قراردادهای میلیون پوندی جدید CFB
نوشته شده توسط : bamana

بخش مدیریت ریسک CFB از امضای قراردادهای چند میلیون پوندی خبر داد که سه شرکت‌ بزرگ ذخیره‌سازی عمده مواد پلاستیکی و مواد شیمیایی را با کارخانه‌های مستقر در Teesside شامل می‌شود.
به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق: این قراردادها خدمات نجات و اطفاء حریق صنعتی بلندمدت برای شرکت‌های INEOS Nitriles، Navigator Terminals، و Huntsman Tioxide و مناطق مجاور آن‌ها در ناحیه Seal Sands، فراهم می‌سازند. مدیریت ریسک CFB تحت یک توافق خدمات مشترک، محافظت از منابع را به صورت شبانه‌روزی و پیوسته برای این شرکت‌ها اجرا خواهد نمود ضمن این‌که ارزش افزوده و صرفه‌ جویی‌ های اقتصادی قابل‌ توجهی نیز به همراه خواهد داشت.

در مهندسی حریق می خوانید: بخش مدیریت ریسک CFB که در سال ۲۰۱۱ تأسیس گردید، به عنوان اولین واحد در نوع خود که توسط یک سازمان آتش‌نشانی انگلستان دایر شده است، فعالیت می‌کند. امروزه این واحد دارای یکی از بزرگ‌ترین نیروی کاری در انگلستان بوده که قابلیت و مهارت لازم برای اجرای عملیات در شرایط سخت و خطرناک را در اختیار دارد.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: مدیریت ریسک , خدمات نجات و اطفاء حریق صنعتی , مدیریت ریسک CFB , ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق , مهندسی حریق , مجله حریق , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: