چرا باید هاست خود را عوض کنید؟
نوشته شده توسط : bamana

قطعاً برای شما هم پیش آمده است که طراحی سایت وردپرسی را در نظر داشته باشید. ابتدا هاست و دامنه خود را تهیه می کنید و پس از آن سایت وردپرسی خود را با قالب موردنظر و نصب افزونه ها کامل می کنیم. در ابتدا شاید فضای ذخیره سازی و همچنین سرور مورد استفاده زیاد به چشم نیاید و بیشتر هدفمان بالا آمدن وب سایت بصورت دلخواهمان باشد. اما پس از مدتی سرعت بارگزاری سایت و همچنین قطع شدن های گاه و بیگاه وب سایت و همچنین خطاهای سرور باعث می شود تا به این فکر بیافتید که سرور و هاستیگ خود را عوض کنید.

دان شدن سرور

دان شدن سرور بدترین اتفاقی است که می تواند برای شما پیش آید و تمام زحمات شما را در سئو از بین ببرد. بازدیدکنندگان از وب سایت هایی که مدام قطع می شوند و سرعت بارگذاری پایینی دارند فراری هستند. پس اگر بر روی بهینه سازی وب سایت خود کار می کنید و قصد از دست دادن کاربرا وب سایت خود را ندارید، بهتر است سرور خود را به سرور قدرتمند های لینوکس مخصوص وردپرس انتقال دهید.

کاهش سرعت سایت

و در نهایت به آزاردهنده ترین مشکل سرورها می رسیم





:: برچسب‌ها: سئو , سئو در کرج , سرور , سرور اختصاصی , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , هاست , هاست ssd , هاست اختصاصی , هاست قوی , هاست و دامنه , هاست وردپرس , چرا باید هاست خود را عوض کنید؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: