چکمه‌های آتش‌ نشانی جدید Jolly
نوشته شده توسط : bamana

چکمه‌ های آتش‌ نشانی جدید Jolly حاصل ۳۰ سال تجربه و نوآوری

شرکت Jolly Scarpe SpA به مدت بیش از ۳۰ سال در زمینه تولید حرفه‌ای کفش در جهان برای افرادی که عمر خود را وقف خدمت و محافظت از شهروندان می نمایند، فعالیت دارد.
این شرکت علاوه بر در دست داشتن بازار محصولات اطفاء حریق انگلستان با چکمه‌ های نوین و خلاقانه خود به مدت چندین سال، موفق به صادرات این چکمه‌ ها به بیش از ۳۰ کشور در سراسر جهان شده است.
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، تحقیقات گسترده، روش‌ های تولیدی پیشرفته، مواد نوین، ایمنی، آسایش و ارائه خدمات عالی به مشتری، امتیازاتی هستند که Jolly Scarpe را به یک شرکت پیشگام جهانی و مرجعی برای فعالیت‌ های حرفه‌ ای در این بخش تبدیل نموده‌ اند.
همانند همه محصولات فوق‌ العاده که رمز موفقیت آن‌ ها به جزئیات طراحی ظریف و دقیق برمی‌گردد، چکمه‌ های آتش‌ نشانی Jolly نیز از این قاعده مستثنا نیستند. این جزئیات خلاقانه در ادامه مورد بررسی قرار می‌ گیرند.

در مجله حریق می خوانید:

سیستم جریان هوای داخلی: استاندارد EN15090 به وضوح بیان می‌ کند که برای چکم ه‌های آتش‌ نشانی بایستی آزمایش‌ های سخت‌ گیرانه و با مقیاس کامل صورت گیرد که این آزمایش‌ ها شامل مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر شعله و موج حرارت، نفوذ و جذب آب می‌ باشند. چکمه‌ های آتش‌ نشانی Jolly برای ارائه بیشترین حفاظت طراحی گردیده‌ اند و سیستم تهویه جدید توسط شبکه هوای تعبیه‌ شده، حرکت ساده و طبیعی هوا بین آسترهای فوقانی و ®GORE را به داخل و خارج میسر می‌ سازد.

در مهندسی حریق می خوانید:

یکی از آتش‌ نشان‌ های کهنه‌ کار انگلستان با سابقه ۲۰ ساله در اجرای عملیات اطفاء حریق از تجربه خود در استفاده از این چکمه‌ ها می‌ گوید: “شکل داخلی و خارجی این چکمه به گونه‌ ای است که احساس می‌ کنم بخشی از من است و می‌ توانم به مدت طولانی‌ تری با آن ایستاده و مسافت بیشتری راه بروم … این چکمه‌ ها احساس دویدن را در من القا می‌کنند!”

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , چکمه آتش نشانی , چکمه آتش نشانی جولی , چکمه ایمنی , چکمه جولی , چکمه جدید آتش نشانی , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: