دیزاین اکسسوریز سالن عروسی
نوشته شده توسط : bamana

دیزاین اکسسوریز سالن عروسی: فضای سالن مراسم عروسی باید بسیار زیبا و چشم نواز باشد. عروس و دامادهایی که می خواهند جشن ازدواج آنها برای همیشه در یاد میهمانها بماند و در عین حال تصاویر و فیلمبرداری نیز به بهترین شکل خود انجام شود، علاوه بر اینکه پذیرایی از مهمانان باید به نحو احسنت باشد، زیبایی فضای سالن عروسی در تشریفات عروسی نیز اهمیت بالایی دارد. در واقع دیزاین اکسسوریز تاثیر بسزایی در برگزاری مجالس خواهد داشت.

دیزاین اکسسوریز در فضای داخلی سالن عروسی

اما قسمت مهمتر سالن در تشریفات مجالس، فضای داخلی آن بوده که مهمانان بیشتر زمان جشن را در آن قرار می گرفته و مشغول پایکوبی می شوند. در این قسمت برای زیباتر سازی فضا ی سالن از وسایل زیادی استفاده می کنند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جایگاه عروس و داماد

مهمترین قسمت سالن عروسی، قسمت جایگاه عروس و داماد است که تمام نگاه مهمانان به این قسمت می باشد. بنابراین لازم است که به گونه ای تزئین شود تا چشم ها را به خود خیره کرده و بتواند تمجید حاضرین را برانگیخته نماید. استفاده از وسایل کریستالی، شمعدان های زیبا، گل و … می تواند برای تزئین این قسمت ها استفاده شود.

نورپردازی

از دیگر قسمت های مهم در دیزاین اکسسوریزر، نورپردازی سالن است. معمولا نورها در سقف سالن قابل مشاهده هستند. اما می توانیم برای زیباتر شدن فضا، از چراغ های کوچک رنگی هم برای روی دیوارهای سالن استفاده نماییم. این کار به مهندسی خاص و حرفه ای نیازمند است که مدیران تشریفات عروسی باید به آن توجه نمایند.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , دیزاین اکسسوریز سالن عروسی , لوازم تزئینی سالن عروسی , کریستال آرایی در تشریفات مجالس , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: