بهترین اموری که می توان در طراحی سایت انجام داد
نوشته شده توسط : bamana

در سالی که در حال پایان است، طراحی سایت نسبت به سال های پیشین خود پیشرفت های زیادی داشته است. همچنین در سئو قوانین محکم تری در جستجوگر گوگل حکم فرما شد. تمام این ها دلایلی است تا اگر قرار هست وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید و در سئو رتبه های مناسبی بگیرید، در همان ابتدا بهترین اموری که می توان در طراحی سایت انجام داد را بکار گیرید. امروز آویناوب قصد دارد تا بهترین متدهایی که در یک سال گذشته بیشترین استفاده را در میان وب سایت های ایرانی داشته با کاربران خود به اشتراک بگذارد.

بسیاری از وب سایت های طراحی سایت به این فکر افتاده اند که چرا از خودشان شروع نکنند؟! اگر به وب سایت مرجعی مثل همیاروردپرس توجه کرده باشید، قطعا از تصاویری که در وب سایت خود استفاده کرده بسیار لذت می برید. تصاویر بگونه ای وکتور طراحی و انتخاب می شود که فضای خالی در آن ها دیده می شود و باعث می شود هم وب سایت شلوغ نشود و هم تصاویر همگی به چشم بیایند. علاوه بر تمام زیبایی های این موضوع، این را در نظر داشته باشد که تصاویر نقش بسیار مهمی در دید کاربر دارد و هرچه چشم نواز تر باشد، وب سایت شما جذاب تر خواهد شد.

قبلا کمی استفاده از ویدئو در وب عجیب و غریب بنظر می آمد و کاربران برای پخش نشدن آن و از بین نرفتن حجم اینترنتشان از آن ها فرار می کردند ولی در حال حاضر به لطف شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، دیگر استفاده از ویدئو در طراحی سایت عجیب نیست و حتی بسیار جالب و جذاب است. قبلا در مورد چگونگی بارگزاری و استفاده ویدئو در وب سایت وردپرسی در مقاله اضافه شدن افزونه ویدئوهای آپارات در وردپرس (Aparat for WordPress) صحبت شده بود، پیشنهاد می کنیم در صورتی که به این موضوع علاقه مند هستید، حتما آن را مطالعه کنید.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , استفاده از ویدئو در وردپرس , بهترین اموری که می توان در طراحی سایت انجام داد , ریسپانسیو , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , طراحی واکنشگرا , طراحی وب سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: