نوشته شده توسط : bamana

کسب و کارهای زیادی را امروزه در فضای آنلاین می بینیم که اکثر آن ها ابتدا کسب و کارهای سنتی بوده اند و الان در فضای آنلاین بیشتر دیده شده اند. در این مقاله قصد دارم بیشتر درباره کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم و اینکه چرا باید کسب و کار سنتی خود را به کسب و کار آنلاین تبدیل کنید.

اگر می خواهید شما هم از مشتریان بیشتر و بازار هدف گسترده تری بهرمند شوید این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید به سمت کسب و کار آنلاین مهاجرت کنیم؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردم امروزه شاهد فعالیت کسب و کارهای بسیار زیادی در اینترنت هستیم. از همین موضوع می توان فهمید که رقابت در بسیاری از اصناف در کسب و کارهای آنلاین بسیار شدید است. برای اینکه همین حالا از این موضوع با خبر شوید سری به سایت گوگل بزنید و یکی از اصنافی که در شهر خودتان فعالیت می کند را همراه با درج نام استان یا شهر خود جست و جو کنید. مثلا : خرید کتاب در کرج. بعد از جست و جوی این عبارت این قضیه را کاملا درک خواهید کرد که چقدر کسب و کارهای سنتی به سمت آنلاین شدن روی آورده اند.

هر کسب و کاری را که امروزه می بینیم در فضای آنلاین فعالیت می کند تنها یک هدف اصلی دارد. آن هم جذب مشتری بیشتر است. البته شرکت های زیادی هم وجود دارند که فقط برای برند سازی دارای یک وب سایت اینترنتی هستند. ولی در نهایت آن ها هم به دنبال محبوبیت برند خود و جذب مشتری هستند.

 

چرا باید نسخه آنلاین کسب و کار خود را راه اندازی کنید؟

همانطور که تا اینجای مقاله در مورد کسب و کارهای سنتی که امروزه آن ها را در فضای آنلاین می بینیم صحبت کردم باید تا حدودی متوجه این شده باشید که چرا باید نسخه آنلاین کسب و کار خود را هرچه زودتر راه اندازی کنید.

فرقی نمی کند کسب و کاری که الان دارید در چه زمینه ای است. ممکن است شما صاحب یک کتابفروشی باشید. ممکن است شما شخصی باشید که در زمینه کاشی و سرامیک فعالیت می کند و یا ممکن است صاحب کارگاه یا کارخانه ای باشید.

حتما بخوانید  ایمیل مارکتینگ در تجارت الکترونیک

به این فکر کنید که اگر کسب و کار خود را آنلاین کنید چه اتفاقی برای کسب و کارتان رخ خواهد داد. اولین مزیت آن این است که بازار هدف بیشتری نصیب شما خواهد شد. البته این فقط یکی از مزایای کسب و کار های آنلاین است. در ادامه در مورد مزیت هایی که کسب و کارهای آنلاین نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند صحبت خواهم کرد.

 

مزیت های کسب و کارهای آنلاین نسبت به سنتی

 

۱.بازار هدف بزرگتر

همانطور که گفتم اولین مزیتی که آنلاین شدن کسب و کار شما برایتان دارد دسترسی به بازار هدف گسترده تری است. اجازه بدید همان مثال کتاب فروشی را بزنم. فرض کنید شما صاحب یک کتاب فروشی هستید. بیشترین مشتریان شما از کجا هستند؟ مسلما همان محدوده کتاب فروشی خودتان یا نهایتا شهری که در آن زندگی می کنید.

ولی زمانی که تصمیم به فروش اینترنتی کتاب هایتان کنید مطمئن باشید از استان های دیگر هم مشتری خواهید داشت. همین چند وقت پیش دنبال کتابی به نام “پیشنهاد رد نشدنی” بودم فقط یک سایت را پیدا کردم که این کتاب را موجود داشت آن هم اصفهان بود. و من فورا سفارش دادم. فقط به خاطر اینکه به آن احتیاج داشتم و خیلی دنبال آن می گشتم.

البته این فقط یک مثال ساده بود. شما هر کسب و کار دیگری که داشته باشید مثلا اگر مستقیما با مشتری عام هم در ارتباط نباشد (B2B) مطمئن باشید باز هم مشتریان زیادی نصیب شما خواهند شد.

 

۲.دادن سرویس به مشتریان بدون محدودیت زمانی

اگر کسب و کار شما آنلاین باشد درِ آن همیشه به روی مشتریانتان باز خواهد بود. این در صورتی است که هر کسب و کاری که سنتی است ساعت کاری خاصی دارد. هیچ وقت یک شرکت تا ساعت یک نصفه شب باز نیست!

