باشد و این در حالتی است که تحت فشار ثابتی قرار ندارد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سیستم های اعلام و اطفاء حریق , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , مشخصات فنی سیستم های اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

در PHP  همانند سایر زبان های برنامه نویسی, توابع یکی از مهمترین ابزارها برای طراحی برنامه ها هستند این زبان برنامه نویسی دارای بیش از ۷۰۰ تابع درون ساخته می باشد که امکان انجام بسیاری از کارها را را راحتی در اختیار برنامه نویس قرار می دهد .

تعریف کلی توابع؟

توابع، الگوهایی استاندارد و تعریف شده در زبان های برنامه نویسی  از جمله زبان php هستند که پس از دریافت مقادیر ورودی, پردازش خاصی را در خود انجام می دهند و  پس از آن خروجی حاصل از این پردازش در ادامه برنامه قابل استفاده می باشد.

تابع در زبان PHP

تعریف تابع در زبان PHP  با کلمه کلیدی function آغاز می شود و سپس نام آن تابع که باید منحصر به فرد و غیر تکراری باشد .

قوانین نام گذاری توابع :
  1. نام متغیر باید با حرف یا Underscrore( _ ) شروع شود.
  2. نام متغییر تنها  شامل حروف الفبا a-z ,A-Z  عدد ۰-۹  و “_”می باشد.
  3. متغیرهایی  که دارای بیش از دو کلمه هستند, میتوانند با “_” از هم جدا شوند مثل hello_world  و یا در صورتی که بصورت پیوسته باشند به جهت خوانایی باید حرف اول کلمه دوم با حرف بزرگ نوشته شود. مثل helloWorld .

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش php (توابع) , آموزش پی اچ پی , php , طراحی سایت در کرج , سئو در کرج , سئو , طراحی سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، ساعت ١۵ دقیقه بامداد روز(یکشنبه، ١٠ بهمن ماه) بر اثر صاعقه شدیدی که در نوع خود بی سابقه بود، مخزن ١٠٢ مرکز انتقال نفت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تهران دچار حریق شد.

 

آتش سوزی گسترده پالایشگاه تهران

نظر یکی از متخصصین درباره آتش سوزی پالایشگاه شهید تندگویان:


این فناوری که پس از وقوع حوادث اخیر در صنایع نفت و پتروشیمی بارها توسط کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده، توسط شرکت مایان انرژی در ایران عرضه شده و دارای مزایای زیر است:



:: برچسب‌ها: حریق پالایشگاه تهران , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش بازار نگین رازی، کار در ارتفاع خطرات بسیار زیادی را دارد که کارکنان باید حتما از تجهیزات ایمنی مثل کلاه ایمنی و لباس کار ایمنی و همچنین کفش های ایمنی استفاده کنند. در ادامه به کلاه های ایمنی در ارتفاع اشاره خواهیم کرد.

تجهیزات کلاه ایمنی و حفاظت در ایمنی

کلاه ایمنی باید بدون هیچ مزاحمتی و با راحتی بسیار زیاد در حین استفاده، فرد را در مقابل ضربه و سقوط اشیاء محفاظت کند. کلاه های ایمنی در ارتفاع دارای بند چانه محکمی هستند که باعث می شود تا از افتادن کلاه حین کار از سر فرد جلوگیری کند و این اتفاق را به حد بسیار زیادی کاهش دهد.

ا

راحتی کلاه های ایمنی

سیستم نوارکشی تعلیق و هد بند فومی ضخیمی که در کلاه ایمنی وجود دارد باعث می شود تا حداکثر میزان راحتی برای کاربر فراهم شود. فومی که بعنوان لوازم جانبی موجود باشد امکان تنظیم کردن کلاه را در سر های کوچک تر در اختیار فرد قرار می دهد.

 

تنظیم ساده و کامل

با استفاده از چرخ های تنظیمی که جدیداً بر روی کلاه های ایمنی مثل مدل های ورتکس قرار گرفته می شود، می توان هنگام قرارگیری کلاه ایمنی بر روی سر، اندازه هد بند را به سرعت و سادگی حتی با وجود دستکش، تنظیم کرد.

 

سازگاری

شیارهای جانبی را می توان برای نصب محافظ های چشم و گوش استفاده کرد. با توجه به نوع نیاز فرد می توان بصورت همزمان یا حتی جداگانه از هردو ابزار استفاده کرد. جهت قرارگیری محافظ گوش بصورت صحیح و استاندارد، شیارهای روی کلاه بصورت منحنی در بالای گوش ها قرار میگیرد.

 

ویژگی های کلاه ایمنی برای کار در ارتفاع و نجات

  • بند چانه کلاه برای کاهش خطر افتادن کلاه ایمنی و در نتیجه برخورد اشاء و نیروی ضربه در حین سقوط طراحی شده است
  • سیستم نوارکشی تعلیقی حداکثر راحتی فرد در استفاده از کلاه ایمنی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هدبند
  • وجود چرخ تنظیم حتی با استفاده از دستکش

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات کلاه ایمنی در ارتفاع , کلاه ایمنی , تجهیزات کلاه ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

عامل دیگری که کاربرانتان را ممکن است از وب سایتتان فراری دهد، پخش خودکار چندرسانه ای است. حتما برایتان پیش آمده وارد وب

پخش چندرسانه ای

قصد دارید تا در وب سایت خود از چندرسانه ای هایی مثل فایل صوتی یا ویدئویی استفاده کنید؟ نیازی نیست بی خیال آن شوید، فقط دقت داشته باشید که این موضوع باعث فراری دادن کاربران وب سایتتان نشوید! زیرا حتی اگر خودتان را جای کاربرانتان قرار دهید، حتما برایتان

کامپیوتر خود می تواند فایل صوتی را پخش کند. هرگز این موضوع را فراموش نکنید که امروزه در دنیای وب و بازاریابی دیجیتالی، استفاده از ویدئوهای مناسب در وب سایت یا شبکه های اجتماعی بسیار موثر است. پس بهتر است از آن ها در فضای مناسب تری استفاده کنید تا علاوه بر فراری ندادن کاربران وب سایتتان، توجه آن ها را نیز جلب کنید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , سئو , سئو در کرج , عوامل فراری شدن کاربران سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana
عملیات پلاسکو به اتمام رسید

پنج‌شنبه سیاه پلاسکو، یازده سپتامبر تهران
عملیات پلاسکو به اتمام رسید

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، ساختمان تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران که طبقه نهم آن از ۸ صبح پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ دچار حریق شده بود، بعلت ضعف ساختاری سازه فولادی و شدت حرارت آتش‌سوزی فرو ریخت. در این حادثه بیش از  ۲۰۰ آتش‌نشان به محل اعزام شده بودند که متاسفانه در اثر فروریختن ساختمان، ۱۶ نفر از آتش‌نشانان و ۴ نفر مالکینی که علیرغم اخطارهای آتش‌نشانان و پلیس، برای برداشتن اسناد و اموالشان به ساختمان برگشته بودند، در زیر صدها تن آوار مدفون شدند.

لیکن عدم توجه به این مهم ضمن آنکه غم‌انگیزترین تراژدی سال ۱۳۹۵ را رقم زد، ضربه‌ای مهلک بر اقتصاد صنعت پوشاک تهران، در بحبوحه رونق اقتصادی ایام آخر سال وارد کرد.

البته برخی با این ادعا موافق نیستند و فرضیاتی مانند وقوع انفجار در طبقات فوقانی پلاسکو را مطرح می‌کنند و این گونه نتیجه می‌گیرند که برج ۱۷ طبقه اسکلت فلزی نمی‌ریخت، اگر انفجاری در آن رخ نداده بود. فرضیه‌ای که برخی از موافقانش، برای اثباتش دلایلی نیز می‌تراشند و مستنداتی نیز ارائه می‌کنند.

انگار نه انگار که می‌بایست بررسی کرد چرا این سازه فروریخت؟ آیا در طراحی سازه آن خطایی وجود داشت، یا در اجرایش خوب عمل نشده بود؟ اگر ضعف سازه عامل ریختنش بود، چه می‌شد کرد که از فروریختنش جلوگیری شود و چه باید کرد در آینده سازه های مشابه یا حتی ساختمان های نوساز از گزند چنین آسیب های مرگباری در امان باشند؟

 

ادامه مطلب(کلیک کنید)



:: برچسب‌ها: عملیات پلاسکو به اتمام رسید , پلاسکو , عملیات پلاسکو , حادثه پلاسکو , ساختمان پلاسکو , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سیستم های اعلام و اطفاء حریق، بدلیل حساس بودن تجهیزاتشان نیاز است تا یک اپراتور یا فرد مسئول از آنها بصورت مداوم و منظم محافظت کند. در صورتی که این کار انجام نشود ممکن است تجهیزات این سیستم ها دچار نقص های فنی شود و در مواقع ضروری عملکرد آن ها دچار اختلال شود.باتری خانه ها و دیزل خانه ها بدلیل وجود مواد اشتعال زای بسیار زیاد و خطرناک نیاز دارند تا علاوه بر وجود یک سیستم اعلام و اطفاء حریق گسترده و قوی، تجهیزات آن ها نیز مورد بررسی بصورت منظم قرار بگیرد. در صورتی که تجهیزات این سیستم ها کم باشد یا عملکرد آن ها مورد بررسی قرار نگیرد،

 

چگونگی حفاظت از باتری خانه

در تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حریق باتری خانه هایی وجود دارد که می توان از سیستم کپسولی یا سیستم اطفاء حریق اتوماتیک بدلیل نبودن حضور دائمی کارکنان استفاده کرد. سیستم اعلام حریق همانند ساختمان کلید خانه می باشد. در باتری خانه بدلیل اطمینان بیشتر آشکارسازهای حرارتی، ااز این نوع اشکارسازها استفاده می شود که بدلیل احتمال انفجار در این مکان ها از تجهیزات ضد انفجار نیز بهره گرفته می شود.

 

چگونگی حفاظت از دیزل خانه

در پست هایی که دیزل خانه ها وجود دارد، نصب سیستم های اعلام و اطفاء حریق بسیار ضروری می باشد. سیستم های اعلام و اطفاء حریق در دیزل خانه به صورت امکان پذیر است:

 

ادامه مطلب(کلیک کنید)



:: برچسب‌ها: چگونگی حفاظت از تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حریق , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حریق , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

راهکار های سئو فروشگاه اینترنتی

در دنیای وب فروشگاه های متفاوت و زیادی وجود دارند اما بسیاری از این فروشگاه ها در حد یک فروشگاه متروکه باقی مانده و هیچ کاربری وارد سایت نمیشود در این مقاله قصد داریم راهکار های سئو فروشگاه اینترنتی را مورد بررسی قرار دهیم تا از درآمد های ناشی از ورود کاربران به فروشگاه خود لذت ببرید.بطور کلی هر چه سئو فروشگاه اینترنتی شما بشتر باشد میزان بازدید کننده بیشتری وارد وبسایت شما خواهد شد و به طبع میزان درآمد شما افزایش خواهد یافت.

راهکار های سئو فروشگاه اینترنتی زیادی در سطح اینترنت وجود دارد اما در وبلاگ آوینا وب سعی کردیم بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهیم:

  •  یک شرکت طراحی سایت معتبر برای طراحی سایت خود انتخاب کنید

فروشگاه های زیادی در سراسر دنیای وب وجود دارند همه آنها به دنبال حذب بازدید و ترافیک بیشتر برای وبسایت خود میباشند اما چرا خیلی از این فروشگاه های اینترنتی موفق به جذب ترافیک و کسب درآمد نمیشوند ؟ پاسخ این سوال به خیلی از موارد مرتبط میشود برای مثال عبارت است از : سئو فروشگاه اینترنتی.

 

  1. ایجاد یک فروشگاه اینترنتی اصولی که تمامی موارد سئو و بهینه سازی وبسایت درآن رعایت شده باشد
  2. جذب ترافیک خوب و هدفمند از طریق گوگل و شبکه های اجتماعی
  3. ایجاد حس خوب و لذت بخش به کاربر از طریق ایجاد سایتی بسیار شیک و کاربر پسند که دسترسی آسانی به تمامی بخش های فروشگاه داشته باشد
  4. تبدیل بازدید کننده به مشتری وفادار و معرفی مشتری های دیگر از طریق تکنیک های تخصصی بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ 

 

یکی دیگر از راهکار های سئو فروشگاه اینترنتی به این صورت است که با ابزار های مختلف مانند Google Analytics  رفتار مشتریان خود را در سایت مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم و قسمت های که به نظر دارای ایراد میباشند را برطرف و همچنین نقاط قوت را تقویت کنید.

در نهایت شرکت آوینا وب به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در پروژه های خود تمامی موارد گفته شده در بالا را مد نظر خود قرار میدهد و شما را از صفر تا صد یعنی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی تا فروش محصول و افزایش فروشتان حمایت خواهیم کرد و در کنار شما هسیتم شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق فرم ارتباط با ما  ، با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

 

ادامه مطلب: https://avinaweb.com/seo-online-store-solution/



:: برچسب‌ها: راهکار های سئو فروشگاه اینترنتی , سئو , سئو در کرج , سئو فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش بازار نگین رازی، در تجهیزات ترافیکی و همچنین ایمنی و آتش نشانی، پتوی ضدحریق یکی از الزامات استفاده در شرایط مخصوص توسط آتش نشانان یا امدادگران می باشد که در ادامه در رابطه با این پتوها صحبت خواهیم کرد.

پتوی ضد حریق یا نسوز چیست؟

پتوی ضدحریق ابزاری امنیتی است که برای خاموش کردن آتش و از بین بردن آن در نقطه شروع طراحی و تولید شده است. این پتوهای ضد حریق شامل ورقههایی مقاوم است که در برابر آتش مقاوم هستند و بر روی آنها قرار میگیرند تا آتش را خفه کند.

 

نقش پتوی ضدحریق در تجهیزات ترافیکی

پتوهای نسوز یا ضدحریق نقش  بسیار مهمی در امداد و نجات های جاده و شهری نیز می تواند داشته باشد که یکی از الزامات تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است. در حوادث جاده ای درون یا برون شهری قطعا آتش سوزی ها رخ می دهد که گاهی اوقات نیاز هست تا یک فرد از حریقی که در آن گرفتار شده است نجات پیدا کند و این نجات پیداکردن در راستای کمتر صدمه دیدن فرد است که این پتوها گزینه های بسیار مناسبی هستند. این پتوها علاوه بر استفاده امدادگران، در منازل و ساختمان های اداری تجاری نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پتوهای ضد حریق معمولا از فایبرگلاس و کولار ساخته می شود و اغلب به شکل تاخورده است تا در استفاده سریع فرد دچار مشکل نشود.

 

کاربرد های دیگر:

این پتوها می توانند در کنار کپسولهای آتش نشانی قرار بگیرد و مکمل یکدیگر باشند. همچنین این پتوها غیرقابل اشتعال بوده و تا دمای ۹۰۰ درجه قابل استفاده است و در حریق های کوچک با خفه کردن آتش و جلوگیری از رسیدن اکسیژن به آتش، آن را خاموش می کند. بخاطر سادگی و آسانی استفاده از آن، یک پتوی نسوز برای افرادی که در استفاده از کپسول های آتش نشانی بی تجربه هستند می تواند بهترین انتخاب باشد.

