نوشته شده توسط : bamana

ساندویچ پانل های کند سوز

ساندویچ پانل ضد حریق: ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

از مهم ترین ویژگی های ساندویج پانل ماموت بویژه پلی آیزوساینوریت در مقابل آتش سوزی:

  • PIR استاندارد B1  و B2 را جهت گذر از خطر آتش سوزی می گذراند
  • PIR حین آتشسوزی قطره های آتشزا یا ذرات شعله ور را ایجاد نمی کند و باعث گسترش آتش سوزی نمی شود. دمای ابتدایی موردنیاز شعله کشیدن PIR از PUR بالاتر می باشد. پس از تماس با شعله مستقیم، PIR بلافاصله خاموش می شود و باعث گسترش آتش سوزی نمی شود و این در حالیست که EPS یا عایق های آلی زودتر مشتعل می شوند
  • ضد حریق بودن ساندویچ پانل ماموت از ویژگی های بسیار خوب انواع پانل های ماموت محسوب می شود

فروش و نصب انواع ساندویچ پانل

همانطور که گفته شد، ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد. همچنین ساندویچ پانل سقفی جهت استفاده در سقف می باشد که دارای طرح ذوزنقه و ورق زیر شیار دار می شاد. ساندویچ پانل دیواری نیز بر روی دیوار ها کار می شود که با توجه به میزان تبادل حرارت محاسبه و از ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر و به طول ۱ الی ۱۲ متر(دلخواه) تولید می شود. برای مشاوره، خرید و نصب ساندویچ پانل ها با صنعت پوشش آریانا تماس بگیرید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل ضد حریق , ساندویچ پانل ماموت , ساندویچ پنل , قیمت ساندویچ پانل , ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

حلقه ازدواج انگشتری است که هر کس بعد از ازدواج باید سال های سال در انگشت خود نگه دارد و با آن احساس راحتی نماید. به منظور خرید حلقه ازدواج در ابتدا باید تکلیف بودجه و سلیقه خود را با هم مشخص کنید تا بهترین یادگاری مراسم ازدواج خود را بخرید. این حلقه باید به نحوی انتخاب شود که هیچ روزی نخواهید آن را از انگشت خود در آورید، خیلی ها روز خرید حلقه ازدواج نمی دانند باید دنبال چه چیزی باشند و همین مسئله باعث شده روزهای زیادی را بگذارند تا حلقه ی مورد نظرشان را پیدا نمایند. در این قسمت یک راهنمای خرید حلقه با توجه به تجربه های تشریفات عروسی تان به شما ارائه خواهیم داد.

 

رینگ های پرطرفدار

اغلب عروس و دامادها دوست دارند تشریفات مجالس مجلل اما حلقه ی ازدواج ساده داشته باشند. این رینگ ها بسیار زیبا و پرطرفدار هستند و مشتریان خاص خود را دارند. البته فکر نکنید تمام این حلقه ها ارزان قیمتند، خیلی از آن ها تولید برند های خاص بوده و به همین جهت زمانی که قیمت آن ها را می پرسید ممکن است جوابی که می شنوید ، شما را شگفت زده نماید.

به نگین فکر کنید

اگر از آن دسته از آدم هایی نیستید که به گروه رینگ های ساده علاقمند هستند، پیشنهاد ما برای شما این است که انگشتر ازدواجی خریداری نمایید که با چند نگین ساده و شیشه ای تزئین شده باشد ، همانطور که اشاره شد قیمت سنگ های قیمتی زیاد هستند و نیازی به استفاده از آنها نمی باشد.

به اندازه کافی دقت کنید

اضافه وزن دو تا سه کیلوگرم کم ترین توقعی می باشد که باید پس از ازدواج داشته باشید. با دعوت های پشت سر هم ، چند روز تعطیلی از کار و سفر ماه عسل قطعاً این اتفاق برای شما خواهد افتاد. بهتر است وقتی که حلقه ازدواج خود را انتخاب می کنید حتماً به این نکته توجه نمایید که اندازه ی آن خیلی کوچک و تنگ نباشد چرا که بعداً با مشکل روبرو می شوید. اگر حلقه تان کمی بزرگ بود و در انگشت تان لق می زند می توانید با کمی چسب این مشکل را حل نمایید و برای دوران  بارداری خود  و اضافه وزن  هم خیال تان راحت باشد.

اسم تان را حک کنید

یکی از کارهایی که این روزها بین عروس و دامادها مد شده و اتفاقاً خیلی جذاب و رمانتیک است ، این است که اسم و تاریخ ازدواج را داخل حلقه ها حک می کنند. اگر تا الان حلقه های تان را سفارش نداده اید حتماً از طلا فروش بخواهید این کار را برای تان انجام دهد. البته شمایی که چند سالی است عروسی کرده اید هم می توانید این کار را انجام بدهید ، کافیست به طلا فروشی مراجعه کنید و از او بخواهید اسم همسرتان و تاریخ ازدواج تان را داخل حلقه حک کند.

برای خرید عروسی خود دقت لازم را داشته باشید تا در روز عروسی خود آرامش کامل داشته باشید. انتخاب بهترین لباس عروس، کفش، گل عروسی و … دقت بسیار بالایی نیاز دارد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , حلقه ازدواج , خرید حلقه ازدواج , نکات مهم برای خرید حلقه ازدواج , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی بر مبنای اصول فنگ شویی: دکوراسیون داخلی منزل شما می تواند بسیار منحصر به فرد و شیک باشد.در حال حاضر اهمیت و تاثیرات مهم و مثبت فنگ شویی در دکوراسیون داخلی بر سبک زندگی و کیفیت و حتی احساس انسان مبحثی است که بیش از پیش فراگیر شده است و مورد توجه مردم قرار می گیرد.در واقع نمی توان منکر تاثیرات مفید و مثبت اصول فنگ شویی در طراحی دکوراسیون منزل شد و از کنار انرژی مثبت و سازنده ای که با رعایت اصول فنگ شویی به دست می آید ساده گذشت. فنگ شویی قادر است تا با جاری کردن انرژی های مثبت در شریان خانه شما احساس آن را تعدیل و تلطیف نماید.باشکلی محسوس به خلق هارمونی و تعادل در فضا ی محیط شما کمک نموده و به هر چه زیباتر و دوست داشتنی تر شدن طراحی دکوراسیون خانه شما موثر میباشد.در این بخش قصد داریم برای رسیدن به طرحی زیبا و منحصر به فرد و شیک در دکوراسیون داخلی به نکات مهمی درباره فنگ شویی بپردازیم. با رعایت این نکات می توانید محیطی زیبا و متعادل را برای خود و افراد خانواده تان ایجاد نمایید.

نظریه فنگ شویی در مورد رنگ

فنگ شویی رنگ های مشخصی را به منظور استفاده به عنوان رنگ های مخصوص در فضاهای مختلف به شما تحمیل نمی نماید.به طور کل از نظر فنگ شویی باید در هر مکانی مناسب ترین رنگ برای ان به جهت  طراحی دکوراسیون تجاری و یا غیر تجاری ان استفاده نمود.به طور مثال اگر هدف دکوراسیون شرکت بود قطعا باید با توجه به نوع مراجعه کنندگان و هدف آن شرکت از رنگ های مناسب استفاده نمود.اما در اتاق نشیمن که محل اجتماع میهمانان و یا افراد منزل است می توانیم از رنگ های سر زنده تری استفاده کنیم.

ور پردازی مناسب

راز یک فنگ شویی موفق بر می گردد به نوع نور پردازی که قرار است در آن محیط انجام شود. اگر شما تمام نکات فنگ شویی را  برای طراحی دکوراسیون اداری و یا دکوراسیون منزل  یا دکوراسیون مغازه و یا هر طراحی دکوراسیون دیگری استفاه نمایید. اما در نهایت توجهی به نور پردازی آن نداشته باشید و یا ساده از کنار آن عبور کنید می توان گفت در واقع تمام زحمات خود را به هدر داده اید و در نهایت برای شما نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت.نباید اجازه بدهید هیچ کنجی تاریک و بدون نور باقی بماند چرا که کنج های تاریک و کم نور جایگاه تولید انرژی های منفی و راکد هستند.بهتر است که سعی کنید نور پردازی در فضا طوری انجام شود که سایه های متعدد از اجسام را تولید نکند.در واقع فضایی روشن و واضح بدون هر گونه سایه را ایجاد نمایید.می توانید برای رسیدن به این حالت از آینه ها برای ایجاد شفافیت بصری و درخشش استفاده نمایید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اصول فنگ شویی در طراحی دکور , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی بر مبنای اصول فنگ شویی , دکوراسیون مغازه , نظریه فنگ شویی در مورد دکوراسیون , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

پس از طراحی سایت نوبت به انجام سئو و بهینه سازی سایت خواهد رسید. یکی از الزامات یک وب سایت برای بهتر ایندکس شدن در موتور های جستجو گر نقشه سایت یا همان سایت مپ xml) ) سایت می باشد. سایت مپ زبان نشانه گذازی قابل توسعه سایت بوده و فایلی است متنی که تمام آدرس های سایت و همچنین اطلاعات متا برای هر آدرس از سایت مانند درجه اهمیت آن، به روز رسانی ها و ارتباط آن با دیگر صفحات در آن موجود می باشد. نقشه سایت کمک می کند تا صفحات سایت شما در موتور های جستجو، بهتر ایندکس شود. به این صورت که برای ربات موتورهای جستجو نقشه راهنما را ایفا کرده و به شناسایی هر چه سریعتر و بهتر صفحات شما و اطلاع از تغییرات صفحات سابق به شما کمک می کند. فایل نقشه سایت داخل پوشه اصلی فایل‌ها در هاست قرار می گیرد.

تگ های استفاده شده در ایندکس نقشه سایت

  • هر فایل ایندکی می تواند تا ۵۰۰۰۰ سایت مپ را در خود جای دهد.
  • <sitemapindex>  باز و بسته شدن ایندکس نقشه سایت با این تگ انجام می شود.
  • <sitemap>  اطلاعات مربوط به هر نقشه سایت در این تگ قرار دارد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایندکس نقشه سایت , سئو سایت , سئو سایت در کرج , سایت مپ , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , فایل ایندکس نقشه سایت , نقشه سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

رچسب‌گذاری یکی از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری و کنترل مخاطرات حوادث است. رشد و توسعه روزافزون مواد و محصولات صنعتی و شیمیایی که از حساسیت‌های حمل و استفاده فراوانی برخوردارند، موجب شده تا ضرورت آشنایی و اشراف کامل آتش‌نشانان شهری و صنعتی بر جزییات عبارات و علایم بین‌المللی کالاهای خطرناک بیش از پیش احساس شود. در روش برچسب‌گذاری (Labeling) عمدتا به کدهای S و  R اشاره می‌شود. مفاهیم این کدها به شرح ذیل هستند:

الف : عبارت ایمنی  (Safety Phrase)

این عبارت معمولا با کد S بر روی برچسب دیده می‌شود. به عنوان مثال کد اسید سولفوریک S2-26-36 است. یعنی این ماده باید دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورت تماس با چشم‌ها، محل را با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه شود و نهایتا در طول کار از لباس محافظ مناسب استفاده شود.

ب: عبارت خطر  (Risk Phrase)

این عبارت معمولا با کد R بر روی برچسب دیده می‌شود. به عنوان مثال کد اسید سولفوریک R35 می‌باشد. یعنی این ماده سوختگی‌های خورنده شدید ایجاد می‌نماید. در رابطه با عبارات ایمنی کدهای S به صورت ذیل تعریف می‌شوند:

S1 – در محل امن نگهداری شود.

S2- دور ازدسترس اطفال نگهداری شود.

S3-  در جای خنک نگهداری شود.

S4-  دور از محل زندگی نگهداری شود.

S5-  در مایعی که توسط کارخانه سازنده توصیه شده نگهداری شود.

S5.1- آب

S5.2- نفت

S6- در گاز بی‌اثر که توسط کارخانه سازنده توصیه شده نگهداری شود.

S6.1- نیتروژن

S6.2- آرگون

S6.3- دی اکسید کربن

S7-  در ظرف کاملا در بسته نگهداری شود.

S8-  در ظرف کاملا خشک نگهداری شود.

S9-  در محلی با تهویه خوب نگهداری شود.

S10-  ندارد.

S11-  از نفوذ هوا جلوگیری شود.

S12-  در ظرف مهر و موم شده نگهداری شود.

S13-  به دور از مواد غذایی، نوشیدنی و خوراک دام نگهداری شود.

S14-  به دور از مواد ناسازگار که توسط کارخانه سازنده اعلام شده نگهداری شود.

S14.1-  فلزات سنگین، اسیدها، بازها

S14.2-  اکسیدکننده‌ها و اسیدها و فلزات سنگین

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: برچسب‌گذاری Labeling عبارات ایمنی و خطر , ایمنی , برچسب گذاری عبارات ایمنی , عبارات ایمنی و خطر , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان: همانطور که میدانید، در فصل زمستان بدلیل بارش هایی که بصورت باران و برف ایجاد می شود، خطرات زیادی بخصوص در جاده ها صورت می گیرد. از این رو علاوه بر کنترل سرعت با تجهیزات ترافیکی، می بایست به علائم ترافیکی دقت نموده و همچنین تجهیزات ترافیکی مطابق با فصل زمستان را در جاده ها برون شهری و درون شهری تغییر داد.

تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان

این تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان با فصل های دیگر تفاوت هایی دارد. بدلیل بارش هایی که در این فصل صورت می گیرد باید این تجهیزات و علائم تغییر کرده و مناسب با همان فصل نصب گردد. در ادامه برخی از این تجهیزات ترافیکی را در وبسایت بازار نگین رازی شرح خواهیم داد.

تجهیزات ترافیکی پاشنده ضد یخ هوشمند در سطح روسازی

این وسیله بطور هوشمند با تغییرات سطح دما و همچنین کنترل مرکزی هنگامی که دمای هوا به زیر صفر می رسد با پاشیدن مواد ضدیخ و نمک بر روی سطوح روسازی مانع از یخ زدگی جاده باعث عدم کنترل وسایل نقلیه(قوسها) توصیه می شود. در تصویر زیر نمونه ای از این تجهیزات ترافیکی که در کشور آمریکا مورد استفاده قرار گرفته شده است نشان داده شده.

تجهیزات ترافیکی خودروها در فصل سرما

علاوه بر اینکه تجهیزات ترافیکی در جاده ها باید قرارگرفته و فعالیت های آنها توسط مامورین انجام شود، خودروها نیز موظف اند تا تجهیزات ترافیکی مورد نظر را در بهمراه خود داشته باشند. این تجهیزات ترافیکی شامل لاستیک های یخ شکن نیز می شود. این لاستیک ها کمک می کند تا خودرو در برف دچار لغزندگی نشود. همچنین وجود شبرنگ های ترافیکی در خودروها الزامی است تا در صورتی که خودرو دچار سانحه شده یا دچار نقص فنی شد، از این تجهیزات جهت روشنایی در شب ها استفاده کرده و خودروهای دیگر از وجود این تجهیزات ترافیکی آگاه شده و اصابتی با آن ها صورت نگیرد.

تابلوهای (اخطاری هشداردهنده):

این علائم و تجهیزات ترافیکی به منظور رعایت اصول ایمنی توسط رانندگان، برای حفظ و سلامت خودشان و سرنشینان خودروهایشان نصب می شود و هدف آن اخطار به رانندگان در مورد خطرات احتمالی در مسیر است. گذشت از این خطرات نیاز به احتیاط بیشتر از جانب استفاده کنندگان از راه دارد و ممکن است کم کردن سرعت و یا به کاربردن تدابیر یکدیگر لازم باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تجهیزات , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , تجهیزات ترافیکی در فصل زمستان , تجهیزات ترافیکی زمستان , ترافیکی , کنترل تجهیزات ترافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

شرکت تولیدکننده سیستم‌های روشنایی Peli Products سمینارهای رایگان منظمی در مورد معرفی محصولاتش را برگزار می‌نماید.
به گزارش مهندسی حریق، سمینارهای اینترنتی ماهانه در مورد چراغ‌ قوه‌ های بی‌ خطر دارای استانداردها و گواهینامه‌ های بین‌ المللی، پروژکتورهای سیار، راه‌حل‌ های روشنایی تخصصی، کیف‌ های حمل محصولات و سایر اطلاعات در خصوص محصولات Peli بحث خواهد نمود. همچنین به شرکت‌ کنندگان فرصتی جهت مطرح نمودن پرسش‌ هایشان و شفاف‌ سازی مشخصات فنی داده خواهد شد.

دکتر Francesco Della Mora مدیر فروش Peli در قاره اروپا می‌ گوید: “Peli یک شرکت پیشرو با نوآوری‌ های برجسته در بازار سیستم‌ های روشنایی و کیت‌ های فوق‌ العاده، صاحب مقالات متعدد و پیشگام در فناوری‌ های جدید است. این سمینارهای اینترنتی فرصتی برای ارتباطات مستقیم و گسترده‌ تر در جهت ارائه آخرین دستاورد‌ها و ارتقاء دانش موردنیاز متخصصان در حوزه ایمنی می‌ باشد.”

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سمینار peli , سمینار اینترنتی , سمینار اینترنتی(وب‌ینار) روشنایی Peli , سمینار روشنایی peli , سمینار وبینار , سینار , سمینار , سمینار peli , سمینار وبینار , سمینار وب ینار , مجله حریق , مهندسی حریق , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مجله ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

فریم ورک طراحی سایت چیست؟

فریم ورک ها  کتابخانه های آماده ای می باشند که دارای یک چارچوب کاری منظم در زبان های برنامه نویسی می باشند. و برنامه نویسان و طراحان می توانند با فریم ورک های طراحی سایت در مدت زمان کمتر و با سهولت کار طراحی خود را انجام دهند. برای مثال دیگر لازم نیست برای طراحی یک سایت ریسپانسیو از مرحله اول شروع به نوشتن کد های سنگین و مشکل برای واکنشگرا کردن آن وب سایت نمایند که نیاز به آموزش Css زیادی دارد. در واقع فریم ورک ها این کار را از پیش برای طراحان انجام داده اند و آن ها می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. در فریم ورک های مختلف متد ها و کلاس هایی از قبل کد نویسی شده اند و برنامه نویسان می تواند با استفاده از آنها خود کد های کمتری را نوشته و بهره وری بهتری داشته باشند.

مزایای کار کردن با فریم ورک ها:

  • سادگی بیشتر
  • امنیت بالاتر
  • زمان کمتر
  • بهره وری بالاتر با نتیجه بهتر
  • دارای اصول مهندسی خاص
  • رفع نواقص
  • نمونه های بیشتر
  • پیاده سازی حرفه ایی

و موارد بسیار دیگر دارد.

 

در ادامه برای شما چند مورد از پر کاربرد ترین فریم ورک ها را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

 Bootstrap

Bootstrap امروزه یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین فریم ورک ها می باشد. این فریم ورک از مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای طراحی آسان صفحات وب و همچنین نرم افزار های تحت وب می باشد. Bootstrap شامل کدهای    زبان برنامه نویسی Css و HTML و توابع JavaScript  می باشد که به راحتی امکان ایجاد فرم ها، دکمه ها، ستون ها و المان های دیگر یک سایت را به صورت استاندارد فراهم می سازد. امکان طراحی واکنشگرا به طوری که صفحات وب به صورت هماهنگ و استاندارد در تمامی دستگاه ها نمایش داده شود، از نسخه دوم آن به بعد لحاظ شد.

Pure

Pure Framework  از جدید ترین فریم ورک ها می باشد که در سبک مدولار  توسط یاهو ارائه شده است.این فریم ورک بسیار کم حجم و سریع می باشد و تنها از زبان های برنامه نویسی HTML و CSS ساخته شده و در واقع در ن هیچ گونه کد JavaScrip  مشاهده نمی شود.

از ویژگی های این فریم ورک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ریسپانسیو بودن
  • طراحی ساده فرم ها و جدول ها
  • طراحی ساده
  • فشرده بودن و حجم پایین 5.7 KB
  • جزء به جزء بودن کدها (هر قسمت از فریم ورک که نیاز باشد از Css ججداگانه آن استفاده می شود.)

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: معرفی برخی فریم ورک های طراحی سایت , طراخی سایت , سئو , افزونه وردپرس , قالب وردپرس , خرید قالب وردپرس , فروش قالب وردپرس , خرید افزونه وردپرس , فروش افزونه وردپرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

Compatibility-with-different-browsers-Site-Templates-VEBEET استفاده از Css Reset برای سازگاری قالب سایت با مرورگرهای مختلف

 

سازگاری قالب سایت با مرورگرهای مختلف موضوع بسیار مهمی می باشد. امروزه یکی از چالش ها و مشکلات پیش رو برای طراحان وب سازگاری و نمایش صحیح وب سایت طراحی شده بر روی مرورگرهای مختلف (کروم، فایرفاکس و سافاری و … ) می باشد. و طراحی وب سایت به طوری در تمام مرورگر ها به یک شیوه نمایش داده شود (Cross Browser) یک امتیاز ویژه برای طراحان وب است. برخی از طراحان این مشکل را با افزودن  سنگین و پیچیده در لابه لای فایل های استایل خود (Css) برطرف می سازند که بسیار پیچیده و همچنین زمان بر می باشد. برای برطرف سازی این مشکل تکنیکی به عنوان استفاده از   CSS Reset وجود دارد که از محبوبیت بالایی بین طراحان سایت برخوردار است. با آموزش Css با ما همراه باشید.

Css Reset نمایش صحیح سایت در مرورگر های مختلف

همان طور که می دانیم کد های HTML  بدون شیوه نامه Css  کاملا به هم ریخته و در واقع بدون هیچ گونه استایلی می باشد. اما پس از نوشتن کد های استایل Css  یک قالب با چینش منظم و استایل مورد نظر را خواهیم داشت. اما بدون استفاده از فایل css reset قالب مورد نظر در مرورگرهای مختلف دارای نمایش و چینش متفاوت در قسمت های مختلف پوسته خود می باشد. در مرور گر ie گاهی این تفاوت ها به قدری زیاد است که به هم ریختگی در چینش سایت مشاهده می شود. گهی طراحان سایت از هماهنگ کردن قالب خود در این مرورگر صرفه نظر می کنند! اما می توان به منظور یکسان نمودن حالت پیش فرض نمایش سایت در تمامی مرورگرها از کد های css reset استفاده نمود.

کد CSS Reset چگونه کار می کند؟

css reset مجموعه ای از کد های استایل به زبان برنامه نویسی Css  می باشد که در آن تمام استایل های پیش فرض و یکسان عناصر و تگ های HTML  که در مرورگر های مختلف به شکل متفاوت دیده می شود قرار گرفته است. پس از استفاده از کد های Css reset استایل قالب به صورت پیش فرض در تمامی مرورگر ها چینش و نمایش یکسانی پیدا می کند و طراح پس از آن کد های استایل Css  مد نظر خود را نوشته و قالب خود را شکل می دهد. تنها نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که قسمت دستور line-heightرا از کدهای css reset حذف و مقدار فاصله خطوط مد نظر خود را در کد های Css  خود قرار دهید. ما برای شما این کد ها را قرار داده ایم که می توانید آن را به راحتی در کپی نموده و در ابتدای فایل Css  خود قرار دهید.

 

همچنین می توانید فایل reset.css  را دانلود کرده و آن دا در پروژه خود در فولدر css خود قرار دهید و سپس آن ا با نوشتن کد زیر در ابتدای فایل Css خود فراخوانی نمایید.

@import url(reset.css);

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: استفاده از Css Reset برای سازگاری قالب سایت با مرورگرهای مختلف , قالب وردپرس , افزونه وردپرس , وردپرس , آموزش وردپرس , سی اس اس وردپرس , ریسپانسیو کردن قالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

راه‌ اندازی مرکز آموزش و تحقیقات جدید Falck در Maasvlakte: به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، کمپانی جهانی Falck یک مرکز آموزشی جدید تا سال ۲۰۱۸ در Maasvlakte افتتاح می‌نماید. کلیه امکانات لازم برای تبدیل این مرکز به یک مرکز دانش جهانی برای گروه‌های آتش‌ نشانی عمومی و صنعتی، بخش فراساحلی، ساحلی و نیروگاهی بکار گرفته ‌شده است. گام نخست این تصمیم در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ توسط Falck و اداره بندر روتردام طی قراردادی که مالکیت سایت را به Falck می‌دهد، برداشته شد. Falck که در زمینه ایمنی و آموزش ایمنی تخصص دارد، جهت تعطیلی سایت فعلی در Beerweg به محض اتمام زمان اجاره آن از اداره بندر روتردام در بهار ۲۰۱۸ برنامه‌ ریزی نموده است. البته Falck همکاری بلندمدتی با اداره بندر روتردام(سازمان مسئول مدیریت و عملیات مناطق بندری) دارد. از سال ۱۹۸۵ تنها یک مرکز بزرگ آموزشی برای گروه‌های آتش‌نشانی صنعتی و صنایع ساحل و فراساحل، به فاصله فقط چند کیلومتر از سایت فعلی شرکت وجود دارد که نتیجه همکاری اداره بندر روتردام، شرکت هلندی Smit Internationale و خدمات امنیتی هلند بود.

در مجله حریق می خوانید:

 راه‌ اندازی مرکز آموزش و تحقیقات جدید Falck در Maasvlakte

در مهندسی حریق می خوانید:

سایت جدید در سال ۲۰۱۸ بیشتر از یک تغییر مکان، برای Falck مشغله ایجاد می‌کند. چرا که دو اصل، اساس توسعه سایت جدید هستند: یک، دستیابی به یک تجربه واقع گرایانه و برهم‌ کنشی و دو، تبادل دانش و روش‌ها با یکدیگر. مرکز جدید که در زمینی به ابعاد چند هکتار بزرگتر از سایت فعلی تاسیس خواهد شد، براساس آخرین استانداردها و فناوری‌ های زیست‌محیطی، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و فناوری‌های آموزشی طراحی و ساخته خواهد شد. (برای مثال: محیط‌های واقعیت مجازی برای کنترل رویدادها و مدیریت بحران). سایت جدید همچنین شامل آزمایشگاه میدانی برای تحقیق و کسب تجارب عملی است. انتظارات و نیازهای عملیاتی کارفرماهای داخلی و خارجی، ارائه خطوط راهنما در خصوص طراحی تسهیلات آموزشی به عنوان یک اصل مدنظر قرار داده‌ شده است. مرکز آموزش و تحقیقات جدید در بهار ۲۰۱۸ آماده بهره‌برداری خواهد گردید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش ایمنی , ایمنی صنعتی , فالک , مرکز آتش نشانی فالک , مرکز ایمنی فالک , ایمنی , اخبار ایمنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

نگاهی به فوم آتش نشانی جدید در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی: بسیاری از فوم های آتش نشانی مثل پرفلورو شیمیایی از مواد مصنوعی ساخته می شوند. این مواد مصنوعی در استفاده از این لباس های آتش نشانی بسیار موثر است ولی استفاده از آن ها در زندگی روزمره بدلیل وجود مواد سمی بسیار خطرناک است. این فوم های استفاده شده در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی می توانند به مدت ۲۰۰ سال عمر مفید داشته باشند. در این مدت زمان طولانی، این فوم ها می توانند در مقابل آب و همچنین خاک کاملا محافظ بوده و می تواند این اجازه را داشته باشد تا عناصر سمی را در خود انباشته و تجمع کند تا به موجودات زنده بخصوص انسان ها خطری وارد نشود.

نگاهی به فوم آتش نشانی جدید در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

وب سایت phys.org مقاله ای در سال ۲۰۱۵ بصورت علمی و بین المللی از تکنولوژی های دانشگاه های SCAMT و ITMO در پترزبورگ و روسیه مبنی بر مقاومت این فوم ها در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی منتشر کرد. قطعا این اخبار بسیار مفید بودند. اما داستان از این قرار است که FHF بزرگترین قابلیت برای جلوگیری از آتش بشمار می رود. پس از اعلام و اطفاء حریق، این ماده در جسم فعال در جذب آب، نرم و جدا می شود.

باتوجه به وب سایت phys.org، قابلیت FHF در نانوذرات سیلیکا، وقتی در معرض هوا قرار میگیرد، در یک شبکه پلیمری ایجاد می شود. به محض تماس با سوختگی(آتش گرفتن) یک جسم، فوم به جسم در حال سوختن چسبیده و آن را شامل می شود و در نهایت آن را سریع سرد می کند. البته دقت داشته باشید که فوم بطور همزمان خوش بعنوان یک جسم سخت حساب می شود. ماهیت معدنی برای فعالسازی و پایداری این فوم، دمای بالاتر از ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد است تا چسبندگی به جسم در حال سوختن آغاز شود.

اکثر فوم ها وقتی دما در ۳۰۰ درجه سلسیوس است از ماده ارگانیک و خرابی سریع استفاده می کنند. به نقل از دانشنامه SCAMT در آزمایشگاه Phys: در مورد این پروژه، فوم ها از فریم های بسیار سخت جهت قرارگیری در آتش ایجاد شده اند، از احتراق دوباره اجسام نیز محافظت می کند.

دانشمندانی که FHF را توسعه داده اند، یک سری از بزرگترین مقیاس ها را برای تست قابلیت های فوم را تست کردند. یکی از این آزمایش ها احتراق در یکی از جنگل ها بود. در این آزمایش، فوم بصورت یک کمربند مقاومتی در اطراف آتش ها جهت پایان دادن به آن استفاده شد. محققان در این مورد گفتند که FHF خط آتش را براحتی در یک وایلدلند آتشین قرار می دهد و آن را در تمام طول آتش فعال نگاه می دارد.

کاربردهای این فوم در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

این نوع از توسعه می تواند در آتش سوزی های بسیار عظیم در ایالات متحده و کانالدا در آتش نشانی ها کمک بسیار زیادی داشته باشد.

افزایش قابلیت های جذب گرما و طبیعت مداوم از FHF می تواند ساختار آتش نشان و wildland با یک ابزار است که می تواند کمک به آنها یک میزبان از اهداف تاکتیکی انجام فراهم می کند. برخی از این نمونه ها عبارتند از:

  • سرکوب سریع یک اتاق به خوبی درگیر یا اتاق یا یک ساختار کل با استفاده از آب به مراتب کمتر
  • برای حفاظت از سازه های مجاور از یک آتش سوزی ساختار به طور کامل درگیر به گرمای تابشی و یا اون سوی خاکستر سوخته پرواز در معرض (بدون نیاز به درخواست مجدد)
  • حفاظت از سازه های و پوشش گیاهی در مسیر یک آتش wildland پیشبرد (بدون نیاز به درخواست مجدد)
  • ایجاد یک خط آتش محیط را برای آتش سوزی wildland (که دست نخورده باقی خواهد ماند)
  • حفاظت از مسیرهای تخلیه در آتش سوزی wildland از گسترش آتش (بدون نیاز به درخواست مجدد)

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اعلام و اطفاء حریق , تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , نگاهی به فوم آتش نشانی جدید در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

مهمترین و موثر ترین نمایشگاه و رویدادی رکورد شکن در جنوب چین  و بهترین ویترین نمایش برای فعالان حرفه ای صنعت ایمنی و آتش نششانی  در  جهت معرفی محصولات و راه حل های جدید و همچنین تبلیغ و معرفی کالا ها و خدمات فعلی آن ها به جمعیت کثیری است که به نمایندگی از کشور های مختلف در نمایشگاه حضور می یابند.

این نمایشگاه بهترین فرصت را برای برقراری ارتباط با پخش کنندگان و عمده فروشان ،مقایسه کالا های جایگزین و برقراری ارتباطات تجاری حرفه ای را در اختیار بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خود قرار می دهد.نمایشگاه CFE هر ساله بیش از ۳۵۰ شرکت کننده ،۲۲۰۰۰ بازدید کننده را از بسش از ۵۰ کشور جهان گرد هم می آورد و جایگاهی برای معرفی بیش از ۲۰۰۰ محصول با فناوری پیشرفته است .برای اولین بار کنفرانسی با موضوع “آتش نشانی هوشمند جهانی ” که جایگاه فوق العاده ای را برای فعالان حرفه ای این صنعت فراهم خواهد آورد.CFE در حال پدید آوردن بهترین و معتبر ترین نمایشگاه جهانی آتش نشانی در ابعاد وسیع، با قدرت، تخصص و اهمیت فراوان برای صنعت ایمنی و اطفاء حریق بوده است .این دوره از نمایشگاه به ۴ بخش اصلی تجهیزات نجات اورژانسی ،تجهیزات ساختمانی ضد حریق، تجهیزات ایمنی و سلامتی در محل کار و تجهیزات اطفاء حریق است.

تجهیزات آتش نشانی:

ماشین های آتش نشانی ،روبات های آتش نشان ،هواپیما های آتش نشانی ،موتر سیکلت ها و مخازن آب آتش نشانی

تجهیزات مافظت در برابر آتش برای متور سیکلت ها و مخازن آب

پمپ آب سیستم آب رسانی ضد حریق،سرشیر شلنگ آتشنشانی ،مانیتور آتش

تجهیزات روشنایی آتش نشانی

تجهیزات جلوگیری از ایجاد مسمومیت و سیستم تخلیه دود

سیستم های ارتباطی فرماندهی آتش نشانی

مراکز آتش نشانی و تجهیزات آن ها

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتش نشانی , اعلام و اطفاء حریق , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت , ایمنی , محیط زیست , حفاظت و امنیت , آتشنشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اصول تگ گذاری مطالب سایت همیشه یکی از مباحث پر تب و تاب در زمینه تولید محتوا و سئو بوده است. مدیران وب سایت ها همیشه بدنبال قوانین تگ گذاری و برچسب ها در تولید محتوایشان بوده اند. این که در تولید یک مطلب و انتشار آن در دنیای مجازی، چه قواعدی برای تگ گذاری در یک مطلب وجود دارد. در این زمینه سوالات زیادی برای مدیران و وب مستران پیش می آید از جمله:

تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه شال و روسری: همان طور که می دانید دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و در نتیجه درآمد آن مغازه خواهد داشت. ما در این مقاله راهنمای دکوراسیون مغازه شال و روسری را برای شما ارائه خواهیم داد.

دکوراسیون مغازه شال و روسری

در بهترین حالت باید مالک مغازه ی خود باشید، معمولا مغازه های مناسب با پاخور خوب خیلی در دسترس نیستند یا خود مالک آن ها از آن استفاده میکنند و یا مستاجر قبلی آن به راحتی از آن صرفه نظر نخواهد کرد. یا اینکه آشنایان و اقوام مالک مغازه را از آن خود میکنند، یا امکان دارد مالک هر سال هنگام تمدید فشار زیادی به مستاجر وارد کند. البته درصد بسیاری از مغازه داران مالک نیستند و نکات بالا نباید شما را دلسرد نماید.

چند نکته ی بسیار مهم در دکوراسیون داخلی مغازه شال و روسری که مشتری را به خرید از آن مغازه ترغیب می کند در درجه اول دکور زیبا می باشد که شامل قفسه های مرتب و تمیز و چیدمان صحیح آن است. به طوری که حد اقل قسمتی از تمامی شال و روسری ها برای مشتریان پس از وزود قابل رویت باشد. در درجه دوم نور پردازی مناسب است. نور پردازی فقط پر نور بودن مغازه نیست! بلکه نور پردازی صحیح تابش مناسب و کافی نور به قسمت قفسه ها، دکور، ویترین، اتاق پرو و آینه ها است بدین منظور می توانید از نور های متمرکز و لامپ های کم مصرف مانند هالوژن های کم مصرف استفاده کنید. مشتریان باید نور مناسبی برای ژرو شال و روسری که انتخاب می کنند در دسترس داشته باشند. نکته سوم بوی خوش و دمای مناسب فضا است و مخصوصا در فصل گرما و سرما.

دکوراسیون مغازه شال و روسری

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی فروشگاه شال و روسری , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون مغازه شال و روسری , طراحی دکوراسیون مغازه شال و روسری , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

برگزاری مراسم بله برون: بله بران یا همان بله برون در تشریفات عروسی مراسمی است که معمولاً پس از خواستگاری و زمانی که عروس خانم جواب بله را به خانواده داماد می دهد، برگزار می شود. این مراسم تشریفاتی تر، مفصل تر و پر سر و صداتر از خواستگاری برگزار می شود. بله برون اصول اولیه خود را دارد و تمام قول و قرارها مانند مهریه در آن مشخص می شود.

برگزاری مراسم بله برون

برای این برگزاری این مراسم بهتر است اقوام درجه یک خود را دعوت کنید البته بدون حضور بچه ها، زیرا بودن آن ها در مراسمی که قرار است در آن تاریخ عقد و عروسی و مهریه و … مشخص شود خیلی مناسب نیست و امکان بروز مشکلات زیادی پیش می آید. اقوامی مانند خواهر و برادر با همسرانشان، پدر بزرگ و مادر بزرگ ها، عمه، خاله، دایی، عمو جزو میهمانان اصلی این مراسم هستند. لزومی ندارد در این مراسم دخترخاله و پسرخاله ها و … حضور داشته باشند.

گل و شیرینی و نشان

در تشریفات مجالس بله برون خانواده ی داماد باید گل، شیرینی، پارچه چادری و انگشتری به عنوان نشان نامزدی برای عروس تهیه کنند. البته بعضی از خانواده ها در این روز وسایلی مانند پیراهن، روسری و کیف هم برای عروس شان به عنوان هدیه تهیه می کنند که البته جز رسوم اصلی نیست. اگر عروس خانم با میزان مهریه تعیین شده با توافق طرفین موافق باشد، جواب بله را می دهد و در این زمان است که مهمانان جعبه ی شیرینی که آقا داماد و خانواده اش آورده اند را باز می کنند و می چرخانند. پس از آن مادر یا خواهر داماد می تواند انگشتر نشان را در دست عروس خانم کند و پارچه ی چادری که برای او هدیه آورده اند را روی سر او بیندازد.

دفترچه بله برون

برگزاری مراسم بله برون

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: برگزاری مراسم بله برون , تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , مراسم بله بران , نکات برگزاری بله برون , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

مروری بر ساندویچ پانل: ساندویچ پانل یا پنل کمپوزیت آلومینیوم و همچنین مصالح کمپوزیتی آلومینیومی از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد(همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده است) این عایق نرم و انعطاف‌ پذیر است. ساندویچ پانل‌ ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.

کاربرد ساندویچ پانل

استفاده از ساندویچ پانل در انواع سرد خانه‌ ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه، واحدهای امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌ های تولید، ساختمان‌ های اداری و هتل‌ ها، کانکس، کانتینر ها کاربرد دارد. ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سرد خانه، واحدهای امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌ های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌ های سیار و کاروان‌ ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌ های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌ های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌ های اداری در کارخانه‌ ها می‌باشد. همچنین ساندویچ پانل‌ ها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد از جمله ساخت کانکس، کانتینر، کانکس‌ های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بارانداز، مجتمع‌ های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه‌ های صنعتی و نیمه صنعتی.

مشخصات ساندویچ پانل

نوع و ضخامت ورق مورد استفاده: ورق الوزینگ(روی و آلومینیم)، گالوانیزه و آلومینیوم پیش رنگ شده به ضخامت ۰/۵ الی ۰/۷ میلیمتر در رنگ‌های متنوع و از نوع سوپر پلی استرکوره‌ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت بیرون و ۷ مکرون در رنگ پرایمر کوره‌ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم.(چسبندگی فوم به ورق)

  • نوع پوشش ساندویچ پانل: دورو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق نایلون، یکرو ورق یکرو کاغذ، دورو نایلون، دورو کاغذ، دورو فویل.
  • نوع فوم ساندویچ پانل: پلی اورتان سخت با دانسیته ۲+۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب.
  • مدل‌ها: DND صاف – RPO پیچ مخفی بدون شیار – RP1 پیچ مخفی میکروویو – RP2 پیچ مخفی شیار ریز – RP3 پیچ مخفی شیار درشت

ضخامت ساندویچ پانل

پانل‌ ها در ضخامت ۴ الی ۲۵ سانتی‌ متر و بر حسب سفارش تولید می‌گردد. ساندویچ پانل‌ ها از ۵ لایه تشکیل می‌ شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص که جهت اتصال لایه‌ های محافظ بیرونی و عایل پلی یورتان بکار برده می‌ شود فوم داخل ساندویچ پانل‌ های نیز از جنس فوم پلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌ باشد.

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در ۱۲ طیف رنگی مختلف ازجمله سفید، آبی، قرمز، نقره‌ای، طوسی، کرم، سبز، یشمی، زرد، بنفش نولید می‌شود.

نصب ساندویچ پانل

از آنجایی که برای سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، باید نکات زیر در نصب پانل مورد توجه قرار گیرد

  • اتصال پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال پانل‌ ها به یکدیگر در گوشه‌ ها توسط فلاشینگ با ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر صورت پذیرد.
  • درزبندی پانل‌ ها توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد.
  • جهت کاهش پرت پانل‌ ها به محل قرار گیری پانل‌ ها، فاصله بین ستون‌ ها، ارتفاع پانل‌ ها و … توجه شود.
  • جهت نصب پانل‌ ها از پیچ واشر دار مخصوص استفاده گردد. همچنین به گام و ارتفاع پیچ‌ ها هم توجه شود.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: رنگ ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل ماموت , ساندویچ پنل , ضخامت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , مشخصات ساندویچ پانل , نصب ساندویچ پانل , کاربرد ساندویچ پانل , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

همه چیز در مورد ساندویچ پانل سقفی: همانطور که از نام این نوع ساندویچ پانل سقفی پیداست برای انواع سقف ها مورد استفاده دارند و در کشور عزیزمان ایران کارخانه های بسیاری وجود دارد که دارای سوله هستند و هرکدام به نوبه خود کاربری خاصی دارند. هرطور که فکر کنید مانند یک پوشش برای سازه هایی که به صورت یکپارچه یا پیش ساخته هستند که آشنایت بسیاری به آنها داریم و برای اجرای ساندویچ پانل سقفی باید نهایت دقت را به عمل آورد و این قضیه کاملا برای هر کارفرمایی قابل لمس است اگر شما در روند اجرا با نیروی غیر حرفه ای برخورد کنید این اشخاص ضرر زیادی را ناخواسته به مجموعه میرسانند و حتی میتوان گفت که یک میلیمتر از ساندویچ پانل را اگر جا به جا برش دهیم خصارت سنگینی را به بار می آورد و شاید جبران ناپذیر باشد.

انواع ساندویچ پانل سقفی

  • ساندویچ پانل سقفی سه گام
  • ساندویچ پانل سقفی پنج گام

نحوه اجرای ساندویچ پانل سقفی

  • عایق تمامی عوامل محیطی مانند سرما، گرما، صوت، رطوبت باشد.
  • در مقابل باد نیز مقاومت نشان دهد.
  • ضد زنگ و مقاوم در برابر زنگ زدن باشد.
  • در مقابل مواد شیمیایی کاملا مقاوم باشد.
  • نباید در صورت بروز زلزله، رانش و عوامل غیر منتظره واکنش دهد و باید مقاومت نشان دهد.
  • پس از نصب، ممکن است در مکان مورد نظر هر گونه از حشرات موذی زیست کنند ، پس می بایست ساندویچ پنل سقفی در برابر این گونه مشکل کاملا مقاوم باشد.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

مرحله سوم: پوشش پشتی پانل است که باز هم از ورق گالوانیزه به صورت رنگی یا بدون رنگ و یا حتی می توان از جنس آلومینیوم با ضخامت های متفاوت و نیز لایه هایی از کاغذ مخصوص کرافت با فویل آلومبنیومی استفاده نمود.

ابعاد ساندویچ پانل سقفی

  • هزینه ای که برای پانل سقفی صرف می شود نیز باید مقرون به صرفه باشد.
  • پانل سقفی در رنگ های متفاوت و مرتبط با مکان مورد نظر و هم چنین طبق سلیقه مشتری گرامی است.
  • قابل بازیافت هستند.
  • به آسانی و به سرعت حمل و نقل میشوند.
  • به راحتی نصب و اجرا میشوند.
  • قابل شست و شو بودن یکی از مهم ترین خصوصیت پانل سقفی است.
  • ساندویچ پانل سقفی ، وزنی سبک داشته و نیز بسیار بهداشتی ساخته شده است

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی

ورقهای ساندویچ پانل از مشخصات خاصی تشکیل شده اند که ساندویچ پانل سقفی دارای ضخامتی ۵ میلیمتری الی ۷ میلیمتری میباشد که از آلوزیک تشکیل شده که موارد گرد آورنده الوزیک از جنس روی و آلومینیوم ساخته و رنگ بیرون این محصول از رنگ کوره ای پلی استر ۲۵ میکرونی درست شده است.

فروش ساندویچ پانل سقفی

عزیزانی که به دنبال ساندویچ پانل سقفی هستند میتوانند با ما تماس بگیرند و پس از طی کردن روند قرارداد کارشناسان به محل مورد نظر مراجعه نموده و متراژ مورد نظر بررسی شده و روند تکمیل کردن سقف شما انجام میشود.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: sandwich panel , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل ماموت , قیمت ساندویچ پانل , همه چیز در مورد ساندویچ پانل سقفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مهر ایران

Download New Music By Salar Aghili Called Mehr Iran

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام مهر ایران با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید مهر ایران سالار عقیلی

ترانه : حمیدرضا صمدی , آهنگ و تنظیم : بابک زرین

میکس و مسترینگ : میلاد فرهودی

منتشر شد!

دانلود فول آلبوم سالار عقیلی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام مهر ایران به ادامه مطلب مراجعه کنید…

سالار عقیلی - مهر ایران

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی است. موزیک جدید او به نام مهر ایران یک اثر حماسی ارزشی است. تب ترانه شما را به شنیدن این موزیک زیبا دعوت می کند!

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام مهر ایران 

 

متن آهنگ جدید مهر ایران سالار عقیلی

این سرزمین گنجینه ای در خویش دارد
با عشق راه روشنی در پیش دارد
فردای روشن سهم ما از مهربانیست
مهر الهی لحظه ای از ما جدا نیست
ما مهر ایران را درون سینه داریم
با مهربانی الفتی دیرینه داریم
تا مهر ایران در دل ما جاودان است
آینده ی این سرزمین هم عاشقانست
تا مهر ایران در ریشه ی ماست
آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست
تا مهر ایران در ریشه ی ماست
آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست
♫♫♫♫♫♫
ما وارث پاکی سفیر عشق هستیم
ما جلوه های بی نظیر عشق هستیم
با رویش باور گلستان جهانیم
گویی پلی بین زمین و آسمانیم
تا مهر ایران در ریشه ی ماست
آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست
تا مهر ایران در ریشه ی ماست
آرامش این سرزمین اندیشه ی ماست

دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128

ادامه مطلب


:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام مهر ایران , دانلود آهنگ , دانلود اهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی , سالار عقیلی , مهر ایران , دانلود آهنگ مهر ایران , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

فیلم عروسی: شب عروسی معمولا برای هر فردی تنها یک بار انجام می شود و تمام عروس و داماد ها دوست دارن که مراسم به یاد ماندنی داشته باشند. فیلم عروسی نقش مهمی در یادآوی خاطره ی عروسی برای آن ها دارد بنابراین بسیار مهم است. فیلم عروسی را می توان با روش هایی جذاب تر نمود. اول در مرحله فیلمبرداری است که باید در آن قسمت به نورپردازی، تزئینات فضا، آرایش، لباس عروس و داماد، موسیقی و جلوه های ویژه دقت خاصی نمود. در مرحله بعد از فیلمبرداری هم کارهای ویرایش و میکس روی فیلم انجام می شود.

تزئینات داخلی فضا

فضایی که تشریفات عروسی برای برگزاری مراسم در اختیار عروس و داماد ها قرار می دهد، باید زیبا باشد. تزئینات داخلی، گل آرایی، نورپردازی، رنگ آمیزی، دکور میز و صندلی ها و …. نقش بسزاییدر زیبایی فضا دارد. از طرفی دیگر فیلم عروسی هم با وجود یک فضای زیبا و تزئین شده دیدنی تر خواهد شد.

انتخاب موزیک عروسی

موسیقی یکی از عناصر بسیار مهم برای جذابیت بیشتر فیلم عروسی می باشد. اما نوع موسیقی باید مطابق با فضایی که فیلمبرداری در آن انجام می شود، انتخاب شود. به طور مثال برای قسمت پایکوبی موسیقی های شاد کاربرد دارد. در حالی که برای قسمت قدم زدن عروس و داماد یک موسیقی آرامش بخش بهترین گزینه می باشد.

شفاف کردن فیلم

اگر قسمتی از فیلم شفاف نیست، می توان با استفاده از نرم افزار گرافیکی این قسمت ها را شفاف تر نمود. و همین طور اگر دوربین در دست فیلمبردار به هنگام تصویربرداری بلرزد، فیلم خراب می شود. اما با استفاده از امکانات نرم افزار مخصوص گرافیکی تدوین فیلم می تواند براحتی لرزش را از بین برد.

شما می توانید مسئولیت تمام کارهایی که گفته شد را به یک تشریفات مجالس یا موسسه تشریفات عروسی که تخصص لازم را در ارائه این موارد داشته باشد واگذار نمایید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آتلیه عروسی , تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , فیلم عروسی , فیلمبرداری عروسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی: می دانید که مهم ترین مسله ای که باعث حضور مشتریان در آتلیه و استدیو عکاسی شما می شود، استفاده از ابزار مناسب برای انجام عکاسی و دکوراسیون داخلی فضای آتلیه می باشد، در واقع شما این امکان را دارید که امتیاز خود را در بین رقیبانتان افزایش داده و به عنوان یک عکاس حرفه ای مطرح شوید.

دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی

لبته فراموش نکنید که شما به عنوان عکاس باید طوری کار کنید که مشتری جذب آتلیه عکاسی شما شود و با برخوردی مناسب، مشتری را به عقد قرار داد تشویق نمایید و با استفاده از تکنیک و ابزار عکاسی حرفه ای، بهترین عکس برداری را برای مشتریانتان انجام دهید. اما نکته اصلی این است که همه این امکانات را باید در فضایی فراهم نمایید که مورد پسند مشتری ها باشد. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی بسیار مهم بوده و می توان گفت که اگر در طراحی دکور آتلیه یا استدیو عکاسی خود از دکور شیک و مدرن استفاده کنید، مشتریانی بیشتری نسبت به گذشته جذب خواهید نمود.

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی فضای آتلیه حتما از طراحان حرفه ای کمک گرفته و سعی نمایید به فضای کاری خودتان تم هنری ببخشید. استفاده از متریال نوین برای دکوراسیون داخلی فضای آتلیه عکاسی باعث ایجاد فضایی شیک و شده و دکوراسیون داخلی مدرن خواهید داشت. ابنابراین پیشنهاد می شود برای اینکه عکس های متفاوتی خلق کنیم، از دیوارپوش های سه بعدی به عنوان تم استفاده کنیم و زیبایی عکس های خود را دو چندان کنیم.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی , دکوراسیون داخلی استدیو عکاسی , دکوراسیون مغازه عکاسی , طراحی دکور آتلیه عکاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سئو تکنیکال سایت دارای اهمیت بسیار بالایی بر روی افزایش رتبه سایت می باشد. پس از معرفی الگوریتم های رتبه بندی گوگل در مبحث سئو و بهینه سازی سایت، اصول سئو سایت دستخوش تغییرات زیادی شد. پس از آن اهمیت محتوای وب سایت ها بسیار افزایش یافت و بازاریابی محتوایی در سایت ها و شبکه های اجتماعی به شدت روی کار آمدند. این به این دلیل بود که دیگر موتور جستجوگر گوگل اهمیت بسیار زیادی به کیفیت محتواهای تولیدی می داد. بعد از آن بازاریابان بیشتر به حوزه تولید محتوا پرداخته و بیشتر از این طریق به سئو سایت خود می پرداختند. اما این در حالی است که اگر یک وب سایت از لحاظ کد نویسی دارای مشکل باشد و اصول سئو در آن رعایت نشده باشد هر چقدر هم که محتوای با کیفیت تولید کند، فایده ای نداشته و مطالب در موتور های جستجو ایندکس نمی شوند و بازدید مناسب خود را کسب نخواهند نمود.
بنابراین زمانی که یک وب سایت دارای مشکلات تکنیکال باشد کاربران خود را از دست می دهد زیرا آن ها در جنین سایتی سردرگم شده و حتی ممکن است عملیات خرید را ترک نموده و منصرف شوند. ما باید یک تجربه ی کاربری اصولی و با کیفیت به آن ها ارائه دهیم.

کد های کلاس ۴xx مربوط به خطای HTTP از طرف کاربر بوده و کدهای کلاس ۳ xx به جهت تغییر مسیر استفاده می شود.به طور مثال زمانی که با کد ۴۰۴ مواجه می شویم ینی صفحه ی مورد نظر را در دسترس نداریم. بهترین راه به منظور کاهش کدهای وضعیت HTTP، به روز رسانی تمامی صفحاتی از سایت می باشد که کدهای وضعیت ۴۰۴, ۳۰۱, را دارا می باشند.  این کار باعث می شود که محتوای شما به خوبی ایندکس شده و هر زمان که کاربر روی لینک مورد نظر کلیک می کند با خطای ۴۰۴ مواجه نشود.

روش رایج برای افزایش سرعت بارگزاری وب سایت ها وجود دارد :

  • فشرده سازی کدهای CSS،  HTMLو CSS
  • بهینه سازی تصاویر
  • استفاده بیشتر از خاصیت کش مرورگر

بنابر این وضعیت سئو تکنیکال اهمیت بالایی در افزایش ترافیک ورودی به سایت از گوگل و افزایش رتبه سایت دارد بنابراین بهتر است آن ها را مرتبا کنترل نمایید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , بهینه سازی سایت , سئو تکنیکال , سئو تکنیکال سایت , سئو سایت در کرج , سئو و بهینه سازی سایت , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

امروزه با افزایش تقاضای انرژی در نتیجه صنعتی شدن کشورها و رشد جمعیت، مصرف منابع نفت و گاز شدت یافته است. ازسوی دیگر، روش های متداول و سنتی تولید ذخایر، دیگر مانند گذشته پاسخگوی کامل این نیازها نیست. ازاینرو، لزوم استفاده از فناوری های جدید در صنایع نفت و گاز احساس می شود.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق: رعایت و حفظ HSE یکی از اصول توسعه پایدار کشورها می‌باشد؛ هدف نهایی هر یک از این سه موضوع، حفظ سلامت و زندگی انسان است و در نظر گرفتن توام این سه موضوع منجر به بهره‌وری بیشتر می‌شود؛ یک سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست زمانی می‌تواند موفق باشد که رویکرد پیشگیرانه در مورد حوادث و بیماری‌های شغلی و خسارت‌های زیست‌ محیطی داشته باشد؛ به مانند هر سیستم مدیریتی دیگری، فرهنگ‌سازی مناسب از HSEMS منجر به سهولت پیاده‌سازی و کارایی آن می‌گردد؛ از آنجایی که پیمانکاران نقش مهمی در انجام پروژه‌های عظیم نفت و گاز کشور دارند لازم است که به امور HSE این گروه توجه ویژه‌ای گردد؛ در تمام شرکت‌های نفتی دنیا توجه به موضوع HSE از اولویت‌های اجتناب ناپذیر می‌باشد به طوری که بدون اجرای این مدیریت، عملا مشروعیت فعالیت‌های آنها زیر سوال می‌رود و ضروری است که در صنایع نفت و گاز کشور ما هم با الگوبرداری از این شرکت‌ها به این مهم توجهی بیش از گذشته گردد.

  • مباحث زیست محیطی و HSE بالادستی صنعت نفت و گاز
  • مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در تجهیزات بالادستی صنعت نفت و گاز
  • مدیریت سرمایه گذاری و تامین تجهیزات بالادستی صنعت نفت و گاز
  • امور حقوقی و قراردادهای بالادستی صنعت نفت و گاز
  • و کلیه موضوعات مرتبط با محیط زیست و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

در مجله حریق می خوانید:

– ارتقای توانمندی علمی و فنی کشور در ذخیره‌سازی زیرزمینی نفت و گاز

– ارزیابی میزان توانمندی داخلی به‌ منظور طراحی و اجرای طرح‌ های ذخیره‌سازی زیرزمینی نفت و گاز

– شناخت نیازها و چالش‌ های پیش روی ذخیره‌سازی

– ایجاد بستر مناسب برای هم‌اندیشی متخصصین و علاقه‌مندان این حوزه

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اولین همایش نفت , گاز , پتروشیمی و hse , همایش نفت , گاز و پتروشیمی , نفت , گاز و پتروشیمی , نفت گاز پتروشیمی , همایش HSE , همایش اچ اس ای , همایش نفت , همایش گاز , همایش نفت و گاز , همایش پتروشیمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ایمنی و آرام سازی در تجهیزات ترافیکی: بطور کلی عمده ترین هدف آرام سازی ترافیک، افزایش سطح ایمنی است. سایر اهداف آرام سازی ترافیک که عموماً مرتبط با ایمنی است، شامل موارد زیر است:

  • کاهش سرعت وسایل نقلیه
  • کاهش تداخل ترافیک
  • اعمال محدودیت های ترافیکی
  • کاهش تعداد و شدت تصادفات
  • کاهش میزان تخلفات
  • افزایش ایمنی عابران و دوچرخه سواران
  • کاهش حجم ترافیک

آرام سازی ترافیک در تجهیزات ترافیکی، هرچند مفهوم تازه ای نیست، اما در سال های پیش، بیش تر در مورد توجه مسئولان امر ترافیک قرار گرفته و اقدامات مربوط به آن در نقاط مختلف جهان کاربردی تر شده است. روش ها و طرح های آرام سازی ترافیک در تجهیزات ترافیکی در چارچوب تامین ایمنی در هر منطقه علاوه بر افزایش ایمنی راه و کاهش خطر تصادفات، باعث کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز می شود. از این رو آرام سازی ترافیک در مناطق مختلف شهری و بین شهری مورد توجه ویژه است.

ایمنی و آرام سازی در تجهیزات ترافیکی

تجهیزات آرام سازی ترافیک شامل دو بخش تجهیزات کنترل حجم و تجهیزات کنترل سرعت است. همچنین در بعضی موارد از طرح های ترکیبی استفاده می شود. در ادامه به معرفی این تجهیزات پرداخته می شود.

تجهیزات ترافیکی کنترل حجم

کنترل حجم شامل اقداماتی است که حجم وسایل نقلیه را در یک خیابان کاهش می دهد. راه بند ها، مسدود کننده های تمام عرض خیابان، نیم راهبندها، مسدودکننده های نیمه عرض خیابان، راهبند های قطری، انحراف دهنده های قطری، رفوژهای میانی و جزایر گردشگری از آن جمله هستند. البته تجهیزات ایمنی و آتش نشانی نیز در کنترل تجهیزات ترافیکی نقش مهمی دارد.

موانعی هستند که برای خیابان های دو طرفه به کار می ورد. گاهی اوقات به این موانع مسدودکننده های جزئی نیز می گویند. هرگاه دو مسدود کننده نیمه عرض خیابان، در دو خروجی یک امتداد تقاطع اجرا شوند، یک شبه منحرف کننده بوجود خواهد آمد که با حذف دسترسی جریان ترافیک به این خروجی ها موجب کاهش تداخل ترافیکی در تقاطع و مدیریت تجهیزات ترافیکی می شود.

جزایر گردشی در تجهیزات ترافیکی

بصورت جزایر برجسبته در رویکردهای تقاطعات بکار می روند و مانع از انجام بعضی حرکات می شوند. اغلب آن ها جزایر گردش به راست نامیده می شوند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آرام سازی ترافیک , ایمنی ترافیک , ایمنی و آرام سازی در تجهیزات ترافیکی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , تجهیزات ترافیکی , ترافیک , ترافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

خطرات موجود در فضاهای بسته از جمله خطراتی است که به شدت جان افرادی که با آن سروکار دارند را تهدید کرده و به دلیل وجود خطرات متعدد در آن لازم است تا به طور کامل مورد شناسایی قرار گرفته و تمهیدات لازم در زمان کار داخل آن ها در نظر گرفته شود. بی شک یکی از پرتلفات ترین فضاهای کاری در کلان شهر هایی چون تهران، همین فضاها هستند. که اغلب موارد به علت عدم دانش کافی توسط پیمانکاران و بی توجهی به خطرات موجود وعدم رعایت استانداردهای لازم، جان کارگران به خطر افتاده و در مواردی شاهد تلفات جانی نیز هستیم. لذا لازم است ضمن ارائه استانداردهای لازم و آموزش به پیمانکاران، قبل از ایجاد کارگاه و نظارت مستمر در طول اجرای پروژه ها، به هر نحو ممکن از بروز حوادث ناگوار در چنین فضاهایی پیشگیری نمود. ضمن اینکه بایستی به این نکته توجه کرد که در حوادث مرتبط با فضاهای بسته بیشتر قربانیان افرادی هستند که جهت نجات دیگران اقدام به ورود به چنین فضاهایی کرده و با توجه به عدم دانش کافی در امر نجات خود قربانی می شوند. آخرین نمونه از این دست حوادث ناگوار مربوط به شهادت شهید حاجی پور از پرسنل آتش نشانی تهران می باشد.

مقاله ایمنی و بهداشت در فضای بسته

با پیشرفت صنایع و رسیدن بشر به آرمان های خود، شاهد رشد شهر نشینی و افزایش تنوع صنایع در سطح شهر ها و شیوه های نوین ارائه خدمات و تغییرات هرروزه در شهر ها هستیم. آنچه اهمیت دارد تغییراتی است که جهت رسیدن به اهداف اجتماعی و صنعتی بشر، نه تنها در نمای شهر ها بلکه در زوایای خارج از دید نیز به چشم می خورد. رشد شهر ها و صنایع علیرغم تمامی پیامد های مطلوبی که دارد، پیامد های نامطلوبی نیز به همراه خود به ارمغان می آورد که ممکن است از نظر جانی و زیست محیطی، تاثیرات نا مطلوبی بر روند تلاش بشر در مسیر توسعه و زندگی داشته باشد. خطر همیشه در کمین است و اگر شناخته نشود و راهکارهای مناسب در برخورد با آن ارائه نگردد، یقینا تبدیل به عاملی جهت بروز صدمات خواهد شد. یکی از خطراتی که همراه با رشد روزافزون صنعت و شهرنشینی آدمی را همراهی کرده و تنوع می یابد”Confined Spaces” یا فضاهای بسته(محصور ) می باشد.

بر طبق تعریف اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای(OSHA) فضای بسته به فضایی گفته می شود که  مولفه های زیر را دارا باشد:

  • دارای فضای کافی جهت ورود و فعالیت انسان باشد.
  • ورودی و خروجی آن محدود باشد.
  • جهت فعالیت پیوسته و مداوم آدمی (کارگران)  طراحی نشده باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ایمنی فضای بسته , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت حرفه ای , بهداشت فضای بسته , بهداشت کار , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , فضای بسته , مقاله آتش نشانی , مقاله ایمنی , مقاله ایمنی و بهداشت در فضای بسته , مقاله بهداشت , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

بررسی دینامیکی و استاتیکی زمان امدادرسانی  در بحران های شهری در مواجه با مخاطرات محیطی

(مطالعه موردی آتش نشانی تهران)

وقت طلاست همان طورکه دراین ضرب المثل مشاهده می کنیم زمان بسیار ارزشمنداست وهدف ما پیدا کردن راه حلی برای رسیدن به موقع وطبق استاندار جهانی به محل حادثه هستیم راهی که کم هزینه  باشد بازدهی زمانی سریع داشته باشد قابل اجراء باشد در مناطق شهری و برون شهری، باتوجه به مشکلات امروزه و هدف از سریع رسیدن به محل حادثه به این معناست که جان افرادی که درخطر هستند نجات دهیم و همچنین اموالی که درخطر نابودی است.

بررسی دینامیکی و استاتیکی زمان امدادرسانی در بحران های شهری

زمانی که آتش درصنعت، اجتماع، زندگی، طبیعت و.. . نتوانستیم آنرا کنترل کنیم شاهد خساراتی به اموال و جانها هستیم پس به این مطلب می رسیم با توجه به تجربه ای که انسانها بدست آورده اند ثابت شده است که اگر آتش را نتوانستیم اطفاء یا کنترل کنیم و همچنین درمحل باشد که اکسیژن(هوا) مواد قابل اشتعال مناسب باشد آتش پیشرفت کرده و تا تمامی مواد بسوزد و یا اکسیژن کم شود یا و با مواد اطفایی خاموش شود. این گونه است که هرچه در آتش سوزی سرعت اطفاء حریق بالا باشد از پیشرفت آتش جلوگیری می شود کنترل کردن آن راحت تر می باشد. دست یافتن به این مسئله، رسیدن به موقع به محل حادثه در کمترین زمان ممکن را نیاز دارد و متعاقباً هم درحادثه خسارات کمتری راشاهد هستیم وهم احتمال حادثه به ماموران امدادی هم کمتر می باشد .و با امکانات و تجهیزات، نیروی انسانی، مواد اطفائی کمتری نیاز داریم هم هزینه ی کمتری برای سازمان آتش نشانی صرف میشود وهم برای فرد و محل حادثه دید لذا نیاز است بلحاظ دینامیکی و استاتیکی و نیروی انسانی و تجهیزات تدابیری اتخاد گردد.

درزمان حوادث دیررسیدن آتش نشانی مورد اعتراض مردم بیشتر است تا طرز و نوع اطفاء وزمان آن پس رسیدن به محل حادثه در ذهن مردم جا افتاده تا زمان اطفاء حریق و یا نجات جان افراد، سریع یا به موقع رسیدن به محل حادثه نیمی از عملیات محسوب می شود بطوری که از لحاظ روحیه و بار روانی در پرسنل بسیار موثر می باشد.

 بعنوان مثال اگر حریق خودروئی را در پارکینگ ساختمان در زمان ابتدایی با یک یا  دو خاموش کننده دستی اطفاء می شود درطی چند دقیقه با اعزام یک دستگاه خودرو آتش نشانی و حتی دیگر ما شاهد حریق دراکثر پارکینگ هستیم ودراین حالت دیگر یک ایستگاه جوابگوی این مسئله نیست. نیاز به دو ایستگاه ولو بیشتر نیاز است. پس برای آتش نشانان یک ثانیه هم ارزشمند است چرا چون همین یک ثانیه یا یک لحظه بتوان ازیک سقوط ویا یک انفجار و… جلوگیری کرد با برنامه ریزی دقیق تمرینهای روزانه، هفته ای، ماهانه و… تجهیزات ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی، استفاده از خوردوهای پیشرفته و پرشتاب و موتور سیکلت و هلیکوپتر که هرکدام درسطح حوزه خاص خود حتی درمناطق ای مانند نمایشگاه ها تجمعات گسترده ای که مناطق کوچک است  وجمعیت انبوه است. از دوچرخه ، اسکیت و… می توان استفاده کرد، احداث ایستگاههای آتش نشانی با توجه به استانداردهای موجود بتوان در زمان بسیارکم و معمول به محل حادثه در شهرهای بزرگ حضور پیدا کرد. در شهرهای بزرگ مشکل ترافیک ازجمله مشکلات اصلی محسوب می شود و آتش نشانی هم درگیر این مسئله است با توجه به مسیرهای ویژه وخاصی که در معابر تعیین می شود باز هم این مشکل بطور کامل حل نشده اما موثر بوده است که طبق آمار سازمان آتش نشانی تهران تغییر در جدول شماره ۱ قابل مشاهده می باشد.مشکلات و مخاطراتی که باعث می شود در زمان رسیدن تیم عمل کننده در محل عملیات، زمان افزایش واززمان مناسب فاصله گرفت .

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: امدادرسانی در بحران شهری , بحران های شهری , بهداشت ایمنی محیط زیست , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , دومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری , مقاله امداد و نجات , مقاله ایمنی , مقاله مدیریت بحران , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

سیستم های اعلام و اطفاء حریق اسپرینکلر(Sprinkler) یک روش برای حفاظت از حریق است. این سیستم های اعلام و اطفاء حریق اسپرینکلر از یک منبع آب تشکیل شده است که فشار و جریان کافی را برای مجموعه از از لوله های توزیع آب فراهم می کند و چند اسپرینکلر به آن وصل شده است. در گذشته فقط در کارخانه ها و ساختمان های بسیار بزرگ از این سیستم استفاده می شد ولی در حال حاضر این سیستم ها در منازل و ساختمان های کوچک با قیمت های مناسب عرضه می شوند. از این سیستم های اطفاء حریق بطور گسترده در تمام دنیا استفاده می شود و هرساله بیش از چهل میلیون از این سیستم ها نصب می شود. تقریباً بیش از ۹۶ درصد از آتش سوزی ها در ساختمان ها بطور کامل توسط یک سیستم اطفاء حریق اسپرینکل می تواند مورد محافظت قرار گرفته و کنترل شود.

سیستم های اعلام و اطفاء حریق اسپرینکلر(Sprinkler)

تا دهه ۱۹۴۰ اسپرینکلر ها بطور تقریبی فقط برای حفاظت از ساختمان های بزرگ تجاری مورد استفاده قرار میگرفتند اما ساختمان هایی که مالکین آن ها می توانستند با صرفه جویی در هزینه های بیمه ای، هزینه این سیستم ها را تامین کنند. اما گذشت چندین سال، امروزه طبق مقررات و استانداردهایی که اسپرینکلرهای اطفاء حریق در بخش های آمریکای شمالی که شامل مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و برخی ساختمان های دیگر که جزء تجهیزات ایمنی و آتش نشانی اجبار بشمار می روند می شد.