کسب و کار آنلاین شما همیشه کار مشتریانتان را راه می اندازد. مثلا در همان کتاب فروشی آنلاین مشتری می تواند ساعت یک نصفه شب کتاب مورد نظرش را سفارش دهد و پروسه سفارش و تحویل آن به صورت کاملا خودکار صورت می گیرد. این در حالی است که حتی ممکن است شما آن موقع در خواب باشید.

حتما بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل هزینه

 

۳.صرفه جویی در هزینه های اضافی

هر کسب و کاری هزینه های اضافی زیادی دارد. در دنیای دیجیتال این هزینه ها به نصف یا حتی خیلی کمتر از آن رسیده است. مثلا فرض کنید برای ساخت کاتالوگ محصولات شرکت خود چقدر باید هزینه کنید. آن هم چندین نسخه تمام رنگی با برگه های گلاسه!

ولی اگر کسب و کارتان آنلاین باشد می توانید یک بار برای همیشه کاتالوگ خود را به صورت دیجیتال طراحی کنید و در سایت خود قرار دهید. با این کار دیگر نیازی نیست هزینه های اضافی برای تکثیر آن کنید. هر مشتری که مایل بود کاتالوگ محصولات شما را از سایتتان دانلود می کند.

 

۴.بیشتر دیده شدن

مهمترین مزیتی که کسب و کارهای آنلاین دارند این است که شما و کسب و کارتان را بیشتر در معرض دید قرار می دهند. بهترین ابزاری است که برند سازی شما را آسان تر کند. زمانی که کسب و کار شما در بستر اینترنت به صورت آنلاین باشد ابزارهایی مثل شبکه های اجتماعی در خدمت کسب و کار شما خواهند بود. که امروزه همین شبکه های اجتماعی بیشترین محبوبیت را حداقل در بین ما ایرانی ها از آن خود کرده اند.

 

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم شما را با کسب و کارهای آنلاین و مزیت های آن ها نسبت به کسب و کارهای سنتی بیشتر آشنا کنم. البته کسب و کارهای آنلاین مزیت های زیادی را دارند که در این مقاله بیشتر در موردش صحبت نمی کنم و در مقاله بعدی به صورت مفصل تر در این مورد صحبت خواهم کرد. امیدوارم قانع شده باشید که چرا باید به سمت کسب و کارهای آنلاین مهاجرت کنید.

اگر دارای هر کسب و کاری هستید فرقی نمی کند مهم این است که تصمیم خود را برای آنلاین شدن گرفته باشید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص تبدیل کسب و کار خود به کسب و کار آنلاین کسب کنید مشاوران ما در آویناوب هم اکنون منتظر شما هستند. مشاوران ما به صورت کاملا رایگان تمام مراحل را برای آنلاین شدن کسب و کار شما قدم به قدم به شما توضیح می دهند.

 

منبع :  آویناوب



:: برچسب‌ها: راه اندازی کسب و کار آنلاین , ویژگی های کسب و کارهای آنلاین , کسب و کار آنلاین , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار دنیای امروز و با توجه به اینکه هر روز به تعداد فروشگاه ها، مغازه ها و مجتمع های تجاری افزوده می شود؛ توجه به طراحی حرفه ای دکوراسیون مغازه و فروشگاهها یک نیاز ضروری است. مشتریان در پاساژها و از کنار مغازه های گوناگون عبور میکنند و در نهایت آن مغازه ای را برای خرید انتخاب می کنند که توجه و کنجکاوی آنها را تحریک کند و حس دعوت شوندگی را در آنها برانگیزد.

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار

در مبحث طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه توجه به این نکته ضروری ست که دکوراسیون داخلی هنر و علمی ست که پایه و استانداردهای خود را دارد و طراحی دکوراسیون توسط طراحان حرفه ای به شما فضایی خواهد داد که از نظر نورپردازی و تناسب در به کار گیری متریال جدید و رنگها و طراحی دکورها از همه نظر کامل و مورد توجه خواهد بود. یک ویترین جذاب و مناسب با نیازهای حرفه ی شما تنها توسط کارشناسان اهل فن طراحی و اجرا خواهد شد و این در هر صورت به نفع بازار کار شما تمام می شود.

نکات قابل توجه در بحث دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است. باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند. اگر بتوانید به خریداران حس اطمینان و اعتماد را القا کنید قطعا آنها با اطمینان خاطر بیشتری از مغازه شما خرید خواهند کرد. می توان چند فاکتور مهم را قبل از اینکه بخواهیم طرحی برای دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار شما در نظر بگیرم را لحاظ نماییم تا در نهایت به بهترین شکل این پروزه را اجرایی و عملیاتی کنیم :

۱-حتما مشخص کنیم که قرار است در این مغازه چه نوع کالا و خدماتی عرض شود. باید بدانیم اصلا هدف صاحب مغازه چیست و بر اساس آن هدف شروع به طراحی و ساخت دکور نماییم.
۲-حتما مشخص کنیم که مراجعه کنندگان این مغازه معمولا از چه طیف اجتماعی هستند و قرار است با چه وضعیت مالی از مغازه ما دیدن نمایند.
۳-موقعیت جغرافیای مغازه خود می تواند کلید بسیاری از این سوالات باشد. آیا مغازه ما در بالای شهر است و رد یک منطقه لوکس قرار گرفته و یا در پایین شهر.
۴-مغازه های اطراف ما در چه زمینه ای در حال فعالیت هستند؟ ایا هم صنفان ما می باشند و یا حوزه فعالیت انها متفاوت است؟

حتما بخوانید:  آژانس هواپیمایی

قطعا برای اینکه بتوانیم دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار را مورد بحث قرار دهیم و در نهایت یک دکوراسیون داخلی لوکس را برای شما ایجاد نماییم چاره ای نداریم که هر کدام از این مراحل را با دقت و ظرافت خاصی به جلو ببریم. باز هم می گوییم پروژه ه ای از این قبیل بسیار متفاوت هستند با پروزه ای که مثلا قرار است برای دکوراسیون منزل به کار بریم. در منزل مشخص است تعداد افراد ان چند نفر هستند و همچنین می توان با چند سوال فهمید که سلیقه و علایق انها چه چیزی است. اما ایا مغازه ای که هر روز هزاران نفر از کنار ویترین آن می گذرند و ده ها مراجعه کننده مختلف با فرهنگ و سلایق مختلف دارند را می توان به همین راحتی دیزاین کرد؟

دکوراسیون مغازه و اهمیت آن در رقابت بازار کار و هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود. ما با توجه به اصول  فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما آنچه که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون اداری , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون مغازه , ویترین , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی در انتخاب بهترین لباس عروس یا نامزدی باید به نکات زیادی توجه کنید که این نکات شامل زمان و مکان تشریفات مجالس٬ فصل مراسم٬ نقاط ضعف وقوت استایل خود که برای این کار میتوانید از یک خیاط حوب کمک بگیرید تا تجربیات خودش را در اختیارتان قرار دهد و‌‌ بسیاری مسائل دیگر٬ زیرا یکی از پر اهمیت ترین انتخاب های تشریفات عروسی می باشد که همیشه در ذهن ماندگار است.
توجه داشته باشید روزی که برای خرید و یا پرو لباس عروس می روید حتما باید کفش و لباس زیری را که می خواهید برای عروسی به تن کنید همراه داشته باشید و لباس عروس تان را با آن ها پرو کنید چرا که اندازه ی قد دامن بستگی به اندازه ی پاشنه ی کفش تان دارد و تنگی و گشادی و یا خوش فرم شدن بالا تنه ی لباس تان نیز بستگی به لباس زیرتان دارد.

نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی

نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی

• نکات مربوط به اندام

√ اگر نیم تنه ی بالایی شما بلند تر از نیم تنه ی پائین تان است٬ می توانید مدل هایی را سفارش دهید که خط کمر آن ها بالاتر هستند تا بدین ترتیب توازن در دو نیم تنه تان ایجاد شود و بدین ترتیب اندام تان را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.
اگر گودی کمرتان کم است٬ می توانید با سفارش یک دامن پف کرده ی بزرگ کمرتان را باریک نشان دهید که معمولا برای چنین لباسی از تور بهتر می توانید بهره بگیرید.
√ اگر قصد سفارش لباس نامزدی دارید و چاق هستید می توانید از رنگ های تیره تر مثل سرخابی تیره، آبی تیره، بنفش و ... استفاده کنید. رنگ های روشن مثل کرم، صورتی روشن، لیمویی، یاسی و ... برای خانم های خوش اندام و یا لاغر مناسب تر است.
√ یک پیشنهاد دیگر برای خانم های چاق این است که لباس هایی را انتخاب کنند که برش های عمودی در آن داشته باشد.
√ پارچه هایی که طرح های ریز و محو دارند برای خانم های چاق و پارچه های با طرح درشت برای خانم های لاغر و خوش اندام مناسب هستند.
√ توجه داشته باشید که اگر پایین تنه تان از بالا تنه تان بزرگ تر است یا به عبارتی در آن ها اختلاف سایز دارید، از مدل های ماهی چشم پوشی کنید.
√ عروس خانم های چاق و قد بلند می توانند از لباس های بالا تنه بلند که بهتر است از جنس حریر یا پارچه های بسیار ریز بافت و نرم مثل ساتن ابریشم و یا دانتل و گیپورهای ظریف باشد، تور های متوسط و دسته گلی به گل های روشن استفاده کنند.
√ عروس خانم هایی که قد بلند دارند و اندام شان نیز باریک است بهتر است دامن های پرچین و پف را که جنس آن می تواند تور یا ارگانزا باشد انتخاب کنند و نیز می توانند با لباس هایی با بالاتنه های چسبان و دراپه های ریز، دستکش بلند، تور سر بسیار پر چین و کوتاه، دسته گلی گرد که با تور  و روبان های ساتن پهن تزئین شده اند، انتخاب خود را کامل کنند.
√ اگر می خواهید شانه های تان کوچک تر نشان داده شوند می توانید از مدل های یقه ی نامتقارن استفاده کنید.
√ بهترین انتخاب برای عروس های قد کوتاه و چاق، لباس ترک از بالا تا پایین است، با تور بلند و تاج بلند.
√ خانم هایی که قد کوتاهی دارند و باریک هستند ترجیحا لباس های یقه دار با دنباله ی بلند و برش های عمودی، تور سر بلند و سه طبقه و دسته گل آبشاری برای شان مناسب تر است.
از پوشیدن گن های ضخیم که باعث ناراحتی تان می شود در تشریفا مجالس پرهیز کنید زیرا هم گرم تان خواهد شد و هم عرصه را به شما تنگ خواهد کرد و در آن لباس حجیم عروسی بعد از دقایقی احساس خفگی و سنگینی خواهید کرد. بهتر است برای لاغر تر نشان دادن تان در لباس عروسی فنر بگذارید تا نیازی به گن نداشته باشید و یا از گن های ظریف استفاده کنید.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: انتخاب لباس عروس و نامزدی , تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , لباس عروس مناسب استایل , نکات پر اهمیت در انتخاب لباس عروس و نامزدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

آشنایی با المان های ساندویچ پانل (بخش۱) ماموت اینگونه است که با توجه به وسعت کشور ایران و شرایط اقلیمی متفاوت در نواحی مختلف این سرزمین لازم است. روشهای ساختمان سازی متناسب با ویژگیهای خاص منطقه ای تدوین و به مورد اجرا گذاشته شود. نظر به اینکه این کشور روی یکی از کمربندهای فعال زمین لرزه در جهان قرار دارد لذا ایجاد سازه های مقاوم و امن از اولویت خاصی برخوردار است. بررسی نیاز کشور به واحدهای مسکونی نشان می دهد که با توجه به بافت جوان نیروی انسانی هر ساله به حدود ۶۰۰۰۰۰ واحد مسکونی جدید نیاز هست که روشهای سنتی ساخت جوابگوی بخش محدودی از این نیاز می باشد. علاوه بر نیازهای جدید، کیفیت ضعیف ساخت باعث استهلاک سریع ساختمانهای موجود شده که این امر باعث افزایش نیاز به ساختمان سازی جدید می شود؛ همچنین به مقوله مقاوم سازی سازه های موجود نیز باید توجه لازم مبذول گردد.

آشنایی با المان های ساندویچ پانل (بخش۱)

با توجه به نیازهای وسیع ذکر شده و لزوم بهبود کیفیت تولید ساختمان همانطور که در غالب کشورهای بزرگ نیز متداول است باید روشهای تولید صنعتی ساختمان بطور جدی مورد توجه قرار گیرد. یکی از این فنون مطرح شده در دو دهه اخیر استفاده از صفحات ساندویچی متشکل از دو لایه بتن مسلح با شبکه جوش شده و یک لایه پلی استایرن است که در برخی طرحهای ساخت مسکن در ایران به کار گرفته شده است.
در این مقال سعی بر این بوده که بیشتر با ضوابط آئین نامه ای اجرای این نوع ساختمانها آشنا شویم و برای تکمیل بحث، فیلم مستندی از نحوه اجرای عملـی چنین ساختمانهایی تهیـه و ضمیمه ایــن بحث کرده ایم. اگر توجه کافی به مجموعه ایـن پروژه شود متوجــه خواهیم شد کــه بعضی از بحث های آئین نامه ای بطور کامل در اجرا پیاده نمی شود که دلایل متعددی از جمله محدودیت های اجرایی و غیره دارد.

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل ماموت , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()