پتوهای ضدحریق بزرگتر در آزمایشگاه ها و صنایع بیشتر استفاده می شود که از جامه پشمی ساخته شده اند که آن ها را با مایع ضد حریق آغشته می شوند. این پتوها به شکل عمودی در مکان های مخصوصی قرار میگیرند تا بتوان از آن ها به سریع ترین شکل ممکن استفاده کرد و با بیرون کشیدن آن ها و انداختن روی فردی که لباسش دچار حریق شده، بهترین راه نجات اوست.

تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

نحوه استفاده از پتوهای ضدحریق:

برای این که یک حریق ایجاد شود ، هر سه ضلع مثلث آتش می بایستی حضور داشته باشند : گرما ، سوخت و اکسیژن

پتوی نسوز باید بر روی ماده ی جامد بچسبد و آتش را در برگیرد. چه پتوی نسوز از بالا روی جسم مشتعل قرر گیرد چه اطرافش را محاصره کند، وظیفه اش آن است که از رسیدن اکسیژن به آتش جلوگیری نماید ، که این باعث خاموشی شعله می شود.



:: برچسب‌ها: نقش پتوی ضدحریق در تجهیزات ترافیکی و ایمنی , پتوی ضدحریق , پتو ضد حریق , تجهیزات ترافیکی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana
وجود مراکز پرخطر در تهران و تهدید زندگی مردم

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، امروزه شاهد بسیاری از مراکز پرخطر در تهران هستیم که زندگی بسیاری از مردم را تهدید می کند.

سردار غلامرضا جلالی در سخنرانی دومین نشست هم افزایی اساتید شهرسازی دانشگاه های کشور که در سازمان پدافندغیرعامل برگزار شد گفت: امنیت شهرها بصورت مستقیم با امنیت مردم در ارتباط است. لازم است تا پدافندغیرعامل در لایه های شهری و مدیریتی و همچنین زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که گسترش بسیاری از شهرها مثل تهران، براساس معیارهای شهرسازی صورت نگرفته و طرح جامعی برای آنها در اختیار نبوده است. بسیار از مراکز تولید و ذخیره مواد شیمیایی در شهرها وجود دارد که طراحی برای مدیریت بحران آنها وجود ندارد و اکثر مردم از آنها بی خبرند.

مهندسی حریق

جلالی گفت: موضوع تخلیه و اسکان اضطراری در طرح های توسعه شهری موضوع بهره برداری چندمنظوره از فضاهای شهری و زیرساخت آن مانند خطوط انتقال گاز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پایان گفت: باید برای کارکردهای دفاع شهری، ساختار مدیریتی تعیین و فرمانده، ساختار و ابزار آن را آماده و مشخص کرد.



:: برچسب‌ها: وجود مراکز پرخطر در تهران و تهدید زندگی مردم , پدافند غیرعامل , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , حریق , آتش نشانی , مجله آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

لینکدین (Linkedin) یک شبکه اجتماعی حرفه ای برای کاربرانی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند و همچنین ابزار مناسبی برای شبکه سازی شغلی می باشد. بنا براین ساخت یک پروفایل حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یک اصل مهم

باتوجه به این که لینکدین یک ابزار ارتباطی حرفه ای می باشد, باید خودتان را حرفه ای معرفی کنید. پروفایلتان باید شامل یک رزومه کامل و بی نقص باشد.

تصویر پروفایل یا Profile Picture

دو طرز فکر اصلی در مورد بارگزاری عکس پروفایل شما وجود دارد. کاربرانی که از لینکدین در درجه‌ی اول برای استخدام استفاده می‌کنند.

در کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا کسی برای رزومه‌ی شغلی خود عکس پروفایل قرار نمی‌دهد. با این حال در این کشورها نیمی از حساب‌های لینکد‌ین دارای عکس می باشند.

این موضوع نشان دهنده ی این است که کاربرد اولیه ی لینکدین استخدام نمی باشد. بلکه برای ایحاد یک شبکه ی ارتباطی با افرادی است که آن ها را می شناسید بنا براین داشتن عکس برای شناخت افراد امری ضروری می باشد.

نکته مهم:

تصویر پروفایل شما به شما کمک می کند که دیگران شما را به یا بیاورند پس از تصویر مناسب و حرفه ای استفاده کنید.

از لوگو و آواتار استفاده نکنید زیرا نشان کمبود اعتماد به نفس است.

عنوان یا Headline 

در این بخش شما خود را در ۱۲۰ کلمه یا کمتر توصیف می کنید. لزوما نباید درباره ی شغل فعلی تان بنویسید. به خصوص زمانی که دنبال شغل جدیدی می گردید.

نکته مهم:

به خاطر داشته باشید که در نظر اول مردم عنوان پروفایل شما را می بینند بنابر این مطمئن شوید که تاثیر اولیه‌ی مناسبی می‌گذارید.

خلاصه یا Summary

بعد از عنوان، خلاصه بخشی است که همه آن را مطالعه می کنند و باید نشان دهنده ی این باشد که شما  چه کسی هستید و در چه زمینه‌ای تخصص دارید. این بخش فرصتی برای نشان دادن خودتان است.

تمرکزتان روی دستاورد هایتان باشد و نقاط مثبت خودتان را به زبان ساده و قابل درک بیان کنید.

مثلا : من یک طراح سایت هستم که معتقدم یک وبسایت خوب باید دارای محتوای بهینه‌سازی شده و به روز باشد و ظاهر سایت باید دارای هارمونی در رنگ‌ها, استفاده از لوگو و عنوان خوانا و دسترسی راحت به تمام محتوا‌ ها را دارا باشد.

در نظر اول یاید هدف وب سایت برای کاربر مشخص باشد.

همچنین حتما کلید‌واژه‌هایی مناسب را که در گوگل بسیار جستجو می‌شود را به کار ببرید تا زمانی که یک مدیر به دنبال یک کاندیدا برای استخدام می‌گردد، احتمال بیشتری داشته باشد که پروفایل شما را بازدید کند.

قطعا همه خلاصه‌ی شما را می‌خوانند، بنابر این اطمینان حاصل کنید که تمام آنچه می‌خواهید درباره‌ شما  بدانند را در آن نوشته اید.

تجربه یا Experience

صفحه ی پروفایل لینکد‌ین شما مانند یک رزومه‌ی کاری شامل تمام پیشینه‌ی کاری مرتبط شما می باشد. نباید چیزی از تاریخچه شغلی تان از قلم بیفتد با این حال از نوشتن مطالب کلیشه ای دوری کنید. نیازی نیست همه‌ی جزئیات را وارد کنید.

در قسمت عنوان و توضیح از کلیدواژه ها استفاده نمایید تا کارفرمایان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

نکته مهم:

وقتی می خواهید با کسی ارتباط برقرار کنید، لینکد‌ین از شما سوال میپرسد: او را از کجا می‌شناسید؟

اگر قبلا با آن شخص همکار بوده‌اید باید بتوانید آن محل را از لیست بلند‌بالای تمام مکان هایی که قبلا کار کرده‌اید پیدا کنید. اگر یکی از این مکان‌ها از قلم بیفتد, بخش بزرگی از شبکه‌ی ارتباطی‌تان را از دست خواهید داد. بنابر ابن حتی زمانی که خلاصه‌ای از کارهایتان را ارائه می‌دهید، تمام محل هایی را که قبلا کار کرده‌اید را ذکر کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , سئو , سئو در کرج , نکات مهم در ساخت حساب کاربری لینکدین , لینکدین , ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()