امروزه اسپرینکلر‌ها در اغلب ساختمان‌های دیگر مانند مدارس و مجموعه‌های اقامتی نصب می‌شوند. این وضعیت تا حد زیادی ناشی از لابی‌گری‌های صورت گرفته توسط شبکه‌ی ملی اسپرینکلر‌های اطفاء حریق، شبکه‌ی اسپرینکلر‌های اطفاء حریق اروپا و انجمن اسپرینکلر‌های اطفاء حریق خودکار بریتانیا است. در اغلب موارد، مقررات ساختمانی در اسکاتلند و انگلستان به جهت رعایت ایمنی افراد حاضر در انواع خاصی از املاک، نصب سیستم‌ های اطفاء حریق اسپرینکلر را در این محل‌ ها ضروری دانسته‌ اند.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اسپرینکلر , اطفاء حریق , اطفاء حریق اسپرینکلر , اعلام حریق , تجهیزات آتش نشانی , تجهیزات ایمنی , تجهیزات ایمنی و آتش نشانی , سیستم های اطفاء حریق , سیستم های اعلام و اطفاء حریق , سیستم های اعلام و اطفاء حریق اسپرینکلر(Sprinkler) , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

اولین استارت آپ ویکند سلامت ایمنی و محیط زیست HSE ایران از فردا بمدت ۳ روز در تهران برگزار می شود.

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، استارت ‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

در مجله حریق می خوانید:

مهندس بهرنگ مولایی بیرگانی

بهرنگ این روزها خودش را مشاور ومدرس ایمنی و سلامت شغلی (HSE) در قالب فریلنسر معرفی میکند،اما ایشان مهندس ایمنی صنعت حفاری چاه های نفت و گاز و همچنین دانش آموخته مهندسی مکانیک ماشین آلات و ارشد محیط زیست هستند در منارش سرممیز و مشاور استقرار سیستم مدیریت کیفیت و HSE نیز می باشد که در حال حاضر مسئولیت سرپرستی عملیات ایمنی دریا در شرکت ملی حفاری ایران را بر عهده دارند ، با سابقه ۱۰ بار حضور تاثیر گذار در استارتاپ ویکندها و رویدادهای استارتاپی برگزار شده در استان خوزستان بعنوان فراگیر و سپس مربی ، تیم اجرایی و داور ، عضوی جدایی ناپذیر از رویدادهای استارتاپی استان خوزستان است.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: استارت آپ ویکند اچ اس ای , اولین استارت آپ ویکند سلامت ایمنی و محیط زیست , بهداشت , ایمنی و محیط زیست , بهداشت ایمنی محیط زیست , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مجله حریق , مهندسی حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

در طراحی سایت دو سبک طراحی تخت یا فلت و متریال وجود دارد. این دو سبک طراحی براساس نظرات یکسانی در زمینه طراحی شکل گرفته شده است. یکی از آن ها بسیار جدی و دیگری در حال تبدیل به یک مد زودگذر است. طراحی تخت یا فلت، روندی از طراحی سایت است که به مرور زمان رشد می کند ولی طراحی متریال یک سری قوانین و دستورالعمل هایی است که برای رسیدن به یک سبک از طراجی بی نظیر شکل گرفته است. در ادامه با آویناوب همراه باشید تا این دو سبک را از تمام جهات بررسی کنیم.

طراحی سایت تخت یا فلت(Flat Design)

این طراحی های فلت از جهات بسیار زیادی بر اساس اصولی پایه، ابتدایی است. به این دلیل که این نوع از طراحی ها، باعث می شود با ساده ترین روش ها، آبجکت های شما کمی واقعی به نظر برسند. در طراحی فلت از طیف های رنگی بسیار زیاد تری استفاده می شود و همین موضوع باعث شده تا در طراحی وب سایت بتوانیم کمی چشم نواز تر عمل کنیم.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: تفاوت طراحی تخت با طراحی متریال , طراحی سایت , طراحی سایت تخت , طراحی سایت در کرج , طراحی سایت فلت , طراحی سایت متریال , طراحی سایت متریال یا فلت؟! , طراحی فلت , طراحی متریال , فلت , متریال , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دکوراسیون مغازه فرش فروشی: یکی از صنایع بزرگ در کشور ایران، فرش بافی بوده و هنر فرش ایرانی در داخل و خارج از کشور ما مشتریان زیادی دارد. به همین دلیل نیاز به طراحی و دکوراسیون داخلی برای این صنعت بسیار مهم و پر رونق نیاز است. فضایی که از طریق آن به سادگی بتوانیم شوروم مناسب برای مشتریان صنعت فرش داخلی و حتی خارجی داشت.

دکوراسیون مغازه فرش فروشی

دکوراسیون مغازه فرش فروشی باید طوری طراحی شود که مشتریان آن دچار سردرگمی نشوند و حدالامکان ساده باشد. آنچه باید در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه فرش فروشی مد نظر قرار گیرد:

خریداران با ورود به فروشگاه فرش فروشی خواهد توانست با دقت و حوصله طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و از ویژگی هایی مانند قیمت، سایز ، تراکم و سایر ویژگی انواع فرش ها اطلاع یابند و تصمیم به خرید کردن بگیرند. همیشه سلیقه و نظر مشتری و شخصی که دکوراسیون مغازه فرش فروشی برای آن طراحی می شود در درجه اول اهمیت می باشد. اما برای طراحی یک فضای مناسب لازم است که طراح از اطلاعات لازم برخوردار باشد.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی فروشگاه فرش , دکوراسیون مغازه , دکوراسیون مغازه فرش فروشی , طراحی دکور فرش فروشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

تشریفات عروسی و نکات کلیدی آن: انجام تشریفات عروسی طوری که خاطره انگیز باشد، آرزوی هر عروس و دامادی است. جشن های عروسی زیبا و به یادماندنی چند نکته مشترک دارند که در این قسمت به مهمترین آنها می پردازیم. اگر شما در اجرای تشریفات عروسی خود این نکات را رعایت نمایید، بدون شک عروسی شما هم در ردیف عروسی های زیبا و خاطره انگیزی قرارخواهد گرفت که در ذهن میهمانان باقی می ماند.

تشریفات عروسی و نکات کلیدی آن

برگزاری موفق تشریفات مجالس، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. از آنجا که اکثر دختر و پسر ها فقط یک بار عروسی می کنند، بنابراین شاید تجربیات برگزاری موفق تشریفات عروسی، در بین آشنایان شما انگشت شمار باشد. شما نکاتی که در این قسمت مطالعه خواهید کرد، نتیجه بررسی صدها عروسی موفق است. بنابراین کمک شایانی به شما خواهد کرد.

بهتر است تاریخ برگزاری جشن عروسی خود را آخر هفته قرار دهید

ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای تالار یا باغ عروسی خود بپردازید اما ارزش آن را دارد. اگر پنج شنبه شب نشد، جمعه شب را انتخاب نمایید و یا یک شب که فردای آن تعطیل است را در نظر بگیرید. برگزاری عروسی در چنین زمانی باعث می شود که مهمانان شما به موقع در عروسی شما حاضر شده و به خوشحالی تصمیم بگیرند که بعداز ظهر تعطیل خود را در مجلس جشن عروسی و شادی شما شرکت کنند. معمولا جشن عروسی بعداز ظهر آغاز خواهد شد و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. اگر فردا تعطیل باشد، همه با خیال راحت به شادی و پایکوبی در مراسم عروسی شما خواهند می پردازند و تا آخر مراسم، مهمانی را ترک نخواهند کرد.

کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است

میهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب و مناسب پذیرایی شوند و کترینگ عروسی و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت منوی غذا باید مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند. اگر کمی از گوشه و کنار منوی غذا و مخلفات آن برای صرفه جویی در هزینه ها، بزنید موردی ندارد در عوض می توانید مطمئن شوید که غذای اصلی از کیفیت مناسبی برخوردار است. اگر مشکل بودجه داشتید، توصیه می کنیم که میهمان کمتری دعوت کنید اما از کیفیت شام کم نکنید. دعوت کردن کلیه اقوام و دوستان و آشنایان، مرسوم نیست. بهتراست از دعوت کردن برخی از مهمانان به مراسم عروسی خود صرف نظر کنید در عوض به مهمانان کمی که دعوت کرده اید، بهترین سرویس را ارایه دهید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: برگزاری مراسم عروسی , تشریفات عروسی , تشریفات عروسی و نکات کلیدی , تشریفات مجالس , ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام فاز فراموشی

Download New Music By Hamid Askari Called Faz Faramoshi

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام فاز فراموشی با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

به همراه متن آهنگ جدید فاز فراموشی حمید عسکری

به زودی از تب ترانه

دانلود فول آلبوم حمید عسکری با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ در تب ترانه

برای دانلود آهنگ حمید عسکری به نام فاز فراموشی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

حمید عسکری

حمید عسکری خواننده محبوب و دوست داشتنی پاپ توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند . او با احساس و دلش زندگی می کند .
حمید عسکری متولد ۲۰ مهرماه ۱۳۵۷ است در شیراز به دنیا امده و بزرگ شده اصفهان است. موزیک جدید او به نام فاز فراموشی به زودی از تب ترانه منتشر خواهد شد!

 

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام فاز فراموشی

 

متن آهنگ جدید فاز فراموشی حمید عسکری

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , دانلود اهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود اهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید حمید عسگری , حمید عسگری , دانلود آهنگ فاز فراموشی , حمید عسکری فاز فراموشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bamana

ساندویچ پانل سقفی ماموت

محل پروژه : بندر ماهشهر – جده هندیجان –شهرک صنعتی

تاریخ اجرای پروژه : ۱۲/۱۰/۹۵

سقف سوله از نوع ساندویچ پانل سقفی :   ۶۰۰ مترمربع

دیوارهای جانبی سوله از نوع ساندویچ پانل دیواری : ۳۷۰  مترمربع

پوشش سوله از ساندویچ پانل سقفی ماموت با دولایه ورق آلوزینگ برنگ سفید و عایق پلی اورتان بضخامت ۵ سانت و اجرای دیوارهای جانبی از نوع ساندویچ پانل دیواری ماموت و فلاشینگ های رنگی توسط نمایندگی ۵۰۰۵  ماموت علی شاه محمدی طراحی و نصب گردید.

 

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل سقفی ماموت , ساندویچ پانل ماموت , ساندویچ پانل پالاز موکت , پروژه ی مهندس قیصری / نمایندگی پالاز موکت , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396 | نظرات ()